Zo zou het moeten zijn, maar in de praktijk zitten zij daar voor zichzelf en hun machtige, rijke vriendjes en zijn wij er voor henquote:Op zondag 10 februari 2013 08:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
De eu heeft mensen ingehuurd om via social networksites (en vast ook sites als FOK) elke negatieve berichtgeving over de eu te trollen.
Het moet niet gekker worden. Wat denken die mensen daar wel niet, ze zitten daar voor ons, niet andersom.
Nog even en je wordt opgepakt voor zo'n opmerking. Dan is het ineens opruiïng.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:16 schreef QBay het volgende:
Langzamerhand wordt de EU de verwezenlijking van Hitlers droom, zelfs negatieve reacties moeten goedgepraat worden door EU-leden. Nog even en je mag ze überhaupt niet meer plaatsen. Oprotten met je EU.
Nog even en Rompuy komt hoogstpersoonlijk je vrouw volspuiten wanneer je net getrouwd bent. Want dan heeft de EU de prima nocta voor Europese bestuurders weer ingesteld.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nog even en je wordt opgepakt voor zo'n opmerking. Dan is het ineens opruiïng.
Gezien de ontwikkeling naar een controlemaatschappij en de aard van de EU, lijkt het voorgaande helemaal niet zo fictief.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nog even en Rompuy komt hoogstpersoonlijk je vrouw volspuiten wanneer je net getrouwd bent. Want dan heeft de EU de prima nocta voor Europese bestuurders weer ingesteld.
Zo kunnen we nog wel heel even doorgaan met fantaseren.
De aard van de EU is neo-liberaal met een sterke nadruk op (interne) markt harmonisatie en ontwikkeling van achterstandsgebieden ten behoeve van het vergrote van de Europese afzetmarkt. Heeft niets te maken met een controlemaatschappij. Wel met aanleggen van wegen en internetverbindingen.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezien de ontwikkeling naar een controlemaatschappij en de aard van de EU, lijkt het voorgaande helemaal niet zo fictief.
Prima Nocta zal niet zo snel gebeuren. Zo potent ziet Rompuy er niet uit.
Ach, dat zal goed meevallen. Echter erg sterk zijn nazivergelijkingen niet over het algemeen. Eerder een zwaktebod...quote:Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nog even en je wordt opgepakt voor zo'n opmerking. Dan is het ineens opruiïng.
Ik hoop het..quote:Op zondag 10 februari 2013 10:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat zal goed meevallen. Echter erg sterk zijn nazivergelijkingen niet over het algemeen. Eerder een zwaktebod...
Volgens mij is die aard technocratish en corrupt, en gericht op zakkenvullen.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
De aard van de EU is neo-liberaal met een sterke nadruk op (interne) markt harmonisatie en ontwikkeling van achterstandsgebieden ten behoeve van het vergrote van de Europese afzetmarkt. Heeft niets te maken met een controlemaatschappij. Wel met aanleggen van wegen en internetverbindingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Krijgen we dan niet juist een egalisatie over het gehele spectrum te zien, omdat zwakkere landen recht getrokken dienen te worden door sterkere landen. En wat zou dat in de toekomst aan voordeel bieden ?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
De aard van de EU is neo-liberaal met een sterke nadruk op (interne) markt harmonisatie en ontwikkeling van achterstandsgebieden ten behoeve van het vergrote van de Europese afzetmarkt. Heeft niets te maken met een controlemaatschappij. Wel met aanleggen van wegen en internetverbindingen.
Sterke economische ontwikkeling van zwakkere landen is natuurlijk wel positief voor andere landen. denk bijvoorbeeld aan een grotere afzetmarkt voor producten gemaakt in de rijkere landen. En wanneer de economie van Europa over het algemeen sterker wordt lijkt me dat ook niet bepaald negatief.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Krijgen we dan niet juist een egalisatie over het gehele spectrum te zien, omdat zwakkere landen recht getrokken dienen te worden door sterkere landen. En wat zou dat in de toekomst aan voordeel bieden ?
Het verhaal wordt ook met de tijd mooier. In de Telegraph ging het nog om geheime documenten over een voornemen, in de OP van dit topic is het al veranderd in "De eu heeft mensen ingehuurd". Het lijkt net op dat kinderspelletje waar je in een kring elkaar iets moet doorfluisteren tot er uiteindelijk niks meer van klopt.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:41 schreef Ryon het volgende:
NWS / EU ambtenaren gaan media- en forumtrollen
Hier zijn al 20 topics over, en nee, dit is niet iets dat de EU gaat doen. Dit is iets wat Nigel Farage zelf verzonnen heeft i.c.m de daily Telegraph. Het gaat over 2 miljoen meer voor een media afdeling die krantenknipsels bijelkaar plakt.
Onze eigen internettrollen gaan er graag mee aan de haalquote:Op zondag 10 februari 2013 10:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Het verhaal wordt ook met de tijd mooier. In de Telegraph ging het nog om geheime documenten over een voornemen, in de OP van dit topic is het al veranderd in "De eu heeft mensen ingehuurd". Het lijkt net op dat kinderspelletje waar je elkaar iets moet doorfluisteren tot er uiteindelijk niks meer van klopt.
Klopt, echt een querulant eerste klas die Farage.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:57 schreef 3-voud het volgende:
De schaamteloosheid waarmee dit alles gepaard gaat is wel veelzeggend.
Beetje trieste poging. Je eurofilie slaat aardig door.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, echt een querulant eerste klas die Farage.
Dus worden we dan een self sustaining union onderling gezien ? Is dat wat we gaan zien met de tijd. Een soort ruilhandel onderling om onszelf te bedruipen.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sterke economische ontwikkeling van zwakkere landen is natuurlijk wel positief voor andere landen. denk bijvoorbeeld aan een grotere afzetmarkt voor producten gemaakt in de rijkere landen. En wanneer de economie van Europa over het algemeen sterker wordt lijkt me dat ook niet bepaald negatief.
Ik raad je aan dat andere topic over dit onderwerp nog eens te lezen en dan niet enkel de posts die je bevallen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje trieste poging. Je eurofilie slaat aardig door.
Zo zie ik het niet. Ik denk dat een economisch sterke unie wel handig is voor de ontwikkeling van onze welvaart. We verdienen toch het meeste aan de landen om ons heen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dus worden we dan een self sustaining union onderling gezien ? Is dat wat we gaan zien met de tijd. Een soort ruilhandel onderling om onszelf te bedruipen.
Waarom zou dat gunstig zijn dan, voor de onderling rust en veiligheid ? Voor de welvaart zou het weinig veranderen, we zijn al welvarend, op de crisis na dan, maar dat is een om de zoveel jaren terugkerend fenomeen wat blijkbaar gewenst is.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Ik denk dat een economisch sterke unie wel handig is voor de ontwikkeling van onze welvaart. We verdienen toch het meeste aan de landen om ons heen.
We zijn nu inderdaad welvaren en dat hebben we deels te danken aan onze Europese samenwerking.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Waarom zou dat gunstig zijn dan, voor de onderling rust en veiligheid ? Voor de welvaart zou het weinig veranderen, we zijn al welvarend, op de crisis na dan, maar dat is een om de zoveel jaren terugkerend fenomeen wat blijkbaar gewenst is.
Ik moet van een eurofiel aannemen dat ik selectief ben?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik raad je aan dat andere topic over dit onderwerp nog eens te lezen en dan niet enkel de posts die je bevallen.
Zou het ? Is dat niet eerder gewoon aan handel toe te schrijven ? inplaats van voordelen uit de unie.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zijn nu inderdaad welvaren en dat hebben we deels te danken aan onze Europese samenwerking.
Je moet niets, had het eerlijk gezegd ook niet van je verwacht. Want het past niet in je straatjequote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik moet van een eurofiel aannemen dat ik selectief ben?
Humor heb je wel...
Bevorderen van de onderlinge handel is dan ook een belangrijk doel en deel van de EU.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Zou het ? Is dat niet eerder gewoon aan handel toe te schrijven ? inplaats van voordelen uit de unie.
Dat is flauwekul natuurlijk, geld verdienen hoef je niemand voor aan te sporen is mij altijd verteltquote:Op zondag 10 februari 2013 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bevorderen van de onderlinge handel is dan ook een belangrijk doel en deel van de EU.
Je beweerd het vooraf te weten, gaat vervolgens toch posten en daarna erover jij-bakken.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je moet niets, had het eerlijk gezegd ook niet van je verwacht. Want het past niet in je straatje.
Waarom zou dit flauwekul zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat is flauwekul natuurlijk, geld verdienen hoef je niemand voor aan te sporen is mij altijd vertelt
De vraag is of je daar een unie voor nodig hebt ?, niet of het een goed idee is om handelsbelemmeringen weg te halen of om onderlinge banden te versterken.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou dit flauwekul zijn?
En het weghalen van handelsbelemmeringen helpt natuurlijk wel degelijk bij het geld verdienen...
Ik verwijs je nog graag even naar waar ik op doel.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je beweerd het vooraf te weten, gaat vervolgens toch posten en daarna erover jij-bakken.
Wordt anders eens volwassen.
Een unie is daar inderdaad wel verdomde praktisch voorquote:Op zondag 10 februari 2013 11:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
De vraag is of je daar een unie voor nodig hebt ?, niet of het een goed idee is om handelsbelemmeringen weg te halen of om onderlinge banden te versterken.
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
In deze houdaningheid met zoveel macht, absoluut niet. Vind ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een unie is daar inderdaad wel verdomde praktisch voor.
Je begrijpt het niet goed. Je bent in getroll van Farage getrapt.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:44 schreef icedcore het volgende:
dus als ik het goed begrijp worden er mensen betaald om te trollen in forums waar er iets negatiefs over de EU wordt gepost ?!?!?zoveel mensen kunnen ze
. A niet vinden
. B zijn niet capabel genoeg om alle kritiek te kunnen weerleggen/ onderbouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, een user beweerd wat anders zonder bron, wat jou uitkomt: dus waar.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik verwijs je nog graag even naar waar ik op doel.
NWS / EU - propaganda via social networks dit zou je op weg kunnen helpen wanneer je bereid bent iets verder te kijken dan je neus lang is.
Lees dat andere topic eens door. Daar staat het uitgelegd op een manier dat jij het zelfs zou moeten kunnen begrijpen...quote:Op zondag 10 februari 2013 11:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, een user beweerd wat anders zonder bron, wat jou uitkomt: dus waar.
Handig die logica.
Kom gewoon met een bron.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lees dat andere topic eens door. Daar staat het uitgelegd op een manier dat jij het zelfs zou moeten kunnen begrijpen...
Wat krijg je nou betaald voor zo'n postquote:Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
De vraag is of je dat moet subsidieren van Nederlands belastinggeld, waar andere landen die niets ervoor betalen free riders worden doordat zij ook meer kunnen exporteren naar land X.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sterke economische ontwikkeling van zwakkere landen is natuurlijk wel positief voor andere landen. denk bijvoorbeeld aan een grotere afzetmarkt voor producten gemaakt in de rijkere landen. En wanneer de economie van Europa over het algemeen sterker wordt lijkt me dat ook niet bepaald negatief.
Sowieso al twijfelachtig dat je een overgesubsidieerd orgaan nodig hebt om handelsovereenkomsten te "verbeteren".quote:Op zondag 10 februari 2013 12:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De vraag is of je dat moet subsidieren van Nederlands belastinggeld, waar andere landen die niets ervoor betalen free riders worden doordat zij ook meer kunnen exporteren naar land X.
Uiteraard heeft dat alles te maken met de controlemaatschappij. De bevolking is namelijk niks gevraagd over dat neoliberalisme, terwijl dat maar in het voordeel is van een heel klein deel ervan. Dus moet je controle over dat volk kunnen uitoefenen.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |