meestal is het een of twee mensen tegelijk. Ik kan het nu ook heel goed zonder op te vallen en dat is ook wel een beetje een sport.quote:
Hij is homo en zijn partner is het vrouwtje in de relatie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:19 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik heb hem nog nooit met maandverband of iets dergelijks gezien, maar wel met haarelastiekjes en chocolade, dat laatste zegt natuurlijk niks, maar die elastiekjes wel.
Die twee elastiekjes in combinatie met vlees doet mij eerder aan een varrekeskop denken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef jeroen25 het volgende:
Aan de andere kant, de twee stukjes kipfilet en de elastiekjes suggereren wel een onvervulde behoefte aan een vrouwelijke levensgezel.
dat is wel leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:48 schreef Pharkus het volgende:
Ik gooi altijd wat aparte dingen in mijn mandje om mensen als TS in verwarring te brengen.
het gaat dus echt niet om opwindend hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik stond vorige week in de supermarkt met een blik snert.
Dit moet er erg opwindend uit hebben gezien, zeker weten...
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef klappernoot2000 het volgende:
en later buiten de supermarkt stak je je genotsknots lekker in die geopende blik snert?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ja je bent een hele slechte stalker. Kun je niet een beetje beter je best doen en hem volgen als ie klaar is met zijn boodschappen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat las ik vaker ja, maar dat slaat nergens op want hij weet niet eens dat ik dit doe, ik kampeer niet in zijn voortuin ofzo, ik weet niet eens waar hij woont!
Gewoon 1 kamer in je huis heel warm houden. Ik doe altijd gewoon alle ramen open in de kamer met de thermostaat. Dan kun je een echt dik mens wel 2 weken warm en neukbaar houden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik heb hetzelfde met een obese vrouw die ik elke zaterdag tegenkom bij de Dirk. Ze koopt altijd luiers, komkommers en volgens mij had ze in een gekke bui een hele grote aubergine gekocht.
Ik fantaseer altijd dat ze mij mee naar huis vraagt. Ze vervolgens met haar 200kg zwaar wegende lijf mij behandeld als een hond. Op mij gaat zitten en poepjes laat in mijn gezicht.
Ze moet mij dan ook slaan met de aubergine op het moment dat ze squirtend klaarkomt. Daarna neemt zij mij anaal met een voorbindpenis.
Later in mijn droom krijgt ze altijd een hartaanval, waardoor ze sterft. Maar omdat zo een groot lijf vrij lang warm blijft heb ik daar geen problemen mee.
Dat is standaardprocedure inderdaad. Om het geheel enigszins neukbaar te houden, leg ik haar altijd in een bad met Febreze.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:16 schreef borbit het volgende:
[..]
Gewoon 1 kamer in je huis heel warm houden. Ik doe altijd gewoon alle ramen open in de kamer met de thermostaat. Dan kun je een echt dik mens wel 2 weken warm en neukbaar houden.
Weeeeeirdoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
waarom dat dan, ik vind het gewoon leuk en doe er niemand kwaad mee
Jij gaat op honden zitten en laat poepjes in hun gezicht?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik fantaseer altijd dat ze mij mee naar huis vraagt. Ze vervolgens met haar 200kg zwaar wegende lijf mij behandeld als een hond. Op mij gaat zitten en poepjes laat in mijn gezicht.
144quote:Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij gaat op honden zitten en laat poepjes in hun gezicht?
114 Red een dier gebeld.
Nee, maar verdiend gewoon lekker. 18 jaar en 6,50 - 7 euro per uur. Zie maar weinig mensen met dat salaris op die leeftijd.quote:
Maar het is wel kut werkquote:Op zondag 10 februari 2013 10:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, maar verdiend gewoon lekker. 18 jaar en 6,50 - 7 euro per uur. Zie maar weinig mensen met dat salaris op die leeftijd.
Soms spiek ik ook wel eens in andermans mandje of karretje, soms doe ik er ideeën mee op als ik geen inspiratie heb voor het eten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat is wel leukmensen die altijd een beetje hetzelfde hebben, volg ik nooit zo lang.
Ik heb trouwens tot deze jongen toe nooit opgeschreven wat ik dacht dat mensen aten, soms dacht ik daar wel even aan, maar ik ben er nooit zo mee bezig geweest.
Ik vind het leuk als mensen rare dingen kopen. Ik had een keer een meisje dat net iets ouder was dan ik en dat elke dinsdag na school naar de winkel ging die een paar keer van die keren dat ik haar mandje bekeken heb ( een stuk lastiger dan een wagentje) van die speeltjes haalde voor in snoepzakje ofzo. Ik heb nooit begrepen waar ze die voor haalde
dat kan inderdaad ook, ik maak soms ook wel wat die mensen maken, maar meestal heb ik dat vantevoren al bedacht.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Soms spiek ik ook wel eens in andermans mandje of karretje, soms doe ik er ideeën mee op als ik geen inspiratie heb voor het eten.
Mwahh.. ben er nu wel aan gewend, denk dat ik me de pleuris verveel als ik nu ander werk ga doen wat minder zwaar of intensief is.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij gaat op honden zitten en laat poepjes in hun gezicht?
114 Red een dier gebeld.
quote:
Ja, dat doen ze graag. Vooral die kleine honden kunnen er wat van. Het probleem is vaak dan ook dat hoe zachter ze zijn, hoe harder ze ruiken.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]omgekeerde wereld!
* de stinkhond jack-russel van mijn zus zit hier op de bank te ruften als een idioot
Iedereen kijkt toch bij elkaar in het mandjequote:Op zondag 10 februari 2013 14:05 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat kan inderdaad ook, ik maak soms ook wel wat die mensen maken, maar meestal heb ik dat vantevoren al bedacht.
dat zou wel kunnen, maar dan zou hij toch niet vrijwel elke keer dat ik hem zie vlees kopen? Ze hebben bij deze supermarkt trouwens wel enkelverpakkingen, die koop ik meestal.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
in onze super verkopen ze eigenlijk alleen maar dubbelverpakkingen.. misschien heeft hij wel een vriezer
Dat is waar, er is maar 1 manier om er achter te komen. Volg hem naar zijn huis en ga op wacht staanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen, maar dan zou hij toch niet vrijwel elke keer dat ik hem zie vlees kopen? Ze hebben bij deze supermarkt trouwens wel enkelverpakkingen, die koop ik meestal.
ik ga hem niet naar huis volgen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is waar, er is maar 1 manier om er achter te komen. Volg hem naar zijn huis en ga op wacht staan![]()
(dat of spreek hem aan maar dat is natuurlijk een beetje creepy)
Ah okayquote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik ga hem niet naar huis volgen.
Opschrijven wat hij koopt is gewoon onschuldig tijdverdrijf, hem naar huis volgen niet![]()
En aanspreken zo ik wel durven trouwens, maar ikheb die behoefte niet zo.
ik heb nog een andere, wat oudere man, nou ja, ouder dan ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah okaydoe je het alleen bij hem of heb je nog anderen op het oog
dan ben jij wel gemakkelijk wat dat betreft.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik koop altijd wel heel duidelijk 1 gerecht.... soms denk ik dat mensen me aankijken als ik er ook eens wat voor een ander gerecht tussen heb liggen
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dan ben jij wel gemakkelijk wat dat betreft.
Je zoekt dus eigenlijk iemand die hele irrationele boodschappen doetquote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik heb nog een andere, wat oudere man, nou ja, ouder dan ik.
Maar daar ga ik denk ik mee stoppen, want die heeft saaie boodschappen.
Meestal doe ik 1 of 2 mensen tegelijk. Wel alleen mensen die ik vaker zie
dat hoeft niet,tenminste,ik heb nu voor het eerst echt bijgehouden wat hij dan ook at waarschijnlijk, maar de laatste keer was dus lastig, omdat het vanalles kon zijn en dat vind ik eigenlijk ook niet zo leukquote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk iemand die hele irrationele boodschappen doet
Ik zie het al zo voor me dat je naar hem toe loopt en zegt ... weet je wat ook lekker is bij nasi in plaats van die rode ui, lente uitjesquote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat hoeft niet,tenminste,ik heb nu voor het eerst echt bijgehouden wat hij dan ook at waarschijnlijk, maar de laatste keer was dus lastig, omdat het vanalles kon zijn en dat vind ik eigenlijk ook niet zo leuk![]()
Ik wil dus wel afwisseling, maardat ik er nog wat van kan maken zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |