SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I dont carequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hm volgens mij is het ouden doosch met een N
nou ja maakt niet uit
Gaat ze zich druk maken om (oud) Nederlandse spellingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nou ja maakt niet uit
Welke?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
plaatje doet het niet !
Ja stomquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat ze zich druk maken om (oud) Nederlandse spelling
Was een toetstenbord om geil van te worden en een vliegtuig...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die van net ik zag een toetsenbord en een hotlink plaatje ofzoiets
ow...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Was een toetstenbord om geil van te worden en een vliegtuig...
Ben nog even aan het testen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nou ja maakt niet uit
Boeit dat nochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe spelling
Welke stranden gingen jullie heen? Kwam je toen al op Vlieland?quote:
mijne ook hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou mijn 'educated guess' wel zijn...
Je ziet alleen haar bovenhoofdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk !Je moeder lijkt op een zus van me
Maar je ziet het gezicht nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zo op het eerste gezicht
alleen waar ik nu woonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke stranden gingen jullie heen? Kwam je toen al op Vlieland?
Pauw en Witteman bedoel jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij DWDD over tweelingen, is wel grappig
Ja, en een iMactoetsenbord met windows enzo.quote:
Ik zag je plaatjes APK , dus gaat goed, als dat de bedoeling wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en een iMactoetsenbord met windows enzo.
Volgens mij gaat het goed
De link toetsenbord en vliegtuig kan ik nog niet leggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en een iMactoetsenbord met windows enzo.
Volgens mij gaat het goed
ok dan. gefeliciteerd dan met je neefje/nichtje.quote:
Allebei vandaag aangeschaft (ticket, niet vliegtuigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De link toetsenbord en vliegtuig kan ik nog niet leggen.
Je bent net terugquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Allebei vandaag aangeschaft (ticket, niet vliegtuig)
Happy /care
Maar toch, wat tiept dat Mac-keyboard heerlijk en wat is het een mooi ding!
Ik ga gewoon even op jou reageren omdat het kanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef sacha het volgende:
jezus, al dat gemultitask tussen Fok, FB, Hyves en het Libelle forum gaat mij niet in de koude kleren zitten
Nicequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Happy /care
Ik zit op Viva.nlquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef sacha het volgende:
jezus, al dat gemultitask tussen Fok, FB, Hyves en het Libelle forum gaat mij niet in de koude kleren zitten
waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Happy /care
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon even op jou reageren omdat het kan
Ja, maar het was maar 660 (Kan het euroteken nog niet vindenquote:
Waar ga je nou weer naartoe?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef APK het volgende:
Lekker, same place?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar het was maar 660 (Kan het euroteken nog niet vinden)
ik ook niet op Viva.nlquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik niet, en ook niet op Hyves en het Libelle forum
Ik denk Maleisië.quote:
Ja het sneeuwde bijna onder in al het geweld, maar omdat iemand de vraag stelde:quote:
nahquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook niet op Viva.nl
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kent mij nog van toen ik raar was
Raar héquote:
Gooi weer eens een verrot slechte youtube in het topicquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je echt een oude liefde bent is dat lief om te zeggen![]()
maar meestal lul jij uit je nek![]()
effe zoekenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gooi weer eens een verrot slechte youtube in het topic
quote:
Deze ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die doe ik op het einde
Neh... een anderequote:
Die is liefquote:
Goeie !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef sacha het volgende:
eentje dan, for old time sake
welterusten
You made me smile with thisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef sacha het volgende:
eentje dan, for old time sake
welterusten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]hoe laat gaat de boot?
Truste Fann.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga met deze eindigen
Truste All !
Slaap lekker Chuf !quote:
Haal je er niet aan openquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohh ja , was ze bijna vergeten.. Ligt nu naast me
Hahaha En ik vind Toren C ook wel grappig soms,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Nee, want roken in bed is gevaarlijk![]()
Wij zitten lekker aan de borrel met muziekjes.
Bijv. de onedin line maar dan het origineel.
Zo even Toren C en in dan lekker in de vergetelheid raken
Ik heb, omdat ze het echt verdient, voor B.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Nee, want roken in bed is gevaarlijk![]()
Wij zitten lekker aan de borrel met muziekjes.
Bijv. de onedin line maar dan het origineel.
Zo even Toren C en in dan lekker in de vergetelheid raken
Toffe verrassing, en dat zet je op fokquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb, omdat ze het echt verdient, voor B.net even kaartjes geregeld voor Kyteman Orchestra in Het Patronaat op 7 maart a.s.
http://www.patronaat.nl/7-3-2013/the-kyteman-orchestra
Oh nou fijn, waarom het op fok moet doet er niet toe. Fijne avondquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Er staat nergens dat het een verrassing is, krijg het net als kadootje ter plekke live, hoe vet is dat van je eige man
Ga jij nou weer terug onder die grafsteen in de inrichting waar je uit ontsnapt bent?quote:
Hihiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij nou weer terug onder die grafsteen in de inrichting waar je uit ontsnapt bent?
En probeer er niet weer onderuit te kruipen, want pissebedden gaan ook dood.
Ja soms heb je het en soms nietquote:
Je ziet er prachtig uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:59 schreef APK het volgende:
Whahaaaaa! Dat Apple keyboard is echt zo mooi![]()
Posted from my galaxdingus s3
Oeh TOF!!!!! Ik ben jaloers!! Maar dat verdient ze inderdaad. Kyteman, wereldtalentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb, omdat ze het echt verdient, voor B.net even kaartjes geregeld voor Kyteman Orchestra in Het Patronaat op 7 maart a.s.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:09 schreef sacha het volgende:
[..]
een hele hoop maar er is nog hoop en anders gaan we gaten graven
Woont die goser in Amsterdam?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie uit Utrecht en heeft ie daar ook een pand dat ie Kytopia noemt aangeschaft als oefenruimte.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Woont die goser in Amsterdam?![]()
ah... oké, het fimlpje kan ik niet volgen want hier staat Parole op de achtergrond te blérenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie uit Utrecht en heeft ie daar ook een pand dat ie Kytopia noemt aangeschaft als oefenruimte.
Dit bedoel jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... oké, het fimlpje kan ik niet volgen want hier staat Parole op de achtergrond te bléren
Want je hebt geld nodig?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:15 schreef sacha het volgende:
*nog 1 keer langs de deuren leuren gaat*
Ik denk geld nodig voor andere mensen, als in collecteren.quote:
Voor mij voelt, vooral zijn jamming sessions, aan als een warme deken! Heerlijk. Het ventje is supergetalenteerd, en vooral zijn kluizenaarsproject vind ik erg tof. Daarvan heb ik hem leren kennen, en ik vind hem werkelijk geniaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik vin het wel wennen hoor
ik weet niet of ik het nou mooi vind of
een verschrikking![]()
Oh dan zal Aap ok wel mee zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk geld nodig voor andere mensen, als in collecteren.
ik ook. Het pakt me al sinds ik de eerste noten van zijn trompetspel hoorde. Er zijn af en toe wat hiphopnrs die ik niet helemaal het einde vind, maar dat hou je altijd. Zijn geniale manier van dirigeren, zo innemend, en HET plezier van samen muziek maken als je dat orkest met die muzikanten bezig ziet echtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voor mij voelt, vooral zijn jamming sessions, aan als een warme deken! Heerlijk. Het ventje is supergetalenteerd, en vooral zijn kluizenaarsproject vind ik erg tof. Daarvan heb ik hem leren kennen, en ik vind hem werkelijk geniaal.
Vast om in de stemming te komen Bluezz!!
En wat is het goede doel ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef sacha het volgende:
collecteren ja, met Aap want hij vindt het leuk om aan te bellen
doet het ook altijd goed hč als je 'n Aap bij je hebt, mensen kunnen/willen niet weigeren!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef sacha het volgende:
collecteren ja, met Aap want hij vindt het leuk om aan te bellen
Nee maar die is wel leuk! Wel een enge ventquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik ook. Het pakt me al sinds ik de eerste noten van zijn trompetspel hoorde. Er zijn af en toe wat hiphopnrs die ik niet helemaal het einde vind, maar dat hou je altijd. Zijn geniale manier van dirigeren, zo innemend, en HET plezier van samen muziek maken als je dat orkest met die muzikanten bezig ziet echt![]()
kijk maar eens naar kyteman op pinkpop 2012, geweldige concert.
We zullen je niet voordragenquote:
Een van de beste nederlandstalige nummers ooit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee maar die is wel leuk! Wel een enge vent![]()
deze stond op
Denk het ook wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een van de beste nederlandstalige nummers ooit.
Daar is heel de romantiek ook al jaren uit, een klap met de vlakke hand op de schouder kun je krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef Bluezz het volgende:
En een paar schouderslagen met een zwaard
Of in je gezichtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar is heel de romantiek ook al jaren uit, een klap met de vlakke hand op de schouder kun je krijgen
Nee, dat is bij een duel. Met een handschoen.quote:
Vertel dat aan de post bezorgerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat is bij een duel. Met een handschoen.
quote:
De opmerking van Sas begrijp nu denk ik wel jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij snapt het ook als je goed terug leest
Deze?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
De opmerking van Sas begrijp nu denk ik wel ja
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:09 schreef sacha het volgende:
[..]
een hele hoop maar er is nog hoop en anders gaan we gaten graven
Oh, ik snap wel wat Seury bedoelt hoor, ik kan alleen de link met ridderlijkheid niet leggen. Want van daaruit kwam de opmerking van Seury.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij snapt het ook als je goed terug leest
Er is ook geen link met ridderlijkheid, volgens mij kwam de opmerking van Soury naar aanleiding van jouw vlakke hand.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, ik snap wel wat Seury bedoelt hoor, ik kan alleen de link met ridderlijkheid niet leggen. Want van daaruit kwam de opmerking van Seury.
Nee volgens mij kwam het lintje pas laterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die met het collecteren en lintje te maken heeft .. ja
Het slaan met vlakke hand op de schouder was wel degelijk gerelateerd aan ridderschap en een lintje, want dat is wat de kannegin doet bij het ridder slaan. En daar had ik het over. Dus waar de ouwe koei van de postbode nou weer vandaan kwam begrijp ik echt niet. Maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook geen link met ridderlijkheid, volgens mij kwam de opmerking van Soury naar aanleiding van jouw vlakke hand.
gaten graven, collecteren , lintje ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee volgens mij kwam het lintje pas later
Waarschijnlijk heeft het verhaal over je postbode indruk gemaakt en het linkje met de vlakke hand was makkelijk gemaaktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het slaan met vlakke hand op de schouder was wel degelijk gerelateerd aan ridderschap en een lintje, want dat is wat de kannegin doet bij het ridder slaan. En daar had ik het over. Dus waar de ouwe koei van de postbode nou weer vandaan kwam begrijp ik echt niet. Maar het zal wel aan mij liggen.
Die gaten komen uit mijn onderschriftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
gaten graven, collecteren , lintje ...
Dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaten komen uit mijn onderschrift
scherp Sjoef, scherpquote:Op zondag 10 februari 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Lex doet het waarschijnlijk aardig op een Argentijnse merrie
Dank je JM, en nee ik ga niet vulgair doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]I doubt it. Zijn merrie mag er nogal wezen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
moet je dan alleen van blond houden dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I doubt it. Zijn merrie mag er nogal wezen!!
Na koningsdag komt er gewoon weer koninginnendag.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I doubt it. Zijn merrie mag er nogal wezen!!
Ik zou zeggen JA Koning en Koninginnedag.. Een extra Nationale feestdag erbij kunnen we wel gebruikenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na koningsdag komt er gewoon weer koninginnendag.
Pfff.... 27 April, 30 April, 5 Mei op een rij.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen JA Koning en Koninginnedag.. Een extra Nationale feestdag erbij kunnen we wel gebruiken
Ik zeg niet dat we dan ook 30 april weer terug moeten hebben.. Ik weet zo niet wanneer Max jarig isquote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pfff.... 27 April, 30 April, 5 Mei op een rij.
Yep en daarna weer wachten tot December voor de volgende gratis vrije dagquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
17 Mei kan er ook nog wel bij.
Je vergeet Hemelvaart en Pinksteren.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep en daarna weer wachten tot December voor de volgende gratis vrije dag
Zou kunnen, maar zijn die altijd na de 17e mei?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je vergeet Hemelvaart en Pinksteren.
Dit jaar is Hemelvaart eerder en Pinksteren strak erna.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zijn die altijd na de 17e mei?
Dus als we het gelijk dit jaar in zouden voeren zouden we extra lange weken vrij kunnen creeeren?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit jaar is Hemelvaart eerder en Pinksteren strak erna.
Alweer?? Jemig. Het is hier gewoon Iers weer, regen en 7 graden. Voor de rest van de week zal het niet veel beter worden. Ja, donderdag, zwak zonnetje en 9 graden. Ik wil zoooooooo graag lente!! De daffodils komen hier al wel boven de grond uit, dus dat geeft de burger moed!!quote:Op zondag 10 februari 2013 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeiemorgen Sas, hier is het ook wit
Denk dat het dan wel over is met de gladheidquote:Op zondag 10 februari 2013 12:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik mag hopen dat de wegen een beetje schoon zijn, ik moet straks de deur uit
En niet uitgegleden, neem ik aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Nee, wel de straat op voor een wandelingetje in het zonnetje
Dat is toevallig !quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriend van me was de laatste dokter die ie gezien heeft op Mallorca tpen
Nog steeds post ie af en toe nico-toupjes op zn FBquote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat is óók toevallig
voor wat of wie?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds post ie af en toe nico-toupjes op zn FB
Beidequote:Op zondag 10 februari 2013 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
voor wat of wie?of als eerbetoon?
Nee dat heet nou... uit den ouden doosch...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
nostalgie heet dat tegenwoordig of was dat vroeger?
Oh jaquote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat heet nou... uit den ouden doosch...
komt er nog iets leuks op TV of is ut niet de moeite?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was alweer een tijdje terug ... Ik kan niet alles onthouden
Op zondag zapp ik altijd alles en nog wat.. Misshie Alberto Stegemans Undercover en dan gezllig meeposten in het TV SC topicquote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
komt er nog iets leuks op TV of is ut niet de moeite?
geen idee, er ligt hier iets op de bank naar een hatsieboetsie film te kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
komt er nog iets leuks op TV of is ut niet de moeite?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:22 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, er ligt hier iets op de bank naar een hatsieboetsie film te kijken
nee, die ligt in zijn bedquote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die van mij ligt te slapen
maar ik denk dat jij je Apie bedoelt?
ow... okéquote:Op zondag 10 februari 2013 21:32 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die ligt in zijn bed [ afbeelding ]
Ah een knok filmquote:Op zondag 10 februari 2013 21:36 schreef sacha het volgende:
een film met rambo, swarsenikker, broes willis, en sjan kloot van damme
quote:3. FANNvanhetlaatsteuur
Fann is gewoon een gezellige kletskous die overal vrolijk meepost. Beetje de neiging om te slowchatten, maar dat weet ze zelf maar al te goed
Ook een nominatiequote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ja een gezellige kletskous that's me !
ik zal er op letten![]()
ah, even lezenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee de nominaties zijn geweest,
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!
Ik heb een 2e plaatsquote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet écht![]()
t
Daar waar ik nog meer post dan hierquote:Op zondag 10 februari 2013 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wist ik niet, ik had niet alles bekeken
![]()
Waar??
Dat mag je vragen, maar ik zou het antwoord ook niet weten.quote:
Ow..... ik dacht misschien vinden jullie het flauwquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, maar ik zou het antwoord ook niet weten.
Inderdaad, wat een onzin, maar ik ben dan ook niet genomineerdquote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef sacha het volgende:
dat de modjes de users gaan bespreken en beoordelen, lijkt mij veel werk en wat schiet je er mee op?![]()
dat bedoelde ik
Niets eigenlijk, een extra note bij je posts of zo iets ... Maar idd al die modjes die dat moeten doen en dat gewoon in hun vrije tijdquote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef sacha het volgende:
dat de modjes de users gaan bespreken en beoordelen, lijkt mij veel werk en wat schiet je er mee op?![]()
dat bedoelde ik
ja dat weet ik ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef sacha het volgende:
dat bedoelde ik
Ja ik ken alles hequote:Op zondag 10 februari 2013 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kwam deze nog tegen![]()
Hier was het prachtig weer en alles wit
ik heb niet alles geluisterd hoor, was een beetje een lang toepjequote:
god god alsof je een kind ben wat een aantekening op je rapport krijgt.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee de nominaties zijn geweest,
een beetje welquote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
god god alsof je een kind ben wat een aantekening op je rapport krijgt.
Echt te kinderachtig voor woorden die awards.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Bluezz het volgende:
het hele fenomeen is toch verschrikkelijk![]()
lullig? hoe oud ben je? gewoon zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een beetje wel![]()
maar dat is weer zo lullig om te zeggen![]()
waarvoor?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe maar niet, ze hebben behoorlijk hun best gedaan
Nee joh... ik heb er geen last vanquote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
lullig? hoe oud ben je? gewoon zeggen
vin ik lullig voor Karinaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
nee, ik open wel een topic in Onzin, kan ik lekker mijn gal spuwen onder de noemer van het is toch onzin
wat nou godverquote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vin ik lullig voor Karina![]()
godver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog steeds niet gevonden waar Chufi nou was genomineerd![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
WGR doet het in procenten![]()
1. Lienekien 27%
2. Sanger 14%
3. Leandra 13%
Feli Lienekien !![]()
![]()
bij MEN waar ik nooit kom omdat ik denk dat dat de mannen afdeling isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog steeds niet gevonden waar Chufi nou was genomineerd
...
ah... ja dat dacht ik alquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
bij MEN waar ik nooit kom omdat ik denk dat dat de mannen afdeling is
nehquote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah blaf hem effe vol Sas, dan mag jij de volgende nominatie
Dit ja!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
god god alsof je een kind ben wat een aantekening op je rapport krijgt.
Echt te kinderachtig voor woorden die awards.
Juist voor de geheugen oefeningen die we als 40+ meer en meer kunnen gebruikenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
bij MEN waar ik nooit kom omdat ik denk dat dat de mannen afdeling is
nee Lien, ik meen het oprecht, ik vind de awards alleen een beetje kinderachtigquote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof dat ik me nu hardgrondig moet generen?
Wie dat verzonnen heeft ....quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chufmans !![]()
2. Chufi & _ophelia_ 13%
chufi is onze maniakale MEN'er. Deze man doet aan de meeste spelletjes mee, plaatst de meeste posts, het is werkelijk niet normaal. Wij MEN-mods willen graag de spellenkast van deze fanatieke speler zien!
He's a maniak !
Neequote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof dat ik me nu hardgrondig moet generen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |