Vaag.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:50 schreef eriksd het volgende:
Kwam net iemand in korte broek, tshirt en sandalen door de sneeuw geploegd
Nietsquote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef Yreal het volgende:
Zo, wat staat er op het programma mensjes?
Ik heb afscheid genomen van de studie voor vandaag. Straks Eredivisie Live kijken en verder geloof ik het wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef Yreal het volgende:
Veel plezier/succes dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
De boete dienst, bestuursrecht en europees recht
Net een enorme klachtenbrief verstuurdquote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef Yreal het volgende:
Heb jij bestuursrecht als eerstejaars als een los vak?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
De boete dienst, bestuursrecht en europees recht
Ik ben geen eerste jaarsquote:Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb jij bestuursrecht als eerstejaars als een los vak?
De gemeente is me net een stapje voorquote:Artikel 7:10
3.
Het bestuursorgaan kan de beslissing voor ten hoogste zes weken verdagen.
Reken daar maar wel op.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
De gemeente is me net een stapje voor. Het ergste is natuurlijk dat het nu nog 6 weken gaat duren.
Moet jij die ook nogquote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef Yreal het volgende:
Ergens vrees ik dat mijn novietenschap nog wel even gaat duren. Ik zie echt zo op tegen rechtsgeschiedenis...
Je mist vast nog wel ergens een overgangsvak lijkt me?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
Wacht, volgens het huidige studieschema is mijn P dadelijk 58 credits...
Ben ik dan voor eeuwig noviet?
En anders je beroepen op de hardheidsclausule bij Actaeon en Sideshowbobbie.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
Wacht, volgens het huidige studieschema is mijn P dadelijk 58 credits...
Ben ik dan voor eeuwig noviet?
Ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je mist vast nog wel ergens een overgangsvak lijkt me?
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Was een lekkere goal van Lindgren.
Nee, maar daarna mag je wel dwangsom ontvangenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jammer, daarna mag het niet nog een keer toch?
Wat vond je het meest lastig?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uhu. Net 2 mc vragen teveel fout vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |