SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wat ik meeneem als we meeten.Niet nodig zolang je normaal doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kan ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet nodig zolang je normaal doet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Top.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet nodig zolang je normaal doet![]()
tip: als je te weinig rijst hebt, kun je dat het beste niet aanvullen met een restje couscous
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom zullen wij ook nooit meeten
eigenlijk ben ik best wel normaal, maar op het internet laat ik mijn gekke kant vrijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus hoor. Ik zou echt niet met jou willen meeten
Ik ben op internet vrij normaal. Kun je nagaan hoe ik in het echt benquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik best wel normaal, maar op het internet laat ik mijn gekke kant vrij![]()
![]()
een saaie typmutsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben op internet vrij normaal. Kun je nagaan hoe ik in het echt ben
studente he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel. Na twee dagen bijna alleen maar lezen en typen op de computer.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja..
Maar wel eentje die zo lekker kan eten![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja..
Maar wel eentje die zo lekker kan eten![]()
![]()
![]()
Gamen? Film kijken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
Topickill
Wat zal ik eens gaan doen vanavond![]()
Auto ter beschikking vanavond.
Wie wil een hups op visite?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Juh, mee eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gamen krijg ik hoofdpijn van 's avonds.
Film kijken, kan. Wel saai alleen![]()
![]()
Serie kijken. Dat is minder langquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wat andere tips?
Anders zit ik tot een uur of twee vannacht te leren![]()
![]()
Ik word gewoon genegeerd
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Even lekker jezelf verwennen, maskertje, scrubje, dingetje hier en daarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wat andere tips?
Anders zit ik tot een uur of twee vannacht te leren
ga je teennagels lakken![]()
Ik zei het ook voor jij reageerdequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOO ik kom net binnen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Heldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serie kijken. Dat is minder lang![]()
![]()
Het is gewoon erg rust zonder mij, ik snap dat welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei het ook voor jij reageerde![]()
![]()
![]()
Ahja, wel beter dan leren van 9.30 - 02.00quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even lekker jezelf verwennen, maskertje, scrubje, dingetje hier en daar
ga je teennagels lakken![]()
![]()
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is gewoon erg rust zonder mij, ik snap dat wel![]()
![]()
Ik heb je wel gemist hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahja, wel beter dan leren van 9.30 - 02.00
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Ik heb je wel gemist hoorWeekend he?
![]()
![]()
![]()
Waar ga je op bezoek dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook op bezoek gaan. Maar dat komt binnenkort wel weer
Heerlijk, ik denk dat ik straks ga slapenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?
[..]Weekend he?
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou zelfs goed zijn..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja even tussendoor kan dat toch?![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar ga je op bezoek dan?
[..]
Heerlijk, ik denk dat ik straks ga slapen![]()
Haiquote:Mja ik neem aan dat je zelf wel weet wat goed is en wat nietquote:![]()
Ik kan natuurlijk ook even kijken of ik kan skypen met m'n vriendin uit Amerika ..
Alleen moet ik dan Engels praten![]()
![]()
Lekkere vriendin als je het er niet voor over hebt om engels te pratenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook even kijken of ik kan skypen met m'n vriendin uit Amerika ..
Alleen moet ik dan Engels praten
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: