SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wat ik meeneem als we meeten.Niet nodig zolang je normaal doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kan ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet nodig zolang je normaal doet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Top.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet nodig zolang je normaal doet![]()
tip: als je te weinig rijst hebt, kun je dat het beste niet aanvullen met een restje couscous
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom zullen wij ook nooit meeten
eigenlijk ben ik best wel normaal, maar op het internet laat ik mijn gekke kant vrijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus hoor. Ik zou echt niet met jou willen meeten
Ik ben op internet vrij normaal. Kun je nagaan hoe ik in het echt benquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik best wel normaal, maar op het internet laat ik mijn gekke kant vrij![]()
![]()
een saaie typmutsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben op internet vrij normaal. Kun je nagaan hoe ik in het echt ben
studente he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel. Na twee dagen bijna alleen maar lezen en typen op de computer.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja..
Maar wel eentje die zo lekker kan eten![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja..
Maar wel eentje die zo lekker kan eten![]()
![]()
![]()
Gamen? Film kijken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
Topickill
Wat zal ik eens gaan doen vanavond![]()
Auto ter beschikking vanavond.
Wie wil een hups op visite?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Juh, mee eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gamen krijg ik hoofdpijn van 's avonds.
Film kijken, kan. Wel saai alleen![]()
![]()
Serie kijken. Dat is minder langquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wat andere tips?
Anders zit ik tot een uur of twee vannacht te leren![]()
![]()
Ik word gewoon genegeerd
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Even lekker jezelf verwennen, maskertje, scrubje, dingetje hier en daarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wat andere tips?
Anders zit ik tot een uur of twee vannacht te leren
ga je teennagels lakken![]()
Ik zei het ook voor jij reageerdequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOO ik kom net binnen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Heldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serie kijken. Dat is minder lang![]()
![]()
Het is gewoon erg rust zonder mij, ik snap dat welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei het ook voor jij reageerde![]()
![]()
![]()
Ahja, wel beter dan leren van 9.30 - 02.00quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even lekker jezelf verwennen, maskertje, scrubje, dingetje hier en daar
ga je teennagels lakken![]()
![]()
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is gewoon erg rust zonder mij, ik snap dat wel![]()
![]()
Ik heb je wel gemist hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahja, wel beter dan leren van 9.30 - 02.00
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Ik heb je wel gemist hoorWeekend he?
![]()
![]()
![]()
Waar ga je op bezoek dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook op bezoek gaan. Maar dat komt binnenkort wel weer
Heerlijk, ik denk dat ik straks ga slapenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?
[..]Weekend he?
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou zelfs goed zijn..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar ga je op bezoek dan?
[..]
Heerlijk, ik denk dat ik straks ga slapen![]()
Haiquote:Mja ik neem aan dat je zelf wel weet wat goed is en wat nietquote:![]()
Ik kan natuurlijk ook even kijken of ik kan skypen met m'n vriendin uit Amerika ..
Alleen moet ik dan Engels praten![]()
![]()
Lekkere vriendin als je het er niet voor over hebt om engels te pratenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook even kijken of ik kan skypen met m'n vriendin uit Amerika ..
Alleen moet ik dan Engels praten
Rustig aan.![]()
16 uur achterelkaar studeren en de dag ervoor ook al 13 uur is niet goed in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik neem aan dat je zelf wel weet wat goed is en wat niet![]()
![]()
Nou, wat naar. Dat bedrijf waar ik een sollicitatie heb lopen is de voertaal Engels. Dus dag in dag uit zo goed als alleen Engels praten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alleen moet ik dan Engels praten![]()
Als het lekker wegleest.... Is het nog steeds teveelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
16 uur achterelkaar studeren en de dag ervoor ook al 13 uur is niet goed in ieder geval
Rustig aan.![]()
Ik doe dat wel, maar is niet zo leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekkere vriendin als je het er niet voor over hebt om engels te praten![]()
![]()
Wai not?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel, maar is niet zo leukRustig aan.![]()
Daar zou ik dan al niet willen werken!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, wat naar. Dat bedrijf waar ik een sollicitatie heb lopen is de voertaal Engels. Dus dag in dag uit zo goed als alleen Engels praten.![]()
![]()
Kut mof.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel, maar is niet zo leuk![]()
WAT ERRUGquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alleen moet ik dan Engels pratenDoe je zelfquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
16 uur achterelkaar studeren en de dag ervoor ook al 13 uur is niet goed in ieder gevalHeb jij daar nog wat van gehoord?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, wat naar. Dat bedrijf waar ik een sollicitatie heb lopen is de voertaal Engels. Dus dag in dag uit zo goed als alleen Engels praten.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 19:45:28 ]![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar zou ik dan al niet willen werken!quote:![]()
Je Nederlands ook niet. Je punt is?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Becos mein englisch is niet so goet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jazeker. Maandag heb ik een 2e gesprek. Vooruitzicht ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij daar nog wat van gehoord?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet. Je punt is?![]()
![]()
![]()
School kwam nog met een leuk werkstukje ineens dat voor volgende week vrijdag af moet zijn.quote:
Daarnaast nog 2800+ pagina's lezen voor iets anders...![]()
![]()
Oh wauw awesomequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jazeker. Maandag heb ik een 2e gesprek. Vooruitzicht ziet er goed uit.![]()
![]()
Zoals ik al eerder zei, ik praat ook niet zo graag Nederlandsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet. Je punt is?![]()
![]()
Ai sie no problems, Ai understend joe very wellquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Becos mein englisch is niet so goet.Rustig aan.![]()
Zwaar leven johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
School kwam nog met een leuk werkstukje ineens dat voor volgende week vrijdag af moet zijn.
Daarnaast nog 2800+ pagina's lezen voor iets anders...![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jazeker. Maandag heb ik een 2e gesprek. Vooruitzicht ziet er goed uit.![]()
![]()
Ik word gepest met mijn achtergrondquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Kusje voor fototoestel.![]()
Gemene mensen hier zeg.![]()
![]()
Ik kan wel een lijstje maken wat ik nog meer wil.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Bier, Chips, IJshockeyWat wil een man nog meer?
Rustig aan.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik praat ook niet zo graag Nederlandsquote:![]()
Wat heb je als achtergrond dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik word gepest met mijn achtergrond
Ik heb een leeg windows achtergrond.
Rustig aan.![]()
Seks, geld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Bier, Chips, IJshockeyWat wil een man nog meer?
![]()
maak maar danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan wel een lijstje maken wat ik nog meer wil.
Nou kan je nog meer posten hierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ontzettend![]()
Ik ben alleen al bijna klaar terwijl ik nog tot vrijdag de tijd heb![]()
![]()
Rot dan op naar een Duits forum!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik praat ook niet zo graag Nederlands
Of ben je bang dat ze je daar meteen naar de gaskamer sturen als je een taalfout maakt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Grappen maken over gaskamers is niet leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot dan op naar een Duits forum!
Of ben je bang dat ze je daar meteen naar de gaskamer sturen als je een taalfout maakt?![]()
![]()
Hoe wil jij bier, chips en een tv/pc kopen zonder geld?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
allemaal onderdanig aan bier, chips en ijshockey![]()
![]()
/carequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Grappen maken over gaskamers is niet leukIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die verandert steedsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heb je als achtergrond dan?
Ik heb een leeg windows achtergrond.![]()
![]()
dingen kopenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil jij bier, chips en een tv/pc kopen zonder geld?
Thanks! Dat sowieso! Lijkt me echt een hele toffe baan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed bezig manZou tof zijn als je daar aan de bak kon gaan
![]()
Ik heb daar natuur / gebouwen steeds voorbij komenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het altijd treurig als een gast daar dan een lekker wijf heeft staan ofzo.![]()
![]()
Hoelaat heb je dat 2e gesprek?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks! Dat sowieso! Lijkt me echt een hele toffe baan.![]()
En als een wijf daar een lekker wijf heeft?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het altijd treurig als een gast daar dan een lekker wijf heeft staan ofzo.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik al die moeite gedaan om een kaart met stenen te vinden, had hij die stenen niet eens gezien hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Om 11:00 uurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelaat heb je dat 2e gesprek?.
![]()
Dat is dan weer tof.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als een wijf daar een lekker wijf heeft?
Naja dat zie ik meer als een soort van grap, als zij er ''hunks'' zou hebben staan zou ik het ook een beetje treurig vinden.Rustig aan.![]()
En als een kerel daar een lekkere kerel heeft?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: