Meh, doe mij maar een choco-eierkoek (gelijk aan een pain au chocolatquote:
Kaneelrol inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, doe mij maar een choco-eierkoek (gelijk aan een pain au chocolat) of zo'n kaneelrol
Oook!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef NotGuilty het volgende:
SuikerbroodDoe mij maar suikerbrood
Neequote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oook!
Heb je een nieuwe ondertitel?
Je kan niet alles zien hequote:Op zondag 10 februari 2013 12:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oooh eerste keer dat het me opvalt danExcuses.
Niet alles neequote:
Chocola en goede portquote:Op zondag 10 februari 2013 12:33 schreef Joosie200 het volgende:
Suikerbrood met een fikse laag echte roomboter
Kaneelrol/roze koek met een goed bakkie pleur
Eierkoek en een kop choco
Pain au chocolat/croissant met verse jus d'orange
Allemaal lekker
Die wordt volgens mij praktisch nergens aangeboden.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:37 schreef Joosie200 het volgende:
Maargoed, niemand hier die een praktijkmaster overweegt en/of heeft gevolgd?
Je had het druk, zoveel novieten. Nu ben je me aan het hoeden, omdat ik er om vroeg. Alles is weer goedquote:Op zondag 10 februari 2013 12:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet alles neemaar aangezien je noviet bent had ik er wellicht extra op moeten letten?
[..]
Chocola en goede port
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt leuk om te lezen, gaan we morgen behandelen en leerdoelen uit formuleren:Holy shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Je had het druk, zoveel novieten. Nu ben je me aan het hoeden, omdat ik er om vroeg. Alles is weer goed![]()
Dit vind ik dus echt leuk om te lezen, gaan we morgen behandelen en leerdoelen uit formuleren:Ohja jullie starten nu met RechtsgeschiedenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
Nu weet ik niet hoe het op andere uni's er aan toe gaat, maar in Grunn heb je de togamaster voor rechtsgeleerdheid en de praktijkmaster voor notarieel en fiscaal recht. Zijn duale masters, dus je combineert werken in de praktijk met stage/scriptie. En voor de andere helft volg je gewoon een x-tal vakken in de master.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die wordt volgens mij praktisch nergens aangeboden.
Enge dingen allemaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu weet ik niet hoe het op andere uni's er aan toe gaat, maar in Grunn heb je de togamaster voor rechtsgeleerdheid en de praktijkmaster voor notarieel en fiscaal recht. Zijn duale masters, dus je combineert werken in de praktijk met stage/scriptie. En voor de andere helft volg je gewoon een x-tal vakken in de master.
1989 is een belangrijke.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Is toch leuk. Ik ben alleen nog steeds bang dat ik jaartallen moet gaan leren
Leuk tochquote:
Ja ben benieuwdquote:Op zondag 10 februari 2013 12:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja jullie starten nu met Rechtsgeschiedenisleuk!
Natuurlijk moet je jaartallen kennen. Maar dat zullen er nooit meer dan een paar zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Een enkele moet je wel weten. Periode van Justinianus e.d.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Komt vast goedquote:
Jij bent inderdaad een little old man boy.quote:
Wrijf het maar weer in Erikquote:Op zondag 10 februari 2013 13:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een little old man boy.
Die togamaster is bij andere universiteiten gewieberd. Tijd terug nog een topic over geweest over de UM.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu weet ik niet hoe het op andere uni's er aan toe gaat, maar in Grunn heb je de togamaster voor rechtsgeleerdheid en de praktijkmaster voor notarieel en fiscaal recht. Zijn duale masters, dus je combineert werken in de praktijk met stage/scriptie. En voor de andere helft volg je gewoon een x-tal vakken in de master.
Heb je daar een linkje van toevallig?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die togamaster is bij andere universiteiten gewieberd. Tijd terug nog een topic over geweest over de UM.
What he said, ben dan benieuwd waarom ze zijn gewieberdquote:Op zondag 10 februari 2013 13:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van toevallig?
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je jaartallen kennen. Maar dat zullen er nooit meer dan een paar zijn
Nou, we gaan er voorquote:Op zondag 10 februari 2013 13:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een enkele moet je wel weten. Periode van Justinianus e.d.
[..]
Komt vast goed
Wat voor een ga/wil je halen?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef eriksd het volgende:
Baby come to meeeeee.
Tijd voor een nieuwe jas.
Ik ben nu on the road dus zit op mijn telefoon. Aber er moet met de zoek wat te vinden zijn. Ging in ieder geval over de UM.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
What he said, ben dan benieuwd waarom ze zijn gewieberdWant waarom gaan ze er bij anderen eruit terwijl Grunn ze nog aanbied. Ben ik dan wel benieuwd naar
Vaag.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:50 schreef eriksd het volgende:
Kwam net iemand in korte broek, tshirt en sandalen door de sneeuw geploegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |