SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat een lef van mij om nog te posten terwijl het topic op 2 posts na al dicht zou gaan, maar het is goed gegaan
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
mietjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef DaMook het volgende:
Wat een lef van mij om nog te posten terwijl het topic op 2 posts na al dicht zou gaan, maar het is goed gegaan
.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
En ben je al dik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, bijna een zak van een halve kilo opEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Chocolaquote:. Geen fan
.
Al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vinniiee die squat, geen zorgen![]()
Hoe staat het met jouw squats, G?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vinniiee die squat, geen zorgenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dark Shadows is best een lekker filmpje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
Ik moet straks nog de was ophangen, maar mijn armen voelen al bijna te moe om te typen.En nee, ik heb geen spannende dingen gedaan, ben gewoon heel moe.
![]()
POI kijken.
Heerlijke live performance van Alice CooperCoole Film!!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook nietquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
No wayquote:, een vrouw die niet van chocola houd
. Dat kan niet
.
Of het kan wel of ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, een vrouw die niet van chocola houd
. Dat kan niet
.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En het is 'houdt' in dit gevalIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oej moeilijke keuzequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of het kan wel of ik ben geen vrouw..
Jaja blabla dt d tquote:.
Dat laatste danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of het kan wel of ik ben geen vrouw.![]()
Pardon?!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bakkes jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihiquote:.
Welke film?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef fietsie het volgende:
Heerlijke live performance van Alice CooperCoole Film!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dark Shadows : Dark Shadows (2012) - SoundtracksProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hups is in slaap gevallen?
Ik ga afnokken, trusteProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustequote:.
Hoiquote:.
Best wel en ik ben ook zo wegquote:.
Nietusquote:![]()
.
Ik wilde wel, maar niet alleenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Muhaha, rival en engel in ieder geval dan. En ja ik kom honderden bekenden tegen, maar dat is toch anders dan met een groep gaan.
Ik ga slapen, al die tvp's hoef ik niet
.
Waarom zou je dit topique willen kunnen terugvinden middelsch een TeejVeejPeej ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Baggeraars die meteen op stop volgen drukken na hun postquote:Op zondag 10 februari 2013 00:15 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je dit topique willen kunnen terugvinden middelsch een TeejVeejPeej ?. Of misschien niet meteen omdat ze denken hier geile meisjes op te kunnen pikken
.
Maar dat doen we hier toch ook iedere dag?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wel ja ? Ik gaf dat de eerste dag al opquote:Op zondag 10 februari 2013 00:17 schreef fietsie het volgende:
Maar dat doen we hier toch ook iedere dag?.
Truste![]()
.
Slapen sucks
vooral als het niet luktProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gezelligheid...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwa, 't kan ermee doorquote:![]()
Lange dag gehad ook, slecht (amper) geslapen, bleh. En morgen weer...
En met jou?![]()
Ah.. Beter slapen vannacht danquote:Op zondag 10 februari 2013 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, 't kan ermee door![]()
Lange dag gehad ook, slecht (amper) geslapen, bleh. En morgen weer...
En met jou?
Ik heb van vanmorgen tot vanavond een keertje zitten leren, daarna nog wat geskyped, toen in bad en nu hier.
Ben ook al al de halve dag alleen en zal dat de komende dagen ook wel zijn
Stomme carnaval, maakt het voor mij saai![]()
![]()
Carnavalquote:Op zondag 10 februari 2013 01:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah.. Beter slapen vannacht dan
Ik heb van vanmorgen tot vanavond een keertje zitten leren, daarna nog wat geskyped, toen in bad en nu hier.
Ben ook al al de halve dag alleen en zal dat de komende dagen ook wel zijn
Stomme carnaval, maakt het voor mij saai![]()
![]()
Vind ik ook. Mensen zijn 's middags al straalbezopen en dus 's avonds totaal niet meer bij zinnen. Geen zin om daar als niet drinker een paar dagen mee door te moeten brengen. Dus gewoon leren en lekker vervelenquote:![]()
![]()
't Is gewoon een groot collectief excuus om jezelf als een idioot te gedragenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Mensen zijn 's middags al straalbezopen en dus 's avonds totaal niet meer bij zinnen. Geen zin om daar als niet drinker een paar dagen mee door te moeten brengen. Dus gewoon leren en lekker vervelen![]()
Heb er hier gelukkig geen last van. Was bij m'n ouders wel anders... straat net langs het cafegedeelte van het dorp waar iedereen dus langskwam...![]()
Ik durf me amper buiten te vertonenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is gewoon een groot collectief excuus om jezelf als een idioot te gedragen![]()
Heb er hier gelukkig geen last van. Was bij m'n ouders wel anders... straat net langs het cafegedeelte van het dorp waar iedereen dus langskwam...
En als ik de raam open heb hoor ik alleen maar van die domme muziek![]()
![]()
Oh yes, weer dat gejank over hoe kut carnaval wel niet is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:11 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, weer dat gejank over hoe kut carnaval wel niet is.Ze mogen best feestvieren van me hoorquote:
Als ik ook aan de alcohol zat deed ik waarschijnlijk net zo hard mee
Maar als niet drinker is er (voor mij) bij dit zuipfestijn niet zoveel aan heb ik ervaren...
Truste![]()
![]()
Ik zit midden in het epicentrum jaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:11 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, weer dat gejank over hoe kut carnaval wel niet is.![]()
In Enschede zul je er weinig last van hebben ja.![]()
IK zit midden in het epicentrum jaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit midden in het epicentrum ja![]()
In Enschede zul je er weinig last van hebben ja.![]()
![]()
't Is een groot epicentrumquote:Op zondag 10 februari 2013 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
IK zit midden in het epicentrum ja![]()
![]()
Ach, zieltje tochquote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit midden in het epicentrum ja![]()
In Enschede zul je er weinig last van hebben ja.. In Enschede vieren ze gewoon carnaval, hoor. Is vorige week al begonnen.
Laat mensen lekker, er zijn ergere dingen op de wereld dan een weekje carnaval.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als ze andere mensen ook maar laten, en dat is nogal vaak het probleem.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zieltje toch. In Enschede vieren ze gewoon carnaval, hoor. Is vorige week al begonnen.
Laat mensen lekker, er zijn ergere dingen op de wereld dan een weekje carnaval.![]()
Dan vier je het niet met de juiste mensen, hij ik. Regelmatig nuchter carnaval gevierd i.v.m. medicatie, net zo leuk als met een biertje achter de kiezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Ze mogen best feestvieren van me hoor
Als ik ook aan de alcohol zat deed ik waarschijnlijk net zo hard mee
Maar als niet drinker is er (voor mij) bij dit zuipfestijn niet zoveel aan heb ik ervaren...
Truste“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zeggen dat ze boven de rivieren carnaval vierenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zieltje toch. In Enschede vieren ze gewoon carnaval, hoor. Is vorige week al begonnen.
Laat mensen lekker, er zijn ergere dingen op de wereld dan een weekje carnaval.![]()
Daar doen ze maar wat![]()
![]()
Sleuren ze je daar je huis uit en dwingen je een pak aan te trekken?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze andere mensen ook maar laten, en dat is nogal vaak het probleem.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil het gewoon met vriendinnen/vrienden/bekenden vieren..quote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vier je het niet met de juiste mensen, hij ik. Regelmatig nuchter carnaval gevierd i.v.m. medicatie, net zo leuk als met een biertje achter de kiezen.
En ja, die zijn allemaal totaal naar de klote nu![]()
![]()
Ja, natuurlijk. Een van de grootste optochten van het land. Maar he, wat weten ze hier nu van carnaval vieren, zo aan de Duitse grensquote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeggen dat ze boven de rivieren carnaval vieren![]()
Daar doen ze maar wat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee ze slopen en jatten nog wel eens dingen, en zorgen voor een hoop geluidsoverlast.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sleuren ze je daar je huis uit en dwingen je een pak aan te trekken?![]()
Nog net, maar dan ook echt net nietquote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sleuren ze je daar je huis uit en dwingen je een pak aan te trekken?![]()
![]()
Maar goed, ik ben slapen. Heb wel andere dingen aan m'n hoofd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alaafquote:Op zondag 10 februari 2013 01:19 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik ben slapen. Heb wel andere dingen aan m'n hoofd.![]()
![]()
Gebeurt ook met voetbalwedstrijden. Op gewone dagen en uitgaansavonden gebeurt het ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze slopen en jatten nog wel eens dingen, en zorgen voor een hoop geluidsoverlast.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja en dat is normaal volkquote:Op zondag 10 februari 2013 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebeurt ook met voetbalwedstrijden. Op gewone dagen en uitgaansavonden gebeurt het ook.![]()
![]()
Weet ik toch niet.. ik heb geen idee waar ze het allemaal echt vieren. Weet alleen dat hier tienduizenden mensen vandaag naar de stad kwamen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Een van de grootste optochten van het land. Maar he, wat weten ze hier nu van carnaval vieren, zo aan de Duitse grens.
![]()
In Duitsland kunnen ze er helemaal wat vanquote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Een van de grootste optochten van het land. Maar he, wat weten ze hier nu van carnaval vieren, zo aan de Duitse grens.
![]()
![]()
Dat zeg ik niet. Houd eens op met het gehaat op carnaval, het wordt vermoeiend, en ga haten op de lui die het verzieken, niet de mensen die gewoon een leuk feestje willen vieren.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Köln moet wel tof zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Duitsland kunnen ze er helemaal wat van![]()
![]()
Ik vind de optochten in NL vaak mooier... Die in Duitsland wat ik gezien heb waren alleen maar Prinsenwagens. Ze gooiden wel toffe dingen, wat welquote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Duitsland kunnen ze er helemaal wat van.
Zei ik dat jij dat zei? Ik haat op waar ik maar zin in heb.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Houd eens op met het gehaat op carnaval, het wordt vermoeiend, en ga haten op de lui die het verzieken, niet de mensen die gewoon een leuk feestje willen vieren.![]()
![]()
Rot op met je kusje.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zei ik dat jij dat zei? Ik haat op waar ik maar zin in heb.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga morgen lekker carnaval vieren, dirndl aan, haar in de krul en in de hand een pul.
Ga nou maar slapen en maak je niet te drukquote:
Je zult altijd voorstanders, tegenstanders, zeikers e.d. hebben.
Mij boeit het geen fuck. Ik doe er niet aan mee, heb er nauwelijks last van (buiten het feit dat ik me een week lang in een nagenoeg leeg huis waan).
Ze doen maar![]()
![]()
Overigens even in de spiegel kijken, want je bent zelf ook vaak zat een zeikwijf. Toch vind ik je wel lief hoorquote:![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen lekker carnaval vieren, dirndl aan, haar in de krul en in de hand een pul.
![]()
Veel plezier danquote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ik maak me niet druk. En voor iemand die het geen fuck boeit heb je het wel vaak over carnaval.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen en maak je niet te druk
Je zult altijd voorstanders, tegenstanders, zeikers e.d. hebben.
Mij boeit het geen fuck. Ik doe er niet aan mee, heb er nauwelijks last van (buiten het feit dat ik me een week lang in een nagenoeg leeg huis waan).
Ze doen maar“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben ook een zeikwijf, maar ik ga niet tot in den treuren herhalen hoe vervelend, kut en boehoe iets wel niet is.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens even in de spiegel kijken, want je bent zelf ook vaak zat een zeikwijf. Toch vind ik je wel lief hoor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vaak? Ik heb het misschien drie keer genoemd en niet op gehaat. Ik zeg alleen dat ik er niets aan vind, maar dat prima is al de rest het allemaal doetquote:Op zondag 10 februari 2013 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. En voor iemand die het geen fuck boeit heb je het wel vaak over carnaval.![]()
![]()
Gaat lukkenquote:. Mooie optocht, het weer wordt volgens mij wel redelijk.
Dan zal ik wel de verkeerde momenten kiezen om mee te lezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vaak? Ik heb het misschien drie keer genoemd en niet op gehaat. Ik zeg alleen dat ik er niets aan vind, maar dat prima is al de rest het allemaal doet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zal dan welquote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik wel de verkeerde momenten kiezen om mee te lezen.![]()
![]()
En deed ik dat dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeikwijf, maar ik ga niet tot in den treuren herhalen hoe vervelend, kut en boehoe iets wel niet is.Een paar postjes met mijn ongezouten mening, waar ik reden genoeg voor heb
![]()
![]()
Ja joh, carnaval heeft jouw leven zo verziekt, echt een klotefeest dat ieder jaar weer dingen vernielt en jat.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
En deed ik dat dan?Een paar postjes met mijn ongezouten mening, waar ik reden genoeg voor heb
Lighten up, zeg. Dat ene weekje per jaar.
Maar goed, pais ende vree. Mijn humeur is al dusdanig verziekt, daar hoeft niet meer bij
.
Slapen gaan en morgen een betere dagquote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, pais ende vree. Mijn humeur is al dusdanig verziekt, daar hoeft niet meer bij
.
![]()
![]()
![]()
Hannibal is nog niet afgelopenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Slapen gaan en morgen een betere dag![]()
.
Leuke films komen altijd op onmogelijke tijdstippen. Ik vraag me wel eens af welke simpele ziel de programmering doetquote:.
Nouja er zijn wel een paar dingen gebeurd die ik verder lekker voor mezelf houd.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh, carnaval heeft jouw leven zo verziekt, echt een klotefeest dat ieder jaar weer dingen vernielt en jat.
Lighten up, zeg. Dat ene weekje per jaar.
En het is wel meer dan een weekje hier hoor. Sowieso 11e van de 11e. Dan nog vastenoavond in BoZ, en zo'n 4 weken voor het daadwerkelijk Carnaval is zijn ze al bezig in sommige cafe's.
En het zal wel de hoek zijn waar ik woon ofzo, maar het is echt voor heel veel mensen een mooi excuus om zich lam te zuipen en te misdragen.![]()
Hier hetzelfde riedeltje, maar overlast geeft het echt niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja er zijn wel een paar dingen gebeurd die ik verder lekker voor mezelf houd.
En het is wel meer dan een weekje hier hoor. Sowieso 11e van de 11e. Dan nog vastenoavond in BoZ, en zo'n 4 weken voor het daadwerkelijk Carnaval is zijn ze al bezig in sommige cafe's.
En het zal wel de hoek zijn waar ik woon ofzo, maar het is echt voor heel veel mensen een mooi excuus om zich lam te zuipen en te misdragen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vraag je dat aan Faxie? Want die is volgens mij niet zo van de mannenliefde. Behalve met Kaneelstokje.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kom eens langs in Brabant zou ik zeggen...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier hetzelfde riedeltje, maar overlast geeft het echt niet.![]()
Oei betraptquote:Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag je dat aan Faxie? Want die is volgens mij niet zo van de mannenliefde. Behalve met Kaneelstokje.![]()
![]()
Maar Kaneelstokje is dan weer alleen van de mannenliefde met mij. Althans, dat las ik in mijn spytool.![]()
Denken dat ik nooit in Brabant carnaval heb gevierdquote:Op zondag 10 februari 2013 01:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom eens langs in Brabant zou ik zeggen....
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag je dat aan Faxie? Want die is volgens mij niet zo van de mannenliefde. Behalve met Kaneelstokje.
Groot fan van User Wotte![]()
Limburg?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat ik nooit in Brabant carnaval heb gevierd.
![]()
![]()
Ook. Weert. En in Brabant in Eindhoven, Den Bosch, Breda en Gemert.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe kom je anders aan die 50 verschillende mannen die je gezoend hebt! Naief, die Faxie!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Waaromquote:Op zondag 10 februari 2013 01:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Liever dat je weer snel gaatGroot fan van User Wotte![]()
Ja, of niet dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan die 50 verschillende mannen die je gezoend hebt! Naief, die Faxie!
Hoeveel vrouwen heb jij gezoend, lieve twi?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weert kun je tot Brabant rekenenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Weert. En in Brabant in Eindhoven, Den Bosch, Breda en Gemert.![]()
![]()
Volgens mij ligt het in Limburg. Maar goed, maakt ook niet uit, ik heb niet zoveel met Limburg, no offence verderquote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weert kun je tot Brabant rekenen.
Dorp of stad? Kan nogal wat schelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ervaring zal ook wel anders zijn als je jezelf in de meute begeeft..![]()
Ligt ook in Limburg, maar is bijna Brabantquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het in Limburg. Maar goed, maakt ook niet uit, ik heb niet zoveel met Limburg, no offence verder.
![]()
![]()
50..... Ze zou er een boek over moeten schrijvenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan die 50 verschillende mannen die je gezoend hebt! Naief, die Faxie!![]()
![]()
quote:De gemiddelde carnavaller viert 2,6 dagen carnaval en drinkt 25,8 glazen bier. Limburgers zitten hier ruim boven, met gemiddeld bijna 36 glazen per persoon, gevolgd door de Drentenaren (31,3 glazen) en de Brabanders (31,2). Dan volgen Gelderland (28,8), Utrecht (28,2), Zeeland (25,8), Overijssel (23,8), Friesland (23,5), N-H (21,7), Z-H (16,8) en de broodnuchtere Flevolanders (16,3).Limburgersquote:Brabanders meest ontrouw tijdens carnaval
Wie met de komende carnaval een avontuurtje wil beleven, kan de polonaise het beste in Brabant lopen. Maar liefst 22,1% van de Brabanders gaat tijdens de carnaval wel eens vreemd. In Limburg ligt dat percentage veel lager: nog geen zes procent gaat vreemd. Ook de Flevolanders en de Overijsselaren grijpen hun kans: 17,6% neemt het even niet zo nauw met de echtelijke trouw. Het gemiddelde percentage ligt voor Noord- en Zuid-Holland op bijna 16%.![]()
![]()
Waaaaat haten op Limburg?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het in Limburg. Maar goed, maakt ook niet uit, ik heb niet zoveel met Limburg, no offence verder.
Ik zal Joyca eens roepen![]()
![]()
Drie. Maar ik ben een faalhaas, dus dat telt niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of niet dan.
Hoeveel vrouwen heb jij gezoend, lieve twi?![]()
Jeetje, jij slet.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Drie. Maar ik ben een faalhaas, dus dat telt niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ssst.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:55 schreef twi het volgende:
Maar Kaneelstokje is dan weer alleen van de mannenliefde met mij. Althans, dat las ik in mijn spytool.Koning dat je bent.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Drie. Maar ik ben een faalhaas, dus dat telt niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tsja, inmiddels ben ik zo'n catch dat ik overmorgen op gelijke hoogte zou kunnen staan. Maar dan maak ik iemand ongelukkig. Dus ik hou het hier maar bij.quote:![]()
Hahhah ik ben kapotgaarquote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zie dat muhahaha net is gearriveerd. Helaas!.
![]()
Welke vrouw kan jou nou weerstaan?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, inmiddels ben ik zo'n catch dat ik overmorgen op gelijke hoogte zou kunnen staan. Maar dan maak ik iemand ongelukkig. Dus ik hou het hier maar bij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zelfs op internet loop ik al blauwtjes.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zie dat muhahaha net is gearriveerd. Helaas!
Haten op ons aller Ajaxquote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Blijven doorgaan baas, ook jij vind je liefjequote:Op zondag 10 februari 2013 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zelfs op internet loop ik al blauwtjes..
![]()
Kan er niks aan doenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zelfs op internet loop ik al blauwtjes.![]()
![]()
Doe mijn best, doe mijn best, maar ben nou al aan het hopen via de foks merk ik je kent die shit.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijven doorgaan baas, ook jij vind je liefje.
Ga mij morgen maar inschrijven op lexa.nl.
Of je gaat naar de kroeg, activiteiten doen of wat dan ook..quote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe mijn best, doe mijn best, maar ben nou al aan het hopen via de foks merk ik je kent die shit.
Ga mij morgen maar inschrijven op lexa.nl.![]()
Ik heb nog een bokser aan, dat naakt ronken werkt niet zo voor mij haha.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lig toch al naakt op bed.. kom maar dan![]()
Daar kan je helemaal niks als je niet betaalt... 't is maar dat je 't weetquote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe mijn best, doe mijn best, maar ben nou al aan het hopen via de foks merk ik je kent die shit.
Ga mij morgen maar inschrijven op lexa.nl.![]()
![]()
Die trek ik wel uitquote:Op zondag 10 februari 2013 02:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog een bokser aan, dat naakt ronken werkt niet zo voor mij haha.![]()
![]()
Gelijk zulke vooroordelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of je gaat naar de kroeg, activiteiten doen of wat dan ook..
Ik ken die shit maar al te goed broeder. Ik had dat hele online daten shizzle afgezworen want ik wilde gewoon het versierspel leren maar inmiddels eej vriendin via fok en dat loopt echt zo goedquote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga mij morgen maar inschrijven op lexa.nl..
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Keihendig sjiek haha, zo naast je bedje deponeren.
![]()
![]()
Oh, het is al kwart over twee.
Ik ga toch maar eens slapen, kan ik morgen als enige weer in de ochtend leven hier en nog wat rustig leren dus.
Allen een goede, geile nacht toegewenst.![]()
![]()
![]()
Ah zo.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neee, maar daar heb je toch wel genoeg kans hoor
Dacht al dat je mij als zo'n fok nerdje zag man.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oh, het is al kwart over twee.
Ik ga toch maar eens slapen, kan ik morgen als enige weer in de ochtend leven hier en nog wat rustig leren dus.
Allen een goede, geile nacht toegewenst.![]()
![]()
![]()
Ah g.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken die shit maar al te goed broeder. Ik had dat hele online daten shizzle afgezworen want ik wilde gewoon het versierspel leren maar inmiddels eej vriendin via fok en dat loopt echt zo goed.
Jij hossel die bitsjies.Groot fan van User Wotte![]()
En toen was het dood.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik schrok wakker en dacht dat het maandag was
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen
wat doe je op een plotseling ontstane vrije dag? Juist, dan ga je de studieboeken opendoen om even vooruit te werken met de tentamens in het vooruitzicht
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Klaarwakker om 9 uur, dafuq.. Ik wilde eens een keertje uitslapen..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
als ik tot 9 uur kan blijven liggen is dat al een kunstquote:Op zondag 10 februari 2013 09:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klaarwakker om 9 uur, dafuq.. Ik wilde eens een keertje uitslapen..
Tjah, in feite is het voor mijn doen uitslapen, maar toch, ik door er na 2 uur vannacht pas in..quote:Op zondag 10 februari 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik tot 9 uur kan blijven liggen is dat al een kunstDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan is het wel vreemd jaquote:Op zondag 10 februari 2013 09:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, in feite is het voor mijn doen uitslapen, maar toch, ik door er na 2 uur vannacht pas in..![]()
werk of plezier?
Werkquote:Op zondag 10 februari 2013 09:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan is het wel vreemd ja![]()
werk of plezier?
What else
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
KUT!!!!
Ik ben nog niet bij met Walking Dead![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
party?quote:
Hou vandaag een marathon dan!quote:Op zondag 10 februari 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!!!
Ik ben nog niet bij met Walking Dead![]()
[ afbeelding ]
Ik werd wakker van de buikpijn maar da's puur vrouwelijk hihi
Plus dat de kerkklok luidt om 8u45 voor de mis van 9u
Lazy sunday, funny monday! Morgen shoppen!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Neuh, nieteensquote:Op zondag 10 februari 2013 09:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
party?
[..]
Hou vandaag een marathon dan!![]()
Gewoon het standaard werk dat we hebben..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
kerkklokkenquote:Op zondag 10 februari 2013 09:22 schreef sararaats het volgende:
Ik werd wakker van de buikpijn maar da's puur vrouwelijk hihi
Plus dat de kerkklok luidt om 8u45 voor de mis van 9u
Lazy sunday, funny monday! Morgen shoppen!
balen danquote:Op zondag 10 februari 2013 09:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, nieteens![]()
Gewoon het standaard werk dat we hebben..
Ok, ik haat valentijnsdag maar deze is wel episch goed![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben gisteren oom geworden, mijn zusje is bevallen van een gezonde dochter* O*.
Gisteren al meteen wezen kijken en vanmiddag nog een keertje.
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 10 februari 2013 09:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben gisteren oom geworden, mijn zusje is bevallen van een gezonde dochter* O*.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ga dinsdag mn nichtje ontmoetenquote:Op zondag 10 februari 2013 09:25 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Ze is al ruim 2 maanden oud
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw wekker gaat over anderhalf uur toch pas?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op zondag 10 februari 2013 09:25 schreef muhahaha het volgende:
ik wil ook oom worden, maar bij mijn broer schiet het dus echt niet op he
jaquote:Op zondag 10 februari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw wekker gaat over anderhalf uur toch pas?
9:09 uur wakker. 2 uur voor mijn wekkerik word er echt gek van, dat vroege wakker worden
![]()
![]()
Ik kon niet wachten, toen ik het sms'je van mijn zwager las heb ik alles laten vallen, vriendin de stad in gegooid en daarheen gegaanquote:Op zondag 10 februari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag mn nichtje ontmoeten![]()
Ze is al ruim 2 maanden oud.
![]()
Wees blijquote:Op zondag 10 februari 2013 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
9:09 uur wakker. 2 uur voor mijn wekkerik word er echt gek van, dat vroege wakker worden
De Morgenstond heeft goud in de mond
* gegooidquote:Op zondag 10 februari 2013 09:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kon niet wachten, toen ik het sms'je van mijn zwager las heb ik alles laten vallen, vriendin de stad in gegooit en daarheen gegaan.
in mijn weekend wil ik graag uitslapenquote:Op zondag 10 februari 2013 09:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wees blij
De Morgenstond heeft goud in de mond![]()
![]()
Nu heb je tenminste nog iets aan je dagquote:Op zondag 10 februari 2013 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in mijn weekend wil ik graag uitslapen
ik had mijn dag zo ingepland, dat uitslapen mogelijk was.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste nog iets aan je dag
Nu heb ik tijd over.
Ik ga nu maar een broodje hagelslag eten![]()
![]()
hagelslagquote:Op zondag 10 februari 2013 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had mijn dag zo ingepland, dat uitslapen mogelijk was.
Nu heb ik tijd over.
Ik ga nu maar een broodje hagelslag eten
Gewoon groter lettertype pakken, deed ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 09:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet nog één boek lezen en ca. 30 kantjes uittypen.
![]()
Slimquote:Op zondag 10 februari 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon groter lettertype pakken, deed ik ook.
En gefeliciteerd![]()
![]()
Is allemaal vastgelegd met regeltjesquote:Op zondag 10 februari 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon groter lettertype pakken, deed ik ook.
![]()
![]()
ik ook hoorquote:Heb vandaag 4 uur op de planning staan
Vier uur valt wel mee toch. Hoewel, zondag...quote:Op zondag 10 februari 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook hoorHeb vandaag 4 uur op de planning staan
![]()
![]()
Normaal heb ik altijd de zondag vrij, maar Ik studeer normale dagen ±5 uur, exclusief uni urenquote:Op zondag 10 februari 2013 09:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vier uur valt wel mee toch. Hoewel, zondag...Dus ik ben redelijk druk bezig helaas
Nerdquote:Op zondag 10 februari 2013 09:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Normaal heb ik altijd de zondag vrij, maar Ik studeer normale dagen ±5 uur, exclusief uni urenDus ik ben redelijk druk bezig helaas
![]()
![]()
Nee, gewoon een drukke studiequote:En ik ben van plan om gewoon in 3 jaar af te studeren
En dan nog master neem ik aan of?quote:Op zondag 10 februari 2013 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, gewoon een drukke studieEn ik ben van plan om gewoon in 3 jaar af te studeren
![]()
Daarna ook nog een master jaquote:Op zondag 10 februari 2013 09:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan nog master neem ik aan of?Dus ik ben 21 als ik klaar ben
respect welquote:Op zondag 10 februari 2013 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, gewoon een drukke studieEn ik ben van plan om gewoon in 3 jaar af te studeren
![]()
![]()
Best netjes toch? Als ik nog een master doe ben ik 23 en heb ik 2 bachelors + 1 masterquote:Op zondag 10 februari 2013 09:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarna ook nog een master jaDus ik ben 21 als ik klaar ben
![]()
![]()
haha thanksquote:
Ja is wel prima, dan heb ik alles op de kortst mogelijke manier afgerondquote:Op zondag 10 februari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Best netjes toch? Als ik nog een master doe ben ik 23 en heb ik 2 bachelors + 1 mastermaar 23 is ook netjes hoor
Heb ik dan 8 jaar gestudeerd, meer dan genoeg lijkt mequote:Op zondag 10 februari 2013 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha thanks
[..]
Ja is wel prima, dan heb ik alles op de kortst mogelijke manier afgerondmaar 23 is ook netjes hoor
![]()
Flauw wel, toen ik het eerste jaar op het HBO zat. Iedereen was gewoon 3-5 jaar ouder. Stond ik daar als 15-jarige![]()
![]()
15 en HBO?quote:Op zondag 10 februari 2013 09:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik dan 8 jaar gestudeerd, meer dan genoeg lijkt me![]()
Flauw wel, toen ik het eerste jaar op het HBO zat. Iedereen was gewoon 3-5 jaar ouder. Stond ik daar als 15-jarige![]()
ja 23 vind ik ook primaquote:Op zondag 10 februari 2013 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha thanks
[..]
Ja is wel prima, dan heb ik alles op de kortst mogelijke manier afgerondmaar 23 is ook netjes hoor
Maar er zijn studenten die op hun 28e nog niet klaar zijn,.....![]()
Maar die studeren 1 vak per trimester en zuipen zich elke avond klem in de sociëteitquote:Op zondag 10 februari 2013 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja 23 vind ik ook prima
Maar er zijn studenten die op hun 28e nog niet klaar zijn,.....
Jaquote:
Ik was sowieso al de jongste van mijn klas
27 september, terwijl 1 oktober nieuwe lichting begint.
Toen bleek ik nog slim te zijn ook, mocht ik een klas overslaan op de basisschool.
Dus ja, toen was ik op m'n 15e klaar met de Havo![]()
![]()
jij bent 6 dagen later jarigquote:Op zondag 10 februari 2013 09:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja
Ik was sowieso al de jongste van mijn klas
27 september, terwijl 1 oktober nieuwe lichting begint.
Toen bleek ik nog slim te zijn ook, mocht ik een klas overslaan op de basisschool.
Dus ja, toen was ik op m'n 15e klaar met de Havoik ben zelf ook een vroege leerling, maar mijn ouders wilden me geen klas laten overslaan omdat ik dan met hetzelfde probleem zou zitten
Dus vandaar gewoon 8 jaar basisschool, 6 jaar vwo
quote:Op zondag 10 februari 2013 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent 6 dagen later jarigik ben zelf ook een vroege leerling, maar mijn ouders wilden me geen klas laten overslaan omdat ik dan met hetzelfde probleem zou zitten
Dus vandaar gewoon 8 jaar basisschool, 6 jaar vwo
Ik vond het zo nooit echt erg, maar op het HBO dacht ik in het begin echt van.. ow kut. Ik was toch meer het 'kleine meisje' voor iedereen![]()
![]()
Waarom is de wereld wit
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dat is wel logisch danquote:Op zondag 10 februari 2013 10:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vond het zo nooit echt erg, maar op het HBO dacht ik in het begin echt van.. ow kut. Ik was toch meer het 'kleine meisje' voor iedereenEN als 15 jarige kun je never nooit al weten wat je wilt studeren lijkt mij?
Wist ik ook niet, maar uiteindelijk wel een prima opleiding gekozenquote:Op zondag 10 februari 2013 10:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dat is wel logisch danEN als 15 jarige kun je never nooit al weten wat je wilt studeren lijkt mij?
![]()
![]()
Ik zal je wel met rust laten danquote:Op zondag 10 februari 2013 10:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lees al steeds tussendoor.
![]()
DOe ik ook, maar ik moet nog een groot stuk en anders schiet het echt niet opquote:Op zondag 10 februari 2013 10:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lees al steeds tussendoor
Wat is groot?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DOe ik ook, maar ik moet nog een groot stuk en anders schiet het echt niet op![]()
![]()
ja en aan die personen irriteer ik mijquote:Op zondag 10 februari 2013 09:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar die studeren 1 vak per trimester en zuipen zich elke avond klem in de sociëteit![]()
![]()
Neeeequote:Op zondag 10 februari 2013 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal je wel met rust laten dan.
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Echt?
Maar ik heb voldoende tijd hoor![]()
Mooi![]()
![]()
Optochten.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:14 schreef -Engel- het volgende:
Alaaf! Alaaf! Alaaf!
Ben alweer klaar voor de optocht
Rustig aan.![]()
Nou, nu zit ik thuis dus eehquote:Op zondag 10 februari 2013 10:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus blijf maar lekker doorgaan![]()
.
![]()
Samenvatting limburgs carnaval....
Het is pils niet bier..... Zijn we uit de G.A.S. Discussie
Schrijven doet blijven.
Kroeg 1, 2,3 en toen waren ze op!
je drinkt hier halfom, sneuze, sneeuwwitje of houdt t blond.....![]()
Limbo's doen het fout en zijn er trots op.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:18 schreef -Engel- het volgende:
Samenvatting limburgs carnaval....
Het is pils niet bier..... Zijn we uit de G.A.S. Discussie
Schrijven doet blijven.
Kroeg 1, 2,3 en toen waren ze op!
je drinkt hier halfom, sneuze, sneeuwwitje of houdt t blond.....
Rustig aan.![]()
Haiiquote:Op zondag 10 februari 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh![]()
Uitslapen... Ik kan het heus nog wel![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig is t niet vaud!quote:Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Limbo's doen het fout en zijn er trots op.![]()
![]()
Ik heb trouwens ook gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 10:30:56 ]![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trouwens ook gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter dan mijn droom waarin ik wederom ging stappen, dafuq is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik heb trouwens ook gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb gedroomd dat ik niet alleen in bed lag, toen werd ik wakker
[b]AirwiN schreef [/b]
Bizar zegquote:Op zondag 10 februari 2013 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
beter dan mijn droom waarin ik wederom ging stappen, dafuq is dat.
![]()
![]()
quote:
Deze is ook wel leuk...
![]()
Ik heb trouwens ook gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar zag ik al een klb topic over voorbij komen, van aldo geloof ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik vind het geweldigquote:Op zondag 10 februari 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zag ik al een klb topic over voorbij komen, van aldo geloof ik
![]()
Ik vraag me af waarom die ene gast op het bed de muur staat te neukenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En.dit is grappig omdat?quote:![]()
![]()
ja dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 10 februari 2013 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom die ene gast op het bed de muur staat te neuken![]()
![]()
geen idee, maar het ziet er grappig uit. Die jongen met die helm enzoquote:ik moest lachen en dacht tegelijkertijd wtf
![]()
![]()
Niet door mij iigquote:Op zondag 10 februari 2013 11:05 schreef muhahaha het volgende:
Het is rustig, morgen gaat het weer storm.
![]()
Bluh!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: