Heb je alle afleveingen al gezien of nog niet?quote:
Vervelend is datquote:Op zondag 10 februari 2013 10:04 schreef eriksd het volgende:
Vandaag maar eens laatste trap aan scriptie geven. Het zit in mijn hoofd, alleen geen zin om het op te schrijven
Ben je er dan helemaal klaar mee of moet je nog een vak afronden dit semester?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:04 schreef eriksd het volgende:
Vandaag maar eens laatste trap aan scriptie geven. Het zit in mijn hoofd, alleen geen zin om het op te schrijven
Dan ben ik er helemaal klaar mee. Heb in juni al laatste vakken afgerond. Daarna gewerkt etc.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je er dan helemaal klaar mee of moet je nog een vak afronden dit semester?
Ah relaxed. Was er een reden waarom je de scriptie nog had uitgesteld? Vanwege het collegegeld enzo dat je dan nog moet lappen.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ben ik er helemaal klaar mee. Heb in juni al laatste vakken afgerond. Daarna gewerkt etc.
Ik vond 22 te jong om af te studeren. En met het werk wat ik had maakte die 130 euro nou ook niet daverend veel uit. Vond het een perfecte mix: 2-3 dagen werken en dan vanaf oktober rustig een goede scriptie schrijven.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah relaxed. Was er een reden waarom je de scriptie nog had uitgesteld? Vanwege het collegegeld enzo dat je dan nog moet lappen.
Ah, dat is wel een relaxte planning. Was het dan ook niet leuk geweest om er nog een keuzevak bij te volgen?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond 22 te jong om af te studeren. En met het werk wat ik had maakte die 130 euro nou ook niet daverend veel uit. Vond het een perfecte mix: 2-3 dagen werken en dan vanaf oktober rustig een goede scriptie schrijven.
Had gekund. Maar ik ben echt een fiscale autist: de rest interesseert mij niet zoveelquote:Op zondag 10 februari 2013 10:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een relaxte planning. Was het dan ook niet leuk geweest om er nog een keuzevak bij te volgen?
Herkenbaar, heel veel interesseert mij ook niet zoveel.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had gekund. Maar ik ben echt een fiscale autist: de rest interesseert mij niet zoveel
Goed punt.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heel rechten interesseert mij niet.
De schaamte om je hier af te moeten melden. Brrrrr.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:50 schreef eriksd het volgende:
Enige reden dat ik rechten studeer is om in dit topic aanzien te genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |