abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123184341
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 22:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zijn er foto's dan?
http://www.camilleri.nl/w(...)am-Anass-Aouragh.png

Het lijkt ook alsof iemand een paar cigaretten op z'n hoofd heeft uitgedrukt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 22:56:28 ]
pi_123185650
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

http://www.camilleri.nl/w(...)am-Anass-Aouragh.png

Het lijkt ook alsof iemand een paar cigaretten op z'n hoofd heeft uitgedrukt.
Goed gevochten :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_123185804
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Zie je die wurgplek op zijn keel?
In het midden, ik kan je vertellen dat als je jezelf ophangt dat het toch echt een stuk hoger zit.
CSI, enhance, magnify!
pi_123186049
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Goed gevochten :P
?
pi_123186124
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:24 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

?
Die krassen enzo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_123193432
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Je kan toch logisch nadenken, die jongen kan toch tegen een boom aan getieft zijn ofzo.
Ik bedoel hang jezelf op, tak breekt, je hoofd schuurt aan de boom en je valt op de grond.
Overigens, als je goed naar de wurglijn kijkt bij zijn keel, zie je geen logische lijn die je zult krijgen bij een ophanging.
Logisch nadenken? Hij had toevallig een touw bij zich? Is dat touw dan gevonden? Waarom zitten de plekken op zn hals dan te laag zodat je ophanging wel kunt uitsluiten? Dat vind ik meer logisch nadenken.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_123193461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef ocho het volgende:
Kijk de politie kan fouten maken als er bijv. iemand vermoord zou zijn, door een verkeerde verdachte op te sluiten. Voorbeelden te over van mensen die onschuldig in de gevangenis hebben gezeten. Maar een moord of zelfmoord kan je duidelijk zien hoor. En complottheorieėn is allemaal sensatie.
Voor de zoveelste keer, waarom wordt er dan niet naar buiten gebracht hoe hij het heeft gedaan? Dat is toch niet geheim? Als er tenslotte al die foto circuleert lijkt me dat minder erg.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:14:27 #258
203493 Haarklip
įgętis byrjun
pi_123193802
Waarom is zijn oog zo blauw? Is dit normaal bij iemand die is komen te overlijden?
ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
pi_123196392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef JCats het volgende:
Goed overzicht van feiten en vragen:
http://www.boublog.nl/20/(...)rd-op-anass-aouragh/
Ik vind de gedachtegang van dit artikel anders ook niet erg logisch.
Waarom zou een mogelijke moordenaar Anass neerleggen in een gebied waar op dat moment politie rondloopt? Dat is toch veel te riskant?
Natuurlijk... het is dichtbij zijn fiets dus het zal lijken op een zelfmoord. Maar de politie was op dat moment aanwezig, dus dan moet hij als een soort Messi allemaal agenten omzeild hebben om het lichaam van Anass in de bosjes te dumpen...
pi_123196964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef Samson het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel, maar er zijn (als je je een beetje inleest) nogal wat vreemde feiten in deze zaak die zelfmoord minder waarschijnlijk maken. Waarom durf jij zo te wedden dat ze er zorgvuldig mee om zijn gegaan. Enkel omdat ze de tijd hebben genomen? Waarom wordt er niet naar buiten gebracht hoe hij het heeft gedaan? Zodra dat bekend is zijn de meeste speculaties wel weg schat ik zo in dus ik begrijp niet goed waarom dit niet gebeurt. Begrijp me niet verkeerd, als het zelfmoord is dan is dat gewoon zo, maar een beetje meer duidelijkheid zou dan geen kwaad kunnen.
Wat voor vreemde zaken? Vreemde zaken die op die vreemde sites staan, bedoel je? Nee, deze zaak is zo groot dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat ze dit hebben afgeraffeld en maar hebben gezegd dat het zelfmoord is omdat het zo lijkt. Ik durf dus echt te wedden dat ze de tijd hebben genomen en alles heel goed hebben uitgezocht. Bovendien vind ik die 'verwondingen' aan zijn hoofd zo heftig niet als ik eerlijk ben. Een paar krassen. Kan hij echt heel goed zelf hebben gedaan.

Waarom zou er naar buiten moeten komen hoe hij het heeft gedaan? Misschien willen zijn ouders niet dat dat in de media komt. Dus wat gaat ons het aan? Er is vastgesteld met zekerheid dat het zelfmoord is.
pi_123197054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:38 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat voor vreemde zaken? Vreemde zaken die op die vreemde sites staan, bedoel je? Nee, deze zaak is zo groot dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat ze dit hebben afgeraffeld en maar hebben gezegd dat het zelfmoord is omdat het zo lijkt. Ik durf dus echt te wedden dat ze de tijd hebben genomen en alles heel goed hebben uitgezocht. Bovendien vind ik die 'verwondingen' aan zijn hoofd zo heftig niet als ik eerlijk ben. Een paar krassen. Kan hij echt heel goed zelf hebben gedaan.

Waarom zou er naar buiten moeten komen hoe hij het heeft gedaan? Misschien willen zijn ouders niet dat dat in de media komt. Dus wat gaat ons het aan? Er is vastgesteld met zekerheid dat het zelfmoord is.
Jij hebt tenminste verstand :)
pi_123197063
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:24 schreef Samson het volgende:

[..]

Logisch nadenken? Hij had toevallig een touw bij zich? Is dat touw dan gevonden? Waarom zitten de plekken op zn hals dan te laag zodat je ophanging wel kunt uitsluiten? Dat vind ik meer logisch nadenken.
Nounou, we hebben de baas van onze fok rechercheurclub gevonden, hoor. Wat een kennis.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:29 schreef Samson het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer, waarom wordt er dan niet naar buiten gebracht hoe hij het heeft gedaan? Dat is toch niet geheim? Als er tenslotte al die foto circuleert lijkt me dat minder erg.
Gewoon, omdat het jou en mij eigenlijk helemaal niets aangaat.
pi_123198202
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste verstand :)
Vooral gewoon nuchterheid, maar kennelijk hebben enkelen dat verloren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_123212430
Ben blijkbaar in een topic beland waar een aantal volgzame makke schapen rondlopen. Jammer, het is juist goed als mensen kritisch zijn en vragen stellen. Het zal mij boeien of die jongen zelfmoord heeft gepleegd of niet, het is zoals het is. Het enige is dat je heus wel wat vraagtekens mag zetten bij de omstandigheden. Daar kun je natuurlijk ook je ogen voor sluiten zoals sommigen hier verkiezen. En nee, ik ben helemaal niet van de complot theorieėn. Ik vertrouw alleen niet blind op de deskundigheid van de recherche in dit geval.
pi_123212794
Makke schapen :') niks mis met gezond verstand, ga een beetje twijfelen aan de zelfmoord van een willekeurige jongen.
pi_123212835
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:44 schreef bijdehand het volgende:
Makke schapen :') niks mis met gezond verstand, ga een beetje twijfelen aan de zelfmoord van een willekeurige jongen.
Wat jij wil hoor. Welterusten
pi_123212861
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:45 schreef Samson het volgende:

[..]

Wat jij wil hoor. Welterusten
die roverheit makt ons allumaal kapot kankuzooi
pi_123212941
Krampachtig de autoriteiten wantrouwen staat niet gelijk aan kritisch zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_123212988
en het is ook makkelijk denken, er zijn een reeks geslaagde zelfmoordpogingen geweest van gepeste kinderen dus hij past daar ook mooi tussen, probleem opgelost

let maar vooral niet op al die verwondingen aan z'n gezicht
pi_123213052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
en het is ook makkelijk denken, er zijn een reeks geslaagde zelfmoordpogingen geweest van gepeste kinderen dus hij past daar ook mooi tussen, probleem opgelost

let maar vooral niet op al die verwondingen aan z'n gezicht
Verspilde moeite om dat te melden. Voor velen is het al een uitgemaakte zaak. We komen er hopelijk ooit nog eens achter. Het is niet iedereen gegeven om dingen in een groter perspectief te zien.
pi_123213256
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:49 schreef waht het volgende:
Krampachtig de autoriteiten wantrouwen staat niet gelijk aan kritisch zijn.
Hier wel, dit topic mag naar BNW.
pi_123213894
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hier wel, dit topic mag naar BNW.
Ja, beslis jij dat ook nog even, je hebt je roeping gemist zo'n 72 jaar geleden :{
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:17:01 #273
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_123214002
Dus als je (best redelijke) vraagtekens zet, moet je gelijk maar weer opdonderen naar BNW? -O-
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_123214281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dus als je (best redelijke) vraagtekens zet, moet je gelijk maar weer opdonderen naar BNW? -O-
Wel als je een schaap bent omdat je een bepaalde theorie niet gelooft. Dat is BNW-eigen.
pi_123214308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:14 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, beslis jij dat ook nog even, je hebt je roeping gemist zo'n 72 jaar geleden :{
Nazi's schopten ook alles naar BNW ja. :{ Jij bent echt jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')