abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122703040

De eu heeft mensen ingehuurd om via social networksites (en vast ook sites als FOK) elke negatieve berichtgeving over de eu te trollen.

Het moet niet gekker worden. Wat denken die mensen daar wel niet, ze zitten daar voor ons, niet andersom. :(
pi_122703083
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 08:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

De eu heeft mensen ingehuurd om via social networksites (en vast ook sites als FOK) elke negatieve berichtgeving over de eu te trollen.

Het moet niet gekker worden. Wat denken die mensen daar wel niet, ze zitten daar voor ons, niet andersom. :(
Zo zou het moeten zijn, maar in de praktijk zitten zij daar voor zichzelf en hun machtige, rijke vriendjes en zijn wij er voor hen :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_122703330
Gewoon aanklagen wegens spammen. Ofzo.
pi_122703547
Kun je je ergens aanmelden? :D
Klinkt als een goedbetaald bijbaantje. Waarschijnlijk ook belastingvrij. De EU is het beste wat sommige mensen is overkomen.
  zondag 10 februari 2013 @ 09:31:42 #5
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_122703621
Dat worden een hoop backfire topics dan c_/

Maar eigenlijk vind ik het prima als ze gewoon gebruik maken van bestaanden kanalen.... als zij zonodig reacties willen plaatsen in topics en social media vind ik dat best. Veel beter dan de daadwerkelijke content manipuleren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 10 februari 2013 @ 09:41:39 #6
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122703740
NWS / EU ambtenaren gaan media- en forumtrollen

Hier zijn al 20 topics over, en nee, dit is niet iets dat de EU gaat doen. Dit is iets wat Nigel Farage zelf verzonnen heeft i.c.m de daily Telegraph. Het gaat over 2 miljoen meer voor een media afdeling die krantenknipsels bijelkaar plakt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 10 februari 2013 @ 09:57:50 #7
78918 SeLang
Black swans matter
pi_122703947
Die server van BurgerforumEU.nl voor een referendum over de EU ligt ook alweer plat. Waarschijnlijk loopt van Rompuy die te DDos-en.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_122703966
We moeten vertrouwen hebben, volgens de koningin.
Ondanks dat de EU als zolveel heeft misdaan dat er nooit een draagvlak zal komen.. En als ze dit middel nodig hebben dan is dat een bewijs voor het feit dat de federalisten idd. geen haar beter zijn dan dictators in een bananenrepubliek.
Ik hoop dat het volledig contraproductief gaat werken.
pi_122704233
Langzamerhand wordt de EU de verwezenlijking van Hitlers droom, zelfs negatieve reacties moeten goedgepraat worden door EU-leden. Nog even en je mag ze überhaupt niet meer plaatsen. Oprotten met je EU :r .
pi_122704316
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:16 schreef QBay het volgende:
Langzamerhand wordt de EU de verwezenlijking van Hitlers droom, zelfs negatieve reacties moeten goedgepraat worden door EU-leden. Nog even en je mag ze überhaupt niet meer plaatsen. Oprotten met je EU :r .
Nog even en je wordt opgepakt voor zo'n opmerking. Dan is het ineens opruiïng.
  zondag 10 februari 2013 @ 10:23:31 #11
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122704376
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nog even en Rompuy komt hoogstpersoonlijk je vrouw volspuiten wanneer je net getrouwd bent. Want dan heeft de EU de prima nocta voor Europese bestuurders weer ingesteld.

Zo kunnen we nog wel heel even doorgaan met fantaseren.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_122704466
quote:
9s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:23 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nog even en Rompuy komt hoogstpersoonlijk je vrouw volspuiten wanneer je net getrouwd bent. Want dan heeft de EU de prima nocta voor Europese bestuurders weer ingesteld.

Zo kunnen we nog wel heel even doorgaan met fantaseren.
Gezien de ontwikkeling naar een controlemaatschappij en de aard van de EU, lijkt het voorgaande helemaal niet zo fictief.
Prima Nocta zal niet zo snel gebeuren. Zo potent ziet Rompuy er niet uit.
  zondag 10 februari 2013 @ 10:32:14 #13
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122704519
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Gezien de ontwikkeling naar een controlemaatschappij en de aard van de EU, lijkt het voorgaande helemaal niet zo fictief.
Prima Nocta zal niet zo snel gebeuren. Zo potent ziet Rompuy er niet uit.
De aard van de EU is neo-liberaal met een sterke nadruk op (interne) markt harmonisatie en ontwikkeling van achterstandsgebieden ten behoeve van het vergrote van de Europese afzetmarkt. Heeft niets te maken met een controlemaatschappij. Wel met aanleggen van wegen en internetverbindingen.
--
pi_122704572
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ach, dat zal goed meevallen. Echter erg sterk zijn nazivergelijkingen niet over het algemeen. Eerder een zwaktebod...
pi_122704580
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ach, dat zal goed meevallen. Echter erg sterk zijn nazivergelijkingen niet over het algemeen. Eerder een zwaktebod...
Ik hoop het..
pi_122704602
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:

[..]

De aard van de EU is neo-liberaal met een sterke nadruk op (interne) markt harmonisatie en ontwikkeling van achterstandsgebieden ten behoeve van het vergrote van de Europese afzetmarkt. Heeft niets te maken met een controlemaatschappij. Wel met aanleggen van wegen en internetverbindingen.
Volgens mij is die aard technocratish en corrupt, en gericht op zakkenvullen.
Hoe ze ons de grondwet door de strot hebben willen douwen is tekenend en onvergeeflijk.
pi_122704623
Als jullie ook maar een beetje hadden opgelet de afgelopen jaren zouden jullie weten dat de EU ons welvaart, vrede en vrijheid brengt en ons tegelijkertijd een stem geeft op het wereldtoneel. Het is heel makkelijk ergens simplistische kritiek op te uiten maar zet zelf maar eens iets beters neer. :') :W Protip: dat gaat jullie in geen honderd jaar lukken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
pi_122704653
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik hoop het..
Oh, dit weet ik wel zeker.
pi_122704670
Weg met die zogenaamde europese unie, allemaal papieren en geldelijke ellende voor iedereen die er in zit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_122704901
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:

[..]

Krijgen we dan niet juist een egalisatie over het gehele spectrum te zien, omdat zwakkere landen recht getrokken dienen te worden door sterkere landen. En wat zou dat in de toekomst aan voordeel bieden ?
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_122704936
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Krijgen we dan niet juist een egalisatie over het gehele spectrum te zien, omdat zwakkere landen recht getrokken dienen te worden door sterkere landen. En wat zou dat in de toekomst aan voordeel bieden ?
Sterke economische ontwikkeling van zwakkere landen is natuurlijk wel positief voor andere landen. denk bijvoorbeeld aan een grotere afzetmarkt voor producten gemaakt in de rijkere landen. En wanneer de economie van Europa over het algemeen sterker wordt lijkt me dat ook niet bepaald negatief.
pi_122704956
quote:
9s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:41 schreef Ryon het volgende:
NWS / EU ambtenaren gaan media- en forumtrollen

Hier zijn al 20 topics over, en nee, dit is niet iets dat de EU gaat doen. Dit is iets wat Nigel Farage zelf verzonnen heeft i.c.m de daily Telegraph. Het gaat over 2 miljoen meer voor een media afdeling die krantenknipsels bijelkaar plakt.
Het verhaal wordt ook met de tijd mooier. In de Telegraph ging het nog om geheime documenten over een voornemen, in de OP van dit topic is het al veranderd in "De eu heeft mensen ingehuurd". Het lijkt net op dat kinderspelletje waar je in een kring elkaar iets moet doorfluisteren tot er uiteindelijk niks meer van klopt. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 10:57:15 ]
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 10:57:04 #23
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_122704970
De schaamteloosheid waarmee dit alles gepaard gaat is wel veelzeggend.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_122704977
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:56 schreef Igen het volgende:

[..]

Het verhaal wordt ook met de tijd mooier. In de Telegraph ging het nog om geheime documenten over een voornemen, in de OP van dit topic is het al veranderd in "De eu heeft mensen ingehuurd". Het lijkt net op dat kinderspelletje waar je elkaar iets moet doorfluisteren tot er uiteindelijk niks meer van klopt. :D
Onze eigen internettrollen gaan er graag mee aan de haal :P.
pi_122704989
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:57 schreef 3-voud het volgende:
De schaamteloosheid waarmee dit alles gepaard gaat is wel veelzeggend.
Klopt, echt een querulant eerste klas die Farage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')