Maar daar gaat het toch ook niet om?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Daarin verschilt de islam toch niet van het christelijke of joodse geloof?
Wel als de islam er weer eens bij gehaald wordt....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar daar gaat het toch ook niet om?
Ja en probeer ik nou niet de hele tijd te zeggen dat het dus onzin is?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wel als de islam er weer eens bij gehaald wordt....
Als ik de combinatie bos + zelfdoding lees dan kom ik op 'touw'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Deadre het volgende:
Is het al bekend hoe hij zelfmoord heeft gepleegd?
Gewoon een stukje visuele info m.i.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:58 schreef mootie het volgende:
Behoorlijk smakeloos om die foto te plaatsen.
Eensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een stukje visuele info m.i.
Die reactie die onder de bron staat is geëditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan die foto niet beter weg? Op een ander forum is de familie van Anass er boos over dat deze nu op het internet verspreidt wordt. Zij zeggen die foto niet gemaakt te hebben!
quote:Een vriendelijk doch dringend verzoek van de familie van Anass om deze foto te verwijderen! Hier heeft niemand wat aan. De mensen kunnen ook wel een voorstelling maken van hoe Anass eruit ziet zonder deze foto.
De foto is NIET door familie genomen, en NIET door familie verspreid!!
Gelieve respect te tonen voor de familie en de foto te verwijderen, wij stellen het verder wel op prijs dat de doodsoorzaak van onze broeder in twijfel word genomen, maar absoluut niet op deze manier.
Gaarne op te volgen.
Alvast bedankt.
Betrokkene familie.
EDIT: Deze foto is juist op verzoek door een aantoonbaar familielid van Anass door ons gepubliceerd. Zonder dit nadrukkelijk verzoek hadden wij nooit dergelijke foto openbaar gemaakt.
In dit stadium ben ik het geheel met je eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Blijf het absurd vinden dat een instituut als de politie zegt dat het 'zeker zelfmoord is'. Je kunt hooguit zeggen dat de feiten en autopsie op zelfmoord wijzen.
Zou die vader er niet gewoon aan willen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Blijf het absurd vinden dat een instituut als de politie zegt dat het 'zeker zelfmoord is'. Je kunt hooguit zeggen dat de feiten en autopsie op zelfmoord wijzen.
Dat zou best kunnen, die man is kapot van verdriet natuurlijk en wil graag dat het allemaal goed uitgezocht wordt en geef hem eens ongelijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou die vader er niet gewoon aan willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |