Zeker! Al hebben we bij de reclame over de ovulatietests al wel de grap gemaakt dat we die straks misschien moeten gaan gebruiken zodat we weten wanneer we het niet moeten doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Precies en Covie en ik zijn het voorbeeld dat je daarna ook heus wel weer sex kunt hebben
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef covie het volgende:
[..]
Zeker! Al hebben we bij de reclame over de ovulatietests al wel de grap gemaakt dat we die straks misschien moeten gaan gebruiken zodat we weten wanneer we het niet moeten doen.![]()
Twentemeisje mooie 3D echo hoor!! En over 2 weken gewoon weer!
Poliklinisch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef pessie het volgende:
Haha tm inderdaad een hoop armen en benen. Leuk dat u e in de herkansing mag.
Mandy wil je thuis bevallen of poliklinisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Leuk TM! Er valt nog best wat te zienEn leuk om over 2 weken nog eens te kijken
Wij hadden vandaag de herkansing van de 3D-echo en jawel hoor, ze lag weer met haar voeten voor haar gezicht, was echt helemaal niets te zien, nog geen half gezichtje ofzo.
Heel dag dag was ze superdruk en net tijdens de echo lag ze natuurlijk lekker te tukken, geen beweging in te krijgen. Dussss nu mogen we volgende week donderdag voor de 3e keer terug komen. Als het dan weer niks wordt geven we het op
. Meting kwam woensdag nog precies op de gestelde termijn uit, nu lag ze een weekje voor op de groei. Maarja, dat is ook zo'n precisiewerk, dat meten.
Heb wel een goede troosthaha, eigenwijze baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaargh, daar heb ik zo'n zin in nu!!!!!Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Dan zal ik je troosten met de gedachte dat de optelsom hoogzomer + hoogzwanger = véél zweet niet zo heel fantastisch is. Maar ik geniet wel van het zonnetje, want het is toch ook wel een voordeel en heel gezellig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 04:08 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara wat doe je nu heb ik ook zin in BBQ en zomer.
L0t wat jammer dat je beeb zo eigenwijs, ik hoop dat ie volgende keer wat meer van zichzelf wil laten zien.
Vertel dat de baby in mijn buik. Die heeft er nog geen zin inquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:35 schreef draculettetje het volgende:
As jij moet niet in t shirt rond lopen
jij moet bevallen....
Wie weet. Gisteravond was beeb echt mega actief. Nu weer wat rugkramp maar misschien komt dat omdat mn lijf pijn doet na het slapen? maar, aan de andere kant, als ik slaap hou ik hetcecht nog wel een tijd vol, het is het wakker zijn en zuchten en alles wat heel vermoeiend en frustrerend is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:29 schreef kant, als ik slaap ipv halve nachten lig te zuchten hou ik dit echt nog wel even vol. Het is vooralurl=http://forum.fok.nl/user/profile/342185]As1981[/url] het volgende:
Fijn dat je lekker geslapen hebt Pessie. Stilte voor de storm?
De laatste geplande ks-s werden eerder uitgevoerd wegens eigenwijsheid van de babysquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:31 schreef klumsy het volgende:
owja voor ik het vergeet meld![]()
maargoed voor de 39 weken doen ze geen geplande kz... dus het kan best zijn dat ik voor die tijd een keer vergeet me te meldenen als ze onverwachts toch besluit te komen dan komt Skoap wel een update doen
Ik heb er altijd van gedroomd om zwanger te zijn in de zomer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:00 schreef Babbel1 het volgende:
Ooh../dagdroommodus aan...Straks kunnen we deze zomer bbq'en in ons nieuwe huis met mijn dikke buik![]()
Nog 6 dagen tot mijn echo... spannend!! Heb gisteren wel dikke strepen geplast toen ik precies 6 weken was. Dit was echt een mijlpaal, omdat ik vorige keer op deze dag 's ochtends een negatieve MvM test had en 's avonds de vm begon..
Sinds gisteren ben ik ook aan het plassen voor MvM, maarreh.. Hoe plassen jullie in die maatbeker? Hij is te groot om hem onder me te houden in de wc, dus ik zat vannacht gehurkt voor de pot met de maatbeker.. charming
Jaaaaaa goed geregeldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:31 schreef klumsy het volgende:
en als ze onverwachts toch besluit te komen dan komt Skoap wel een update doen
Bij mij juist tussen de 38ste en de 39ste week zei de gyn... Ach, nog anderhalve week en dan zie ik hem, dan zal ik het wel horen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:31 schreef klumsy het volgende:
owja voor ik het vergeet meld![]()
maargoed voor de 39 weken doen ze geen geplande kz... dus het kan best zijn dat ik voor die tijd een keer vergeet me te meldenen als ze onverwachts toch besluit te komen dan komt Skoap wel een update doen
Wat mooi tm en over 2wk nog een keer extra gluren. En als hij dan nog niet goed te zien is mag je dan nog een keer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
10 is een mooi rond getal As, je moest het daar maar eens bij laten dame! :-) En dan Pessie in de achtervolging...
LB doe je best!!
Kijk eens wie wij vanmiddag op beeld hebben ontmoet. Op de echo lijkt hij echt veel op zijn grote zus, benieuwd of dat straks ook echt zo is!! Helaas was het wel een parade van armen en benen voor zijn gezicht, dus over twee weken mogen we terugkomen voor een nieuwe sessie, not bad
.
[ afbeelding ]
Juud je krijgt de groetjes van Rita.
Daar hoop ik toch echt nog ergens tussen te zitten. Maar hier gebeurt er nog niksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:41 schreef pessie het volgende:
En ik zeg:
As
Pessie
Fieder
Maar goed, dan moet ik wel op gaan schieten
Bij mij bleven ze ook wel een tijdje hangen hoor. Heb je al 2 pcm gehad? Als ze het dan nog blijven doen na een uur zo ik wel even bellen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:44 schreef Fieder het volgende:
Als het na het douchen pijnlijk blijft zijn het echte toch?
Met een beetje mazzel heb ik nog 4 weken voorwerk te gaan
Foto in buikentopic als Greenpeace m niet terugrolt...
Ja, schrikken was het zeker.. Maar ik vind het ook zo gek dat het zo snel ook weer over was, misschien had ik het niet eens als helderrood bloed gezien als ik niet onder de douche had gestaan.. Ik heb de hele dag ook geen bloed gehad met afvegen ofzo.. Ik denk dat ik zo toch maar even het ziekenhuis bel, omdat ik merk dat ik al de halve dag aan het googlen ben.. en het levert me echt geen nieuwe informatie opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:00 schreef laiveneertiekje het volgende:
Babbel, schrikken is dat he. Ik zou gewoon even bellen, dan zijn ze iig op de hoogte..
Hier lijkt het over te zijn, maar ik merk wel dat ik het spannend blijf vinden.
Bellen kan geen kwaad, misschien mag je wel langs komen om het hartje te horen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ja, schrikken was het zeker.. Maar ik vind het ook zo gek dat het zo snel ook weer over was, misschien had ik het niet eens als helderrood bloed gezien als ik niet onder de douche had gestaan.. Ik heb de hele dag ook geen bloed gehad met afvegen ofzo.. Ik denk dat ik zo toch maar even het ziekenhuis bel, omdat ik merk dat ik al de halve dag aan het googlen ben.. en het levert me echt geen nieuwe informatie op
^^quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef L0t.. het volgende:
Hè Babbel, dat is rot. Heel grote kans dat het gewoon iets onschuldigs is maar goed dat je even belt, al is het maar voor je gemoedsrust
misschien dan nog maar even niet bevallen....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:00 schreef Fieder het volgende:
Wel onstilbare honger, kan alles wat ik zie wel eten
Fijn dat je even langs kan komen. Succes!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:11 schreef Babbel1 het volgende:
We gaan nu langs het ziekenhuis voor een echo.. Ze zei er wel bij dat het nog zo pril was, dat het hartje misschien nog niet te zien is, maar ze kan in ieder geval even kijken..
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:06 schreef Kyara het volgende:
misschien dan nog maar even niet bevallen....
Ik moet veel meer pijn hebben voordat er een baby komt. Van rugkrampen en harde buiken krijg je in principe geen ontsluiting. Het i s een irrationele angst, dat weet ik wel, maar toch he... zwangerschapshormonen... baby beweegt ook nog, geen gebroken vliezen, dus tsja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:57 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
Euh pessie doe maar nietkan de vk niet even komen checken? Snap wel dat je niet steeds wilt bellen maar dit is ook niet fijn.
Babbel
Jij staat bovenaan! Schiet es opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef As1981 het volgende:
Wat is het rustig de laatste twee dagen. Iedereen aan het coconnen?
Nou Moet zeggen dat de afgelopen twee dagen best heftig waren emotioneel door prive dingen en ik absoluut niet aan bevallen moest denken. Als het goed is, is dat klaar. Hoop ik dat ik straks wel kan slapen en dan kunnen we morgen kijken of we kunnen bevallen. Laat ik zeggen dat ik blij ben dat het niet gisteren of vandaag zo ver was.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan! Schiet es op![]()
Het gerommel is weer afgenomen hier.
Volgende week zaterdag is een hele mooie datumquote:Op zondag 10 februari 2013 08:54 schreef klumsy het volgende:
meld... en ook niet bevallen
vandaag wel even alles aan kant maken, op de een of andere manier zal het me niet verbazen als die kleine meid komende week wel mooi vind om te komen...
ik wist pas achteraf wie mijn ks heeft gedaan. Maar met al die operatiekleding kon ik niet eens mijn eigen man herkennenquote:Op zondag 10 februari 2013 08:59 schreef klumsy het volgende:
nou dan liever wat eerder, woensdag ofzowant na vrijdag is mijn vaste gyn. op vakantie dus die kan de kz dan niet doen ( de geplande nu ook niet trouwens ) maar woensdag en donderdag heeft ze dacht ik wel dienst
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:27 schreef Cwen het volgende:
Oh, en jompel voor mij, Hil, Hil en covie, want vrijdag 13 weken!!
Om het te vieren draag ik sinds vrijdag positiebroeken - wat een zaligheid!
Ik had er schijnbaar een iets te straks shirt over aan, dus dan zag je de bovenste rand duidelijk... Het is mij niet echt opgevallen btw. Ik had wel het idee dat er een vermoeden rondging, maar niet in die klas....quote:Op zondag 10 februari 2013 11:37 schreef Cwen het volgende:
Haha Laiv, dat is ook bijzonder! In mijn omgeving weet niemand daar iets van, dus ik show ze overal, behalve op werk - daar weten ze nog niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
En als ik dan toch bezig ben nog een echofoto van onze koppoterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lief! Je naam staat btw wel op de echo, of is dat niet jouw naam?
Cwen, Hil, Hil en Covie 2e trimester!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H&M 100 denier: http://www.hm.com/nl/product/03486?article=03486-Aquote:Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke jurkjes!
Als iemand nog weet waar ik 40 denier of meer positiepanty's kan vinden, ik hoor het graag. Zoek me rot. Ik hijs me nu nog in gewone, maar bij niet allemaal kan ik ze lekker tot onder m'n boobs hijsenen dan zit het rot.
Die goedkope voor niet-zwangeren glimmen ja, de zwangerschapsleggings nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
De leggings van de Hema glimmen... En dan lijken m'n benen nog 2x zo dik als dat ze al zijn. Sommige panty's hebben dat ook. Liefst heb ik 40 of 60 denier, maar als ik die al kan vinden, zijn ze er nooit meer in mijn maat.
Oh die hebben ze hier dan nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die goedkope voor niet-zwangeren glimmen ja, de zwangerschapsleggings nietDie zijn van de hema mama licious collectie
Ja ik wel. We eten nogal regelmatig buiten de deur. En ik verkies dan de vitaminen boven het risico. Ik ben zelf misschien niet ubervoorzichtig, dus ik denk dat het heel persoonlijk is. Ik voel me er goed bij. Maar als je er zelf over gaat twijfelen en piekeren, dan is dat natuurlijk ook niet goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Ohja! Eten jullie salade in een restaurant ofzo? Thuis was ik altijd alles goed af maar gisteren heb ik wel sla op in een restaurant. Ik oordeel hoe het eruit ziet en of het een net restaurant is, meestal eet ik het niet. Gisteren dus wel maar daarna twijfel ik weer of ik het wel moest doen. Twijfelkont
Ik ga zomestrakjes bij de Miss Etam een broek passen. En hem dan vervolgens op Marktplaats kopenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:27 schreef Cwen het volgende:
Oh, en jompel voor mij, Hil, Hil en covie, want vrijdag 13 weken!!
Om het te vieren draag ik sinds vrijdag positiebroeken - wat een zaligheid!
Ik vraag me stiekem een beetje af hoe Hilliebillie voor het eggie heetquote:Op zondag 10 februari 2013 12:33 schreef Fieder het volgende:
Haha Laiv oplettend stel zeg!
Spirit![]()
2e trimester mijlpalen![]()
Lekker verwarrend trouwens, 2 Hils op dezelfde datum
Ja ik, en al wat te zwaar voor de zwangerschap, dus ik at de laatst weken van mijn eerste zwangerschap een of twee komkommers en een zakje wortels per dag, naast flink wat brood, fruit, salade en crackers.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef Fieder het volgende:
Ik heb nog steeds zooooo'n trek de hele dag. Ik moet gewoon eten anders word ik gek. Herkent iemand dat van de laatste weken? Ik hoor juist altijd dat mensen niks meer willen eten met hun dikke buik.
Gezellig Suiker, bellelena ontmoeten!
Ik heb dat al de hele zwangerschap dus kan me niet voorstellen dat dat straks minder wordtquote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef Fieder het volgende:
Ik heb nog steeds zooooo'n trek de hele dag. Ik moet gewoon eten anders word ik gek. Herkent iemand dat van de laatste weken? Ik hoor juist altijd dat mensen niks meer willen eten met hun dikke buik.
Gezellig Suiker, bellelena ontmoeten!
Ah ben niet de enige dus. Ik zit nu op +15, dus ik vind het wel mooi geweest. Ik ga morgen maar een paar komkommers inslaan. Als ik niet eet word ik misselijk namelijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja ik, en al wat te zwaar voor de zwangerschap, dus ik at de laatst weken van mijn eerste zwangerschap een of twee komkommers en een zakje wortels per dag, naast flink wat brood, fruit, salade en crackers.
Tijdens de bv periode ook veel honger gehad, vooral de eerste 8/9 maanden, daarna ging het over.
STOMquote:
Mijn ouders kwamen net langs met een pak reuze mergpijpen en die laten ze dan ook hier liggen, de etters. Er zitten er nu nog 2 in en ik heb er al 2 op.... Ik ben zo hard mn best aan het doen ze laten liggen tot vriend thuis isquote:Op zondag 10 februari 2013 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb van die dagen dat ik kan blijven eten. Vandaag is zo'n dag![]()
.
Thnx! Ik ga vanaaf eens ff kijken. Nu niet thuis. Vrienden terugbrengen naar Schiphol en badje halen daarna.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
STOMHier hebben ze enkele maanden geleden de Hema verbouwd en toen is er een heel assortiment voor zwangeren bijgekomen. Superfijn
![]()
Volgens mij is het deze http://www.hema.nl/winkel(...)s/legging-(45511399)
Qua leggings (en ik heb nogal stevige kuiten dus ze passen vaak niet) ben ik nu helemaal fan van Born2wait! Ze hebben leggings met een soort buikband maar dan tot halverwege je buik. Ik vind ze top.quote:
Maar dan zie je toch een hele lelijke lijn onder je jurkje of topje?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:11 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Qua leggings (en ik heb nogal stevige kuiten dus ze passen vaak niet) ben ik nu helemaal fan van Born2wait! Ze hebben leggings met een soort buikband maar dan tot halverwege je buik. Ik vind ze top.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
OOOHHH, wat een lieve nieuwe babycollectie trouwens bij de Hema![]()
http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding
Sorry, ik verveel me een tikkeltje
Sophie is het eerste dat ik zelf kocht. Ik was er meteen verliefd opquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Fieder het volgende:
Ahhh Spark wat leuk
Ik zie Sophie de giraf , die heb ik ook!![]()
![]()
En wat is dat rupsje naast die roze knuffel?
ik heet anders hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 14:24 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vraag me stiekem een beetje af hoe Hilliebillie voor het eggie heet
Hilzillah heet voor het eggie Hilmar. Wat weer komt van HILlechien MARia
(Uitlachen is verboden)
Maar jij hebt maatj mini daar pas ik nooit in.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:52 schreef becky27 het volgende:
Ik heb nog een hele hoop zwangerschapskleding te koop!
OUD / [OUD] Vraag en aanbod 111
Ik ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef frezan het volgende:
[..]
Maar jij hebt maatj mini daar pas ik nooit in.
Ik heb net mn groei-echo gehad en die werd gewoon door echografiste gedaan (eigen praktijk). Zij vertelde me alles wat ik weten moest en er was niks geks te zien, dus ik neem niet aan dat er een nabespreking volgt. Resultaten worden per brief naar vk gestuurd. Kweenie hoe het met een gyn zit want die hebbikniequote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef danic het volgende:
Morgen een 3d echo om even te spieken en dinsdag de groeiecho. Vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd. Vorige x zo'n echo niet gehad, dus ik vroeg me af of jullie wisten of deze echo door de echoscopiste wordt gedaan, of door een gynaecoloog? En als de echoscopiste het doet, spreek je daarna dan nog een gyn?
Nou ja, zo niet dan ga ik even een afspraak met een gynaecoloog plannen, want heb wat vragen en de vk praat er een beetje overheen.
Bij mij was het een echo door echoscopist en dan kwartier later afspraak bij de gyn.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef danic het volgende:
12 kg is hartstikke netjes as![]()
Dat ben ik nu ook aangekomen, alleen zit ik vandaag op 31 weken, dus ik ben er nog niet...
Maar als jij niet bevalt tussen nu en morgenochtend dan heb je dus toch nog je afspraak....weet je voor jezelf al wat je zou willen? Een inleiddatum afspreken of nog even afwachten?
Hier zijn we nagenoeg klaar voor de kleine. De proefkaartjes zijn binnen, maar hetkaartje wat onze voorkeur had valt nogal tegen en mijn vriend heeft mijn favoriet gevetootwas nog wel zo'n schattig hertje. Dus ik ga nog een verder oriënteren. Er zit zeker wel een kanshebber bij, maar die geeft geen wauw-gevoel helaas.
De box hebben we net in elkaar gezet, het kamertje is nagenoeg klaar voor gebruik en de traktatie voor de kraamvisite is ook net bezorgd (iets anders dus dan beschuit met muisjes). Ook al lekkers in huis gehaald voor mijn laatste werkdag over 3 wekenje kan het maar in huis hebben toch?
Nu dus nog de adressenlijst voor de kaartjes nakijken (volgens mij had ik em opgeslagen op de computer), de bellijst/direct te regelen lijst idem en de vluchttas.
Gaat helemaal goedkomen, want die tas ga ik nu echt nog niet doen. Geeft wel een fijn gevoel dat alles op wat details na, gewoon klaar is voor zusje.
Morgen een 3d echo om even te spieken en dinsdag de groeiecho. Vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd. Vorige x zo'n echo niet gehad, dus ik vroeg me af of jullie wisten of deze echo door de echoscopiste wordt gedaan, of door een gynaecoloog? En als de echoscopiste het doet, spreek je daarna dan nog een gyn?
Nou ja, zo niet dan ga ik even een afspraak met een gynaecoloog plannen, want heb wat vragen en de vk praat er een beetje overheen.
de M staat toch echt voor mediumquote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef frezan het volgende:
[..]
Maar jij hebt maatj mini daar pas ik nooit in
Ja die heb ik dus al een keer gekocht, maar toen hield ik ongeveer nog een mij over aan de bovenkantquote:Op zondag 10 februari 2013 18:41 schreef Suikertante het volgende:
En Spirit, bij de HEMA heb je van die strakke rokjes, als je daar een strakke top op draagt is het best wel sexy!
Je bent al 24 weken, dat kan primaquote:Op zondag 10 februari 2013 19:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik voel schopjes boven mijn navel. Kan dat nu al? Ik ben pas 24 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |