Hij blijft bewust weg, maar leest vast wel wat wij over hem schrijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:33 schreef hexje het volgende:
Wat is toch die aandacht voor hem. Allemaal hommels hier.
ze snappen ook niet hoe ze iemand dood moeten spammen. Gewoon quoten en laat de alerts maar komen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat jullie griep krijgen.
En ik gebruik geen spytool.
Lekker vriendelijk weer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Zegt elfletterig, terwijl hij ondertussen een miljard mensen uitscheldt.quote:
Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
En ik gebruik geen spytool.
Hahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze snappen ook niet hoe ze iemand dood moeten spammen. Gewoon quoten en laat de alerts maar komen!
Die alerts kun je uit zetten hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze snappen ook niet hoe ze iemand dood moeten spammen. Gewoon quoten en laat de alerts maar komen!
Hm?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef Frutsel het volgende:
bizar om een live schietpartij mee te luisteren..
only in america
Ja nu is het een stand-off...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
Live nu ja?
Interessant land is het ook.
Je zou toch denken dat de marketing campagne van de nieuwe Die Hard film ook anders zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja nu is het een stand-off...
daarnet live de shooting...
gegil.... één en al schoten...
"officer down , officer down"...
"get the fXXX out of here"...
en weer lots of shots
echt bizar
maar goed, gast schijnt nog altijd te leven en weer op de vlucht of verstopt... lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |