neequote:
Op jouw leeftijd nog online lopen pronken met andermans vermeende verdiensten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, mondje vol tanden, weinig tegenin te brengen, dus dan maar op de man spelen. Typisch
'Mijn leeftijd', tis wat. Als je niet zo`n clown was geweest had ik me er misschien nog wat van aangetrokken ook. Misschien. Ooit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd nog online lopen pronken met andermans vermeende verdiensten.Het is KLB, ik zie niet in waarom ik mijn beklag niet zou mogen doen over een waardeloos topic/dito user.
Ik geloof het nog steeds niet.quote:
Hier in bibliotheken van zwolle kan je voor 4 euro per jaar een pasje aanvragen waarmee je het hele jaar onbeperkt kan internettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef TheAmazingSun het volgende:
Ik zal het wel humor vinden als Gulmez door zijn koppigheid geen baan krijgt en zijn wajong word ingetrokken.
Kan hij ook internet niet betalen en zijn wij van hem af.
Ben je nou echt trots op het feit dat je een uitkeringtrekker bent of loop je te trollen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik maak zo wel even een foto voor die arme jongen met zn naam, hij ook weer blij
Show mequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:14 schreef Gulmez het volgende:
Nikeonlover, heb ik speciaal nu foto's staan maken, moet je van mama naar bed
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |