quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef Yreal het volgende:
Uva mensjes, LoLo heeft woensdagavond een borrel. Ik zou zeggen, meeten?
Ik ben opeens geen UvA-mens meer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
Erik, tjock, speedy... Woensdag borrel van LoLo, meetten?
Gratz! Was dat voor ambtenarenrecht?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, een zeventje terug. Alle 30 punten uit het eerste semester binnen
Gefeliciteerd, dat moet heerlijk zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hey even over die vacaturestop...quote:
Nou, dat je een werkstudent kan zijn hé. En die zijn goedkoper dan - juist - fulltime werknemers.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:58 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Hey even over die vacaturestop...
Ik kreeg gister een aanbieding voor een werkstudentschap bij een Big 4 voor na de stage die ik nu loop bij een niet Big 4 kantoor.
Wat moet ik hier nu van denken? Er is een vacaturestop, maar ze nemen wel werkstudenten aan?
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dankquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gratz! Was dat voor ambtenarenrecht?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat moet heerlijk zijn
Zeker, toch wel fijn dat de helft van de vereiste punten voor de master binnen zijnquote:
Gratz. Dan heb je mij in de rebound voorbij gestreefdquote:
Ja, dat geeft rust. Zeker als je nu bezig bent met een stage.quote:Zeker, toch wel fijn dat de helft van de vereiste punten voor de master binnen zijn
Ligt een beetje aan het vakgebied. Als je bijvoorbeeld wilt verdiepen in het civiel recht is 'Hoofdstukken Vermogensrecht' van Nieuwenhuis een heerlijk boekje om te beginnen. Vrijwel alles wordt uitgebeeld met voorbeelden uit de praktijk, maakt het een zeer leuk en makkelijk boekje om te lezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:21 schreef giurisprudenza het volgende:
Ik kan echt niet wachten om weer te beginnen met studeren als ik jullie zo hoor... jammer genoeg kan dat officieel pas weer in september.
Weten jullie nog een goed e-bookje waarmee ik alvast een leuke basis kan leggen voor de studie rechten?
Wat heb je hiervoor gestudeerd dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:21 schreef giurisprudenza het volgende:
Ik kan echt niet wachten om weer te beginnen met studeren als ik jullie zo hoor... jammer genoeg kan dat officieel pas weer in september.
Weten jullie nog een goed e-bookje waarmee ik alvast een leuke basis kan leggen voor de studie rechten?
Verheugt - Inleiding in het Nederlandse recht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:21 schreef giurisprudenza het volgende:
Bedrijfskunde aan de UvA, wel mijn punten gehaald maar vond het geen bal aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heb je hiervoor gestudeerd dan?
Thanks, zoiets zocht ik idd. Inleidend boekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Verheugt - Inleiding in het Nederlandse recht.
Ben vooral op zoek naar iets wat een inleiding geeft tot alles wat rechtsgeleerdheid een beetje behelst. Ga zo even op zoek naar 'Inleiding in het Nederlandse recht' wat Actaeon me aanraaddequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het vakgebied. Als je bijvoorbeeld wilt verdiepen in het civiel recht is 'Hoofdstukken Vermogensrecht' van Nieuwenhuis een heerlijk boekje om te beginnen. Vrijwel alles wordt uitgebeeld met voorbeelden uit de praktijk, maakt het een zeer leuk en makkelijk boekje om te lezen.
http://www.bol.com/nl/p/recht-in-context/1001004011672368/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:39 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Bedrijfskunde aan de UvA, wel mijn punten gehaald maar vond het geen bal aan.
[..]
Thanks, zoiets zocht ik idd. Inleidend boek
[..]
Ben vooral op zoek naar iets wat een inleiding geeft tot alles wat rechtsgeleerdheid een beetje behelst. Ga zo even op zoek naar 'Inleiding in het Nederlandse recht' wat Actaeon me aanraadde
Is dat niet typisch zo'n boek dat elk jaar verandert?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mocht je aan de UvA willen blijven, die gebruiken onder andere Grondslagen van het Recht voor Inleiding in de rechtswetenschap. Heb je het boek ook alvast
http://www.bol.com/nl/p/g(...)en/9200000005563662/
Inderdaad. Ik kan me herinneren dat in mijn jaar het boek van Rijpkema, (die tevens de hoorcolleges verzorgt) werd gebruiktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is dat niet typisch zo'n boek dat elk jaar verandert?
Ik kan die vent echt niet uit staanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef eriksd het volgende:
Ik had mijn eerste hoorcollege ooit van die man.
Via google weer wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:28 schreef Speedy_T het volgende:
In de studiegids staat nu echter wel dat boek dat Bobbie plaatste.
Hmm Rijpkema staat niet eens meer bij docenten.. Zou die vertrokken zijn?
Vroeger was het werkstudentschap eigenlijk een verkapte sollicitatie, tenminste zo begrijp ik het, want je bent volgens mij vooral een kostenpost als werkstudent.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dat je een werkstudent kan zijn hé. En die zijn goedkoper dan - juist - fulltime werknemers.
Ik snap je vraag eigenlijk niet zo?
De tent moet wel draaien hé, maar met zo min mogelijk kosten.
Nee, ik sprak gisteren met Uit Beijerse nog kort over wat vragen maar ik was vergeten die vraag te stellen. Er stond niets op het voorblad over publicatie van antwoorden dus het is maar afwachten of deze uberhaupt komen. Baal wel als een stekker van 1 fout die ik sowieso gemaakt heb in de mc, al verwacht ik dat het een uitzondering is. Ik ga er vanuit dat ik 35 van de 40 uit de mc heb op dit moment.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef NotGuilty het volgende:
Keyos weet jij of de antwoorden van de mc's online komen?
Ik vind dit een aardig pokkeboek, zou het niemand aanraden deze vrijwillig te lezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/recht-in-context/1001004011672368/
Dit is ons boek uit blok 1: Inleiding Rechtswetenschappen/Rechtsgeleerdheid
Wow... zal wel lekker hebben weggelezen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |