SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I dont carequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hm volgens mij is het ouden doosch met een N
nou ja maakt niet uit
Gaat ze zich druk maken om (oud) Nederlandse spellingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nou ja maakt niet uit
Welke?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
plaatje doet het niet !
Ja stomquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat ze zich druk maken om (oud) Nederlandse spelling
Was een toetstenbord om geil van te worden en een vliegtuig...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die van net ik zag een toetsenbord en een hotlink plaatje ofzoiets
ow...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Was een toetstenbord om geil van te worden en een vliegtuig...
Ben nog even aan het testen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nou ja maakt niet uit
Boeit dat nochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe spelling
Welke stranden gingen jullie heen? Kwam je toen al op Vlieland?quote:
mijne ook hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou mijn 'educated guess' wel zijn...
Je ziet alleen haar bovenhoofdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk !Je moeder lijkt op een zus van me
Maar je ziet het gezicht nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zo op het eerste gezicht
alleen waar ik nu woonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke stranden gingen jullie heen? Kwam je toen al op Vlieland?
Pauw en Witteman bedoel jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij DWDD over tweelingen, is wel grappig
Ja, en een iMactoetsenbord met windows enzo.quote:
Ik zag je plaatjes APK , dus gaat goed, als dat de bedoeling wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en een iMactoetsenbord met windows enzo.
Volgens mij gaat het goed
De link toetsenbord en vliegtuig kan ik nog niet leggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en een iMactoetsenbord met windows enzo.
Volgens mij gaat het goed
ok dan. gefeliciteerd dan met je neefje/nichtje.quote:
Allebei vandaag aangeschaft (ticket, niet vliegtuigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De link toetsenbord en vliegtuig kan ik nog niet leggen.
Je bent net terugquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Allebei vandaag aangeschaft (ticket, niet vliegtuig)
Happy /care
Maar toch, wat tiept dat Mac-keyboard heerlijk en wat is het een mooi ding!
Ik ga gewoon even op jou reageren omdat het kanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef sacha het volgende:
jezus, al dat gemultitask tussen Fok, FB, Hyves en het Libelle forum gaat mij niet in de koude kleren zitten
Nicequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Happy /care
Ik zit op Viva.nlquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef sacha het volgende:
jezus, al dat gemultitask tussen Fok, FB, Hyves en het Libelle forum gaat mij niet in de koude kleren zitten
waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Happy /care
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon even op jou reageren omdat het kan
Ja, maar het was maar 660 (Kan het euroteken nog niet vindenquote:
Waar ga je nou weer naartoe?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef APK het volgende:
Lekker, same place?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar het was maar 660 (Kan het euroteken nog niet vinden)
ik ook niet op Viva.nlquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik niet, en ook niet op Hyves en het Libelle forum
Ik denk Maleisië.quote:
Ja het sneeuwde bijna onder in al het geweld, maar omdat iemand de vraag stelde:quote:
nahquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook niet op Viva.nl
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kent mij nog van toen ik raar was
Raar héquote:
Gooi weer eens een verrot slechte youtube in het topicquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je echt een oude liefde bent is dat lief om te zeggen![]()
maar meestal lul jij uit je nek![]()
effe zoekenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gooi weer eens een verrot slechte youtube in het topic
quote:
Deze ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die doe ik op het einde
Neh... een anderequote:
Die is liefquote:
Goeie !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef sacha het volgende:
eentje dan, for old time sake
welterusten
You made me smile with thisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef sacha het volgende:
eentje dan, for old time sake
welterusten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]hoe laat gaat de boot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |