waarom klik je dan op zijn topicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef NotYou het volgende:
TS is een waardeloze niet grappige troll die Fok! sinds jaar en dag vervuilt met inspiratieloze topicdiarree.
Jij snapt dus niet wat een wajong is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Klote Nederland B.V. je mag niet eens meer zelf weten of je werkt of niet voor geld, als je niet veel geld verdient en dus niet veel belasting betaald ben je blijkbaar voor de overheid niks waard en gaan ze je korten op je uitkering.
Nederland is een bedrijf en geen verzorgingstaat meer en dat maakt me boos
Dat mensen die niet willen werken voor hun geld maakt mij bozerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Klote Nederland B.V. je mag niet eens meer zelf weten of je werkt of niet voor geld, als je niet veel geld verdient en dus niet veel belasting betaald ben je blijkbaar voor de overheid niks waard en gaan ze je korten op je uitkering.
Nederland is een bedrijf en geen verzorgingstaat meer en dat maakt me boos
Klopt, geen idee en boeit me eigenlijk ook niet. Heb nog nooit in m'n leven een uitkering gehad. Was meer sarcastisch bedoelde post maar goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij snapt dus niet wat een wajong is.
Wil je een zalfje voor je burn?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
En heeft kennelijk een kut dus grijp je kans, Fok!held.![]()
Zie mijn latere postquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat mensen die niet willen werken voor hun geld maakt mij bozer
All inclusive van zijn wajong zeker?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
Er is maar 1 oplossing voor deze uitkeringstrekkerTerug naar turkije!!
mag ie van zn oprotpremie betalen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
All inclusive van zijn wajong zeker?
Verzonnen topics kunnen niet terecht zijnquote:
fatih is real??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Verzonnen topics kunnen niet terecht zijn
Het is een troll.......quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:31 schreef tiho1 het volgende:
Luie fatih moet ze bek houden en gaan werken. Problemen Solved . Wat een kutklacht .
Bewijs het tegendeel maarquote:
Laat hem het maar nog een keer postenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
fatih vaak zat id + fotos laten zien
Ja, TS is een HETquote:
kijk zn post history dan eens?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Laat hem het maar nog een keer postenHeb al eens gevraagd om een foto waarop hij een briefje in zijn handen heeft met 'nikonlover' erop. Nooit meer iets van gehoord....
zou je wel willen he vieze vunsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Laat hem het maar nog een keer postenHeb al eens gevraagd om een foto waarop hij een briefje in zijn handen heeft met 'nikonlover' erop. Nooit meer iets van gehoord....
Iemand anders kreeg wel. Alleen wel in spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat zeg ik, mondje vol tanden, weinig tegenin te brengen, dus dan maar op de man spelen. Typischquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je uitdrukken als een kleuter maakt je echt niet minder oud hoor.
neequote:
Op jouw leeftijd nog online lopen pronken met andermans vermeende verdiensten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, mondje vol tanden, weinig tegenin te brengen, dus dan maar op de man spelen. Typisch
'Mijn leeftijd', tis wat. Als je niet zo`n clown was geweest had ik me er misschien nog wat van aangetrokken ook. Misschien. Ooit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd nog online lopen pronken met andermans vermeende verdiensten.Het is KLB, ik zie niet in waarom ik mijn beklag niet zou mogen doen over een waardeloos topic/dito user.
Ik geloof het nog steeds niet.quote:
Hier in bibliotheken van zwolle kan je voor 4 euro per jaar een pasje aanvragen waarmee je het hele jaar onbeperkt kan internettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef TheAmazingSun het volgende:
Ik zal het wel humor vinden als Gulmez door zijn koppigheid geen baan krijgt en zijn wajong word ingetrokken.
Kan hij ook internet niet betalen en zijn wij van hem af.
Ben je nou echt trots op het feit dat je een uitkeringtrekker bent of loop je te trollen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik maak zo wel even een foto voor die arme jongen met zn naam, hij ook weer blij
Show mequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:
Nikeonlover, heb ik speciaal nu foto's staan maken, moet je van mama naar bed
quote:
ja tog alleen ik vind die motivatie niet meer om te werken als je begrijpt wta ik bedoel als ik wakker word om 8 uur om te plassen ben ik kapot moe en dan zie ik al mensen buiten in de regen aan het fietsenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als dit een serieus topic is, zakt werkelijk waar mijn broek af van die Fatih. En van heel wat andere mensen die geen hol voor hun geld doen.
Ik snap niet dat mensen het leuk vinden om elke dag tot 12 uur op je nest te blijven liggen om vervolgens 3 uur snachts er weer in te kruipen en dat elke dag. Ik bedoel, dat is toch zo doelloos als wat?
Kom uit je luie stoel en laat zien wat je waard bent....
Photoshopquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:24 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
represent de cv ketel achter me represent de matherfacking spiegel beetje stoned je weet zelf a mattie ik represent mezelf sorry van dat homo was schijffoutje
Jij bent echt treurig dat je aan deze man twijfelt. Daarnaast, waarom boeit het je zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
Tering heyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
ga weg manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
Als het echt was geweest had het papiertje in spiegelbeeld gestaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga weg man, jij hebt niet eens de ballen om voor de spiegel foto te maken dus praat geen poep pannekoek
ja ik heb hem via paint gedraaid anders was ik bang dat je te beperkt was om te te lezenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als het echt was geweest had het papiertje in spiegelbeeld gestaan
En ik heb wel ballen, check mn FoBo maar
hij heeft ervaring mattiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als het echt was geweest had het papiertje in spiegelbeeld gestaan
En ik heb wel ballen, check mn FoBo maar
Dus toch een bewerkte fotoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ik heb hem via paint gedraaid anders was ik bang dat je te beperkt was om te te lezen
je hebt gwn verloren battiboyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus toch een bewerkte fotoNu neemt mijn twijfel over de echtheid van deze foto enorm toe!
Ja draaien is idd bewerken kneusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus toch een bewerkte fotoNu neemt mijn twijfel over de echtheid van deze foto enorm toe!
Zo is dat. Een mens is feitelijk niet gemaakt om 40 uur p/w te werken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja tog alleen ik vind die motivatie niet meer om te werken als je begrijpt wta ik bedoel als ik wakker word om 8 uur om te plassen ben ik kapot moe en dan zie ik al mensen buiten in de regen aan het fietsendat moet een hell zijn lijkt me daarom ahahah
Heeft hij foto voor Ambipur gemaakt ja?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft ervaring mattie
eerst had ie voor ambipur niet gespiegeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |