SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat een lef van mij om nog te posten terwijl het topic op 2 posts na al dicht zou gaan, maar het is goed gegaan
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
mietjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef DaMook het volgende:
Wat een lef van mij om nog te posten terwijl het topic op 2 posts na al dicht zou gaan, maar het is goed gegaan
.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
En ben je al dik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, bijna een zak van een halve kilo opEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Chocolaquote:. Geen fan
.
Al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vinniiee die squat, geen zorgen![]()
Hoe staat het met jouw squats, G?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vinniiee die squat, geen zorgenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dark Shadows is best een lekker filmpje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
Ik moet straks nog de was ophangen, maar mijn armen voelen al bijna te moe om te typen.En nee, ik heb geen spannende dingen gedaan, ben gewoon heel moe.
![]()
POI kijken.
Heerlijke live performance van Alice CooperCoole Film!!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook nietquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
No wayquote:, een vrouw die niet van chocola houd
. Dat kan niet
.
Of het kan wel of ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, een vrouw die niet van chocola houd
. Dat kan niet
.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En het is 'houdt' in dit gevalIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oej moeilijke keuzequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of het kan wel of ik ben geen vrouw..
Jaja blabla dt d tquote:.
Dat laatste danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of het kan wel of ik ben geen vrouw.![]()
Pardon?!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bakkes jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihiquote:.
Welke film?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef fietsie het volgende:
Heerlijke live performance van Alice CooperCoole Film!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dark Shadows : Dark Shadows (2012) - SoundtracksProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hups is in slaap gevallen?
Ik ga afnokken, trusteProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustequote:.
Hoiquote:.
Best wel en ik ben ook zo wegquote:.
Nietusquote:![]()
.
Ik wilde wel, maar niet alleenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Muhaha, rival en engel in ieder geval dan. En ja ik kom honderden bekenden tegen, maar dat is toch anders dan met een groep gaan.
Ik ga slapen, al die tvp's hoef ik niet
.
Waarom zou je dit topique willen kunnen terugvinden middelsch een TeejVeejPeej ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Baggeraars die meteen op stop volgen drukken na hun postquote:Op zondag 10 februari 2013 00:15 schreef fietsie het volgende:
Waarom zou je dit topique willen kunnen terugvinden middelsch een TeejVeejPeej ?. Of misschien niet meteen omdat ze denken hier geile meisjes op te kunnen pikken
.
Maar dat doen we hier toch ook iedere dag?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wel ja ? Ik gaf dat de eerste dag al opquote:Op zondag 10 februari 2013 00:17 schreef fietsie het volgende:
Maar dat doen we hier toch ook iedere dag?.
Truste![]()
.
Slapen sucks
vooral als het niet luktProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gezelligheid...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwa, 't kan ermee doorquote:![]()
Lange dag gehad ook, slecht (amper) geslapen, bleh. En morgen weer...
En met jou?![]()
Ah.. Beter slapen vannacht danquote:Op zondag 10 februari 2013 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, 't kan ermee door![]()
Lange dag gehad ook, slecht (amper) geslapen, bleh. En morgen weer...
En met jou?
Ik heb van vanmorgen tot vanavond een keertje zitten leren, daarna nog wat geskyped, toen in bad en nu hier.
Ben ook al al de halve dag alleen en zal dat de komende dagen ook wel zijn
Stomme carnaval, maakt het voor mij saai![]()
![]()
Carnavalquote:Op zondag 10 februari 2013 01:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah.. Beter slapen vannacht dan
Ik heb van vanmorgen tot vanavond een keertje zitten leren, daarna nog wat geskyped, toen in bad en nu hier.
Ben ook al al de halve dag alleen en zal dat de komende dagen ook wel zijn
Stomme carnaval, maakt het voor mij saai![]()
![]()
Vind ik ook. Mensen zijn 's middags al straalbezopen en dus 's avonds totaal niet meer bij zinnen. Geen zin om daar als niet drinker een paar dagen mee door te moeten brengen. Dus gewoon leren en lekker vervelenquote:![]()
![]()
't Is gewoon een groot collectief excuus om jezelf als een idioot te gedragenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Mensen zijn 's middags al straalbezopen en dus 's avonds totaal niet meer bij zinnen. Geen zin om daar als niet drinker een paar dagen mee door te moeten brengen. Dus gewoon leren en lekker vervelen![]()
Heb er hier gelukkig geen last van. Was bij m'n ouders wel anders... straat net langs het cafegedeelte van het dorp waar iedereen dus langskwam...![]()
Ik durf me amper buiten te vertonenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is gewoon een groot collectief excuus om jezelf als een idioot te gedragen![]()
Heb er hier gelukkig geen last van. Was bij m'n ouders wel anders... straat net langs het cafegedeelte van het dorp waar iedereen dus langskwam...
En als ik de raam open heb hoor ik alleen maar van die domme muziek![]()
![]()
Oh yes, weer dat gejank over hoe kut carnaval wel niet is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:11 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, weer dat gejank over hoe kut carnaval wel niet is.Ze mogen best feestvieren van me hoorquote:
Als ik ook aan de alcohol zat deed ik waarschijnlijk net zo hard mee
Maar als niet drinker is er (voor mij) bij dit zuipfestijn niet zoveel aan heb ik ervaren...
Truste![]()
![]()
Ik zit midden in het epicentrum jaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:11 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, weer dat gejank over hoe kut carnaval wel niet is.![]()
In Enschede zul je er weinig last van hebben ja.![]()
IK zit midden in het epicentrum jaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit midden in het epicentrum ja![]()
In Enschede zul je er weinig last van hebben ja.![]()
![]()
't Is een groot epicentrumquote:Op zondag 10 februari 2013 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
IK zit midden in het epicentrum ja![]()
![]()
Ach, zieltje tochquote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit midden in het epicentrum ja![]()
In Enschede zul je er weinig last van hebben ja.. In Enschede vieren ze gewoon carnaval, hoor. Is vorige week al begonnen.
Laat mensen lekker, er zijn ergere dingen op de wereld dan een weekje carnaval.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als ze andere mensen ook maar laten, en dat is nogal vaak het probleem.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zieltje toch. In Enschede vieren ze gewoon carnaval, hoor. Is vorige week al begonnen.
Laat mensen lekker, er zijn ergere dingen op de wereld dan een weekje carnaval.![]()
Dan vier je het niet met de juiste mensen, hij ik. Regelmatig nuchter carnaval gevierd i.v.m. medicatie, net zo leuk als met een biertje achter de kiezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Ze mogen best feestvieren van me hoor
Als ik ook aan de alcohol zat deed ik waarschijnlijk net zo hard mee
Maar als niet drinker is er (voor mij) bij dit zuipfestijn niet zoveel aan heb ik ervaren...
Truste“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zeggen dat ze boven de rivieren carnaval vierenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zieltje toch. In Enschede vieren ze gewoon carnaval, hoor. Is vorige week al begonnen.
Laat mensen lekker, er zijn ergere dingen op de wereld dan een weekje carnaval.![]()
Daar doen ze maar wat![]()
![]()
Sleuren ze je daar je huis uit en dwingen je een pak aan te trekken?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze andere mensen ook maar laten, en dat is nogal vaak het probleem.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil het gewoon met vriendinnen/vrienden/bekenden vieren..quote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vier je het niet met de juiste mensen, hij ik. Regelmatig nuchter carnaval gevierd i.v.m. medicatie, net zo leuk als met een biertje achter de kiezen.
En ja, die zijn allemaal totaal naar de klote nu![]()
![]()
Ja, natuurlijk. Een van de grootste optochten van het land. Maar he, wat weten ze hier nu van carnaval vieren, zo aan de Duitse grensquote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeggen dat ze boven de rivieren carnaval vieren![]()
Daar doen ze maar wat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee ze slopen en jatten nog wel eens dingen, en zorgen voor een hoop geluidsoverlast.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sleuren ze je daar je huis uit en dwingen je een pak aan te trekken?![]()
Nog net, maar dan ook echt net nietquote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sleuren ze je daar je huis uit en dwingen je een pak aan te trekken?![]()
![]()
Maar goed, ik ben slapen. Heb wel andere dingen aan m'n hoofd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alaafquote:Op zondag 10 februari 2013 01:19 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik ben slapen. Heb wel andere dingen aan m'n hoofd.![]()
![]()
Gebeurt ook met voetbalwedstrijden. Op gewone dagen en uitgaansavonden gebeurt het ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze slopen en jatten nog wel eens dingen, en zorgen voor een hoop geluidsoverlast.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja en dat is normaal volkquote:Op zondag 10 februari 2013 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebeurt ook met voetbalwedstrijden. Op gewone dagen en uitgaansavonden gebeurt het ook.![]()
![]()
Weet ik toch niet.. ik heb geen idee waar ze het allemaal echt vieren. Weet alleen dat hier tienduizenden mensen vandaag naar de stad kwamen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Een van de grootste optochten van het land. Maar he, wat weten ze hier nu van carnaval vieren, zo aan de Duitse grens.
![]()
In Duitsland kunnen ze er helemaal wat vanquote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Een van de grootste optochten van het land. Maar he, wat weten ze hier nu van carnaval vieren, zo aan de Duitse grens.
![]()
![]()
Dat zeg ik niet. Houd eens op met het gehaat op carnaval, het wordt vermoeiend, en ga haten op de lui die het verzieken, niet de mensen die gewoon een leuk feestje willen vieren.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Köln moet wel tof zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Duitsland kunnen ze er helemaal wat van![]()
![]()
Ik vind de optochten in NL vaak mooier... Die in Duitsland wat ik gezien heb waren alleen maar Prinsenwagens. Ze gooiden wel toffe dingen, wat welquote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Duitsland kunnen ze er helemaal wat van.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zei ik dat jij dat zei? Ik haat op waar ik maar zin in heb.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Houd eens op met het gehaat op carnaval, het wordt vermoeiend, en ga haten op de lui die het verzieken, niet de mensen die gewoon een leuk feestje willen vieren.![]()
![]()
Rot op met je kusje.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zei ik dat jij dat zei? Ik haat op waar ik maar zin in heb.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga morgen lekker carnaval vieren, dirndl aan, haar in de krul en in de hand een pul.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: