ja tog alleen ik vind die motivatie niet meer om te werken als je begrijpt wta ik bedoel als ik wakker word om 8 uur om te plassen ben ik kapot moe en dan zie ik al mensen buiten in de regen aan het fietsenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als dit een serieus topic is, zakt werkelijk waar mijn broek af van die Fatih. En van heel wat andere mensen die geen hol voor hun geld doen.
Ik snap niet dat mensen het leuk vinden om elke dag tot 12 uur op je nest te blijven liggen om vervolgens 3 uur snachts er weer in te kruipen en dat elke dag. Ik bedoel, dat is toch zo doelloos als wat?
Kom uit je luie stoel en laat zien wat je waard bent....
Photoshopquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:24 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
represent de cv ketel achter me represent de matherfacking spiegel beetje stoned je weet zelf a mattie ik represent mezelf sorry van dat homo was schijffoutje
Jij bent echt treurig dat je aan deze man twijfelt. Daarnaast, waarom boeit het je zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
Tering heyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
ga weg manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Photoshop
Jij bent echt triest man
Als het echt was geweest had het papiertje in spiegelbeeld gestaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga weg man, jij hebt niet eens de ballen om voor de spiegel foto te maken dus praat geen poep pannekoek
ja ik heb hem via paint gedraaid anders was ik bang dat je te beperkt was om te te lezenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als het echt was geweest had het papiertje in spiegelbeeld gestaan
En ik heb wel ballen, check mn FoBo maar
hij heeft ervaring mattiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als het echt was geweest had het papiertje in spiegelbeeld gestaan
En ik heb wel ballen, check mn FoBo maar
Dus toch een bewerkte fotoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ik heb hem via paint gedraaid anders was ik bang dat je te beperkt was om te te lezen
je hebt gwn verloren battiboyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus toch een bewerkte fotoNu neemt mijn twijfel over de echtheid van deze foto enorm toe!
Ja draaien is idd bewerken kneusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus toch een bewerkte fotoNu neemt mijn twijfel over de echtheid van deze foto enorm toe!
Zo is dat. Een mens is feitelijk niet gemaakt om 40 uur p/w te werken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja tog alleen ik vind die motivatie niet meer om te werken als je begrijpt wta ik bedoel als ik wakker word om 8 uur om te plassen ben ik kapot moe en dan zie ik al mensen buiten in de regen aan het fietsendat moet een hell zijn lijkt me daarom ahahah
Heeft hij foto voor Ambipur gemaakt ja?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft ervaring mattie
eerst had ie voor ambipur niet gespiegeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |