Als ik de combinatie bos + zelfdoding lees dan kom ik op 'touw'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Deadre het volgende:
Is het al bekend hoe hij zelfmoord heeft gepleegd?
Gewoon een stukje visuele info m.i.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:58 schreef mootie het volgende:
Behoorlijk smakeloos om die foto te plaatsen.
Eensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een stukje visuele info m.i.
Die reactie die onder de bron staat is geëditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan die foto niet beter weg? Op een ander forum is de familie van Anass er boos over dat deze nu op het internet verspreidt wordt. Zij zeggen die foto niet gemaakt te hebben!
quote:Een vriendelijk doch dringend verzoek van de familie van Anass om deze foto te verwijderen! Hier heeft niemand wat aan. De mensen kunnen ook wel een voorstelling maken van hoe Anass eruit ziet zonder deze foto.
De foto is NIET door familie genomen, en NIET door familie verspreid!!
Gelieve respect te tonen voor de familie en de foto te verwijderen, wij stellen het verder wel op prijs dat de doodsoorzaak van onze broeder in twijfel word genomen, maar absoluut niet op deze manier.
Gaarne op te volgen.
Alvast bedankt.
Betrokkene familie.
EDIT: Deze foto is juist op verzoek door een aantoonbaar familielid van Anass door ons gepubliceerd. Zonder dit nadrukkelijk verzoek hadden wij nooit dergelijke foto openbaar gemaakt.
In dit stadium ben ik het geheel met je eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Blijf het absurd vinden dat een instituut als de politie zegt dat het 'zeker zelfmoord is'. Je kunt hooguit zeggen dat de feiten en autopsie op zelfmoord wijzen.
Zou die vader er niet gewoon aan willen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Blijf het absurd vinden dat een instituut als de politie zegt dat het 'zeker zelfmoord is'. Je kunt hooguit zeggen dat de feiten en autopsie op zelfmoord wijzen.
Dat zou best kunnen, die man is kapot van verdriet natuurlijk en wil graag dat het allemaal goed uitgezocht wordt en geef hem eens ongelijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou die vader er niet gewoon aan willen?
Waarom zou hij dood willen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou die vader er niet gewoon aan willen?
Wow, benieuwd of er nog wat nieuws naar buiten gaat komen. Wat zou Anass daar gaan doen, want zijn fiets werd op slot gevonden. Rond negen uur was blijkbaar zijn telefoon uitgegaan of uitgezet. Dit kan natuurlijk ook zijn omdat de batterij leeg was geraakt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef JCats het volgende:
Goed overzicht van feiten en vragen:
http://www.boublog.nl/20/(...)rd-op-anass-aouragh/
dat zeg ik niet, maar het is duidelijk dat meer mensen denken dat dit geen zelfmoord kan zijn geweestquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zo is dat, hij werddaar misbruikt door een pedo-netwerk onder leiding van de machtigste mannen van Nederland
Tja, maar ik vind het in dit specifieke geval echt niet zo gek dat er vraagtekens bij worden gezet. De omstandigheden zijn nogal vreemd. Hij ziet er op de foto nogal gehavend uit. Als er eerst niets met die jongen aan de hand was qua verwondingen is het allemaal toch nogal raar? En is het nou dan al duidelijk hoe hij zelfmoord gepleegd zou hebben? Als er onderhand al die foto circuleert lijkt me de aangenomen doodsoorzaak nog minder erg dan dat om naar buiten te brengen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:15 schreef havanagila het volgende:
Mensen die er meer achter zoeken dan nodig is, ja.
Er zijn zoveel mensen die zonder vermoeden van vrienden/familie, zonder aanleiding, en zonder afscheidsbrief voor een trein springen of zich ophangen.
En dat een vader (die trouwens in Marokko leefde en net op het vliegtuig zat) door verdriet/shock/onvermogen/zijn geloof niet wil accepteren dat zijn zoon zelfmoord heeft gepleegd is ook niet zo vreemd.
Er blijven al met al genoeg vraagtekens over om sterk te twijfelen aan zelfmoord.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef JCats het volgende:
Goed overzicht van feiten en vragen:
http://www.boublog.nl/20/(...)rd-op-anass-aouragh/
Wat denk je van de laatse strijd ? Doorzetten is één, het dan ook ondergaan is twee. Dus het kan goed als het zelfmoord is dat hij uit wanhoop nog heeft geprobeerd om iets te doen en hierdoor verwonding aan zijn gezicht heeft veroorzaakt. Maar dit kunnen ze dan zo zien als dat zo is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:33 schreef Moira. het volgende:
Die striemen om z'n nek lijken wel weer op dat van een touw.
Misschien toch vermoord dat de moordenaar hem vervolgens op heeft gehangen om het toch als zelfmoord te doen lijken?
Die krassen in z'n gezicht heeft 'ie vast niet 'zomaar' opgelopen..
Mij lijkt de belangrijkste vraag: hoe heeft hij het gedaan? Kijk eens rond in dat bos bij dat interview met die vader. Ik zie er weinig opties om jezelf op te hangen als je er praktisch naar kijkt en wat voor alternatieven zijn er dan? Had ie dan een touw mee, etc etc, ik zie het gewoon niet voor me. Zo simpel is het volgens mij helemaal niet om jezelf van kant te maken. Polsen doorgesneden dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wat denk je van de laatse strijd ? Doorzetten is één, het dan ook ondergaan is twee. Dus het kan goed als het zelfmoord is dat hij uit wanhoop nog heeft geprobeerd om iets te doen en hierdoor verwonding aan zijn gezicht heeft veroorzaakt. Maar dit kunnen ze dan zo zien als dat zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |