Thanksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is wel van belang dat de vernietigbaarheid alleen door de onder curatele gestelde in kan worden geroepen omdat het strekt tot bescherming van hem. Dus de winkelier kan nooit de vernietigbaarheid inroepen van een rechtshandeling vanwege het feit dat zijn contractuele wederpartij onder curatele is gesteld. Kijk maar in 3:50.
Weltrusten dan maarquote:
Jij studeren?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vanavond/morgen studeren. Maarja, over 3:15 uur ook jarig. Lastig lastig.
Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vanavond/morgen studeren. Maarja, over 3:15 uur ook jarig. Lastig lastig.
Hoe lang is het geleden dat je echt gestudeerd hebtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Straf(proces)recht inderdaad.
[..]
2011 geloof ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je echt gestudeerd hebt
Lijkt me een geldig excuus. Bovendien kan je ook op zondag studeren tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kut is dat hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Anders negeren jullie allemaal mijn post
Morgen een feestje, ik heb de zondag dus al afgeschreven. Zo kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Lijkt me een geldig excuus. Bovendien kan je ook op zondag studeren toch
Gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Morgen een feestje, ik heb de zondag dus al afgeschreven. Zo kan het alleen maar meevallen
En moet ik nog betalen voor het gebruiken van jouw grapquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef eriksd het volgende:
Ik ben vandaag om tien over half acht begonnen met werken. Even applaus voor mijzelf.
Ik hoop dat je er succes mee hebt, snoeperdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
En moet ik nog betalen voor het gebruiken van jouw grap
Redelijk, betreffende dame was wel echt heel leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er succes mee hebt, snoeperd
Oh oke dan is het goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben ook al gestopt hoorDat was de een na laatste pagina die ik nog moest
Zie! Mijn grap is de matchmaker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Redelijk, betreffende dame was wel echt heel leuk
Ze had engelen vleugels gevangen van de rapper... toen heb ik daarna maar een beetje haar vleugels en schouder staan aaien met mijn zatte kopquote:
Jij bent dan ook een fiscalist en dus autist.quote:
Nou, je gooit ze de wet keihard op tafel.quote:
En op welk moment hoort iedereen dan in een deuk te liggen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, je gooit ze de wet keihard op tafel.
Iedereen schrikt en denkt WTF?
En dan roep jij : DE WET DAMES EN HEREN.
Op het moment dat mensen denken " Holly shit, wat was dat? Oh hee het was de wet die zomaar mij liet schrikkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En op welk moment hoort iedereen dan in een deuk te liggen?
Ik vroeg mij hetzelfde af.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En op welk moment hoort iedereen dan in een deuk te liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |