Hoi Y.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef Yreal het volgende:
Hoi. Ik ga nu eerst even croissantjes bakken en koffie maken.
Woooooooquote:Op zondag 10 februari 2013 11:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oehoehoehoooew relight my fire.
Daarom inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De schaamte om je hier af te moeten melden. Brrrrr.
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een cd gevonden van een benefietconcert voor Jeff Porcaro. Wat een bazenplaat.
Ah ik ben S. Nooit zeker van geweest.quote:
Tina Turner.quote:
Meer dan je lief is. Het is echt een kroelmachine. 's Avonds als we naar bed gaan blijft ze altijd even op de onderste traptrede staan; dan wil ze eerst nog even kroelen voor ze naar boven loopt.quote:
Ahhhw. En als je verdrietig bent, dan voelen honden dat toch ook? Zijn eigenlijk de beste vriendenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Meer dan je lief is. Het is echt een kroelmachine. 's Avonds als we naar bed gaan blijft ze altijd even op de onderste traptrede staan; dan wil ze eerst nog even kroelen voor ze naar boven loopt.
Dat is absoluut waar ja. Als het even niet zo lekker loopt merkt ze dat direct. Wonderlijke wezens.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ahhhw. En als je verdrietig bent, dan voelen honden dat toch ook? Zijn eigenlijk de beste vrienden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |