De gemeente is me net een stapje voorquote:Artikel 7:10
3.
Het bestuursorgaan kan de beslissing voor ten hoogste zes weken verdagen.
Reken daar maar wel op.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
De gemeente is me net een stapje voor. Het ergste is natuurlijk dat het nu nog 6 weken gaat duren.
Moet jij die ook nogquote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef Yreal het volgende:
Ergens vrees ik dat mijn novietenschap nog wel even gaat duren. Ik zie echt zo op tegen rechtsgeschiedenis...
Je mist vast nog wel ergens een overgangsvak lijkt me?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
Wacht, volgens het huidige studieschema is mijn P dadelijk 58 credits...
Ben ik dan voor eeuwig noviet?
En anders je beroepen op de hardheidsclausule bij Actaeon en Sideshowbobbie.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
Wacht, volgens het huidige studieschema is mijn P dadelijk 58 credits...
Ben ik dan voor eeuwig noviet?
Ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je mist vast nog wel ergens een overgangsvak lijkt me?
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Was een lekkere goal van Lindgren.
Nee, maar daarna mag je wel dwangsom ontvangenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jammer, daarna mag het niet nog een keer toch?
Wat vond je het meest lastig?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uhu. Net 2 mc vragen teveel fout vorig jaar
Wat is een overgangsvakquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je mist vast nog wel ergens een overgangsvak lijkt me?
Niet zozeer lastig, meer dat dat hele gezever over alles na 1600 mij echt geen tiefus boeide en dan leer ik vrij lastig..quote:
Dan wijzen ze de aanvraag of bezwaar af en duurt het weer 12 weken of langer.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jammer, daarna mag het niet nog een keer toch?
Curriculum is omgegooid dus alle vakken zijn anders enzo. Dan moeten ze er wat op verzinnen om het toch sluitend te krijgen voor mensen die nu niet meer aan de punten komenquote:
Als je te weinig punten binnenkrijgt ASAP contact opnemen met de studieadviseur. Je P blijft namelijk 60 punten.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook niet. Ik heb nu 48 punten van jaar 1 en kan er nog 6 halen voor rechtsgeschiedenis en strafrecht 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |