Ik zit nu al een hele poos thuis te chillen, af en toe ben ik bij de restaurant van me ook aan het werk gwn onbetaald als ik zin heb, help ik hem ff in thomas a kempistraat.
zelfs als ik met paar matties buiten hang gewoon halfuur komt hij er ff bij staan en vraagt die heb je alweer een nieuwe telefoon hij is echt een held mijn oom, al me matties hebben ook veel respect voor em.
Nu kwam de coach langs en hij zegt wel is ik heb baan voor je gevonden weetje laatst moest ik bijna op station bij de smullers werken
Gelukkig kom ik er altijd onderuit omdat ik aanhaal dat ik bij mcdonalds onstslagen was omdat ik de manager had geslagen, wat toen ook echt gebeurd was.
En dan zegt ie, ja.. daar zit ik ook wel mee, dat dit weer herhaald, misschien is het beter om alles nog even rustig te bekijken wat we voor behandelingsplan ofzo met je gaan maken weetje.
nu was tie er weer vandaag, en nu moet ik VERPLICHT

een training gaan volgens tegen me agressieviteit

moet ik met een paar autisten denk ik ofzo aan een tafel praten over ''waar die woede vandaan kom''
Echt wtf man ik heb niet voor niks een wajong lopen ze nog steeds aan me hoofd te praten en te zeuren.
Klacht ik moet straks verplicht in me vrije tijd ergens naar een huis toe 1 keer per week om aan tafel te zitten met paar autisten om te zeggen over je gevoelens.
Anders word me wajong uitkering gekort bij weigering. dus ik ga maar wel heen maar dit is gewoon mensen dwingen te werken, dit is toch een democratie en geen zoals in rusland dat je verplicht moet werken.
Klacht fatih zit straks in een kring tussen de autisten verplicht over ze gevoelens staan te praten

ik ben wel aanwezig maar ze kunnen moeilijk me mond opentrekken voor antwoorden ik ga dit echt niet serieus doen