quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef ylSs het volgende:
Ik doe soort van crossfit veel beterderderdor.
Jezus wat weinigquote:Voor het hertentamen van 17 januari j.l. is 42,5% van de deelnemende studenten geslaagd. Dat is ongeveer 4% minder dan bij het hertentamen van vorig jaar.
Grapje met de wettenbundel, klinkt interessant, vertelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
Zo, thuis !
Ik heb gister trouwens nog wat dames vreselijk laten lachen door eriks grapje met een wettenbundel[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
Zo, thuis !
Ik heb gister trouwens nog wat dames vreselijk laten lachen door eriks grapje met een wettenbundel[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
Zo, thuis !
Nee, is gewoon vernietigbaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Klopt het trouwens dat als een winkelier iets verkoopt aan een onder curatele-gestelde en de winkelier hier later achterkomt en ongedaan wil maken, hij pech heeft omdat hij dit in het register had moeten checken?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
Grapje met de wettenbundel, klinkt interessant, vertel
quote:
Ik was uit stage meteen naar college, en toen meteen naar de kroeg, dus ik had nog een bw bij mij. Dames zaten ook een beetje in dat wereldje, dus in de staat dat ik verkeerde, dacht ik even lollig te doen. "ja en dan moet ik zo naar de bar lopen en dit wetboek erop gooien en dan heel hard roepen " DE WET DAMES EN HEREN"quote:
Ja ik doe ook niet aan 'fitness'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef ylSs het volgende:
Mja het is nuttige kracht. Dus minder shapen dan met normaal fitness. Maar je bent wel veel fitter door crossfit dan met fitness. Maar goed net wat je wil. Daarnaast doe ik niet echt crossfit het lijkt erop. Maar denk wel dat fitness waste of time is als je echt fitter wil worden.
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef Aurelius. het volgende:
Erik vraagt een kleine vergoeding voor deze line
waarop ga je fout dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan snap ik dit stukje niet:
[ afbeelding ]
Curatele beschermt alleen de ondercuratelegestelde bij mijn weten; niet de ander. Ik ben het dus niet met Saul eens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan snap ik dit stukje niet:
[ afbeelding ]
Voor mijn gevoel blijkt uit dat onderste blok dat een verkoper zich later niet erop kan beroepen dat hij een verkoop ongedaan wil maken omdat een persoon onder curatele gesteld is. Ik meen dat er staat dat de verkoper dit dan maar vooraf in het register had moeten checken.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Yreal je bent een eindbaas.
Dat zou ik eigenlijk ook zeggen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel blijkt uit dat onderste blok dat een verkoper zich later niet erop kan beroepen dat hij een verkoop ongedaan wil maken omdat een persoon onder curatele gesteld is. Ik meen dat er staat dat de verkoper dit dan maar vooraf in het register had moeten checken.
quote:Maffiabaas laat dorp op dochter stemmen in talentenjacht
ROME -
Een Italiaanse vermeende maffiabaas zou honderden mensen hebben gedwongen om op zijn dochter te stemmen in een Italiaanse talentenjacht op televisie.
'Maffiabaas' Domenico Ferrara zou meer dan driehonderd mobieltjes hebben uitgedeeld aan vrienden en buren uit zijn dorp. Hij zou ze de opdracht gegeven hebben om op zijn 13-jarige dochter Giovanna te stemmen in de tv-show 'Ti lascio una canzione,' een Italiaanse zangtalentenjacht voor kinderen, zo meldt de Daily Telegraph.
De politie kwam op het spoor van de fraude toen agenten bij een inval in het huis van de man de mobieltjes vonden. De laatstgebelde nummers bleken die van de talentenshow te zijn.
Ferrara wordt verdacht van drugssmokkel en zit daar nu voor vast. Hij zou aan het hoofd staan van de beruchte Ferrara-Cacciapuoti Camorra clan, een misdaadsyndicaat dat in de buurt van Napels opereert.
De acties van haar vader pakten uiteindelijk niet best uit voor de 13-jarige Giovanna. Ze werd slechts tweede.
Het is wel van belang dat de vernietigbaarheid alleen door de onder curatele gestelde in kan worden geroepen omdat het strekt tot bescherming van hem. Dus de winkelier kan nooit de vernietigbaarheid inroepen van een rechtshandeling vanwege het feit dat zijn contractuele wederpartij onder curatele is gesteld. Kijk maar in 3:50.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel blijkt uit dat onderste blok dat een verkoper zich later niet erop kan beroepen dat hij een verkoop ongedaan wil maken omdat een persoon onder curatele gesteld is. Ik meen dat er staat dat de verkoper dit dan maar vooraf in het register had moeten checken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Curatele beschermt alleen de ondercuratelegestelde bij mijn weten; niet de ander. Ik ben het dus niet met Saul eens.
Ik moest keihard lachen. Anus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:32 schreef Aurelius. het volgende:
Ben benieuwd wat Spotless over deze kwestie te zeggen heeft
Dan is het goed. Vriend.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het was louter bedoeld als aanvulling op jouw post![]()
We zullen het over 263 posts horen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoop dat Paxcon er wat aan heeft
Thanksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is wel van belang dat de vernietigbaarheid alleen door de onder curatele gestelde in kan worden geroepen omdat het strekt tot bescherming van hem. Dus de winkelier kan nooit de vernietigbaarheid inroepen van een rechtshandeling vanwege het feit dat zijn contractuele wederpartij onder curatele is gesteld. Kijk maar in 3:50.
Weltrusten dan maarquote:
Jij studeren?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vanavond/morgen studeren. Maarja, over 3:15 uur ook jarig. Lastig lastig.
Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vanavond/morgen studeren. Maarja, over 3:15 uur ook jarig. Lastig lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |