Maar is 1500 nou het hoogste bedrag wat er in zat of het laagste of gewoon willekeurig? Hij nam namelijk de envelop met de naam van de persoon waarvan hij dacht dat het de mol zou zijn want dat leverde het hoogste bedrag op.quote:
Weten we nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:03 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Maar is 1500 nou het hoogste bedrag wat er in zat of het laagste of gewoon willekeurig? Hij nam namelijk de envelop met de naam van de persoon waarvan hij dacht dat het de mol zou zijn want dat leverde het hoogste bedrag op.
Paulien wordt ook vrij veel verdacht, alleen Carolien relatief weinig. Van haar zou het vrij verrassend zijn als ze de Mol is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bijna iedereen zit op Kees of Zarayda maar ik heb zo'n vaag gevoel dat het (net als bijna altijd) iemand is die we niet verwachten, zoals Paulien of Carolien.
Hmmm, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Zij is overduidelijk aan het mollen vind ik zelf, maar het zou daarom gewoon echt niet leuk zijn als zij de mol is. Volgens mij is het doel "verbaasd" te zijn over wie de mol uiteindelijk blijkt te zijn en dat zou ik bij Zarayda totaal niet zijn. Maar door haar gedrag hoop ik dat zij de mol niet is, omdat het er dan te dik bovenop lag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef Operc het volgende:
Het punt met die enveloppen is natuurlijk wel dat we :
1. Niet weten hoeveel er in de andere enveloppen zat.
2. Niet weten hoeveel er in die van Carolien zat. We zien hem er een openmaken waar 1500 in zit, maar voor hetzelfde geld zat er 3000 in en heeft hij 1500 weggegooid. (En als hij de mol is, en er zat bijvoorbeeld 5000 in zijn envelop oid.)
En wat betreft dat Zarayda tegen zou vallen als mol. Het doel van de mol is om te saboteren en niet ontdekt te worden. Voor de mensen die haar een slechte mol zouden vinden en die daarom niet geloven dat ze de mol is, is ze dus eigenlijk een prima molAlleen is haar werkwijze anders dan we misschien graag zouden zien.
Dit viel mij inderdaad ook op! Maar ik wil gewoon niet dat zij de mol isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:15 schreef JustD1984 het volgende:
Overigens, als zarayda, Kees en Daniel aan tafel zitten heeft zarayda haar handen als vuist voor dr mond en in het achter de schermen stukje zegt ze "de mol die kijkt erna en lacht in zn vuistje ik weet het zeker" .........
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Zij is overduidelijk aan het mollen vind ik zelf, maar het zou daarom gewoon echt niet leuk zijn als zij de mol is. Volgens mij is het doel "verbaasd" te zijn over wie de mol uiteindelijk blijkt te zijn en dat zou ik bij Zarayda totaal niet zijn. Maar door haar gedrag hoop ik dat zij de mol niet is, omdat het er dan te dik bovenop lag.
Het verbaast me niks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:49 schreef Mishu het volgende:
Ze heeft wel stiekem die zwarte kokers geopend enzo.
Nee wil ik ook niet!! Ik denk ook dat we dan weer een teleurstellende terugblikken aflevering gaan krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:46 schreef OliviaV het volgende:
[..]
Dit viel mij inderdaad ook op! Maar ik wil gewoon niet dat zij de mol is
Amenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Nee wil ik ook niet!! Ik denk ook dat we dan weer een teleurstellende terugblikken aflevering gaan krijgen.
Daarnaast zou ik het van de programmamakers stom vinden als ze weer een zelfde type hebben uitgekozen om mol te zijn. Joep, Danielhadden het sowieso leuker gedaan denk
Nu zou het tof zijn als kees of Paulien het is, zelfs Carolien zou ik leuker vinden!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |