SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wat ik meeneem als we meeten.Niet nodig zolang je normaal doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kan ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet nodig zolang je normaal doet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Top.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet nodig zolang je normaal doet![]()
tip: als je te weinig rijst hebt, kun je dat het beste niet aanvullen met een restje couscous
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom zullen wij ook nooit meeten
eigenlijk ben ik best wel normaal, maar op het internet laat ik mijn gekke kant vrijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus hoor. Ik zou echt niet met jou willen meeten
Ik ben op internet vrij normaal. Kun je nagaan hoe ik in het echt benquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik best wel normaal, maar op het internet laat ik mijn gekke kant vrij![]()
![]()
een saaie typmutsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben op internet vrij normaal. Kun je nagaan hoe ik in het echt ben
studente he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel. Na twee dagen bijna alleen maar lezen en typen op de computer.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja..
Maar wel eentje die zo lekker kan eten![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja..
Maar wel eentje die zo lekker kan eten![]()
![]()
![]()
Gamen? Film kijken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
Topickill
Wat zal ik eens gaan doen vanavond![]()
Auto ter beschikking vanavond.
Wie wil een hups op visite?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Juh, mee eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gamen krijg ik hoofdpijn van 's avonds.
Film kijken, kan. Wel saai alleen![]()
![]()
Serie kijken. Dat is minder langquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wat andere tips?
Anders zit ik tot een uur of twee vannacht te leren![]()
![]()
Ik word gewoon genegeerd
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Even lekker jezelf verwennen, maskertje, scrubje, dingetje hier en daarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wat andere tips?
Anders zit ik tot een uur of twee vannacht te leren
ga je teennagels lakken![]()
Ik zei het ook voor jij reageerdequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOO ik kom net binnen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Heldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serie kijken. Dat is minder lang![]()
![]()
Het is gewoon erg rust zonder mij, ik snap dat welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei het ook voor jij reageerde![]()
![]()
![]()
Ahja, wel beter dan leren van 9.30 - 02.00quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even lekker jezelf verwennen, maskertje, scrubje, dingetje hier en daar
ga je teennagels lakken![]()
![]()
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is gewoon erg rust zonder mij, ik snap dat wel![]()
![]()
Ik heb je wel gemist hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahja, wel beter dan leren van 9.30 - 02.00
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Ik heb je wel gemist hoorWeekend he?
![]()
![]()
![]()
Waar ga je op bezoek dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook op bezoek gaan. Maar dat komt binnenkort wel weer
Heerlijk, ik denk dat ik straks ga slapenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?
[..]Weekend he?
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou zelfs goed zijn..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar ga je op bezoek dan?
[..]
Heerlijk, ik denk dat ik straks ga slapen![]()
Haiquote:Mja ik neem aan dat je zelf wel weet wat goed is en wat nietquote:![]()
Ik kan natuurlijk ook even kijken of ik kan skypen met m'n vriendin uit Amerika ..
Alleen moet ik dan Engels praten![]()
![]()
Lekkere vriendin als je het er niet voor over hebt om engels te pratenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook even kijken of ik kan skypen met m'n vriendin uit Amerika ..
Alleen moet ik dan Engels praten
Rustig aan.![]()
16 uur achterelkaar studeren en de dag ervoor ook al 13 uur is niet goed in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik neem aan dat je zelf wel weet wat goed is en wat niet![]()
![]()
Nou, wat naar. Dat bedrijf waar ik een sollicitatie heb lopen is de voertaal Engels. Dus dag in dag uit zo goed als alleen Engels praten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alleen moet ik dan Engels praten![]()
Als het lekker wegleest.... Is het nog steeds teveelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
16 uur achterelkaar studeren en de dag ervoor ook al 13 uur is niet goed in ieder geval
Rustig aan.![]()
Ik doe dat wel, maar is niet zo leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekkere vriendin als je het er niet voor over hebt om engels te praten![]()
![]()
Wai not?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel, maar is niet zo leukRustig aan.![]()
Daar zou ik dan al niet willen werken!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, wat naar. Dat bedrijf waar ik een sollicitatie heb lopen is de voertaal Engels. Dus dag in dag uit zo goed als alleen Engels praten.![]()
![]()
Kut mof.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel, maar is niet zo leuk![]()
WAT ERRUGquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alleen moet ik dan Engels pratenDoe je zelfquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
16 uur achterelkaar studeren en de dag ervoor ook al 13 uur is niet goed in ieder gevalHeb jij daar nog wat van gehoord?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, wat naar. Dat bedrijf waar ik een sollicitatie heb lopen is de voertaal Engels. Dus dag in dag uit zo goed als alleen Engels praten.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 19:45:28 ]![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar zou ik dan al niet willen werken!quote:![]()
Je Nederlands ook niet. Je punt is?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Becos mein englisch is niet so goet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jazeker. Maandag heb ik een 2e gesprek. Vooruitzicht ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij daar nog wat van gehoord?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet. Je punt is?![]()
![]()
![]()
School kwam nog met een leuk werkstukje ineens dat voor volgende week vrijdag af moet zijn.quote:
Daarnaast nog 2800+ pagina's lezen voor iets anders...![]()
![]()
Oh wauw awesomequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jazeker. Maandag heb ik een 2e gesprek. Vooruitzicht ziet er goed uit.![]()
![]()
Zoals ik al eerder zei, ik praat ook niet zo graag Nederlandsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet. Je punt is?![]()
![]()
Ai sie no problems, Ai understend joe very wellquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Becos mein englisch is niet so goet.Rustig aan.![]()
Zwaar leven johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
School kwam nog met een leuk werkstukje ineens dat voor volgende week vrijdag af moet zijn.
Daarnaast nog 2800+ pagina's lezen voor iets anders...![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jazeker. Maandag heb ik een 2e gesprek. Vooruitzicht ziet er goed uit.![]()
![]()
Ik word gepest met mijn achtergrondquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Kusje voor fototoestel.![]()
Gemene mensen hier zeg.![]()
![]()
Ik kan wel een lijstje maken wat ik nog meer wil.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Bier, Chips, IJshockeyWat wil een man nog meer?
Rustig aan.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik praat ook niet zo graag Nederlandsquote:![]()
Wat heb je als achtergrond dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik word gepest met mijn achtergrond
Ik heb een leeg windows achtergrond.
Rustig aan.![]()
Seks, geld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Bier, Chips, IJshockeyWat wil een man nog meer?
![]()
maak maar danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan wel een lijstje maken wat ik nog meer wil.
Nou kan je nog meer posten hierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ontzettend![]()
Ik ben alleen al bijna klaar terwijl ik nog tot vrijdag de tijd heb![]()
![]()
Rot dan op naar een Duits forum!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik praat ook niet zo graag Nederlands
Of ben je bang dat ze je daar meteen naar de gaskamer sturen als je een taalfout maakt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Grappen maken over gaskamers is niet leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot dan op naar een Duits forum!
Of ben je bang dat ze je daar meteen naar de gaskamer sturen als je een taalfout maakt?![]()
![]()
Hoe wil jij bier, chips en een tv/pc kopen zonder geld?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
allemaal onderdanig aan bier, chips en ijshockey![]()
![]()
/carequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Grappen maken over gaskamers is niet leukIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die verandert steedsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heb je als achtergrond dan?
Ik heb een leeg windows achtergrond.![]()
![]()
dingen kopenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil jij bier, chips en een tv/pc kopen zonder geld?
Thanks! Dat sowieso! Lijkt me echt een hele toffe baan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed bezig manZou tof zijn als je daar aan de bak kon gaan
![]()
Ik heb daar natuur / gebouwen steeds voorbij komenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het altijd treurig als een gast daar dan een lekker wijf heeft staan ofzo.![]()
![]()
Hoelaat heb je dat 2e gesprek?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks! Dat sowieso! Lijkt me echt een hele toffe baan.![]()
En als een wijf daar een lekker wijf heeft?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het altijd treurig als een gast daar dan een lekker wijf heeft staan ofzo.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik al die moeite gedaan om een kaart met stenen te vinden, had hij die stenen niet eens gezien hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Om 11:00 uurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelaat heb je dat 2e gesprek?.
![]()
Dat is dan weer tof.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als een wijf daar een lekker wijf heeft?
Naja dat zie ik meer als een soort van grap, als zij er ''hunks'' zou hebben staan zou ik het ook een beetje treurig vinden.Rustig aan.![]()
En als een kerel daar een lekkere kerel heeft?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij schooit voor de supermarkt net zoals die daklozen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als een kerel daar een lekkere kerel heeft?Kleine nuancering, als zoiets gedaan wordt als lichte grap oid vind ik het niet erg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dan weer tof.
Naja dat zie ik meer als een soort van grap, als zij er ''hunks'' zou hebben staan zou ik het ook een beetje treurig vinden.Rustig aan.![]()
[..]
Ik al die moeite gedaan om een kaart met stenen te vinden, had hij die stenen niet eens gezien he
Mooie kaart![]()
![]()
[..]
Ik al die moeite gedaan om een kaart met stenen te vinden, had hij die stenen niet eens gezien he![]()
Ik ga zo hard duimen...quote:![]()
![]()
Blij dat je de tekst ook mooi vond.quote:
Those we loved don’t go away
They walk beside us every day
Unseen, unheard, but always there
Still loved, still missed, still very dearIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh die heb ik gemistquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij dat je de tekst ook mooi vond.
Still loved, still missed, still very dearErg mooi
![]()
En (in series) om de vijf minuten als het kanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat ook, maar die Amerikaanse zijn nog erger![]()
![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij dat je de tekst ook mooi vond.
Still loved, still missed, still very dear![]()
![]()
Daarom downloaden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En (in series) om de vijf minuten als het kan![]()
Ik kon hem ook niet in het topic gooien gisteren hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
bij ijshockey ook zoiets hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En (in series) om de vijf minuten als het kan
logisch welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon hem ook niet in het topic gooien gisteren he![]()
![]()
![]()
DEZE WIL IK HEBBEN!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoeveel celcius is dat allemaal?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE WIL IK HEBBEN!!!
Ik ben geen duitser.
Foto?Rustig aan.![]()
http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel celcius is dat allemaal?
Ik ben geen duitser.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel celcius is dat allemaal?
Ik ben geen duitser.
Foto?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Planck draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE WIL IK HEBBEN!!!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Sowieso paars, of dat nou te koud is of nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou tussen paars en rood in douchen![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ligt er echt aan wanneer. Voor een lekkere douche nu, zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou tussen paars en rood in douchen![]()
Na het hardlopen/zomers douche ik liever wat kouder![]()
![]()
Killed by vaseline?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Planck draait zich om in zijn graf.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vraag me nu wel af wat en waarom die eenheid er eigenlijk is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Net of Duitsers het over fahrenheit hebbenRustig aan.![]()
Ik douche altijd rond de 40/41 gradenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso paars, of dat nou te koud is of niet![]()
![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit wiki is your friendquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af wat en waarom die eenheid er eigenlijk is.![]()
Word ik nog niet veel wijzer vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit wiki is your friend![]()
![]()
Geen idee hoe warm ik precies douche. Vanmorgen had ik rode vlekken nadat ik gedouched hadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik douche altijd rond de 40/41 graden![]()
![]()
![]()
Niet? Ik vind het wel interessantquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Word ik nog niet veel wijzer van![]()
Hihi lekker warmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe warm ik precies douche. Vanmorgen had ik rode vlekken nadat ik gedouched had
Iig altijd zo heet mogelijk... dat het net geen zeer doet![]()
![]()
Wel interessant hoor, maar zou dan wat meer moeten staan over .. geen idee eigenlijk ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het wel interessant![]()
![]()
![]()
Nog steeds wazig dan waarom je 96 graden als een "ijkunit" neemt. Daar had ik dan toch 100 genomen. Misschien heeft 'ie dat ook wel gedaan maar heeft 'ie dat later moeten corrigeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het wel interessantBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Steeds net iets warmer..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi lekker warm
![]()
Sorry hoor, maar mij ontgaat de logica compleet.quote:De graad Fahrenheit is geen SI-eenheid. Volgens een artikel dat Fahrenheit zelf schreef in 1724, is zijn schaal gebaseerd op drie referentiepunten. Het nulpunt werd verkregen door de thermometer in een mengsel van ijs, water en ammoniumchloride (een zout) te plaatsen. Dit was in die tijd een veel gebruikte methode om een lage temperatuur te krijgen. Het tweede referentiepunt, 32 °F, vond hij door de thermometer in zuiver water te plaatsen waarop ijsvorming plaatsvond. Het derde en laatste referentiepunt, 96 °F, werd bepaald door de lichaamstemperatuur van een gezond persoon, gemeten in de mond of onder de oksel.
Rustig aan.![]()
Ik heb geen idee hoe warm mijn douche is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik douche altijd rond de 40/41 graden![]()
Ik ben ouderwets en sta dus 90% van de tijd dat ik sta te douchen aan knoppen te draaien om de temperatuur goed te krijgen, 8% van de tijd sta ik te warme en/of te koude druppels te ontwijken en 2% van de tijd sta ik te vloeken en draai ik de kraan weer dichtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi lekker warm
![]()
Ja dat jaquote:Ik heb het ooit eens bekeken op vakantie.. daar had je een electrische thermosstaat en kon je zo instellen dat het water niet warmer werd dan een bepaalde temperatuurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe warm mijn douche is.
Ik ben ouderwets en sta dus 90% van de tijd dat ik sta te douchen aan knoppen te draaien om de temperatuur goed te krijgen, 8% van de tijd sta ik te warme en/of te koude druppels te ontwijken en 2% van de tijd sta ik te vloeken en draai ik de kraan weer dicht![]()
![]()
![]()
Geen idee wat je bedoeltquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat ja
[..]
Ik heb het ooit eens bekeken op vakantie.. daar had je een electrische thermosstaat en kon je zo instellen dat het water niet warmer werd dan een bepaalde temperatuur![]()
![]()
Ik weet dat Ez zo'n kraanding had die standaard al op 32 graden geloof ik stond ofzo.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien was dat wel zijn lievelingsgetal. Maar wellicht is er vast nog een dik vergeeld boek door hem geschreven met het precieze hoe-en-wat over zijn bedachte schaal. Met een beetje mazzel ook nog in het Nederlands.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mij ontgaat de logica compleet.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
jeeesus wat koudquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef Ishimaru het volgende:
Hier is water altijd tussen 25 en 30 graden. Wij hebben dan ook thermostaatkraan
Zelfs een zwembad is warmer volgens mij![]()
Das koudquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef Ishimaru het volgende:
Hier is water altijd tussen 25 en 30 graden. Wij hebben dan ook thermostaatkraan
[b]AirwiN schreef [/b]
Brr ... zo koud?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef Ishimaru het volgende:
Hier is water altijd tussen 25 en 30 graden. Wij hebben dan ook thermostaatkraan![]()
![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt![]()
Ik weet dat Ez zo'n kraanding had die standaard al op 32 graden geloof ik stond ofzo.![]()
![]()
Tzal vast en zeker zijn lievelingsschaal zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien was dat wel zijn lievelingsgetal. Maar wellicht is er vast nog een dik vergeeld boek door hem geschreven met het precieze hoe-en-wat over zijn bedachte schaal. Met een beetje mazzel ook nog in het Nederlands.
Rustig aan.![]()
Ik snap nu wel waarom hij zo'n luie surinamer is!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeeesus wat koud
Zelfs een zwembad is warmer volgens mij
na zo'n koude douche zou ik ook opstartproblemen hebben!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja diequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dus al sinds donderdagavond last van mn maagzuur
[b]AirwiN schreef [/b]
Neem een rennie, rennie zorgt er op natuurlijke wijze voor dat het maagzuur omgezet wordt in water!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus al sinds donderdagavond last van mn maagzuur
Verkrijgbaar bij de apotheek.Rustig aan.![]()
Mond houden jijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom hij zo'n luie surinamer is!!
na zo'n koude douche zou ik ook opstartproblemen hebben!![]()
![]()
Als Rennie zou helpen dan zou ik niet een paar dagen achter elkaar last ervan hebben hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neem een rennie, rennie zorgt er op natuurlijke wijze voor dat het maagzuur omgezet wordt in water!
Verkrijgbaar bij de apotheek.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Make mequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je vraagt je af hoe betrouwbaar zoiets is; ik twijfel aan de volgende punten:quote:
- is het een geregelde temperatuur? (dwz met een terugkoppellus)
- hoe accuraat is de temperatuursensor?
- de temperatuursensor zit sowieso niet op je lichaam. Dus de temperatuur is daar lager (aannemende dat het water heter is dan de lucht eromheen)Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kan ook gewoon gootsteenontstopper drinken hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neem een rennie, rennie zorgt er op natuurlijke wijze voor dat het maagzuur omgezet wordt in water!
Verkrijgbaar bij de apotheek.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Of juist nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom hij zo'n luie surinamer is!!
na zo'n koude douche zou ik ook opstartproblemen hebben!![]()
![]()
Kom jij mij dan wel opzoeken in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan ook gewoon gootsteenontstopper drinken hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Minder roken denk dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als Rennie zou helpen dan zou ik niet een paar dagen achter elkaar last ervan hebben heRustig aan.![]()
Tuurlijk, en dan zeg ik dat je de volgende keer gootsteenontstopper op basis van een base moet nemen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij mij dan wel opzoeken in het ziekenhuis?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jawel!quote:
Wakker worden »» onder ijskoude douche stappen »» meteen terug zn warme bed induiken = Luie surinamer
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zou kunnen helpen ja. Al rook ik eigenlijk niet tot nauwelijks als ik last heb.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohjaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
Wakker worden »» onder ijskoude douche stappen »» meteen terug zn warme bed induiken = Luie surinamer![]()
Dat kan ook.....
Ik ga Cryothics haar even kortwiekennog korter? Ja dat kan
![]()
![]()
- Ja het is geregeldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe betrouwbaar zoiets is; ik twijfel aan de volgende punten:
- is het een geregelde temperatuur? (dwz met een terugkoppellus)
- hoe accuraat is de temperatuursensor?
- de temperatuursensor zit sowieso niet op je lichaam. Dus de temperatuur is daar lager (aannemende dat het water heter is dan de lucht eromheen)
- Temp wordt doorgegeven aan CV
- Zie vorige punt![]()
Doe die schat de groeten van mequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja![]()
Dat kan ook.....
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, ik lul ook maar wat, maar roken is slecht voor je dus daarom zeg ik dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou kunnen helpen ja. Al rook ik eigenlijk niet tot nauwelijks als ik last heb.
Rustig aan.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij snapt mij, na een koude douche hard aan het werk om op te warmenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
Wakker worden »» onder ijskoude douche stappen »» meteen terug zn warme bed induiken = Luie surinamerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
groetjes terugquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe die schat de groeten van me![]()
![]()
Wil je hem ook bedanken voor de kaart?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja![]()
Dat kan ook.....
![]()
![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
Wakker worden »» onder ijskoude douche stappen »» meteen terug zn warme bed induiken = Luie surinamer![]()
![]()
Is gewoon echt zoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul ook maar wat, maar roken is slecht voor je dus daarom zeg ik dat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Werk? Ohja jij was tegenwoordig huisvrouw he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij snapt mij, na een koude douche hard aan het werk om op te warmen![]()
![]()
Sssstttttttquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Werk? Ohja jij was tegenwoordig huisvrouw he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
SssstttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Straks een special over U2 op tv
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn haar is vanmiddag gekortwiektquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja![]()
Dat kan ook.....
.
Avond.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Hoor jij nu niet ergens verkleed als GI Joe in een kroeg te staan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn haar is vanmiddag gekortwiekt.
Avond.
[b]AirwiN schreef [/b]
Picsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn haar is vanmiddag gekortwiekt.
Avond.
![]()
![]()
![]()
Nee had geen zin en mijn vrienden zitten in breda geloof ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet ergens verkleed als GI Joe in een kroeg te staan?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Oh, das ook niet leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee had geen zin en mijn vrienden zitten in breda geloof ik.
Anyway, HOIIIIIIIIIIII
[b]AirwiN schreef [/b]
Neeeeeejquote:. Kan het niet niet vastpakken lengte
.
Kan je daar Hertog Jan mee maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn ruige staafmixer () ontvanger. rrrrrrr
[ afbeelding ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwah ik ben toch niet zo'n carnavaller, wel leuk, maar hoeft niet persequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, das ook niet leuk.
Anyway, HOIIIIIIIIIIII.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je daar Hertog Jan mee maken?![]()
![]()
In het geval van WT zou me dat niet eens verbazen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je daar Hertog Jan mee maken?![]()
for her pleasurequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Vanmiddag mijn ruige staafmixer () ontvanger. rrrrrrr
[ afbeelding ]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Mij ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het geval van WT zou me dat niet eens verbazen.
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou enquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeeeeej. Kan het niet niet vastpakken lengte
.
pics![]()
![]()
Ik moet de volgende keer met WT mee..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Royco1 het volgende:
WT, waarom ben jij geen vrouwen aan het hosselen in het zuiden des lands?![]()
Hier naar toe?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet de volgende keer met WT mee..![]()
Ik ga op de bank liggen en U2 kijkenen mn eigen beroerd voelen
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Vitesse-psv bedoel jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op de bank liggen en U2 kijkenen mn eigen beroerd voelen
![]()
![]()
Alcohol infused warme chocolademelk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je daar Hertog Jan mee maken?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, ik bedoel U2!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen, gewoon in Primark halfbloedjes chickiechecken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Royco1 het volgende:
WT, waarom ben jij geen vrouwen aan het hosselen in het zuiden des lands?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zow... *grmbl* klotehuishoudengedoe....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dweilen moet je dan ook doen met Rammsteinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:41 schreef fietsie het volgende:
Zow... *grmbl* klotehuishoudengedoe....
Oow hier meestal oudere stukkies Metallica...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dweilen moet je dan ook doen met RammsteinProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou ja, daar gaat het dus mis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow hier meestal oudere stukkies Metallica...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Christus wat is het koud in mijn bed.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon je bed strijken op standje 3, geen stoom.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Christus wat is het koud in mijn bed.
Euhm.... Effies iets warms erin mikken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Christus wat is het koud in mijn bed.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
LaGuerta
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon je bed strijken op standje 3, geen stoom.Elektrisch deken dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm.... Effies iets warms erin mikken?![]()
![]()
Ik was warm toen ik mn bed in dook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm.... Effies iets warms erin mikken?
Nu ben ik een icequeen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
daar heb ik er nog maar 3 vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vers geperste sinaasappelsap
Heb ik niet![]()
![]()
What else is newquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was warm toen ik mn bed in dook.
Nu ben ik een icequeen!![]()
Ik zou je oprecht aanbieden om geheel zonder bijbedoelingen te komen opwarmen echter je woont net effe te ver wegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was warm toen ik mn bed in dook.
Nu ben ik een icequeen!
Lekker!! Ik heb een biertje gekregen voor vanavondquote:![]()
Om te vieren dat ik niemeer ziek ben
Slimquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor...precies genoeg voor mij
![]()
![]()
Johquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg CUTE![]()
![]()
Oow kun je nu de complete GoT cast kopen als poppetjes?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik mis er nog wel een paar hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:17 schreef fietsie het volgende:
Oow kun je nu de complete GoT cast kopen als poppetjes?maar ik vind ze leuk
![]()
![]()
Zou Hups stilgevroren zijn nu?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is wel een goede manier om in slaap te vallen, op zich...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of ze is zich zelf aan het opwarmenen daarna tevreden in slaap gevallen
En iedereen heeft weer een leven
Love rescue me!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lig te genieten van U2, een voor mij nieuwe documentaire.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet -te- stil liggen danhe, in zo'n koud bed!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig te genieten van U2, een voor mij nieuwe documentaire.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik dacht dat je een liveshow zat te kijken van U2quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig te genieten van U2, een voor mij nieuwe documentaire.![]()
![]()
Ik doe een poging om een paar afleveringen Dexter verder te komen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee docu over dat de band bijna uit elkaar was gegaan maar dat het album Achtung Baby ze heeft gered.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een liveshow zat te kijken van U2
Ik vind het heel boeiend
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezier danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee docu over dat de band bijna uit elkaar was gegaan maar dat het album Achtung Baby ze heeft gered.
Ik vind het heel boeiendProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ah oké, toch wel de band. Ik dacht dat ik onder een steen leefde en weer een nieuwe serie gemist hadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee docu over dat de band bijna uit elkaar was gegaan maar dat het album Achtung Baby ze heeft gered.
Ik vind het heel boeiend
Mooi zo![]()
![]()
Vin, je bent geweldig!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké, toch wel de band. Ik dacht dat ik onder een steen leefde en weer een nieuwe serie gemist had
Mooi zo
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij moet ook schrijven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:
pfff, uitgerekend nu een writers blockEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Stukje voor op de crematie van mijn omaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet je schrijven, Royke?![]()
Ah, sterkte daarmee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stukje voor op de crematie van mijn omaEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil weer 10 dingen tegelijk doen, meer dan 4 gaat niet Mookje
.
Ben jij 2 vrouwen dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef DaMook het volgende:
.
Of iemand met meerdere persoonlijkheden. Of iemand met ADHDquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gekkiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef DaMook het volgende:
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:.
Ik ben ondertussen ook zeker 5 dingen vergeten van de 10. Geen idee meer wat die waren
.
Dan was dat vast niet belangrijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef DaMook het volgende:
Ik ben ondertussen ook zeker 5 dingen vergeten van de 10. Geen idee meer wat die waren
.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wrs niet nee, maar nu ben ik aan het bedenken wat dat ook alweer allemaal was en dat lukt nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan was dat vast niet belangrijk.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
Uit verveling maar douchen en naar bed![]()
![]()
.
Pfoe mensen, ik zit er een beetje doorheen. Ik heb de afgelopen dagen zoveel geschreven en geanalyseerd, dat ik er geen zin meer in heb. Maarja, had ik maar eerder moeten beginnen.
Het ziet er in ieder geval beter uit tot nu toe dan mijn verslag van de middenevaluatie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat een wereldband is U2 ook he!
Ik luister het te weinig.
[b]AirwiN schreef [/b]
Is net op.....quote:
Hey die Fok!Stok is al meteen weer op pad hoor, dus je moet hem nu zelf efffies uit NH halen
Welterustenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
Uit verveling maar douchen en naar bed![]()
![]()
![]()
Ik liep vanmiddag langs de markt, en zo'n kerel zat zijn aardbeien te promoten. Toen wilde ik terug schreeuwen: DAAR MOET EEN AARDBEI IN!!!!![]()
![]()
Het is saai en eenzaam in mn bed.
[b]AirwiN schreef [/b]
waar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is net op.....
Hey die Fok!Stok is al meteen weer op pad hoor, dus je moet hem nu zelf efffies uit NH halen![]()
Why didn't you?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik liep vanmiddag langs de markt, en zo'n kerel zat zijn aardbeien te promoten. Toen wilde ik terug schreeuwen: DAAR MOET EEN AARDBEI IN!!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Heemskerkquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, zielig he.quote:![]()
Maar het is niet meer koud!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt het eindelijk warmgestookt??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zielig he.![]()
Maar het is niet meer koud!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:.
Is een dorp met wannaba amsterdammers, mannen met matjes, waar zijden blouses met hawaii opdruk nog worden gedragen, ergens boven amsterdam, richting de kustquote:
Awwwquote:.
Blouses met Hawaii opdrukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is een dorp met wannaba amsterdammers, mannen met matjes, waar zijden blouses met hawaii opdruk nog worden gedragen, ergens boven amsterdam, richting de kust
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hawaii blousjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is een dorp met wannaba amsterdammers, mannen met matjes, waar zijden blouses met hawaii opdruk nog worden gedragen, ergens boven amsterdam, richting de kust.
Allemaal Heemskerkers hier????Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zielig he.![]()
Maar het is niet meer koud!
Kijk, dat scheelt![]()
![]()
Nee manquote:, Brabant jonge
.
Ik sluit FOK! af hoor, denk ik.
Anyway als jullie me missen >> whatsapp.
[b]AirwiN schreef [/b]
Truste hupselquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Anyway als jullie me missen >> whatsapp..
Hupsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Anyway als jullie me missen >> whatsapp.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is een dorp met wannaba amsterdammers, mannen met matjes, waar zijden blouses met hawaii opdruk nog worden gedragen, ergens boven amsterdam, richting de kust![]()
![]()
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: