Niemand?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nog meer mee een halve kilo steak naar binnen dauwen?
Kom je nou meequote:
Huh wat? Naar Nashville? Nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kom je nou mee
Is dat wel goed, Nashville? We willen er ook nog eens gaan eten. Ze hebben ook kleinere stukjes zag ik namelijk
Had ik ook, niet alle nummers vind ik even goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet allemaal even goed (vooral de zang), maar wel enorm genoten. Dat nummer vlak voor de toegift (Calling) was echt geniaal. Zou er zo nog een keer heen gaan.
Nee, niet nu! Ooit. Een keer. Nu konden we nietquote:
Dan sta je voor een dichte deur. ze zijn vanavond dicht wegens ziekte. Het heerst wel zeg, die ziekte.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanavond Vites kijken
Maar tegen half elf kom ik nog wel naar Tape.
Hopelijk is ie nog gevonden dan!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgens mij was er iemand in het water gevallen die ze aan het zoeken waren.
Ik stond inderdaad voor die dichte deur met een briefje erop dat ze dicht waren vanwege ziektequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan sta je voor een dichte deur. ze zijn vanavond dicht wegens ziekte. Het heerst wel zeg, die ziekte.
Cafe Touchequote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil even melden dat in deze horeca gelegenheid je een prima Leffe Blond kan nuttigen met dit weer. Of hebben de fokkers uit Arnhem betere alternatieven voor mij bij een volgend bezoek? ( ik houd in de basis meer van bruine pubs met houten vloeren en notenkruimels op de grond.)
Ik las het echt net op de gelderlander!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Koepel gevangenis gaat dicht![]()
Je hebt ook nog Intersportquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik las het echt net op de gelderlander!
Is Perry sport zo de enige sportwinkel in Arnhem?
Nee die is weg, of nou ja gaat weg. Nu alles voor 80 procent maar er hangt niets meer!quote:
Reallyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die is weg, of nou ja gaat weg. Nu alles voor 80 procent maar er hangt niets meer!
Ja echt! Wist het ook niet, liep er donderdag heen omdat ik nieuwe sportbroek wou halen was de hele winkel al zo goed als leeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Reallyhad ik nog niet gezien...
Nou, lekker dan. Dan hebben we alleen nog Aktiesport, maar die mag de naam sportwinkel niet eens hebben...
Ja, en je hebt nog RunnersWorld en Run2Day, maar da's specifiek voor hardlopers.
Dwingelstraat (tegenover de Cosmo zeg maar)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt! Wist het ook niet, liep er donderdag heen omdat ik nieuwe sportbroek wou halen was de hele winkel al zo goed als leeg.
Aktiesport? Waar zit die dan?
Ohja dat is aktiesport! Nee dat is niet de winkel die ik zoekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dwingelstraat (tegenover de Cosmo zeg maar)
Rijnstraat (vlak na de Sting)
Kronenburg (naast de Bruna)
Dacht ik alquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja dat is aktiesport! Nee dat is niet de winkel die ik zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |