werkt ook tochquote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee hoor. De gemeente is hier het pleintje sneeuwvrij aan het maken, met een bladblazer
Gooi er alsjeblieft een webcam bij oid.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef remlof het volgende:
Hihi, ik heb nu een weerstationnetje dat z'n data op www.livinginarnhem.com publiceert.
http://www.newyorkpizza.nl/Default.aspxquote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Het dooit inderdaad![]()
Sinds wanneer is New York Pizza trouwens gesloten op zondag?
Lekker danquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://www.newyorkpizza.nl/Default.aspx
Lijkt gewoon open?
Wellicht foutje bij thuisbezorgd als je daar probeerde.
Bestel altijd direct via newyorkpizza.nl - als je via iDeal betaald scheelt dat ook nog eens 50 cent.
Het is echt baggersneeuw, vieze prutquote:Op zondag 24 februari 2013 18:26 schreef Adelante het volgende:
Frietjes halen zometeen, lekker door de baggersneeuw banjeren
Jaaa, laat de lente maar komenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef voodoolady het volgende:
Inderdaad maar de voorspellingen beloven stijgende temperaturen en vooral geen sneeuw meer.
Vorig jaar kon dat eind maart alquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Melro het volgende:
Ik wil weer in Sonsbeek liggen na het werk totdat de zon weg is. Winter duurt lang
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef whosvegas het volgende:
Heeft het NS station Arnhem nog een loket?
Want ben met mijn stomme kop, mijn pinpas kwijt geraakt en kan alleen contant betalen
Oh die tent heb ik ook gezien. Klinkt niet best...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef voodoolady het volgende:
Vorige week bij Diehl gegeten in het oude ABNAMRO gebouw. Was niet heel bijzonder eneen beetje aparte bedrijfsleider die ons volgens mijn liever zag gaan dan komen. We moesten ook van tafel wisselen. Niet voor herhaling vatbaar. ..
Tafeltjes stonden raar dicht bij elkaar vond ik. Voedsel was verder okay.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef voodoolady het volgende:
Vorige week bij Diehl gegeten in het oude ABNAMRO gebouw. Was niet heel bijzonder eneen beetje aparte bedrijfsleider die ons volgens mijn liever zag gaan dan komen. We moesten ook van tafel wisselen. Niet voor herhaling vatbaar. ..
Jij wil Steakhouse Nashvillequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef remlof het volgende:
Oh ja, Diehl moet ik nog proberen, is er nog niet van gekomen.
Ja waarom het café gedeelte niet wat kleiner? Er was ook maar 1 serveerster voor het restaurant die af en toe geholpen de werd door de dame van het café op een zaterdagavond met alle tafels bezet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tafeltjes stonden raar dicht bij elkaar vond ik. Voedsel was verder okay.
Ok, ga je mee morgen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Jij wil Steakhouse Nashville
schaamteloos een steak van > 450 gram in je mik douwen
Ja, ik was bij Bettie Serveert, was een gaaf concertquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef picodealion het volgende:
Whosvegas, zag ik jou nou net bij Bettie Serveert? Ik wilde nog hoi komen zeggen maar toen was ik je alweer kwijt.
Ja, wie wil er nog meer mee een halve kilo steak naar binnen dauwen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
even kijken of mijn rekening d!t toelaat.... En wordt t een verkapte fokmeet?
Niet allemaal even goed (vooral de zang), maar wel enorm genoten. Dat nummer vlak voor de toegift (Calling) was echt geniaal. Zou er zo nog een keer heen gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ja, ik was bij Bettie Serveert, was een gaaf concert
Wat vond jij er van?
Niemand?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nog meer mee een halve kilo steak naar binnen dauwen?
Kom je nou meequote:
Huh wat? Naar Nashville? Nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kom je nou mee
Is dat wel goed, Nashville? We willen er ook nog eens gaan eten. Ze hebben ook kleinere stukjes zag ik namelijk
Had ik ook, niet alle nummers vind ik even goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet allemaal even goed (vooral de zang), maar wel enorm genoten. Dat nummer vlak voor de toegift (Calling) was echt geniaal. Zou er zo nog een keer heen gaan.
Nee, niet nu! Ooit. Een keer. Nu konden we nietquote:
Dan sta je voor een dichte deur. ze zijn vanavond dicht wegens ziekte. Het heerst wel zeg, die ziekte.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanavond Vites kijken
Maar tegen half elf kom ik nog wel naar Tape.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |