Meer dan je lief is. Het is echt een kroelmachine. 's Avonds als we naar bed gaan blijft ze altijd even op de onderste traptrede staan; dan wil ze eerst nog even kroelen voor ze naar boven loopt.quote:
Ahhhw. En als je verdrietig bent, dan voelen honden dat toch ook? Zijn eigenlijk de beste vriendenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Meer dan je lief is. Het is echt een kroelmachine. 's Avonds als we naar bed gaan blijft ze altijd even op de onderste traptrede staan; dan wil ze eerst nog even kroelen voor ze naar boven loopt.
Dat is absoluut waar ja. Als het even niet zo lekker loopt merkt ze dat direct. Wonderlijke wezens.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ahhhw. En als je verdrietig bent, dan voelen honden dat toch ook? Zijn eigenlijk de beste vrienden

quote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Paxcon het volgende:
Oh oke, die hebben we zeker weten niet bij ''mijn'' AH
Meh, doe mij maar een choco-eierkoek (gelijk aan een pain au chocolatquote:
Kaneelrol inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, doe mij maar een choco-eierkoek (gelijk aan een pain au chocolat) of zo'n kaneelrol
Oook!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef NotGuilty het volgende:
SuikerbroodDoe mij maar suikerbrood
Neequote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oook!
Heb je een nieuwe ondertitel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |