SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, op het asfalt hihihi zo een lange sliertquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
bij het karten wordt toch geraced ofnie dan?.
![]()
Dit klinkt alsof je racend aan de schijt bent.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
bij het karten wordt toch geraced ofnie dan?![]()
![]()
je hebt gewoon een dirty mindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je racend aan de schijt bent.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt gewoon een dirty mind![]()
![]()
Iemand bij mij op FB:
Ik ga op uitwisseling naar Camebridge!!
dom wijf
FBquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand bij mij op FB:
Ik ga op uitwisseling naar Camebridge!!
dom wijf
Ik heb ook nog ergens een verstopt account volgens mij![]()
![]()
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
FB
Ik heb ook nog ergens een verstopt account volgens mij![]()
heel smoothquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.
Alsof jij die niet weetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.![]()
![]()
Jij weet mijn naam nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.![]()
![]()
heet jij Samantha?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij zoekt nu op zeker naar Samantha's in Venlo
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, Fototoestel90. Niet zeggen tegen muhahaha he
Ik dacht dat je Apache zou hetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangenaam Samantha, ik ben Aldo![]()
![]()
Nah, dat is mijn bijnaam: The Apachequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Apache zou heten
Oow ik dacht dat Aldo inhet echt Bimisi the Apache heette
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:48 schreef fietsie het volgende:
Oow ik dacht dat Aldo inhet echt Bimisi the Apache heetteeen echte indianennaam
Maar ik ben gewoon Lt. Aldo Raine
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Aldo lijkt me wel iemand die in het echt Bert heet.Bart
Ik dacht meer een Evertquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Aldo lijkt me wel iemand die in het echt Bert heet.![]()
Eerder Sergeant Wedgiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]een echte indianennaam
Maar ik ben gewoon Lt. Aldo Raine.
quote:![]()
![]()
Bimisi staat voor gladjes, smooth... Vond het wel wat voor Aldo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Evert-Janquote:
Alsof ik echt Bart zou hetenquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:52 schreef fietsie het volgende:
Bimisi staat voor gladjes, smooth... Vond het wel wat voor Aldo
Toch Bert ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Evert-Jan
[..]
Alsof ik echt Bart zou heten
[..]![]()
Oef de nieuwe wit-russische overbuuf ziet er toch goed uit in een te strakke spijkerbroek en alleen een t-shirtje
Daar doe je het op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar die zal wel een of andere opgepompt agressief oostblok type als vriend hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:55 schreef fietsie het volgende:
Oef de nieuwe wit-russische overbuuf ziet er toch goed uit in een te strakke spijkerbroek en alleen een t-shirtje
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker de gemiddelde Bartholomeus is
Nee een hele vriendelijke, dunne knokige pijp-rokende meneer met een snor en goede manieren...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar die zal wel een of andere opgepompt agressief oostblok type als vriend hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En die heeft haar geimporteerd?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee een hele vriendelijke, dunne knokige pijp-rokende meneer met een snor en goede manieren...![]()
Ik heb er 1 in de klas gehad, die werkt nu bij he Hogegerechtshof. Mag jij je gaan inbeelden welk beeld ik bij Barthelomeussen hebquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker de gemiddelde Bartholomeus is
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: