En op welk moment hoort iedereen dan in een deuk te liggen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, je gooit ze de wet keihard op tafel.
Iedereen schrikt en denkt WTF?
En dan roep jij : DE WET DAMES EN HEREN.
Op het moment dat mensen denken " Holly shit, wat was dat? Oh hee het was de wet die zomaar mij liet schrikkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En op welk moment hoort iedereen dan in een deuk te liggen?
Ik vroeg mij hetzelfde af.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En op welk moment hoort iedereen dan in een deuk te liggen?
Uitvoering en persoon zijn wel essentieel denk ik ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:04 schreef eriksd het volgende:
Kijk, het goede aan die dingen is dat ze idioot zijn. An sich is het dom, maar als je het goed uitvoert, juiste nonchalance of "schijt aan" houding etc hebt, werkt het wel. Het draait om de uitvoering.
Precies. Net als binnenlopen in een kroeg-toilet en tegen de drie man die staan te pissen zeggen: "Heren, meer danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:04 schreef eriksd het volgende:
Kijk, het goede aan die dingen is dat ze idioot zijn. An sich is het dom, maar als je het goed uitvoert, juiste nonchalance of "schijt aan" houding etc hebt, werkt het wel. Het draait om de uitvoering.
Ik deed het een beetje half "doen" en half vertellend met een wetboek in mijn hand. En daarna spankte ik mijn wingman met mijn stropdasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef Speedy_T het volgende:
Maar is het dan de bedoeling dat je het ook echt doet? Want volgens mij heeft Yreal het alleen verteld
Ik moest hier best hard om lachenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Net als binnenlopen in een kroeg-toilet en tegen de drie man die staan te pissen zeggen: "Heren, meer dan
twee keer afslaan is ook masturberen hè. Goedenavond."
Gelukkig zijn die dingen niet zo hard hè. Maar smeet je je boek ook echt op tafel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik deed het een beetje half "doen" en half vertellend met een wetboek in mijn hand. En daarna spankte ik mijn wingman met mijn stropdas
Nee we stonden bij de gararobe dus ik kreeg mijn gigantische tas terug, dus ik dacht even melig te zijn. Beetje acteren, van "ik ken een leuke grap, dan pak je zo deze en gooie je hem zo op tafel neer "doet alsof" en dan roep je heel hardquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die dingen niet zo hard hè. Maar smeet je je boek ook echt op tafel?
Kurwaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Lang zal Maharbal leven in de gloria
Mahar weet jij trouwens het Poolse woord voor minirok ?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:15 schreef Yreal het volgende:
Dame in kwestie is trouwens niet de troll waarmee ik op facebook verscheen
Ah zo. I get the picture. Ik geloof ook dat ie leuk was:Pquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee we stonden bij de gararobe dus ik kreeg mijn gigantische tas terug, dus ik dacht even melig te zijn. Beetje acteren, van "ik ken een leuke grap, dan pak je zo deze en gooie je hem zo op tafel neer "doet alsof" en dan roep je heel hard
DE WET DAMES EN HEREN
Ze vonden hem oprecht leuk
Zolang Mona Lisas And Mad Hatters dat maar niet is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:18 schreef eriksd het volgende:
Een van Elton's beste nummers is een cover
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zolang Mona Lisas And Mad Hatters dat maar niet is.
En de rapper an de band bedankte mij nog in het voorbijgaan dat hij het tof vond dat ik zo keihard los gingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah zo. I get the picture. Ik geloof ook dat ie leuk was:P
Dat is ook een tof complimentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
En de rapper an de band bedankte mij nog in het voorbijgaan dat hij het tof vond dat ik zo keihard los ging
Uiteindelijk stond ik met 6 knoopjes open met mijn stropdas te zwaaienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is ook een tof complimentdan ging je zeker goed los dan? xD
He's crazy like a fool...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteindelijk stond ik met 6 knoopjes open met mijn stropdas te zwaaien
Hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteindelijk stond ik met 6 knoopjes open met mijn stropdas te zwaaien
Even los van het feit of al dan niet direct door het pesten komt (en of er überhaupt sprake is van zelfmoord): heel triest. Heb je in je leventje niets anders dan ellende meegemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)-zelfmoord-anass.xml
Van wat ik begreep waren de ouders juist het probleem. Mishandelende moeder en vader in het buitenlandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even los van het feit of al dan niet direct door het pesten komt (en of er überhaupt sprake is van zelfmoord): heel triest. Heb je in je leventje niets anders dan ellende meegemaakt
Daar krijg je geen kinderen voor. Ook heel triest voor de ouders. Kom je niet overheen denk ik. Hoop dat ze elkaar goed steunen.
Hmm. Treurig allemaal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van wat ik begreep waren de ouders juist het probleem. Mishandelende moeder en vader in het buitenland
Als mijn jaartje op de pabo mij iets heeft geleerd is dat iedereen voor een heel erg groot deel is van zijn opvoeding.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Treurig allemaal.
Tel mijn zegeningen maar weer eens op zo'n moment
Ik doe daar niet aan, status op facebook veranderen. NIet naar in een relatie en niet naar uit een relatie. Ik vind dat mensen die dat wat aangaat, er heus wel van op de hoogte zijn van wat ik uitspookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
Voelt raar om mijn fb status te veranderen naar vrijgezel. Niet zozeer omdat fb nou heel boeiend is, maar omdat het de eerste openbare verklaring is dat het uit is en dat ik het nu tegen mijzelf heb moeten toegeven.
Rare iets toch, gevoel en gedachten..
Ik vind het ook heel erg. Lijkt het trouwens het afgelopen jaar vaker te gebeuren? Zelfmoord van ongelukkige kinderen in Nederland? Of komt het gewoon vaker in de media? Lijkt me niet, want het lijkt me dat elke zelfmoord van een kind wel in de media zou komen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even los van het feit of al dan niet direct door het pesten komt (en of er überhaupt sprake is van zelfmoord): heel triest. Heb je in je leventje niets anders dan ellende meegemaakt
Daar krijg je geen kinderen voor. Ook heel triest voor de ouders. Kom je niet overheen denk ik. Hoop dat ze elkaar goed steunen.
Mweh toen ik fb aanmaakte was ik al samen met haar, dus toen maar meteen aangevinkt. Maar het gaat veel beter dan dat ik had verwacht dat het zou gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan, status op facebook veranderen. NIet naar in een relatie en niet naar uit een relatie. Ik vind dat mensen die dat wat aangaat, er heus wel van op de hoogte zijn van wat ik uitspookOok geen zin in zulke situaties als die waar jij nu in zit.
Maar ik ben dan nogal ouderwets met betrekking tot sommige dingen
dit, ik doe het ook niet meer als ik ooit nog een relatie krijg (quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan, status op facebook veranderen. NIet naar in een relatie en niet naar uit een relatie. Ik vind dat mensen die dat wat aangaat, er heus wel van op de hoogte zijn van wat ik uitspookOok geen zin in zulke situaties als die waar jij nu in zit.
Maar ik ben dan nogal ouderwets met betrekking tot sommige dingen
blue screen of deathquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat is dit nou? Mijn pc flikkert uit met een blauw scherm.
waar kijk ik naarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit een van de meest aangrijpende scenes die ik ooit heb gezien. Softie ben ik toch
Je kent Philadelphia niet?quote:
Ik ben blij dat het beter gaat dan je had verwacht en ik ben ook blij dat je niet thuis in een hoekje zit. Je gaat lekker uit enzo, zal niet altijd even makkelijk zijn maar je doet het welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mweh toen ik fb aanmaakte was ik al samen met haar, dus toen maar meteen aangevinkt. Maar het gaat veel beter dan dat ik had verwacht dat het zou gaan.
Voornamelijk omdat jullie allen zo'n goed luisterend oor zijn
Stage helpt ook echt enormquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:04 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het beter gaat dan je had verwacht en ik ben ook blij dat je niet thuis in een hoekje zit. Je gaat lekker uit enzo, zal niet altijd even makkelijk zijn maar je doet het wel
Ja, ik zie het een beetje als toen ik nog sigaretten rookte. Avond eten kon zo geweldig voedsel zijn, maar het was pas af na de sigaret.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit, ik doe het ook niet meer als ik ooit nog een relatie krijg () slaat echt nergens op, een beetje aan al je "Vrienden" laten weten dat je een relatie hebt. En ook met elkaar overleggen om het op facebook te zetten,
mij niet gezien
Dat hij zijn shirt moest openmaken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit een van de meest aangrijpende scenes die ik ooit heb gezien. Softie ben ik toch
ik had het verwacht, maar er gebeurd nog niksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, ik zie het een beetje als toen ik nog sigaretten rookte. Avond eten kon zo geweldig voedsel zijn, maar het was pas af na de sigaret.Ik wil niet dat mijn relaties of mijn break-ups pas "af" zijn door facebook. Ik zie ook vaak mensen die dan ineens vrijgezel zijn en al die reacties eronder van: oh? woow? wat is er gebeurd ! omg !
Maar nogmaals, het is al lange tijd normaal om dat te doen op facebook, dus ik ben gewoon ouderwets en jij ook
Heerlijk album. Silvertown Blues, Baloney Againquote:
*wacht-op-akward-anektote*quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stage helpt ook echt enormvan tijd tot tijd vreselijk akward omdat er nog 1 van 30 rondloopt en de rest allemaal in de 50 zit, maar het is echt heel tof daar.
Hoe kan het dat jij echt elke acteur die ik goed vind, ook goed vind.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, meer dat 50 jarige heel anders communiceren en dat ik af en toe een grapje helemaal verkeerd inschatquote:
dat is toch tom hanks?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij echt elke acteur die ik goed vind, ook goed vind.
putjesschepper dan maar?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Fail class #101: elk boek/artikel wat ook maar betrekking heeft op erfrecht op tafel hebben liggen, maar hèt artikel die uitgebreid ingaat op de casus van de docent die het gemaakte werk zal beoordelen en op het vraagstuk zal promoveren over het hoofd zien.![]()
Ook goeiemorgen!
Vind je het dan gek dat je op een bepaalde vraag gewoon stuk loopt omdat je zoiets hebt van: que?
Dus...
Geen ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij echt elke acteur die ik goed vind, ook goed vind.
Niet overdrijven. Als iemand ooit tom hanks gehaat heeftquote:
Dacht het niet KUT! Daar hepie nog zo'n kutpapier voor nodig en jaren werkervaringquote:
eind goed al goed. Als je alles al wist was zo'n llb diploma ook niks waard.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dacht het niet KUT! Daar hepie nog zo'n kutpapier voor nodig en jaren werkervaring[/schaamteloze imitatie]
Nee, gelukkig deden we deze ontdekking vroeg genoeg (zo van: wait whut) zodat we de middag konden besteden aan het herstellen van gemaakte fouten voor de dag om was
Lijkt me juist nog grappigerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, meer dat 50 jarige heel anders communiceren en dat ik af en toe een grapje helemaal verkeerd inschat
Jaquote:
Oke, tot zoquote:
Het gaat niet echt om de vraag of er haat is, het gaat meer om de extra waarderingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Als iemand ooit tom hanks gehaat heeft![]()
trouwens, die ga ik van het weekend zeker kijken ! ziet er goed uit !
Jupquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
eind goed al goed. Als je alles al wist was zo'n llb diploma ook niks waard.
Jij typt echt van die blokken altijd hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
JupMaar wat overbleef vandaag om uit te zoeken was de vraag welke drie belangrijkste bevoegdheden de verwachter heeft om in te zetten tegen de bezwaarde. Uit dat ene artikel waren we pas vandaag mee in de weer gingen en uit het HC werd mij duidelijk dat ze voor voorwaardelijke makingen aanknopen bij de regels van vruchtgebruik (4:138 lid 2 BW /jwz) Alleen welke drie belangrijkste bevoegdheden kan een gerechtigde inzetten de vruchtgebruiker dan?
Las in het artikel v/d beoordelingsdocent, eisen dat de schulden v/d nalatenschap door de bezwaarde worden betaalt en afdwingen bij rechter dat bezwaarde niet zonder toestemming van de verwachter kan overdragen? Maar dat zijn er twee, wat is de derde?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij typt echt van die blokken altijd he
Waarom doe je rechten voor "erbij" ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Staats en bestuur heb ik niet gemaakt.
Haha, vond het wel oke, leuk gaat me te ver![]()
Nja, het was best binnen de tijd te doen, was meer dat ik het antwoord niet wist en het bewaarde tot het einde (geen tijd meer voor doordat ik bijna alles uit de mc ging opzoeken(maar daar dus wel een grotere kans op dat het goed is))
Dit was wel het tentamen waarna ik zou beslissen of ik verder ga met rechten, even het cijfer afwachten, voldoende is wel gelukt denk ik, daar ging ik ook voor tbh.
Wel blij mee want rechtsgeschiedenis en de komende vakken lijken mij best interessant.
HOI PAXquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, dus mijn signature wordt herkendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |