What he said, ben dan benieuwd waarom ze zijn gewieberdquote:Op zondag 10 februari 2013 13:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van toevallig?
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je jaartallen kennen. Maar dat zullen er nooit meer dan een paar zijn
Nou, we gaan er voorquote:Op zondag 10 februari 2013 13:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een enkele moet je wel weten. Periode van Justinianus e.d.
[..]
Komt vast goed
Wat voor een ga/wil je halen?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef eriksd het volgende:
Baby come to meeeeee.
Tijd voor een nieuwe jas.
Ik ben nu on the road dus zit op mijn telefoon. Aber er moet met de zoek wat te vinden zijn. Ging in ieder geval over de UM.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
What he said, ben dan benieuwd waarom ze zijn gewieberdWant waarom gaan ze er bij anderen eruit terwijl Grunn ze nog aanbied. Ben ik dan wel benieuwd naar
Vaag.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:50 schreef eriksd het volgende:
Kwam net iemand in korte broek, tshirt en sandalen door de sneeuw geploegd
Nietsquote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef Yreal het volgende:
Zo, wat staat er op het programma mensjes?
Ik heb afscheid genomen van de studie voor vandaag. Straks Eredivisie Live kijken en verder geloof ik het wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef Yreal het volgende:
Veel plezier/succes dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
De boete dienst, bestuursrecht en europees recht
Net een enorme klachtenbrief verstuurdquote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef Yreal het volgende:
Heb jij bestuursrecht als eerstejaars als een los vak?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
De boete dienst, bestuursrecht en europees recht
Ik ben geen eerste jaarsquote:Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb jij bestuursrecht als eerstejaars als een los vak?
De gemeente is me net een stapje voorquote:Artikel 7:10
3.
Het bestuursorgaan kan de beslissing voor ten hoogste zes weken verdagen.
Reken daar maar wel op.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
De gemeente is me net een stapje voor. Het ergste is natuurlijk dat het nu nog 6 weken gaat duren.
Moet jij die ook nogquote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef Yreal het volgende:
Ergens vrees ik dat mijn novietenschap nog wel even gaat duren. Ik zie echt zo op tegen rechtsgeschiedenis...
Je mist vast nog wel ergens een overgangsvak lijkt me?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
Wacht, volgens het huidige studieschema is mijn P dadelijk 58 credits...
Ben ik dan voor eeuwig noviet?
En anders je beroepen op de hardheidsclausule bij Actaeon en Sideshowbobbie.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
Wacht, volgens het huidige studieschema is mijn P dadelijk 58 credits...
Ben ik dan voor eeuwig noviet?
Ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je mist vast nog wel ergens een overgangsvak lijkt me?
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Was een lekkere goal van Lindgren.
Nee, maar daarna mag je wel dwangsom ontvangenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jammer, daarna mag het niet nog een keer toch?
Wat vond je het meest lastig?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uhu. Net 2 mc vragen teveel fout vorig jaar
Wat is een overgangsvakquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je mist vast nog wel ergens een overgangsvak lijkt me?
Niet zozeer lastig, meer dat dat hele gezever over alles na 1600 mij echt geen tiefus boeide en dan leer ik vrij lastig..quote:
Dan wijzen ze de aanvraag of bezwaar af en duurt het weer 12 weken of langer.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jammer, daarna mag het niet nog een keer toch?
Curriculum is omgegooid dus alle vakken zijn anders enzo. Dan moeten ze er wat op verzinnen om het toch sluitend te krijgen voor mensen die nu niet meer aan de punten komenquote:
Als je te weinig punten binnenkrijgt ASAP contact opnemen met de studieadviseur. Je P blijft namelijk 60 punten.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook niet. Ik heb nu 48 punten van jaar 1 en kan er nog 6 halen voor rechtsgeschiedenis en strafrecht 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |