SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, op het asfalt hihihi zo een lange sliertquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
bij het karten wordt toch geraced ofnie dan?.
![]()
Dit klinkt alsof je racend aan de schijt bent.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
bij het karten wordt toch geraced ofnie dan?![]()
![]()
je hebt gewoon een dirty mindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je racend aan de schijt bent.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt gewoon een dirty mind![]()
![]()
Iemand bij mij op FB:
Ik ga op uitwisseling naar Camebridge!!
dom wijf
FBquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand bij mij op FB:
Ik ga op uitwisseling naar Camebridge!!
dom wijf
Ik heb ook nog ergens een verstopt account volgens mij![]()
![]()
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
FB
Ik heb ook nog ergens een verstopt account volgens mij![]()
heel smoothquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.
Alsof jij die niet weetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.![]()
![]()
Jij weet mijn naam nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik kijken? Dm je naam even anders.![]()
![]()
heet jij Samantha?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij zoekt nu op zeker naar Samantha's in Venlo
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, Fototoestel90. Niet zeggen tegen muhahaha he
Ik dacht dat je Apache zou hetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangenaam Samantha, ik ben Aldo![]()
![]()
Nah, dat is mijn bijnaam: The Apachequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Apache zou heten
Oow ik dacht dat Aldo inhet echt Bimisi the Apache heette
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:48 schreef fietsie het volgende:
Oow ik dacht dat Aldo inhet echt Bimisi the Apache heetteeen echte indianennaam
Maar ik ben gewoon Lt. Aldo Raine
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Aldo lijkt me wel iemand die in het echt Bert heet.Bart
Ik dacht meer een Evertquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Aldo lijkt me wel iemand die in het echt Bert heet.![]()
Eerder Sergeant Wedgiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]een echte indianennaam
Maar ik ben gewoon Lt. Aldo Raine.
quote:![]()
![]()
Bimisi staat voor gladjes, smooth... Vond het wel wat voor Aldo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Evert-Janquote:
Alsof ik echt Bart zou hetenquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:52 schreef fietsie het volgende:
Bimisi staat voor gladjes, smooth... Vond het wel wat voor Aldo
Toch Bert ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Evert-Jan
[..]
Alsof ik echt Bart zou heten
[..]![]()
Oef de nieuwe wit-russische overbuuf ziet er toch goed uit in een te strakke spijkerbroek en alleen een t-shirtje
Daar doe je het op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar die zal wel een of andere opgepompt agressief oostblok type als vriend hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:55 schreef fietsie het volgende:
Oef de nieuwe wit-russische overbuuf ziet er toch goed uit in een te strakke spijkerbroek en alleen een t-shirtje
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker de gemiddelde Bartholomeus is
Nee een hele vriendelijke, dunne knokige pijp-rokende meneer met een snor en goede manieren...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar die zal wel een of andere opgepompt agressief oostblok type als vriend hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En die heeft haar geimporteerd?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee een hele vriendelijke, dunne knokige pijp-rokende meneer met een snor en goede manieren...![]()
Ik heb er 1 in de klas gehad, die werkt nu bij he Hogegerechtshof. Mag jij je gaan inbeelden welk beeld ik bij Barthelomeussen hebquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker de gemiddelde Bartholomeus is
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee een hele vriendelijke, dunne knokige pijp-rokende meneer met een snor en goede manieren...het 1e waar ik aan dachtquote:
Willem willem in zijn ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Scheelt dat jij toch meer een Willem bent.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in de klas gehad, die werkt nu bij he Hogegerechtshof. Mag jij je gaan inbeelden welk beeld ik bij Barthelomeussen heb
Nee ze zijn daar samen vandaan gekomen. Haar dochter was hier gister op bezoek (en kwam zich ook even voorstellen). Natuurlijk was ik toen niet thuis....quote:
Maar die viel in de categorie "spreekwoordelijke wit-russische begin-20ers" zegmaar, volgens mevrouw Fietsie...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pics van die dochterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ze zijn daar samen vandaan gekomen. Haar dochter was hier gister op bezoek (en kwam zich ook even voorstellen). Natuurlijk was ik toen niet thuis....
Maar die viel in de categorie "spreekwoordelijke wit-russische begin-20ers" zegmaar, volgens mevrouw Fietsie...
Met mijn tele-tijd-fototoestel even plaatjes trekken van gistermiddag?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met mijn tele-tijd-fototoestel even plaatjes trekken van gistermiddag?
Vaak zijn die echt bloedmooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ze zijn daar samen vandaan gekomen. Haar dochter was hier gister op bezoek (en kwam zich ook even voorstellen). Natuurlijk was ik toen niet thuis....
Maar die viel in de categorie "spreekwoordelijke wit-russische begin-20ers" zegmaar, volgens mevrouw Fietsie...![]()
Nu al trekken op de plaatjes?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met mijn tele-tijd-fototoestel even plaatjes trekken van gistermiddag?![]()
![]()
Ach het moet nog voorjaar en zomer worden hequote:![]()
Maar ben wel blij met nieuwe overburen die niet dysfunctioneel zijn of ehm intieme diensten ten behoeve van eenzame heren verlenen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
had je die eerst wel dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef fietsie het volgende:
Maar ben wel blij met nieuwe overburen die niet dysfunctioneel zijn of ehm intieme diensten ten behoeve van eenzame heren verlenen.
Ja nu nog 2 twijfelachtige gezinnen; 1 waar ze elkaar zo nu en dan de kop inslaan en kort erna komt er dan weer een kind (4 kids, zij is nog maar 24) en beiden dus in de uitkering en zonder enig toekomstperspectief.
Hij wordt dan af en toe uit huis geplaatst, en dan komt ie na een tijdje weer terug.
En een arabisch gezin waarvan de moeder denkt het allemaal in de hand te hebben, met 5 dochters.
Echter deze dochters "regelen" hun spullen horizontaal...
De sociaal dienstverleenster aan eenzame mannen is net verhuisd, en de dysfunctionele paragnost ook
Leuke buurtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
Ja nu nog 2 twijfelachtige gezinnen; 1 waar ze elkaar zo nu en dan de kop inslaan en kort erna komt er dan weer een kind (4 kids, zij is nog maar 24) en beiden dus in de uitkering en zonder enig toekomstperspectief.
Hij wordt dan af en toe uit huis geplaatst, en dan komt ie na een tijdje weer terug.
En een arabisch gezin waarvan de moeder denkt het allemaal in de hand te hebben, met 5 dochters.
De sociaal dienstverleenster aan eenzame mannen is net verhuisd, en de dysfunctionele paragnost ook![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Probleemwijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
De sociaal dienstverleenster aan eenzame mannen is net verhuisd, en de dysfunctionele paragnost ookWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Sjah dit rijtje sociale huurwoningen wordt door de woningstichting gebruikt voor het plaatsen van mensen die ze uit de grote omliggende dorpen weg willen hebben.quote:
Het idee was dat ingeklemd tussen koopwoningen in een klein dorpje de sociale controle wat ouderwetse repressie zou opleveren....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet gelukt dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah dit rijtje sociale huurwoningen wordt door de woningstichting gebruikt voor het plaatsen van mensen die ze uit de grote omliggende dorpen weg willen hebben.
Het idee was dat ingeklemd tussen koopwoningen in een klein dorpje de sociale controle wat ouderwetse repressie zou opleveren....
Neuh ik ben nu een weekje ziek thuis, dan zie ik dingen gebeuren.
Maar als ik aan het werk ben dan zie je toch niets?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt, maar om nou in een of andere pauperwijk te gaan wonen met hoeren enzo lijkt me nou niet echt sociaal verantwoord aan je kindjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:13 schreef fietsie het volgende:
Neuh ik ben nu een weekje ziek thuis, dan zie ik dingen gebeuren.
Maar als ik aan het werk ben dan zie je toch niets?![]()
Sjah we hebben het over 8 woningen die voor dit doel gebruikt worden, met nu nog 2 probleemsituaties.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou in een of andere pauperwijk te gaan wonen met hoeren enzo lijkt me nou niet echt sociaal verantwoord aan je kindje![]()
De rest van het dorp is prima.
Enige is dat er -niets- is.
Zelfs de plaatselijke benzineman heeft zijn pompen zelfbediening gemaakt.
Je kunt alleen nog zand en betonstenen kopen in het dorp
Django Unchained!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
act of valorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar hou je vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
weet iemand trouwens nog een leuke film?
Buiten van mij natuurlijk![]()
![]()
die ken ik nog niet, ff kijken op IMDBquote:
van jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar hou je van
Buiten van mij natuurlijkqua films boeit t me eigenlijk niet zo veel wat voor een genre
hmm act of valor trekt mij niet zo op de een of andere manier
Battleship was ook wel goedProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:gezien, gezienquote:![]()
ik ga kijken of ik the lords of salem kan downloaden ergens
Ze werken in ieder geval wel voor hun geld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
De sociaal dienstverleenster aan eenzame mannen is net verhuisd, en de dysfunctionele paragnost ook![]()
Ik wil die nieuwe Bruce Willis wel zien, maar die heb ik nog niet kunnen vinden in de nieuwsgroepenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
SABnzbd installeren, payservertje voor een maand nemen en binnenslurpenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
OMGquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kom op Aldo, zelfs ik weet wat dat is..![]()
![]()
LaGuerta
Meeste providers hebben een newsserver met maar beperkt set binaries en beperkte retentie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
moet je betalen voor nieuwsgroepen?
Commerciele partijen hebben extreme voorzieingen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
juist jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meeste providers hebben een newsserver met maar beperkt set binaries en beperkte retentie.
Commerciele partijen hebben extreme voorzieingen.
Aldo is een student fietsie. Makkelijke bewoording dus aub.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meeste providers hebben een newsserver met maar beperkt set binaries en beperkte retentie.
Commerciele partijen hebben extreme voorzieingen.![]()
Downloaden is net als bier. Het kost doekoe.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aldo is een student fietsie. Makkelijke bewoording dus aub.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je fatsoenlijke snelheid wilt en oud geuploadde bestanden wilt downloaden, ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
moet je betalen voor nieuwsgroepen?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Downloaden is net als bier. Het kost doekoe.
ik gebruik nog steeds thepiratebay moet ik eerlijk toegeven
Behalve als je tieten hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Downloaden is net als bier. Het kost doekoe.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: