scooba zeker gestolen van chimeidquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Laat haar man vader.
gun haar nog ze moet nog buiten komen man.
Als ze volgende keer weer stoer doet geef seintje ik sta klaar met mijn vespa en knuppel jwz broeder
fock die kleur idd abi wel goedkoop ja als je bij mij scooba besteld is 150,- alleen krijg je wel volle tank erbij toch maar mooie scooter rijke tatas poortugaal rhoon enzo hebben toch genoeg geld voor nieuwequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee man, nigger bood mij 50 euro aan vespa nieuw nieuw alleen wit man maar fok dat.
ik moest het 4x lezen voor ik begreep wat er stond, maar wel harde waarheden van deze boiquote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef amenth het volgende:
fokt op g je moet die wajong na 27e niet in de ww verlenge want dan word t helemaal chaos je weet zellef gewoon rustig die do pakke nog 7 jaar en elke cursus uitstelle enzo zegge dat je bang was om er hene te gaan enzo maar is lastig als je m alleen hebt wegen agressieproblemen meeste hebben hem voor vele psychiosche problemen dan kan je ook meer ekscusen verxzinnen enzo j eweet hoe die shit ga boze oge van die uwv ze moeten echt keer opgeheven worden maar ja ze moeten blijven geld make voor die shit bedrijve di eaangeslote xzijn zo denken ze geld goed te investteren daarom gewoon t systeem blijven fucken dan kom je er wel en sowieso als je dikke waggie neem iemadn adners naam zette als je geen wajong heb anders gaan ze moeiolijk doen je weet zelf ik werk alleen maar daarom zo dat ik dekmantel heb voor de bmw m5 die ik ga leasen over maand maar betaal m er niet eens van meer van me zwart geld mn salaris investeer ik alleen in andere zaken trouwens je mook ook gewoon vragen of ze geen niewue medicijnen voor je agressie hebben enzo dan denkenze je bent er seirues mee bezig en kan je t alweer langer uitstlelen als ze echt medicijnen geven moetj e ze gewoon niet innemen maar verkopen of eventueel wegooieen maar je kan er soms best veel doekoe mee pakken.
Deze tekst hoort op een tegeltje te staanquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moest het 4x lezen voor ik begreep wat er stond, maar wel harde waarheden van deze boi
ditquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moest het 4x lezen voor ik begreep wat er stond, maar wel harde waarheden van deze boi
ik ben denk ik weer een stukje dommer geworden na het lezen van deze post.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:36 schreef amenth het volgende:
fokt op g je moet die wajong na 27e niet in de ww verlenge want dan word t helemaal chaos je weet zellef gewoon rustig die do pakke nog 7 jaar en elke cursus uitstelle enzo zegge dat je bang was om er hene te gaan enzo maar is lastig als je m alleen hebt wegen agressieproblemen meeste hebben hem voor vele psychiosche problemen dan kan je ook meer ekscusen verxzinnen enzo j eweet hoe die shit ga boze oge van die uwv ze moeten echt keer opgeheven worden maar ja ze moeten blijven geld make voor die shit bedrijve di eaangeslote xzijn zo denken ze geld goed te investteren daarom gewoon t systeem blijven fucken dan kom je er wel en sowieso als je dikke waggie neem iemadn adners naam zette als je geen wajong heb anders gaan ze moeiolijk doen je weet zelf ik werk alleen maar daarom zo dat ik dekmantel heb voor de bmw m5 die ik ga leasen over maand maar betaal m er niet eens van meer van me zwart geld mn salaris investeer ik alleen in andere zaken trouwens je mook ook gewoon vragen of ze geen niewue medicijnen voor je agressie hebben enzo dan denkenze je bent er seirues mee bezig en kan je t alweer langer uitstlelen als ze echt medicijnen geven moetj e ze gewoon niet innemen maar verkopen of eventueel wegooieen maar je kan er soms best veel doekoe mee pakken.
taal van de straat lerenquote:Op zondag 10 februari 2013 03:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben denk ik weer een stukje dommer geworden na het lezen van deze post.
bedankt man
ik ben te nerdje voor de straatquote:
ben jij dat op picquote:Op zondag 10 februari 2013 03:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben te nerdje voor de straat
dat ben ik niet, als ik mn eigen pic daar neerzet krijg ik allemaal hommotjes in dmquote:Op zondag 10 februari 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben jij dat op pic
goede aesthetics
oo okequote:Op zondag 10 februari 2013 03:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat ben ik niet, als ik mn eigen pic daar neerzet krijg ik allemaal hommotjes in dm
En wetenschappers.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat ben ik niet, als ik mn eigen pic daar neerzet krijg ik allemaal hommotjes in dm
quote:
als iedereen nou ABN leert..quote:
Deze mensen zijn niet meer te redden hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef Cucumissativus het volgende:
Dit bedoel ik dus!
Je zal als bedrijf zo'n persoon hebben aangenomen, dan krijgen de klanten dit soort teksten via e-mail.
Laat ze tot hun 30e naar school gaan, tot ze voor zichzelf kunnen zorgen.
Nee, maar dan zijn ze wel van straat af en kunnen met een beetje geluk lezen en schrijven.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:09 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Deze mensen zijn niet meer te redden hoor.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Nee, maar dan zijn ze wel van straat af en kunnen met een beetje geluk lezen en schrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |