quote:
quote:
5 jaar geleden al: KLB / Kut weerquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor in de OP misschien? Weet iedereen waarom het ontstaan is en hoe het topic versnilde toen
[..]
quote:Gornooriahovska seismic zone, or Gorno-Oryahovsko earthquake outbreak zone
Located in central northern Bulgaria, the zone can be described as a line of seismic epitsentri along the right bank of the Yantra River in the east-west direction. Attenuation of seismic energy is realized very quickly to the south-southeast and north-northwest. Most influence on this area falls within the Central Northern Bulgaria. The last major earthquake in this zone occurred in 1913 with a magnitude of approximate - 7.4 degrees. Cycle of repetition - 100 years. Most endangered places are Gorno Oryahovo and Veliko Tyrnovo.
Vaarwel?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
Zo ongeveer eens in de honderd jaar is er hier in de stad trouwens een aardbeving van boven de 7.0 op schaal van richter. En de laatste was.. 99 jaar en 200 dagen geleden![]()
![]()
[..]
Hij komt weer terug naar NL alleen dat durft die nu nog niet te zeggenquote:
Niet mijn TT.quote:
Ja, gewoon opvallend dat dat toen al een keer genoemd is en jaren is blijven liggen.quote:Vijf jaar geleden sloeg snil niet aan, nu wel.
Mocht de aardbeving exact op tijd zijn dan heb ik nog tot 14 juniquote:
Als het goed is begin april even een paar daagjes om mijn familie en ex-vriendin op te zoeken. Maar daarna snel weer weg hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij komt weer terug naar NL alleen dat durft die nu nog niet te zeggen
Zul je net beleven dat in die paar dagen een 7/8 op schaal van richter komtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het goed is begin april even een paar daagjes om mijn familie en ex-vriendin op te zoeken. Maar daarna snel weer weg hoor
Enerzijds zal je er blij mee moeten zijn, anderzijds wil ik de kans niet missen om een 7/8 op de schaal van richter te missen. Toch weer een bijzondere ervaring. Hoogste meegemaakt is 5.4/5.6 (bronnen verschillen nogal) dat was toch al redelijk pittig en bij een 7 komt er al 900 maal zoveel energie vrij....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zul je net beleven dat in die paar dagen een 7/8 op schaal van richter komt![]()
Lichte sneeuw hier trouwens, niet veel maar toch
twitter:Zeikkerstman twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 10:38:00ZONDAG KRIJGEN WE WEER SNIL #snil #weer reageer retweet
Het wordt minder als je slachtoffer wordtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Enerzijds zal je er blij mee moeten zijn, anderzijds wil ik de kans niet missen om een 7/8 op de schaal van richter te missen. Toch weer een bijzondere ervaring. Hoogste meegemaakt is 5.4/5.6 (bronnen verschillen nogal) dat was toch al redelijk pittig en bij een 7 komt er al 900 maal zoveel energie vrij....
Lichte zonneschijn hier trouwens
Is bijna realtime inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben benieuwd!
1 ding weet ik wel, die gifje kon wel wat sneller.
Precies, en boven de zeven wordt het toch wel gevaarlijk. Maar ik heb vertrouwen in de bouwkundige wonders in het oostblokquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het wordt minder als je slachtoffer wordt
Hier volop zon
Snapshotje cam: Mijn nieuwe uitzicht
[ afbeelding ]
Ik mag dat echt hopen, anders zit je echt goed in de penariequote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies, en boven de zeven wordt het toch wel gevaarlijk. Maar ik heb vertrouwen in de bouwkundige wonders in het oostblok
Benieuwd hoeveel van dat snil hier in Haarlem blijft liggenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
Gifje voor vanavond/vannacht:
[ afbeelding ]
Nogalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik mag dat echt hopen, anders zit je echt goed in de penarie![]()
En leuke cam![]()
Hoewel niks bijzonders op te zien
Misschien iets voor jou?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogal
En inderdaad, de cam is wat suf, er zijn veel mooier plekken. Ze zouden er eentje bij Tsarevets moeten plaatsen. Veel volk, mooie omgeving en s'avonds een lichtshow..
hier in Slotervaat zelfde beeld. Intensiever dan ik gedacht had. Maar de modellen hebben het moeilijk met de buien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Het sneeuwt hier (Diemen) nu redelijk door na een aantal uur losse vlokken. Dit was niet voorspeld toch?
Geniaal!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat je dus nu in de USA kan doen met veel snil:
[ afbeelding ].
en westenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:35 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste neerslag (sneeuw) voor het midden des lands.
Hier nu ook sneeuw, blijft alleen nog maar liggen op auto's.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:38 schreef Bienelientjee het volgende:
De wereld heeft een dun laagje wit! Maar het is nu weer gestopt met sneeuwen!
Stuur maar een stukje noordelijker dan!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier nu ook sneeuw, blijft alleen nog maar liggen op auto's.
Zal nog wel even doorsneeuwen hier (Zeeland)
Haha begint eindelijk wit te worden hier, matige sneeuwval.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Stuur maar een stukje noordelijker dan!
Van boven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef Digi_Djeff het volgende:
Komt er nog wat in Noord-Holland ( Haarlem ) of was dit alles? Er staat een waarschuwing voor sneeuw tot 9 uur in de ochtend, maar waar moet dat dan vandaan komen?
14 cmquote:
Gooi een snilbil naar hun hoofd. Dan snappen ze je welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
mensen snappen mij niet als ik zeg dat het snilt. dom volk.....
Een bijzondere ervaring, lijkt me ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Enerzijds zal je er blij mee moeten zijn, anderzijds wil ik de kans niet missen om een 7/8 op de schaal van richter te missen. Toch weer een bijzondere ervaring.
Ik was tot 20:00 in Den Haag en er viel alleen maar natte snil. In Utrecht is wel vast spul gevallen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens dat gifje gaat er hier niks vallen... of mijn geduld was te klein om hem helemaal af te kijken hahaha...
Ik heb het net aan vrienden uitgelegd: snil (s-n-i-l) is een puberwoord voor sneeuw, dat momenteel landelijk bekend aan het worden is. Volgend jaar zal het woord van het jaar zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
mensen snappen mij niet als ik zeg dat het snilt. dom volk.....
Ik had wel door dat het sneeuw betekende, snapte alleen niet waarom. Of kunnen die pubertjes dat woordje niet meer schrijven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb het net aan vrienden uitgelegd: snil (s-n-i-l) is een puberwoord voor sneeuw, dat momenteel landelijk bekend aan het worden is. Volgend jaar zal het woord van het jaar zijn.
De sneeuw is niet zo erg, maar die idioten die zich er niets van aantrekken omdat ze denken dat winterbanden ideaal zijn...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Kan die troep niet oprotten.. Levensgevaarlijk op de weg
Idd zeg, West-Brabant ook al zo'n 7-8 cm schat ik. Wegen zijn nu een stuk beter begaanbaar dan twee uur geleden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:10 schreef Fredo55 het volgende:
Straks weer een paar cm sneeuw als ik buienradar mag geloven #Zeeland
Inderdaad, continu 30 gereden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd zeg, West-Brabant ook al zo'n 7-8 cm schat ik. Wegen zijn nu een stuk beter begaanbaar dan twee uur geleden.
Noorden van Veluwe dan, hier in het zuiden (Ede) ligt er toch wel 6 cm.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
veluwe is wel te doen, van leusden naar apeldoorn was het net wit maar zeker niet glad.
Het is een vrij unieke mogelijkheid dus nee. Die kans wil ik niet missenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een bijzondere ervaring, lijkt me ook.
Maar toch wil je de kans niet missen om hem te missen?
Had er ook wat voor me. Opzouten Godver!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind sneeuw fantastisch, maar als ik al die idioten 40 zie rijden als er nog niet eens een halve centimeter sneeuw ligt, kook ik van binnen. Laat die figuren alsjeblieft thuisblijven. Of stuur ze voor straf een hele winter naar Oostenrijk, met hun zomerbanden. Mafketels.
Haal ze in?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind sneeuw fantastisch, maar als ik al die idioten 40 zie rijden als er nog niet eens een halve centimeter sneeuw ligt, kook ik van binnen. Laat die figuren alsjeblieft thuisblijven. Of stuur ze voor straf een hele winter naar Oostenrijk, met hun zomerbanden. Mafketels.
Pubers korten graag af, kunnen ze meer zeggen op Twitter. Sneeuw is maar liefst zes letter en snil maar vier!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik had wel door dat het sneeuw betekende, snapte alleen niet waarom. Of kunnen die pubertjes dat woordje niet meer schrijven?
De Melkweg in Nederland? Dat is zeer landelijk gebied zeker?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Bij ons valt geen snil maar van die witte korreltjes, die de wereld nochtans een wit aanzien geven.
Op het moment valt het even niets en is het zo helder dat je de Melkweg kunt zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |