abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122980877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Deadre het volgende:
Is het al bekend hoe hij zelfmoord heeft gepleegd?
Als ik de combinatie bos + zelfdoding lees dan kom ik op 'touw'

Maar ja, is maar speculatie..
pi_122990704
Omdat geen enkele informatie is verstrekt, kan je alleen maar speculeren.
Dat doet een zekere "Martin Vrijland" dan ook volop.
Satanisme...
Life is what happens while planning other things
pi_123015345
Gerard Spong in beeld.
Professional.
  maandag 18 februari 2013 @ 22:27:58 #184
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_123052003
De dood van de 13-jarige Anass Aouragh houdt velen mensen nog steeds bezig. Volgens de officiële politielezing pleegde Anass zelfmoord in de bosjes van een natuurgebied in Wassenaar. Maar antwoorden op vragen zoals waarom Anass vlak voor zijn zelfmoord plichtsgetrouw zijn krantenwijk in de wijk Oostdorp nog deed, blijven vooralsnog uit.

Een getuige heeft verklaard dat Anass om 19:30 uur op die dag aan de Katwijkseweg heeft gezien met een mannelijk persoon. Weer een andere getuige (red: betreft getuigenis verslaggeefster Mariët Overdiep) heeft kennelijk dezelfde man, nogal verward het bos uit zien lopen. Een hardnekkig edoch vaag verhaal van weer anderen gaat over dat Anass is gezien met een man met een grijze joggingbroek op zijn knieën. Zonder antwoorden van de politie voer voor de meest denkbare bizarre complottheorieën. Temeer omdat de vader van Anass nog steeds zijn uitlatingen, dat hij denkt dat zijn zoontje – die met verwurgingsplekken in zijn hals en diepe krassen op zijn gezicht (zie foto hierboven) – is vermoordt, deze (nog) niet publiekelijk heeft genuanceerd naar aanleiding van de tegensprekende politieresultaten. Wellicht kan de familie van Anass samen met de politie een eenduidige verklaring geven, zodat in ieder geval voor de leeftijdsgenootjes van Anass, zijn zinloze dood een plekje kan worden gegeven.

UPDATE 23:00 UUR: Volgens de tamtam heeft de familie van Anass de eminente advocaat Gerard Spong in de arm genomen. Direct op dit nieuws doen bepaalde partijen er alles aan de keuze voor deze advocaat op zeer lasterlijke wijze te besmeuren.

bron

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 19-02-2013 09:22:49 ]
Schijt aan iedereen
pi_123060468
Tja, die verwondingen heeft ie toch niet spontaan opgelopen lijkt me? Ziet er heftig uit op die foto nl.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_123060505
Er gingen toch geruchten dat hij in elkaar zou worden geslagen die avond? Misschien heeft ie daarna zelfmoord gepleegd...
pi_123060614
Kan die foto niet beter weg? Op een ander forum is de familie van Anass er boos over dat deze nu op het internet verspreidt wordt. Zij zeggen die foto niet gemaakt te hebben!
pi_123060802
Behoorlijk smakeloos om die foto te plaatsen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 08:01:45 #189
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_123060831
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 07:58 schreef mootie het volgende:
Behoorlijk smakeloos om die foto te plaatsen.
Gewoon een stukje visuele info m.i.
pi_123061152
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gewoon een stukje visuele info m.i.
Eens
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  PR en moderator dinsdag 19 februari 2013 @ 08:33:21 #191
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123061167
Die striemen om z'n nek lijken wel weer op dat van een touw.
Misschien toch vermoord dat de moordenaar hem vervolgens op heeft gehangen om het toch als zelfmoord te doen lijken?
Die krassen in z'n gezicht heeft 'ie vast niet 'zomaar' opgelopen..
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 19 februari 2013 @ 08:35:00 #192
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123061187
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 07:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan die foto niet beter weg? Op een ander forum is de familie van Anass er boos over dat deze nu op het internet verspreidt wordt. Zij zeggen die foto niet gemaakt te hebben!
Die reactie die onder de bron staat is geëdit ;)

quote:
Een vriendelijk doch dringend verzoek van de familie van Anass om deze foto te verwijderen! Hier heeft niemand wat aan. De mensen kunnen ook wel een voorstelling maken van hoe Anass eruit ziet zonder deze foto.

De foto is NIET door familie genomen, en NIET door familie verspreid!!

Gelieve respect te tonen voor de familie en de foto te verwijderen, wij stellen het verder wel op prijs dat de doodsoorzaak van onze broeder in twijfel word genomen, maar absoluut niet op deze manier.

Gaarne op te volgen.

Alvast bedankt.

Betrokkene familie.

EDIT: Deze foto is juist op verzoek door een aantoonbaar familielid van Anass door ons gepubliceerd. Zonder dit nadrukkelijk verzoek hadden wij nooit dergelijke foto openbaar gemaakt.
Fuck the EBU.
pi_123061469
Hoelang gaat het nog duren voor Peter R de Vries zich in een talkshow komt melden met zijn visie?
pi_123061519
Blijf het absurd vinden dat een instituut als de politie zegt dat het 'zeker zelfmoord is'. Je kunt hooguit zeggen dat de feiten en autopsie op zelfmoord wijzen.
pi_123061542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Blijf het absurd vinden dat een instituut als de politie zegt dat het 'zeker zelfmoord is'. Je kunt hooguit zeggen dat de feiten en autopsie op zelfmoord wijzen.
In dit stadium ben ik het geheel met je eens.
Die foto had ik trouwens liever niet gezien, helaas laat mijn gsm automatisch spoilers zien zonder klikken.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:26:00 #196
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_123065428
Ik ben gaan zoeken naar de foto waar over gesproken wordt hier ;( :'( ...
Hij heeft verwondingen in zijn gezicht en afdrukken van touw om zijn nek :'( .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_123065780
Ik moest hieraan denken NWS / Vijftien jaar voor moord op zwangere vrouw

Ik heb de foto niet gezien, maar diepe krassen in zijn gezicht, dat is toch raar... :{
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:56:15 #198
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_123066416
Ik vind het vooral ontzettend triest dat zo'n leuke, originele jonge knul op zo'n akelige manier aan zijn eind is gekomen. Ik vraag me af of we er ooit achter zullen komen wat er nu precies is voorgevallen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_123066491
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Zou die vader er niet gewoon aan willen?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 12:28:47 #200
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_123067580
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, die man is kapot van verdriet natuurlijk en wil graag dat het allemaal goed uitgezocht wordt en geef hem eens ongelijk?
Zijn zoon zat ook onder de verwondingen dus het is niet zo vreemd dat hij denkt dat er meer aan de hand is toch?
pi_123112419
Goed overzicht van feiten en vragen:
http://www.boublog.nl/20/(...)rd-op-anass-aouragh/
pi_123113598
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Waarom zou hij dood willen?
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:25:53 #203
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_123114593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef JCats het volgende:
Wow, benieuwd of er nog wat nieuws naar buiten gaat komen. Wat zou Anass daar gaan doen, want zijn fiets werd op slot gevonden. Rond negen uur was blijkbaar zijn telefoon uitgegaan of uitgezet. Dit kan natuurlijk ook zijn omdat de batterij leeg was geraakt?
Maar het zou ook nog een geheel ander scenario kunnen zijn geweest, iets met een wurgspel/uitdaging, weet ik het.
Hij moet daar later ook neergelegd zijn of er later zelfmoord hebben gepleegd, want hij is vlakbij die fiets gevonden, maar dan later.
(Ik verdiep me er nu pas wat meer in, hoor, dus vergeef me als dit al ter sprake is gekomen).
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_123119882
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zo is dat, hij werddaar misbruikt door een pedo-netwerk onder leiding van de machtigste mannen van Nederland :')
dat zeg ik niet, maar het is duidelijk dat meer mensen denken dat dit geen zelfmoord kan zijn geweest
pi_123126336
Mensen die er meer achter zoeken dan nodig is, ja.

Er zijn zoveel mensen die zonder vermoeden van vrienden/familie, zonder aanleiding, en zonder afscheidsbrief voor een trein springen of zich ophangen.

En dat een vader (die trouwens in Marokko leefde en net op het vliegtuig zat) door verdriet/shock/onvermogen/zijn geloof niet wil accepteren dat zijn zoon zelfmoord heeft gepleegd is ook niet zo vreemd.
pi_123126622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:15 schreef havanagila het volgende:
Mensen die er meer achter zoeken dan nodig is, ja.

Er zijn zoveel mensen die zonder vermoeden van vrienden/familie, zonder aanleiding, en zonder afscheidsbrief voor een trein springen of zich ophangen.

En dat een vader (die trouwens in Marokko leefde en net op het vliegtuig zat) door verdriet/shock/onvermogen/zijn geloof niet wil accepteren dat zijn zoon zelfmoord heeft gepleegd is ook niet zo vreemd.
Tja, maar ik vind het in dit specifieke geval echt niet zo gek dat er vraagtekens bij worden gezet. De omstandigheden zijn nogal vreemd. Hij ziet er op de foto nogal gehavend uit. Als er eerst niets met die jongen aan de hand was qua verwondingen is het allemaal toch nogal raar? En is het nou dan al duidelijk hoe hij zelfmoord gepleegd zou hebben? Als er onderhand al die foto circuleert lijkt me de aangenomen doodsoorzaak nog minder erg dan dat om naar buiten te brengen.
pi_123126803
Tsja, ik heb geen inzicht in de gedachtegang van iemand die suïcidaal is, maar een stukje zelfhaat is niet onmogelijk. Jezelf een paar keer flink slaan voordat je jezelf omlegt is niet zo heel ondenkbaar toch?
pi_123126865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef JCats het volgende:
Er blijven al met al genoeg vraagtekens over om sterk te twijfelen aan zelfmoord.
pi_123127070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:33 schreef Moira. het volgende:
Die striemen om z'n nek lijken wel weer op dat van een touw.
Misschien toch vermoord dat de moordenaar hem vervolgens op heeft gehangen om het toch als zelfmoord te doen lijken?
Die krassen in z'n gezicht heeft 'ie vast niet 'zomaar' opgelopen..
Wat denk je van de laatse strijd ? Doorzetten is één, het dan ook ondergaan is twee. Dus het kan goed als het zelfmoord is dat hij uit wanhoop nog heeft geprobeerd om iets te doen en hierdoor verwonding aan zijn gezicht heeft veroorzaakt. Maar dit kunnen ze dan zo zien als dat zo is.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_123127138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Wat denk je van de laatse strijd ? Doorzetten is één, het dan ook ondergaan is twee. Dus het kan goed als het zelfmoord is dat hij uit wanhoop nog heeft geprobeerd om iets te doen en hierdoor verwonding aan zijn gezicht heeft veroorzaakt. Maar dit kunnen ze dan zo zien als dat zo is.
Mij lijkt de belangrijkste vraag: hoe heeft hij het gedaan? Kijk eens rond in dat bos bij dat interview met die vader. Ik zie er weinig opties om jezelf op te hangen als je er praktisch naar kijkt en wat voor alternatieven zijn er dan? Had ie dan een touw mee, etc etc, ik zie het gewoon niet voor me. Zo simpel is het volgens mij helemaal niet om jezelf van kant te maken. Polsen doorgesneden dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')