abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123112419
Goed overzicht van feiten en vragen:
http://www.boublog.nl/20/(...)rd-op-anass-aouragh/
Life is what happens while planning other things
pi_123113598
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zou die vader er niet gewoon aan willen?
Waarom zou hij dood willen?
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:25:53 #203
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_123114593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef JCats het volgende:
Wow, benieuwd of er nog wat nieuws naar buiten gaat komen. Wat zou Anass daar gaan doen, want zijn fiets werd op slot gevonden. Rond negen uur was blijkbaar zijn telefoon uitgegaan of uitgezet. Dit kan natuurlijk ook zijn omdat de batterij leeg was geraakt?
Maar het zou ook nog een geheel ander scenario kunnen zijn geweest, iets met een wurgspel/uitdaging, weet ik het.
Hij moet daar later ook neergelegd zijn of er later zelfmoord hebben gepleegd, want hij is vlakbij die fiets gevonden, maar dan later.
(Ik verdiep me er nu pas wat meer in, hoor, dus vergeef me als dit al ter sprake is gekomen).
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_123119882
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zo is dat, hij werddaar misbruikt door een pedo-netwerk onder leiding van de machtigste mannen van Nederland :')
dat zeg ik niet, maar het is duidelijk dat meer mensen denken dat dit geen zelfmoord kan zijn geweest
pi_123126336
Mensen die er meer achter zoeken dan nodig is, ja.

Er zijn zoveel mensen die zonder vermoeden van vrienden/familie, zonder aanleiding, en zonder afscheidsbrief voor een trein springen of zich ophangen.

En dat een vader (die trouwens in Marokko leefde en net op het vliegtuig zat) door verdriet/shock/onvermogen/zijn geloof niet wil accepteren dat zijn zoon zelfmoord heeft gepleegd is ook niet zo vreemd.
pi_123126622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:15 schreef havanagila het volgende:
Mensen die er meer achter zoeken dan nodig is, ja.

Er zijn zoveel mensen die zonder vermoeden van vrienden/familie, zonder aanleiding, en zonder afscheidsbrief voor een trein springen of zich ophangen.

En dat een vader (die trouwens in Marokko leefde en net op het vliegtuig zat) door verdriet/shock/onvermogen/zijn geloof niet wil accepteren dat zijn zoon zelfmoord heeft gepleegd is ook niet zo vreemd.
Tja, maar ik vind het in dit specifieke geval echt niet zo gek dat er vraagtekens bij worden gezet. De omstandigheden zijn nogal vreemd. Hij ziet er op de foto nogal gehavend uit. Als er eerst niets met die jongen aan de hand was qua verwondingen is het allemaal toch nogal raar? En is het nou dan al duidelijk hoe hij zelfmoord gepleegd zou hebben? Als er onderhand al die foto circuleert lijkt me de aangenomen doodsoorzaak nog minder erg dan dat om naar buiten te brengen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_123126803
Tsja, ik heb geen inzicht in de gedachtegang van iemand die suïcidaal is, maar een stukje zelfhaat is niet onmogelijk. Jezelf een paar keer flink slaan voordat je jezelf omlegt is niet zo heel ondenkbaar toch?
pi_123126865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef JCats het volgende:
Er blijven al met al genoeg vraagtekens over om sterk te twijfelen aan zelfmoord.
pi_123127070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:33 schreef Moira. het volgende:
Die striemen om z'n nek lijken wel weer op dat van een touw.
Misschien toch vermoord dat de moordenaar hem vervolgens op heeft gehangen om het toch als zelfmoord te doen lijken?
Die krassen in z'n gezicht heeft 'ie vast niet 'zomaar' opgelopen..
Wat denk je van de laatse strijd ? Doorzetten is één, het dan ook ondergaan is twee. Dus het kan goed als het zelfmoord is dat hij uit wanhoop nog heeft geprobeerd om iets te doen en hierdoor verwonding aan zijn gezicht heeft veroorzaakt. Maar dit kunnen ze dan zo zien als dat zo is.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_123127138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Wat denk je van de laatse strijd ? Doorzetten is één, het dan ook ondergaan is twee. Dus het kan goed als het zelfmoord is dat hij uit wanhoop nog heeft geprobeerd om iets te doen en hierdoor verwonding aan zijn gezicht heeft veroorzaakt. Maar dit kunnen ze dan zo zien als dat zo is.
Mij lijkt de belangrijkste vraag: hoe heeft hij het gedaan? Kijk eens rond in dat bos bij dat interview met die vader. Ik zie er weinig opties om jezelf op te hangen als je er praktisch naar kijkt en wat voor alternatieven zijn er dan? Had ie dan een touw mee, etc etc, ik zie het gewoon niet voor me. Zo simpel is het volgens mij helemaal niet om jezelf van kant te maken. Polsen doorgesneden dan?
  PR en moderator woensdag 20 februari 2013 @ 19:01:08 #211
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123127955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

True true, ook nog een mogelijkheid inderdaad. Dat het bijv van omhangende takken komt en dat hij nog heeft geworsteld voor 'bevrijding' toen hij zichzelf op had gehangen. Áls dat zo is natuurlijk. Om een of andere reden geloof ik niet helemaal dat het zelfmoord is, weet ook niet wat het is.. :@
Fuck the EBU.
pi_123129989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef havanagila het volgende:
Tsja, ik heb geen inzicht in de gedachtegang van iemand die suïcidaal is, maar een stukje zelfhaat is niet onmogelijk. Jezelf een paar keer flink slaan voordat je jezelf omlegt is niet zo heel ondenkbaar toch?
Wij kunnen er helaas niks aan doen dat je geen sympathie hebt. Dit gaat trouwens niet om zelfhaat.
  PR en moderator woensdag 20 februari 2013 @ 19:39:59 #213
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123130042
Wacht er was toch ook een getuige die hem in elkaar geslagen had zien worden door 3 jongens, zouden die verwondingen daarvan zijn?
Fuck the EBU.
pi_123131074
Zo was er ook een "getuige" die hem met een man de bosjes in zag lopen, en 101 andere mensen die menen wat gezien te hebben.

Waarom is het ineens zo enorm onvoorstelbaar dat iemand zelfmoord pleegt? (en bij de worsteling die daarbij komt kijken, of doelbewust, wat wonden oploopt ja)
pi_123137079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:58 schreef havanagila het volgende:
Zo was er ook een "getuige" die hem met een man de bosjes in zag lopen, en 101 andere mensen die menen wat gezien te hebben.

Waarom is het ineens zo enorm onvoorstelbaar dat iemand zelfmoord pleegt? (en bij de worsteling die daarbij komt kijken, of doelbewust, wat wonden oploopt ja)
Leg dat eens uit, de worsteling die daarbij komt kijken als je zelfmoord pleegt?
pi_123138669
Het instinctief tegenstribbelen om (toch) niet dood te gaan.
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:16:06 #217
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_123139838
Het is toch best vreemd dat die zo dicht bij zijn fiets is aangetroffen.
Als ze die fiets vinden in de avond, dan gaan ze sowieso het gebied rondom de fiets afzoeken.
Dat zou zijn gebeurd met een helikopter en speurhonden.
Maar nee hij wordt pas de volgende ochtend om 10 uur gevonden.

Hij heeft wel tijd gehad om zijn fiets op slot te zetten dus je kan zeggen dat die niet opeens door iemand aangevallen werd
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_123141234
Niet zo heel vreemd toch, het is maar een klein bos.

Overigens: een speurhond inzetten is geen garantie dat je iets vindt. En aan een helikopter(infraroodcamera) heb je weinig boven een bos, zeker als degene die je zoekt al dood is.
pi_123141793
Staat dat bos bekend als een plek waar homoseksuelen elkaar treffen?
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:26:36 #220
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_123142504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef havanagila het volgende:
Niet zo heel vreemd toch, het is maar een klein bos.

Overigens: een speurhond inzetten is geen garantie dat je iets vindt. En aan een helikopter(infraroodcamera) heb je weinig boven een bos, zeker als degene die je zoekt al dood is.
Als het zo een klein bos is, zou je het vrij makkelijk te voet moeten kunnen doorzoeken. Mits je goed de zoek route plant.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_123148684
Jup, het beste kun je bij iedere vermissing meteen met man en macht iedere vierkante meter afzoeken, maarja.
pi_123149189
Snap niet dat iedereen zo graag wil dat het geen zelfmoord is ofzo. De politie is hier echt wel heel netjes te werk gegaan en zonder informatie naar buiten te brengen welke niet klopt (kijk alleen al naar de duur vh onderzoek). Er is bekend gemaakt dat het definitief zelfmoord is. Zo onrealistisch is dat toch niet?
pi_123149195
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

True true, ook nog een mogelijkheid inderdaad. Dat het bijv van omhangende takken komt en dat hij nog heeft geworsteld voor 'bevrijding' toen hij zichzelf op had gehangen. Áls dat zo is natuurlijk. Om een of andere reden geloof ik niet helemaal dat het zelfmoord is, weet ook niet wat het is.. :@
Je kent hem persoonlijk ofwat?
pi_123149585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 03:27 schreef Ziba het volgende:
Snap niet dat iedereen zo graag wil dat het geen zelfmoord is ofzo. De politie is hier echt wel heel netjes te werk gegaan en zonder informatie naar buiten te brengen welke niet klopt (kijk alleen al naar de duur vh onderzoek). Er is bekend gemaakt dat het definitief zelfmoord is. Zo onrealistisch is dat toch niet?
Dat is het volgens mij niet. Als het zelfmoord is, dan is dat gewoon zo. Er zijn echter nogal wat vreemde dingen bij deze zaak, dus zo vreemd vind ik het niet dat mensen dat nog niet meteen voor waar aan willen nemen. Jij laat je nogal snel overtuigen door het oordeel van de recherche vind ik.
pi_123149668
Arme jongen, rust in vrede man.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')