Kan gebeuren zo'n schrijffoutjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:24 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
represent de cv ketel achter me represent de matherfacking spiegel beetje stoned je weet zelf a mattie ik represent mezelf sorry van dat homo was schijffoutje
Anderen afkraken met de afkorting van crackberry in je usernamequote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:32 schreef BB-King het volgende:
Cursus wenkbrauwen epileren was misschien beter geweest ja.
roosje poosje ik ga nu naar jumbo aalanden boodschappen doen als je nu snel met fiets heen gaat zie je me nog, signalement zwarte trui nike pet trainingsbroek en knappe jongen hahaha grappige foto he met die ''nike is homo;''in dit topic ahahah maar ik ga ff fijne dag roosjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:51 schreef rosepetals het volgende:
''Hallo ik ben Fatih en ik heb een probleem met agressie''
''Hallo Fatih!''
Succes ermee.
Guusje ik vind je een toffe user die altijd veel genuanceerder is dan de meeste fokkers, respect!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Anderen afkraken met de afkorting van crackberry in je username
Hahaha, ik heb een stereotype buiten lander gespot kom jongens we bellen de politiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:24 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
represent de cv ketel achter me represent de matherfacking spiegel beetje stoned je weet zelf a mattie ik represent mezelf sorry van dat homo was schijffoutje
Dit ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:52 schreef JochemSjakie het volgende:
Godverdomme zeg, Fatih representeert niks meer dan alles wat er mis met Nederland is.
Mijn buurman heeft ook een wajong, maar hij kan wel de hele dag aan z'n auto klussen met de muziek ondertussen op straat aan..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ja.
En maar afvragen waarom ons sociale Rijnlandmodel uitgehold wordt.
ga jij niet over sukkelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:51 schreef swoopie het volgende:
Zoals ik hierboven ook al zei (iets subtieler), werken met je kadaver en anders optiefen.
Klopt, maar ik heb er wel een mening over. Als je kunt werken, moet je werken, daar zou de regering best wat harder in mogen zijn.quote:
Eens! Maar zou jij zo'n mannetje in je bedrijf willen hebben? Hij zou het tempo alleen maar naar beneden halen en demotiveren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:39 schreef swoopie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb er wel een mening over. Als je kunt werken, moet je werken, daar zou de regering best wat harder in mogen zijn.
Nou ja, je moet ze wel de kans geven om in een goede werkomgeving terecht te komen. Het zou maar zo kunnen dat ze in de juiste omgeving met de juiste manager wel gemotiveerd raken. Als ze die kans nooit krijgen is dat ook niet eerlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Eens! Maar zou jij zo'n mannetje in je bedrijf willen hebben? Hij zou het tempo alleen maar naar beneden halen en demotiveren.
Laat de Wajongers (en andere uitkeringtrekkers) maar aantonen waarvoor ze hun uitkering gebruiken, gewoon bonnetjes tonen. Een ondernemen moet ook alles bijhouden voor de belasting en alles kunnen verantwoorden, waarom iemand die het krijgt dan niet?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef Equites het volgende:
Je hoeft niet te werken, maar je krijgt dan ook geen geld. Simpel zat.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Gulmez het volgende:
een training gaan volgens tegen me agressieviteit![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |