Oh die tent heb ik ook gezien. Klinkt niet best...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef voodoolady het volgende:
Vorige week bij Diehl gegeten in het oude ABNAMRO gebouw. Was niet heel bijzonder eneen beetje aparte bedrijfsleider die ons volgens mijn liever zag gaan dan komen. We moesten ook van tafel wisselen. Niet voor herhaling vatbaar. ..
Tafeltjes stonden raar dicht bij elkaar vond ik. Voedsel was verder okay.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef voodoolady het volgende:
Vorige week bij Diehl gegeten in het oude ABNAMRO gebouw. Was niet heel bijzonder eneen beetje aparte bedrijfsleider die ons volgens mijn liever zag gaan dan komen. We moesten ook van tafel wisselen. Niet voor herhaling vatbaar. ..
Jij wil Steakhouse Nashvillequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef remlof het volgende:
Oh ja, Diehl moet ik nog proberen, is er nog niet van gekomen.
Ja waarom het café gedeelte niet wat kleiner? Er was ook maar 1 serveerster voor het restaurant die af en toe geholpen de werd door de dame van het café op een zaterdagavond met alle tafels bezet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tafeltjes stonden raar dicht bij elkaar vond ik. Voedsel was verder okay.
Ok, ga je mee morgen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Jij wil Steakhouse Nashville
schaamteloos een steak van > 450 gram in je mik douwen
Ja, ik was bij Bettie Serveert, was een gaaf concertquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef picodealion het volgende:
Whosvegas, zag ik jou nou net bij Bettie Serveert? Ik wilde nog hoi komen zeggen maar toen was ik je alweer kwijt.
Ja, wie wil er nog meer mee een halve kilo steak naar binnen dauwen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
even kijken of mijn rekening d!t toelaat.... En wordt t een verkapte fokmeet?
Niet allemaal even goed (vooral de zang), maar wel enorm genoten. Dat nummer vlak voor de toegift (Calling) was echt geniaal. Zou er zo nog een keer heen gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ja, ik was bij Bettie Serveert, was een gaaf concert
Wat vond jij er van?
Niemand?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nog meer mee een halve kilo steak naar binnen dauwen?
Kom je nou meequote:
Huh wat? Naar Nashville? Nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kom je nou mee
Is dat wel goed, Nashville? We willen er ook nog eens gaan eten. Ze hebben ook kleinere stukjes zag ik namelijk
Had ik ook, niet alle nummers vind ik even goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet allemaal even goed (vooral de zang), maar wel enorm genoten. Dat nummer vlak voor de toegift (Calling) was echt geniaal. Zou er zo nog een keer heen gaan.
Nee, niet nu! Ooit. Een keer. Nu konden we nietquote:
Dan sta je voor een dichte deur. ze zijn vanavond dicht wegens ziekte. Het heerst wel zeg, die ziekte.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanavond Vites kijken
Maar tegen half elf kom ik nog wel naar Tape.
Hopelijk is ie nog gevonden dan!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgens mij was er iemand in het water gevallen die ze aan het zoeken waren.
Ik stond inderdaad voor die dichte deur met een briefje erop dat ze dicht waren vanwege ziektequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan sta je voor een dichte deur. ze zijn vanavond dicht wegens ziekte. Het heerst wel zeg, die ziekte.
Cafe Touchequote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil even melden dat in deze horeca gelegenheid je een prima Leffe Blond kan nuttigen met dit weer. Of hebben de fokkers uit Arnhem betere alternatieven voor mij bij een volgend bezoek? ( ik houd in de basis meer van bruine pubs met houten vloeren en notenkruimels op de grond.)
Ik las het echt net op de gelderlander!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Koepel gevangenis gaat dicht![]()
Je hebt ook nog Intersportquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik las het echt net op de gelderlander!
Is Perry sport zo de enige sportwinkel in Arnhem?
Nee die is weg, of nou ja gaat weg. Nu alles voor 80 procent maar er hangt niets meer!quote:
Reallyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die is weg, of nou ja gaat weg. Nu alles voor 80 procent maar er hangt niets meer!
Ja echt! Wist het ook niet, liep er donderdag heen omdat ik nieuwe sportbroek wou halen was de hele winkel al zo goed als leeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Reallyhad ik nog niet gezien...
Nou, lekker dan. Dan hebben we alleen nog Aktiesport, maar die mag de naam sportwinkel niet eens hebben...
Ja, en je hebt nog RunnersWorld en Run2Day, maar da's specifiek voor hardlopers.
Dwingelstraat (tegenover de Cosmo zeg maar)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt! Wist het ook niet, liep er donderdag heen omdat ik nieuwe sportbroek wou halen was de hele winkel al zo goed als leeg.
Aktiesport? Waar zit die dan?
Ohja dat is aktiesport! Nee dat is niet de winkel die ik zoekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dwingelstraat (tegenover de Cosmo zeg maar)
Rijnstraat (vlak na de Sting)
Kronenburg (naast de Bruna)
Dacht ik alquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja dat is aktiesport! Nee dat is niet de winkel die ik zoek
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Koepel gevangenis gaat dicht![]()
quote:Gevangenen willen in koepelgevangenis Arnhem blijven
Ruim de helft van de gedetineerden die in Arnhem hun celstraf moeten uitzitten, wil dat de koepelgevangenis in die stad open blijft. Dat zegt de Bond van Wetsovertreders namens de gevangenen.
Als er in Arnhem een gevangenis dicht moet, laat het dan de penitentiaire inrichting Arnhem-Zuid maar zijn, zo meldde de Bond van Wetsovertreders dinsdag namens de gedetineerden.
De inrichting in Arnhem-Zuid is bekend als de Blue Bandbajes wegens de blauwe streep aan de buitenkant van het gebouw. Gevangenen hebben niet veel met dit moderne gebouw, terwijl ze wel erg gehecht zijn aan de koepelgevangenis.
Koepelgevangenissen populair
Ook de koepels in Breda en Haarlem zijn populair bij gestraften, weet de bond. In de koepel zijn de cellen namelijk in ringen gegroepeerd. Voor de cellen is een looppad met een balustrade en dat is een zeer geliefde hangplek tijdens de recreatietijd.
Ook het Arnhemse gemeentebestuur beijvert zich om de koepelgevangenis open te houden, aangezien dat een rijksmonument is. Burgemeester Pauline Krikke gaat samen met de andere Gelderse burgemeesters die te maken krijgen met sluiting van inrichtingen, en commissaris van de Koningin Cornielje praten met het ministerie van Justitie.
De 'bewoners' van de koepelgevangenis willen Krikke steunen door binnenkort een zitactie te houden in de inrichting, zegt de bond.
Ik heb alwéér plannenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:05 schreef Garisson72 het volgende:
Voor de geinteresseerde:
Morgenavond om 21u ongeveer zullen Quickie_Brat, remlof en ondergetekende hun opwachting maken in Tape. Het staat eenieder vrij bij deze autistendisco aan te haken!![]()
Hipstercafé.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:05 schreef Garisson72 het volgende:
Voor de geinteresseerde:
Morgenavond om 21u ongeveer zullen Quickie_Brat, remlof en ondergetekende hun opwachting maken in Tape. Het staat eenieder vrij bij deze autistendisco aan te haken!![]()
Hij is wel mooi van binnenquote:
Morgen avond ga ik fotograferenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:05 schreef Garisson72 het volgende:
Voor de geinteresseerde:
Tegenover die overpriced tweedehandswinkel. Is dat al in het armoedekwartier, of moet je daarvoor eerst onder het spoor?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Morgen avond ga ik fotograferen
Daarna kom ik wel een biertje drinken, maar dat zal wel na 23:00 zijn, weet het nog niet zeker
Enne waar zit de Tape?
Hey, niet zo over Klarendal he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tegenover die overpriced tweedehandswinkel. Is dat al in het armoedekwartier, of moet je daarvoor eerst onder het spoor?
Voor straf heb ik volgende week zaterdag ook alwéér plannen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb alwéér plannen.
Volgende week zaterdag naar Let's Live he, jullie ook!
Denk je, dat jullie er rond 23:00 - 23:30 nog zitten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, niet zo over Klarendal he?
Tape zit naast cafetaria De Joker op de Hommelstraat, dat is de aanloop voor de brug van de Hommelseweg.
Ja dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:25 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Denk je, dat jullie er rond 23:00 - 23:30 nog zitten?
Ja, was geslaagdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dus.
Was weer een leuke minimeet met Garisson72, Quickie_Brat, Vork en Vorkvriendin en whosvegas en ondergetekende.
En heel veel Baltika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |