abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122704013
Interessante reacties in dit topic. Vooral dat stukje waar mensen starla gaan aanvallen op haar functioneren als arts en hoe zij daar vervolgens op reageert. Lijkt haar toch ergens te raken.

Best begrijpelijk, aangezien Het nogal een belediging is die meestal nergens op is gefundeerd. Ik krijg op fok ook regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ze mij niet als dokter willen :') zelfs in het geneeskundetopic. Ondertussen interesseert me dat geen ruk omdat ik weet van mezelf dat ik een goede arts ben (als dat niet zo is wordt je dat wel verteld door je supervisoren of door de klachten van patienten) plus daarnaast weet ik ook van mezelf dat ik in real life een lief zacht meisje ben en fok alleen maar gebruik om frustraties te spugen.

Dus als er weer gebruld wordt dat je een slechte dokter bent en ze jou niet als dokter willen zeg jij: prima, want ik wil jou ook niet als patient. Patient blijft degene met het probleem. Tipje aan Starla :')
  zondag 10 februari 2013 @ 10:15:39 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122704219
Mijn god, komt er nog zon stijfkoppig faalarts zeiken

:P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122704271
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:15 schreef Catch22- het volgende:
Mijn god, komt er nog zon stijfkoppig faalarts zeiken

:P
Echt hè, die arrogantie. 'ik ben een goede arts ' :')
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 10:28:52 #279
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122704605
Hebben we hier met radiologen te doen?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 10 februari 2013 @ 10:41:00 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122704654
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:02 schreef _Lily_ het volgende:
Interessante reacties in dit topic. Vooral dat stukje waar mensen starla gaan aanvallen op haar functioneren als arts en hoe zij daar vervolgens op reageert. Lijkt haar toch ergens te raken.

Best begrijpelijk, aangezien Het nogal een belediging is die meestal nergens op is gefundeerd. Ik krijg op fok ook regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ze mij niet als dokter willen :') zelfs in het geneeskundetopic. Ondertussen interesseert me dat geen ruk omdat ik weet van mezelf dat ik een goede arts ben (als dat niet zo is wordt je dat wel verteld door je supervisoren of door de klachten van patienten) plus daarnaast weet ik ook van mezelf dat ik in real life een lief zacht meisje ben en fok alleen maar gebruik om frustraties te spugen.

Dus als er weer gebruld wordt dat je een slechte dokter bent en ze jou niet als dokter willen zeg jij: prima, want ik wil jou ook niet als patient. Patient blijft degene met het probleem. Tipje aan Starla :')
En dat is relevant voor dit topic, omdat?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 februari 2013 @ 10:41:09 #282
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_122704659
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef starla het volgende:
Zal ik even heel eerlijk zijn? Ik ben een goede dokter.
Ben jij dokter :o :o :o

Dan heb je me nu te pakken. Op een vooroordeel. Holy smoke :X

Maar goed... In dat geval: je zou volgens mij beter moeten weten.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 10 februari 2013 @ 10:41:23 #283
33954 ElisaB
pi_122704667
quote:
5s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat is relevant voor dit topic, omdat?
Omdat dokter :Y
  zondag 10 februari 2013 @ 10:42:49 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122704696
OMG, dat is arts?
WO-opgeleid en dan zo vmbo-style problemen "oplossen"?

Overigens begon TS zelf over haar werk, dus dat het er vervolgens in betrokken wordt is niet heel vreemd.
Als ze op de broodafdeling van de Jumbo had gewerkt dan was men minder geschokt geweest over de manier van doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122705489
quote:
Dus als er weer gebruld wordt dat je een slechte dokter bent en ze jou niet als dokter willen zeg jij: prima, want ik wil jou ook niet als patient. Patient blijft degene met het probleem. Tipje aan Starla
juist.. Misschien een tipje om geen adviezen van wannabe dokters over te nemen die het zelf eigenlijk ook niet helemaal snappen?
pi_122705512
Serieus? Dit is arts (- in opleiding?)? Wow, een WO'er met het probleemoplossend vermogen van een vmbo'er. Nice.
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 11:26:37 #287
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122705631
Eigenlijk heeft Starla wel een goed punt. Dus, omdat zij WO geneeskunde heeft gedaan had zij beter moeten weten i.v.m. financiële zaken? Dus iemand met WO rechten zou dus ook beter moeten weten wanneer het op geneeskunde aankomt? En als iemand met een uitkering of vmbo hetzelfde had gedaan dan was het probleem minder, omdat die automatisch dommer zijn mbt financiële zaken en je dit qua kan verwachten? (Wat posters boven dus stiekem aannemen)

Nog iemand in dit draadje die wel kan redeneren?
  Boks-Chick zondag 10 februari 2013 @ 11:31:56 #288
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_122705779
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk heeft Starla wel een goed punt. Dus, omdat zij WO geneeskunde heeft gedaan had zij beter moeten weten i.v.m. financiële zaken? Dus iemand met WO rechten zou dus ook beter moeten weten wanneer het op geneeskunde aankomt? En als iemand met een uitkering of vmbo hetzelfde had gedaan dan was het probleem minder, omdat die automatisch dommer zijn mbt financiële zaken en je dit qua kan verwachten? (Wat posters boven dus stiekem aannemen)

dit ben ik wel met je eens. Het is niet zelden dat goeie boekhouders van hun privé administratie een tyfusbende maken. Dat ze dus haar financiele zaken niet goed op orde heeft vind ik los staan van haar opleidingsniveau.

wat niet los staat van haar opleidingsniveau maar meer zegt over haar als type mens en mss opvoeding, is de tokkiehouding met dito redenatie die ze er op na houdt jegens haar verhuurder. Met haar opleidingsniveau zou je wel mogen verwachten dat ze dát beter weet te plaatsen.
lolwut
pi_122705786
quote:

Volgens mij heb ik wel eens een onderzoek gelezen dat hoger opgeleiden over het algemeen betere zorg krijgen omdat ze beter aan een arts kunnen uitleggen wat er mankeert en als ze iets niet snappen vragen ze ook eerder door bij de arts. Dus deze logica volgend zou TS ook normaliter eerst informatie ingewonnen moeten hebben voordat ze zonder te communiceren zomaar betalingen opschort.

Maar ik heb meer het idee dat TS een psychiaterisch onderzoek aan het houden is met dit topic.
pi_122705975
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:38 schreef blomke het volgende:
Hebben we hier met radiologen te doen?
Bijna net zo erg :')
pi_122706033
quote:

het is meer de risico/opbrengst verhouding.. je huis op het spel zetten, gezeik met BKR, je baan verliezen als het echt uit de hand loopt om een woningbouw een hak te zetten die het niets kan schelen.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:43:05 #292
33954 ElisaB
pi_122706080
quote:
Eigenlijk heeft Starla wel een goed punt.
Mwah...

quote:
Dus, omdat zij WO geneeskunde heeft gedaan had zij beter moeten weten i.v.m. financiële zaken?
Ik veronderstel énige basiskennis. En dat is niet echt heel vreemd. Ervan uitgaand dat ze minstens VWO gedaan zal hebben voor ze aan Geneeskunde begon.

quote:
Dus iemand met WO rechten zou dus ook beter moeten weten wanneer het op geneeskunde aankomt?
Nee, maar ook iemand met WO Rechten mag verondersteld worden enige basiskennis te hebben over de gang van zaken in het leven. Wederom ervan uitgaand dat er een vooropleiding is gevolgd. Met een beetje inleidende vorming op verschillende vakgebieden.

quote:
En als iemand met een uitkering of vmbo hetzelfde had gedaan dan was het probleem minder, omdat die automatisch dommer zijn mbt financiële zaken en je dit qua kan verwachten? (Wat posters boven dus stiekem aannemen)
Helemaal niet stiekem zelfs. Ik verwacht absoluut een bepaald niveau van denkvermogen van iemand met een WO-studie.

quote:
Yups. Ik :)

Om terug te keren naar de OP: er is echt geen WO-rechten nodig om iets op te kunnen merken over het vraagstuk in de OP. Dus je maakt het nodeloos ingewikkeld en vaag :)
  zondag 10 februari 2013 @ 11:45:34 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122706134
Ik snap overigens wel dat TS in eerste instantie emotioneel reageert, maar ik snap niet waarom ze emotioneel blijft reageren. Na een dag of een paar dagen snap je toch wel dat het op deze manier niet gaat werken?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 februari 2013 @ 11:46:15 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122706150
quote:
12s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:41 schreef cracktor het volgende:

[..]

het is meer de risico/opbrengst verhouding.. je huis op het spel zetten, gezeik met BKR, je baan verliezen als het echt uit de hand loopt om een woningbouw een hak te zetten die het niets kan schelen.
Dat idd ^^.
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 11:51:09 #295
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122706286
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik wel eens een onderzoek gelezen dat hoger opgeleiden over het algemeen betere zorg krijgen omdat ze beter aan een arts kunnen uitleggen wat er mankeert en als ze iets niet snappen vragen ze ook eerder door bij de arts. Dus deze logica volgend zou TS ook normaliter eerst informatie ingewonnen moeten hebben voordat ze zonder te communiceren zomaar betalingen opschort.

Maar ik heb meer het idee dat TS een psychiaterisch onderzoek aan het houden is met dit topic.
Hoger opgeleiden weten gemiddeld meer van wiskunde dan niet hoog opgeleiden. Dus als men die een vraag zou stellen van gemiddeld WO niveau dan worden die gemiddeld beter beantwoord dan niet hoger opgeleiden.

Dus wanneer de vraag wordt voorgelegd aan een individuele antropoloog die nooit wiskunde heeft gehad van WO niveau mag je verwachten dat deze de vraag beter beantwoord als iemand die drie jaar wiskunde heeft gedaan op WO niveau en toen gestopt is met zijn/haar studie?

Bevindingen die gekoppeld zijn aan een groep zeggen doorgaans niets over een individu uit die groep.

De redenaties hier zijn om te janken.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:53:39 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122706349
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Klopt @ betere zorg.

Maar je hoeft toch helemaal geen research te doen om te snappen dat het op deze manier niet gaat werken? :@
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 12:02:43 #297
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122706556
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mwah...

[..]

Ik veronderstel énige basiskennis. En dat is niet echt heel vreemd. Ervan uitgaand dat ze minstens VWO gedaan zal hebben voor ze aan Geneeskunde begon.

[..]

Nee, maar ook iemand met WO Rechten mag verondersteld worden enige basiskennis te hebben over de gang van zaken in het leven. Wederom ervan uitgaand dat er een vooropleiding is gevolgd. Met een beetje inleidende vorming op verschillende vakgebieden.

[..]

Helemaal niet stiekem zelfs. Ik verwacht absoluut een bepaald niveau van denkvermogen van iemand met een WO-studie.

[..]

Yups. Ik :)

Om terug te keren naar de OP: er is echt geen WO-rechten nodig om iets op te kunnen merken over het vraagstuk in de OP. Dus je maakt het nodeloos ingewikkeld en vaag :)
1) Ik veronderstel dat..
2) Ik veronderstel dat..
3) Mag verondersteld worden..
4) Ik verwacht...

Dat zijn je gebruikte argumenten. Geen enkele ervan is gebaseerd op meer dan allen wat jij aanneemt.

1) Ik veronderstel dat Jezus bestaat
2) Ik veronderstel dat ik dus kan bidden voor Jezus
3) Hierdoor mag verondersteld worden dat als ik bid voor Jezus deze mijn gebed hoort.
4) Ik verwacht dat Jezus zorgt dat mijn gebed verwezenlijkt wordt.

Mijn conclusie is dat als je bidt dat Jezus mijn gebed realiseert.

Mijn conclusie is dus net zo geldig als die van jou.
  zondag 10 februari 2013 @ 12:13:30 #298
33954 ElisaB
pi_122706821
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

1) Ik veronderstel dat..
2) Ik veronderstel dat..
3) Mag verondersteld worden..
4) Ik verwacht...

Dat zijn je gebruikte argumenten. Geen enkele ervan is gebaseerd op meer dan allen wat jij aanneemt.

1) Ik veronderstel dat Jezus bestaat
2) Ik veronderstel dat ik dus kan bidden voor Jezus
3) Hierdoor mag verondersteld worden dat als ik bid voor Jezus deze mijn gebed hoort.
4) Ik verwacht dat Jezus zorgt dat mijn gebed verwezenlijkt wordt.

Mijn conclusie is dat als je bidt dat Jezus mijn gebed realiseert.

Mijn conclusie is dus net zo geldig als die van jou.
Veronderstellen dat iemand die VWO heeft afgerond een bepaalde basiskennis heeft, trek je gelijk aan veronderstellen dat Jezus bestaat? En dan wil je dat ik serieus met je in discussie ga?

Nee, sorry. Ik ga iets zinnigs doen ^O^
pi_122707254
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:

Bevindingen die gekoppeld zijn aan een groep zeggen doorgaans niets over een individu uit die groep.
Nou mag ik toch verwachten van onze hogere opleidingen in nl dat men basale logica bij brengt, dus dat oorzaak en gevolg wordt geleerd. Dus je ook eerst kijkt of je een probleem met normale communicatieve vaardigheden kan oplossen ipv gewoon je eigen zin te doen en dan verbaast te zijn dat dit niet de normale weg is die men hoort te bewandelen in onze maatschappij.

Als dit al niet eens meer het geval is dan is de kenniseconomie helemaal te hoog gegrepen voor onze maatschappij.
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 12:29:16 #300
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122707296
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Veronderstellen dat iemand die VWO heeft afgerond een bepaalde basiskennis heeft, trek je gelijk aan veronderstellen dat Jezus bestaat? En dan wil je dat ik serieus met je in discussie ga?

Nee, sorry. Ik ga iets zinnigs doen ^O^
Ik heb net als jij alleen maar aannames gebruikt en dezelfde manier van argumenteren. Dat de conclusie dus geen hout snijdt lijkt mij duidelijk, maar dat betekent ook dat jouw conclusie net zo min hout snijdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')