SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, op het asfalt hihihi zo een lange sliertquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
bij het karten wordt toch geraced ofnie dan?.
![]()
Dit klinkt alsof je racend aan de schijt bent.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
bij het karten wordt toch geraced ofnie dan?![]()
![]()
je hebt gewoon een dirty mindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je racend aan de schijt bent.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt gewoon een dirty mind![]()
![]()
Iemand bij mij op FB:
Ik ga op uitwisseling naar Camebridge!!
dom wijf
FBquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand bij mij op FB:
Ik ga op uitwisseling naar Camebridge!!
dom wijf
Ik heb ook nog ergens een verstopt account volgens mij![]()
![]()
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
FB
Ik heb ook nog ergens een verstopt account volgens mij![]()
heel smoothquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.
Alsof jij die niet weetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.![]()
![]()
Jij weet mijn naam nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.![]()
![]()
heet jij Samantha?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij zoekt nu op zeker naar Samantha's in Venlo
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, Fototoestel90. Niet zeggen tegen muhahaha he
Ik dacht dat je Apache zou hetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangenaam Samantha, ik ben Aldo![]()
![]()
Nah, dat is mijn bijnaam: The Apachequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Apache zou heten
Oow ik dacht dat Aldo inhet echt Bimisi the Apache heette
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:48 schreef fietsie het volgende:
Oow ik dacht dat Aldo inhet echt Bimisi the Apache heetteeen echte indianennaam
Maar ik ben gewoon Lt. Aldo Raine
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Aldo lijkt me wel iemand die in het echt Bert heet.Bart
Ik dacht meer een Evertquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Aldo lijkt me wel iemand die in het echt Bert heet.![]()
Eerder Sergeant Wedgiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]een echte indianennaam
Maar ik ben gewoon Lt. Aldo Raine.
quote:![]()
![]()
Bimisi staat voor gladjes, smooth... Vond het wel wat voor Aldo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Evert-Janquote:
Alsof ik echt Bart zou hetenquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:52 schreef fietsie het volgende:
Bimisi staat voor gladjes, smooth... Vond het wel wat voor Aldo
Toch Bert ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Evert-Jan
[..]
Alsof ik echt Bart zou heten
[..]![]()
Oef de nieuwe wit-russische overbuuf ziet er toch goed uit in een te strakke spijkerbroek en alleen een t-shirtje
Daar doe je het op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar die zal wel een of andere opgepompt agressief oostblok type als vriend hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:55 schreef fietsie het volgende:
Oef de nieuwe wit-russische overbuuf ziet er toch goed uit in een te strakke spijkerbroek en alleen een t-shirtje
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker de gemiddelde Bartholomeus is
Nee een hele vriendelijke, dunne knokige pijp-rokende meneer met een snor en goede manieren...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar die zal wel een of andere opgepompt agressief oostblok type als vriend hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En die heeft haar geimporteerd?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee een hele vriendelijke, dunne knokige pijp-rokende meneer met een snor en goede manieren...![]()
Ik heb er 1 in de klas gehad, die werkt nu bij he Hogegerechtshof. Mag jij je gaan inbeelden welk beeld ik bij Barthelomeussen hebquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker de gemiddelde Bartholomeus is
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee een hele vriendelijke, dunne knokige pijp-rokende meneer met een snor en goede manieren...het 1e waar ik aan dachtquote:
Willem willem in zijn ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Scheelt dat jij toch meer een Willem bent.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in de klas gehad, die werkt nu bij he Hogegerechtshof. Mag jij je gaan inbeelden welk beeld ik bij Barthelomeussen heb
Nee ze zijn daar samen vandaan gekomen. Haar dochter was hier gister op bezoek (en kwam zich ook even voorstellen). Natuurlijk was ik toen niet thuis....quote:
Maar die viel in de categorie "spreekwoordelijke wit-russische begin-20ers" zegmaar, volgens mevrouw Fietsie...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pics van die dochterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ze zijn daar samen vandaan gekomen. Haar dochter was hier gister op bezoek (en kwam zich ook even voorstellen). Natuurlijk was ik toen niet thuis....
Maar die viel in de categorie "spreekwoordelijke wit-russische begin-20ers" zegmaar, volgens mevrouw Fietsie...
Met mijn tele-tijd-fototoestel even plaatjes trekken van gistermiddag?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met mijn tele-tijd-fototoestel even plaatjes trekken van gistermiddag?
Vaak zijn die echt bloedmooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ze zijn daar samen vandaan gekomen. Haar dochter was hier gister op bezoek (en kwam zich ook even voorstellen). Natuurlijk was ik toen niet thuis....
Maar die viel in de categorie "spreekwoordelijke wit-russische begin-20ers" zegmaar, volgens mevrouw Fietsie...![]()
Nu al trekken op de plaatjes?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met mijn tele-tijd-fototoestel even plaatjes trekken van gistermiddag?![]()
![]()
Ach het moet nog voorjaar en zomer worden hequote:![]()
Maar ben wel blij met nieuwe overburen die niet dysfunctioneel zijn of ehm intieme diensten ten behoeve van eenzame heren verlenen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
had je die eerst wel dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef fietsie het volgende:
Maar ben wel blij met nieuwe overburen die niet dysfunctioneel zijn of ehm intieme diensten ten behoeve van eenzame heren verlenen.
Ja nu nog 2 twijfelachtige gezinnen; 1 waar ze elkaar zo nu en dan de kop inslaan en kort erna komt er dan weer een kind (4 kids, zij is nog maar 24) en beiden dus in de uitkering en zonder enig toekomstperspectief.
Hij wordt dan af en toe uit huis geplaatst, en dan komt ie na een tijdje weer terug.
En een arabisch gezin waarvan de moeder denkt het allemaal in de hand te hebben, met 5 dochters.
Echter deze dochters "regelen" hun spullen horizontaal...
De sociaal dienstverleenster aan eenzame mannen is net verhuisd, en de dysfunctionele paragnost ook
Leuke buurtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
Ja nu nog 2 twijfelachtige gezinnen; 1 waar ze elkaar zo nu en dan de kop inslaan en kort erna komt er dan weer een kind (4 kids, zij is nog maar 24) en beiden dus in de uitkering en zonder enig toekomstperspectief.
Hij wordt dan af en toe uit huis geplaatst, en dan komt ie na een tijdje weer terug.
En een arabisch gezin waarvan de moeder denkt het allemaal in de hand te hebben, met 5 dochters.
De sociaal dienstverleenster aan eenzame mannen is net verhuisd, en de dysfunctionele paragnost ook![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Probleemwijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
De sociaal dienstverleenster aan eenzame mannen is net verhuisd, en de dysfunctionele paragnost ookWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Sjah dit rijtje sociale huurwoningen wordt door de woningstichting gebruikt voor het plaatsen van mensen die ze uit de grote omliggende dorpen weg willen hebben.quote:
Het idee was dat ingeklemd tussen koopwoningen in een klein dorpje de sociale controle wat ouderwetse repressie zou opleveren....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet gelukt dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah dit rijtje sociale huurwoningen wordt door de woningstichting gebruikt voor het plaatsen van mensen die ze uit de grote omliggende dorpen weg willen hebben.
Het idee was dat ingeklemd tussen koopwoningen in een klein dorpje de sociale controle wat ouderwetse repressie zou opleveren....
Neuh ik ben nu een weekje ziek thuis, dan zie ik dingen gebeuren.
Maar als ik aan het werk ben dan zie je toch niets?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt, maar om nou in een of andere pauperwijk te gaan wonen met hoeren enzo lijkt me nou niet echt sociaal verantwoord aan je kindjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:13 schreef fietsie het volgende:
Neuh ik ben nu een weekje ziek thuis, dan zie ik dingen gebeuren.
Maar als ik aan het werk ben dan zie je toch niets?![]()
Sjah we hebben het over 8 woningen die voor dit doel gebruikt worden, met nu nog 2 probleemsituaties.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou in een of andere pauperwijk te gaan wonen met hoeren enzo lijkt me nou niet echt sociaal verantwoord aan je kindje![]()
De rest van het dorp is prima.
Enige is dat er -niets- is.
Zelfs de plaatselijke benzineman heeft zijn pompen zelfbediening gemaakt.
Je kunt alleen nog zand en betonstenen kopen in het dorp
Django Unchained!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
act of valorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar hou je vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
weet iemand trouwens nog een leuke film?
Buiten van mij natuurlijk![]()
![]()
die ken ik nog niet, ff kijken op IMDBquote:
van jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar hou je van
Buiten van mij natuurlijkqua films boeit t me eigenlijk niet zo veel wat voor een genre
hmm act of valor trekt mij niet zo op de een of andere manier
Battleship was ook wel goedProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:gezien, gezienquote:![]()
ik ga kijken of ik the lords of salem kan downloaden ergens
Ze werken in ieder geval wel voor hun geld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
De sociaal dienstverleenster aan eenzame mannen is net verhuisd, en de dysfunctionele paragnost ook![]()
Ik wil die nieuwe Bruce Willis wel zien, maar die heb ik nog niet kunnen vinden in de nieuwsgroepenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
SABnzbd installeren, payservertje voor een maand nemen en binnenslurpenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
OMGquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kom op Aldo, zelfs ik weet wat dat is..![]()
![]()
LaGuerta
Meeste providers hebben een newsserver met maar beperkt set binaries en beperkte retentie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
moet je betalen voor nieuwsgroepen?
Commerciele partijen hebben extreme voorzieingen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
juist jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meeste providers hebben een newsserver met maar beperkt set binaries en beperkte retentie.
Commerciele partijen hebben extreme voorzieingen.
Aldo is een student fietsie. Makkelijke bewoording dus aub.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meeste providers hebben een newsserver met maar beperkt set binaries en beperkte retentie.
Commerciele partijen hebben extreme voorzieingen.![]()
Downloaden is net als bier. Het kost doekoe.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aldo is een student fietsie. Makkelijke bewoording dus aub.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je fatsoenlijke snelheid wilt en oud geuploadde bestanden wilt downloaden, ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
moet je betalen voor nieuwsgroepen?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Downloaden is net als bier. Het kost doekoe.
ik gebruik nog steeds thepiratebay moet ik eerlijk toegeven
Behalve als je tieten hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Downloaden is net als bier. Het kost doekoe.![]()
Online werken die minder goed hoorquote:
ik haat die 1 mb downloadlimiet bij mij thuis![]()
nu kan ik geen 20 files tegelijkdownloaden en FOK! en youtube kijken
Je hebt wat uitgedaan?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom heb jij zo'n download limiet? Ik haal gewoon 54Mbit op mijn 60Mbit lijntje...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
ik haat die 1 mb downloadlimiet bij mij thuis![]()
nu kan ik geen 20 files tegelijkdownloaden en FOK! en youtube kijkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
omdat ik in een gehuurde studentenflat zitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n download limiet? Ik haal gewoon 54Mbit op mijn 60Mbit lijntje...
En daar cappen ze per woon-eenheid ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Soort van groot gapend gat?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je nog maar 1 paar tieten zou mogen zien voor de rest van je leven. Welke zou je dan kiezen?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eh daar moet ik nog op terugkomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je nog maar 1 paar tieten zou mogen zien voor de rest van je leven. Welke zou je dan kiezen?![]()
Hmja kies je dan voor esthetiek of de "dat hoor je niet te zien" factorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je nog maar 1 paar tieten zou mogen zien voor de rest van je leven. Welke zou je dan kiezen?
Pfff, dat is een hele moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je nog maar 1 paar tieten zou mogen zien voor de rest van je leven. Welke zou je dan kiezen?
En mag ik er dan alleen maar naar kijken of ook mee spelen?![]()
En hoe zit het als je een vriendin hebt, mag je die dan ook niet meer zien als je haar niet hebt of had gekozen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, dat is een hele moeilijke vraag.
En mag ik er dan alleen maar naar kijken of ook mee spelen?![]()
![]()
Ook mee spelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, dat is een hele moeilijke vraag.
En mag ik er dan alleen maar naar kijken of ook mee spelen?Goede vraag he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmja kies je dan voor esthetiek of de "dat hoor je niet te zien" factor
Ik zou gaan voor esthetiek.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Terwijl toch de grote kracht van erotiek zit in het "zien wat eigenlijk niet helemaal netjes is om te zien"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede vraag he?
Ik zou gaan voor esthetiek.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is alleen niet het uitgangspunt van de vraag, voor hetzelfde geldt kies je een vrouw die je nog niet hebt gezien en dan blijkt ze echt lelijke theezakken te hebben, zit je daar met je pener in de handquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Terwijl toch de grote kracht van erotiek zit in het "zien wat eigenlijk niet helemaal netjes is om te zien".
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zolang je mij af en toe maar vult![]()
.
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zolang je mij af en toe maar vult
quote:
Sommige dames gedeien beter van een zachte warme benaderingquote:
Mijn tere billetjes overleven zo'n zweep nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige dames gedeien beter van een zachte warme benadering![]()
![]()
Klopt. De tietjes die ik zou kiezen echter, heb ik al eens gezien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Terwijl toch de grote kracht van erotiek zit in het "zien wat eigenlijk niet helemaal netjes is om te zien"Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hey hoi, alles goed?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ben bijna van bronchitis af... maar hoezo ja en nee?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ah, fijn!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben bijna van bronchitis af... maar hoezo ja en nee?
Ja; leuke jongen in mijn leven waarvan ik echt hoop dat het meer wordt
Nee; mijn oma heeft gisteren te horen gekregen dat ze nog zo'n 3 tot 4 maanden te leven heeft.
Ik weet ook even niet goed hoe ik me moet voelen. Want ik voel me zwaar verrot over mijn oma, maar ben aan de andere kant ook verliefd aan het worden..
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Misschien een heel gekke insteek he, maar bepraat het met je oma...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, fijn!
Ja; leuke jongen in mijn leven waarvan ik echt hoop dat het meer wordt
Nee; mijn oma heeft gisteren te horen gekregen dat ze nog zo'n 3 tot 4 maanden te leven heeft.
Ik weet ook even niet goed hoe ik me moet voelen. Want ik voel me zwaar verrot over mijn oma, maar ben aan de andere kant ook verliefd aan het worden..
Mensen in een latere fase in hun leven kunnen je soms op bijzondere inzichten brengen...
(Dus ook het verliefd aan het worden zijn enzo he..)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, ik weet dat oma er vrede mee heeft. Ze roept al jaren dat elke dag voor haar een cadeautje is, maar dat ze ook wel graag weer bij opa wil zijn. En sinds ze weet dat het bijna voorbij is gaat het ook, gek genoeg, best goed met haar. Dus ik hou me daaraan vast en dat verzacht 'het leed' wel. Maar ik vind dit zwaarder, dan wanneer oma gewoon plots ineens was overleden. Elke keer dat ik nu naar dr toe ga, kan de laatste keer zijn. Dat voelt zo zwaar. Snapje?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Misschien een heel gekke insteek he, maar bepraat het met je oma...
Mensen in een latere fase in hun leven kunnen je soms op bijzondere inzichten brengen...
(Dus ook het verliefd aan het worden zijn enzo he..)
En ik weet al wat oma zegt; ik ben gelukkig met waar ik heen ga en ik wil niets liever dan dat jij gelukkig bent.What you forget, you are gonna repeat.
Dan is dat dus het gevoel wat ze graag wil dat jij er bij hebt....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat oma er vrede mee heeft. Ze roept al jaren dat elke dag voor haar een cadeautje is, maar dat ze ook wel graag weer bij opa wil zijn. En sinds ze weet dat het bijna voorbij is gaat het ook, gek genoeg, best goed met haar. Dus ik hou me daaraan vast en dat verzacht 'het leed' wel. Maar ik vind dit zwaarder, dan wanneer oma gewoon plots ineens was overleden. Elke keer dat ik nu naar dr toe ga, kan de laatste keer zijn. Dat voelt zo zwaar. Snapje?
En ik weet al wat oma zegt; ik ben gelukkig met waar ik heen ga en ik wil niets liever dan dat jij gelukkig bent.
Mijn opa zit thuis "te wachten" tot ie naar oma "mag". Da's het andere uiterste...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
"This is what makes home.. the sound of happy children having fun, the mess of playtime gone by, the chill of an angry wife...."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar hoe kan ik nu gelukkig zijn, genieten van mijn verliefdheid, als ik weet dat mijn oma binnenkort dood gaat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is dat dus het gevoel wat ze graag wil dat jij er bij hebt....
Mijn opa zit thuis "te wachten" tot ie naar oma "mag". Da's het andere uiterste...![]()
De tranen lopen me nu alweer in de ogen.
Het zal vast na het weekend beter gaan, zodra het allemaal wat gezakt is. Gister pas de uitslag gehoord en vandaag het besef dat tot me doordrong.
Ik ga mezelf in ieder geval even afleiden. Ik wil zo op werk vrolijk zijn, want daar is hij dan weer
Werkze ehm *vlinderse* dan voor straks!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik nu gelukkig zijn, genieten van mijn verliefdheid, als ik weet dat mijn oma binnenkort dood gaat?![]()
De tranen lopen me nu alweer in de ogen.
Het zal vast na het weekend beter gaan, zodra het allemaal wat gezakt is. Gister pas de uitslag gehoord en vandaag het besef dat tot me doordrong.
Ik ga mezelf in ieder geval even afleiden. Ik wil zo op werk vrolijk zijn, want daar is hij dan weer
En ja, ik denk, op basis van hoe jij het vertelt, dat jouw oma je veel liever blij en verliefd ziet nu...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Thanks. En ook bedankt voor het beetje inzicht dat je me geeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Werkze ehm *vlinderse* dan voor straks!
En ja, ik denk, op basis van hoe jij het vertelt, dat jouw oma je veel liever blij en verliefd ziet nu...![]()
Alleen op dit moment, vandaag in ieder geval, lukt me dat nog even niet. Misschien morgen
Vandaag dan lekkere vlinderen in ieder geval. En met een beetje mazzel even kort tegen hem aankroelenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks. En ook bedankt voor het beetje inzicht dat je me geeft![]()
Alleen op dit moment, vandaag in ieder geval, lukt me dat nog even niet. Misschien morgen
Dat gaat niet. Maar ik ga wel even genieten van zijn mooie uiterlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vandaag dan lekkere vlinderen in ieder geval. En met een beetje mazzel even kort tegen hem aankroelen
Sorry voor het doodmaken van het topic. Dat was echt niet mijn bedoeling.
Fijne zaterdag
Werk zequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijne zaterdag![]()
![]()
Neuh dat doodmaken dat doen die lui die een leven hebben...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijne zaterdagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik moet leren ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh dat doodmaken dat doen die lui die een leven hebben...![]()
![]()
Of zware hoofdpijn hebben, anders was ik wel ff gezellig komen doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh dat doodmaken dat doen die lui die een leven hebben...![]()
![]()
Oef da's nie fijn.... *thee inschenken doet* Pijnstillertje doet geen wonderen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of zware hoofdpijn hebben, anders was ik wel ff gezellig komen doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of zware hoofdpijn hebben, anders was ik wel ff gezellig komen doen![]()
![]()
Na de lunch 2 x 400 mg neurofen en het zeurt nog wat na. Zit nu ook mob, pak de laptop bewust even nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oef da's nie fijn.... *thee inschenken doet* Pijnstillertje doet geen wonderen?![]()
Lekker ontspannende dingen doen dan.... Fok!en op een priegelschermpje lijkt me ook geen ehm...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na de lunch 2 x 400 mg neurofen en het zeurt nog wat na. Zit nu ook mob, pak de laptop bewust even niet
Ik heb inmiddels een geladen accu gevonden
Vandaag al weer druk bezig geweest met de zolderquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker ontspannende dingen doen dan.... Fok!en op een priegelschermpje lijkt me ook geen ehm...
Ik heb inmiddels een geladen accu gevonden![]()
![]()
Ah lekker productief dus.... ik moest verplicht uitslapen, en nu Dexterren...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag al weer druk bezig geweest met de zolderProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
verplicht uitslapen... dat zou bij mij echt averechts werkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah lekker productief dus.... ik moest verplicht uitslapen, en nu Dexterren...![]()
![]()
![]()
Huhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs hier in de media markt draaiden ze die herrie![]()
![]()
Lees: ik werd wakker, het was 10:00. Ik dacht: ****** de kapper!! (we hadden geruild) en vond toen het briefje met daarop dat ik maar moest uitslapen....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verplicht uitslapen... dat zou bij mij echt averechts werken
Ja hier ergens in een gehucht ( Zwaag of Blokker) vieren ze dat drama ookquote:Lekker hoor...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lees: ik werd wakker, het was 10:00. Ik dacht: ****** de kapper!! (we hadden geruild) en vond toen het briefje met daarop dat ik maar moest uitslapen....
Ik kan echt never nooit niet uitslapen.. Lukt me gewoon niet meerHet gaat wel hoor, het sneeuwt hier zo'n beetje al de hele dag door... (echter sneeuwen bij +1 blijft het niet liggen.quote:
Hoofdpijn zeurt nog wat na... Met jou dan?heb je een beetje kunnen slapen?
![]()
Sneeuw?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ergens in een gehucht ( Zwaag of Blokker) vieren ze dat drama ook
[..]
Lekker hoor...
Ik kan echt never nooit niet uitslapen.. Lukt me gewoon niet meer
[..]
Het gaat wel hoor, het sneeuwt hier zo'n beetje al de hele dag door... (echter sneeuwen bij +1 blijft het niet liggen.
Hoofdpijn zeurt nog wat na... Met jou dan?heb je een beetje kunnen slapen?
Gaat prima. Zo'n beetje alles geregeld nu en ook een pak gehaald al.
Heb wel goed geslapen![]()
![]()
Sneeuw? Lijkt wel een beetje op een soort hoax.... geen vlok te zien hier...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja ben er eigenlijk ook wel klaar mee...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sneeuw?
Gaat prima. Zo'n beetje alles geregeld nu en ook een pak gehaald al.
Heb wel goed geslapenhet is wel mooi hoor maar als het niet blijft liggen wordt het prut... vriest de boel weer aan snachts enzo...
Fijn dat alles geregeld is...![]()
![]()
![]()
Jammer wel. Gekke mensen allemaalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ergens in een gehucht ( Zwaag of Blokker) vieren ze dat drama ook![]()
![]()
Hier in Sneek menen ze ook zo nodig een optocht inclusief confettikanon e.d. te moeten hebben....
Alles om daarna te mogen zuipen.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moeten hun weten ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jammer wel. Gekke mensen allemaal![]()
Ja, vieze baggerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ben er eigenlijk ook wel klaar mee...het is wel mooi hoor maar als het niet blijft liggen wordt het prut... vriest de boel weer aan snachts enzo...
Fijn dat alles geregeld is...![]()
Zeker![]()
![]()
Oh die optocht ja.. maandagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:37 schreef fietsie het volgende:
Hier in Sneek menen ze ook zo nodig een optocht inclusief confettikanon e.d. te moeten hebben....
Alles om daarna te mogen zuipen.....![]()
![]()
![]()
Ach, laat de mensen toch, in de meeste gevallen is het een heel gemoedelijk feest.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jammer wel. Gekke mensen allemaal![]()
Want?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaa moeten ze ook zelf weten. Maar ik kan me niet buiten vertonen nu![]()
![]()
Dat doen ze hier dus op zaterdag want werkgevers hier gaan echt niet meedoen aan carnavalsverlof en er komt op maandag echt geen kop kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh die optocht ja.. maandag![]()
Op zaterdag is er markt, dus dan kunnen ze hun carnavalsplezier lekker opdringen aan de normale mensen
Als er meer mensen nuchter bleven was ik er wss zelf ook ooit wel ingeroldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, laat de mensen toch, in de meeste gevallen is het een heel gemoedelijk feest.![]()
![]()
En toch wil ik wel een keer carnaval meemaken hoorin het zuiden dan... biertje drinken en mezelf vermaken tussen de meute
![]()
Dit jaar sla ik even over maar volgend jaar gaan we weer 5 dagen feestvierenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
En toch wil ik wel een keer carnaval meemaken hoorin het zuiden dan... biertje drinken en mezelf vermaken tussen de meute
![]()
![]()
6 is het toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit jaar sla ik even over maar volgend jaar gaan we weer 5 dagen feestvieren![]()
![]()
Al weer een beetje koortsvrij, ontbibberd en onder de menschen ??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja dat is hier nog wel een askruisje halen en haring happen maar dat is nooit echt druk en zeker geen zuipfestijn meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah hier pakken ze de woensdag er ook nog bij om af te kicken![]()
Dan hebben ze donderdag vrij en vrijdag hangen ze alweer in de kroegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is hier nog wel een askruisje halen en haring happen maar dat is nooit echt druk en zeker geen zuipfestijn meer.![]()
![]()
5 dagen feestvieren...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit jaar sla ik even over maar volgend jaar gaan we weer 5 dagen feestvieren
En daarna naar het bejaardenhuis bespreken of ze een plekkie hebben....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 16:46:00 ]![]()
Welnee, niks aan het handje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
5 dagen feestvieren...
En daarna maar het bejaardenhuis bespreken of ze een plekkie hebben....![]()
Ik ga ukkie maar eens uit bed halen, die luis ligt gewoon al te slapen vanaf 13:00 zonder een geluidje te maken....
Lui kind
Ze zal het van geen vreemde hebben.. En vanavond weer klagen dat ze niet op tijd slaapt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:47 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ukkie maar eens uit bed halen, die luis ligt gewoon al te slapen vanaf 13:00 zonder een geluidje te maken....
Lui kind![]()
![]()
![]()
Ja gelukkig wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Al weer een beetje koortsvrij, ontbibberd en onder de menschen ??I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hey hey hey hey !!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zal het van geen vreemde hebben.. En vanavond weer klagen dat ze niet op tijd slaapt?![]()
Ik ben nou eenmaal verknocht aan mijn warme bedjequote:
Wie nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal verknocht aan mijn warme bedje![]()
![]()
Da's goed om te horen...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik merk er maar weinig van hoor, dat jij verknocht bent aan mijn warme bedje....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Irish Stew!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben verknocht aan ieders warme bedjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik merk er maar weinig van hoor, dat jij verknocht bent aan mijn warme bedje....![]()
![]()
Ik heb daarstraks een panini met gandaham gegeten![]()
![]()
Nu lig ik in bed met hoofdpijn dus dikke
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:58 schreef sararaats het volgende:
Ik heb daarstraks een panini met gandaham gegeten![]()
![]()
Nu lig ik in bed met hoofdpijn dus dikkesterkte
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Iets gezonds of comfort-food?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik moet dadelijk maar kijken wat ik eet. Iedereen is de hort op
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nog ff doorbijten voordat het eens lente wordtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
Het is gewoon alweer februari 2013 bedenk ik me nu net__!!!!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het gaat sneeuwen morgen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff doorbijten voordat het eens lente wordt![]()
![]()
Het doet afgeleopen uur hier al niet andersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het gaat sneeuwen morgen...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Weer in Nederlandquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het doet afgeleopen uur hier al niet anders![]()
![]()
Hier is het de hele dag al helderblauwe lucht, met in de verte grote wolken.
Geen vlok sneeuw, helemaal niets.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hups, Engel, muhahaha, LoLa, Cryo, Kaneel, Viro, Joof, Faxie, Buurmeisje en Foto hartstikke bedankt voor de kaart. Doet mij goed.
En alle anderen ook bedankt natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Hups, Engel, muhahaha, LoLa, Cryo, Kaneel en Viro, hartstikke bedankt voor de kaart. Doet mij goed.
En alle anderen ook bedankt natuurlijk![]()
![]()
![]()
Zow.... Tinkerbell aan en mevrouw is gesettled...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Was opvouwen
Waarom ben ik blij om de was op te mogen vouwen![]()
Ik ga even wat eten in elkaar flansen![]()
![]()
Ja dat vind ik een terechte vraag...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Was opvouwen
Waarom ben ik blij om de was op te mogen vouwenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik had vanmiddag Subway broodje.
En zo meteen macaroni. Mijn stiefbroer kookt, ik ben benieuwd
.
Gelukkig geen sneeuw![]()
![]()
Kus schat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Hups, Engel, muhahaha, LoLa, Cryo, Kaneel, Viro, Joof, Faxie, Buurmeisje en Foto hartstikke bedankt voor de kaart. Doet mij goed.
En alle anderen ook bedankt natuurlijkIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Shoarmaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik ga even wat eten in elkaar flansen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik ga even wat eten in elkaar flansenHet was toch zo leuk om te doen! Wat een vermaak!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een terechte vraag...!!
Ik verveel me nu al kapot en ik moet nog tot woensdag![]()
![]()
Bij IKEA barendrecht kan je niet eens via muizenholletjes heel kinderland door.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pizzaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik twijfel tussen een overheerlijke zalm of een lekkere, gemakkelijke pizza.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Pfff, een schandequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij IKEA barendrecht kan je niet eens via muizenholletjes heel kinderland door.![]()
![]()
Dacht ik, ik ga nog even 1 hoofdstuk lezen voor de uni, blijkt het een ellenlange tekst te zijn waar je je echt doorheen moet gaan worstelen![]()
na 10 pagina's weggelegd. Na 5 uur studeren vandaag krijg ik dat echt niet meer voor elkaar
Ben je in Kinderland geweest?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij IKEA barendrecht kan je niet eens via muizenholletjes heel kinderland door.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
En alle anderen ook bedankt natuurlijk
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sjeuhj da's lang geleden dat ik daar geweest ben.... zeker jaar of 8 ofzo....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij IKEA barendrecht kan je niet eens via muizenholletjes heel kinderland door.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wij eten Irish stew![]()
![]()
Kan er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is dat voor een neppoes![]()
![]()
Hoe kan ik er wat aan doen dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wellus
Ik eet vanavond pasta pesto![]()
je poes alleen maar zalm voerenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe kan ik er wat aan doen dan?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zou dat werken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je poes alleen maar zalm voeren![]()
![]()
ja, ik moest gewoon lachen, mag ik ook eens een keer?quote:
Ja hoor. Ik moest ook lachen bij de gedachte dat mijn poes zalm aan het verorberen isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, ik moest gewoon lachen, mag ik ook eens een keer?![]()
![]()
zou er gek uitzien welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik moest ook lachen bij de gedachte dat mijn poes zalm aan het verorberen is
Dat je dat niet weetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)aat-in-tunesie-.html
wtf zijn islamisten?![]()
![]()
Dat zijn lui die op de markt kwamen toen de salami op was, en toen geen broodjes salami meer konden gaan verkopen. Doen zijn ze broodjes islami gaan verkopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)aat-in-tunesie-.html
wtf zijn islamisten?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Politieke islam = Islamisme > Islamistenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geloof = islam
gelovigen = moslims
islamisten![]()
moslims dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Politieke islam = Islamisme > IslamistenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
juist jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn lui die op de markt kwamen toen de salami op was, en toen geen broodjes salami meer konden gaan verkopen. Doen zijn ze broodjes islami gaan verkopen.
Ik ga eten maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je moest wel lachenquote:![]()
Ik ben nu aan het kokenBiertje erbij, muziekje aan
Hmz... Irish Stew... serveer je dat zo, als een soort natte soep? Of met wat erbij>?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:10 schreef fietsie het volgende:
Hmz... Irish Stew... serveer je dat zo, als een soort natte soep? Of met wat erbij>?![]()
![]()
stokbroodquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:10 schreef fietsie het volgende:
Hmz... Irish Stew... serveer je dat zo, als een soort natte soep? Of met wat erbij>?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moest wel lachen![]()
Ik ben nu aan het kokenBiertje erbij, muziekje aan
![]()
![]()
Geen antwoord is slecht antwoord.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wie zwijgt stemt toe.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen antwoord is slecht antwoord.
Geen nieuws is goed nieuws.![]()
Daarom zwijg ik nooitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toe.
Geen nieuws is goed nieuws.![]()
![]()
quote:
ik zit aan het bier, maar dat doe ik altijd wel op zaterdag hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen antwoord is slecht antwoord.
Dat zei ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij schreeuwt altijd de oren van iemands kop?![]()
![]()
![]()
Ik weet wat ik meeneem als we meeten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is: soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Macaroni.quote:![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wat ik meeneem als we meeten.macSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Macaroni.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: