al bij de primark geweest van Almere? hij is luxer en groter als die in alexandrium hij is echt mooi en meer pashokjes hahaha als je is eerste klas limoo zo erheen wil feunen dm me mijn neef zijn mattie heeft witte limoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:51 schreef rosepetals het volgende:
''Hallo ik ben Fatih en ik heb een probleem met agressie''
''Hallo Fatih!''
Succes ermee.
Jazekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
al bij de primark geweest van Almere? hij is luxer en groter als die in alexandrium hij is echt mooi en meer pashokjes hahaha als je is eerste klas limoo zo erheen wil feunen dm me mijn neef zijn mattie heeft witte limo
goed bezig sowieso heb je daar wel veel winkelaanbod ook newyorker daar is echt ziek groot enzo maar vergelen primark lijkt alles duur qua kleding hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
JazekerVan alles gekocht
Was echt leuk, ga binnenkort weer
chille park daar feun ik wel is maar meestal ben ik bij coffeeshop holly in agga je weet zelf manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef sjgappie het volgende:
gulmez ben jij die turk die altijd op hobbemaplein tegen gandhi aan staat pissen? doe normal man ga gewoon bij kfc daar ofzo pff.
ha dach ik al, stink altijd als ik fiets daarlangs. echt ik ga voortsaan met randstail naar hs spoor godver zo vies daar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
chille park daar feun ik wel is maar meestal ben ik bij coffeeshop holly in agga je weet zelf man
jatogg randstadrail is wel chille trams beter als die oude rooie daar die zijn echt oud man woon je trouwens daar in de buurt? transvaal ofzoi? wel goede buurt daarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef sjgappie het volgende:
[..]
ha dach ik al, stink altijd als ik fiets daarlangs. echt ik ga voortsaan met randstail naar hs spoor godver zo vies daar.
nee ik hb geen vaste veblijfplaats op deze moment, dus nu woon ik in de mcdonalds waar ik werk, ik mag er slapen tegen 50% van me uurloon.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jatogg randstadrail is wel chille trams beter als die oude rooie daar die zijn echt oud man woon je trouwens daar in de buurt? transvaal ofzoi? wel goede buurt daar
chill mattie lijkt me wel een fijne leef omgevingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef sjgappie het volgende:
[..]
nee ik hb geen vaste veblijfplaats op deze moment, dus nu woon ik in de mcdonalds waar ik werk, ik mag er slapen tegen 50% van me uurloon.
Je maakt een heel slecht grapje toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef sjgappie het volgende:
[..]
nee ik hb geen vaste veblijfplaats op deze moment, dus nu woon ik in de mcdonalds waar ik werk, ik mag er slapen tegen 50% van me uurloon.
jij bent echt kkbaasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze foto is kk grappig broer nikeonlove is homo staat er aahahahah wij uit de hood meer man dan de rest nike homo heeft primark petje wat een sukkel;
je kijkt hier trouwens alsof je aan het klaarkomen bent, wats dat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja draaien is idd bewerken kneus![]()
[ afbeelding ]
eentje in spiegelbeeld voor je voor user ambipuur gemaakt ook van fok, aaahha
kan kloppen 10 minuten voor die foto genemen was waren deze chickies op bezoekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je kijkt hier trouwens alsof je aan het klaarkomen bent, wats dat?
Stop met die vieze vunzigheid te verspreiden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan kloppen 10 minuten voor die foto genemen was waren deze chickies op bezoek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahaha nee grapje mattie, iemand van fok geloofde niet dat ik het was, dus ze vroegen of ik me tong eruit wou doen als bewijz
kk geil jwzquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Stop met die vieze vunzigheid te verspreiden.
Gulmez zo hoor je niet te praten. Dadelijk moet je ook nog naar een cursus voor seks verslaafde.....quote:
dat heet gewoon man zijn, maar jij hebt geen kloten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Gulmez zo hoor je niet te praten. Dadelijk moet je ook nog naar een cursus voor seks verslaafde.....
Zeker wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat heet gewoon man zijn, maar jij hebt geen kloten.
wanneer ga je het klooster dan in? kun je daar geile celibate nonnetjes versieren.quote:
Er zijn geen nonnen in een mannen klooster.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wanneer ga je het klooster dan in? kun je daar geile celibate nonnetjes versieren.
Laat haar man vader.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze foto is kk grappig broer nikeonlove is homo staat er aahahahah wij uit de hood meer man dan de rest nike homo heeft primark petje wat een sukkel;
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |