abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122648842
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

16 september: Kleurdoos
27 september: Ymme
27 september: Spewey
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:11:21 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122648875
As, jij gaat gewoon vannacht in je eigen topic bevallen! En dan volg ik ook ;)
pi_122648897
Volgens mij het 10de topic waarin ik bovenaan sta.
Ben benieuwd wie er in dit topic gaat bevallen.

Als ik iets moet aanpassen hoor ik het wel.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:32:38 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122649804
As en Pessie, ik ben benieuwd!!

En ik ga dit weekend proberen rustig te doen! ^O^
pi_122650173
10 is een mooi rond getal As, je moest het daar maar eens bij laten dame! :-) En dan Pessie in de achtervolging...

LB doe je best!!

Kijk eens wie wij vanmiddag op beeld hebben ontmoet O+. Op de echo lijkt hij echt veel op zijn grote zus, benieuwd of dat straks ook echt zo is!! Helaas was het wel een parade van armen en benen voor zijn gezicht, dus over twee weken mogen we terugkomen voor een nieuwe sessie, not bad :P.

Juud je krijgt de groetjes van Rita :).
pi_122650216
Leuk tm! Herkansing is helemaal niet vervelend ^O^
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:39:42 #7
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122652880
Ik heb gisteren mijn kraampakket ook thuisgehad, leuk om uit te pakken.Maar verder blijft alles in de doos (met uitzondering van een dekentje en knuffel) tot aan de bevalling. Verloskundige en kraamzorg weten wel wat ze er van nodig hebben. En bij een ziekenhuisbevalling heb je minder spullen nodig van het kraampakket lijkt me.

Leuk dat je een herkansing hebt TM!

Wij hebben mini afgelopen maandag ook nog op een pretecho gezien in 3D. Zo lief.

Zet 'm op As!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122653083
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

Precies en Covie en ik zijn het voorbeeld dat je daarna ook heus wel weer sex kunt hebben ;)
Zeker! Al hebben we bij de reclame over de ovulatietests al wel de grap gemaakt dat we die straks misschien moeten gaan gebruiken zodat we weten wanneer we het niet moeten doen. :+

Twentemeisje mooie 3D echo hoor!! En over 2 weken gewoon weer! O+
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:45:31 #9
259886 pessie
pi_122653190
Haha tm inderdaad een hoop armen en benen. Leuk dat u e in de herkansing mag.

Mandy wil je thuis bevallen of poliklinisch?
pi_122653251
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef covie het volgende:

[..]

Zeker! Al hebben we bij de reclame over de ovulatietests al wel de grap gemaakt dat we die straks misschien moeten gaan gebruiken zodat we weten wanneer we het niet moeten doen. :+

Twentemeisje mooie 3D echo hoor!! En over 2 weken gewoon weer! O+
:D
Wij kunnen blijkbaar niet rekenen.....
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:47:59 #11
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122653335
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef pessie het volgende:
Haha tm inderdaad een hoop armen en benen. Leuk dat u e in de herkansing mag.

Mandy wil je thuis bevallen of poliklinisch?
Poliklinisch.

Mini was bij onze pretecho druk aan het proberen om een volledige vuist en daarna vingers in de mond te krijgen. Hoeveel past er in mijn mond? Schitterend om te zien. Had er wel uren naar kunnen kijken.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122653539
Leuk TM! Er valt nog best wat te zien :) En leuk om over 2 weken nog eens te kijken O+

Wij hadden vandaag de herkansing van de 3D-echo en jawel hoor, ze lag weer met haar voeten voor haar gezicht, was echt helemaal niets te zien, nog geen half gezichtje ofzo :').
Heel dag dag was ze superdruk en net tijdens de echo lag ze natuurlijk lekker te tukken, geen beweging in te krijgen :'). Dussss nu mogen we volgende week donderdag voor de 3e keer terug komen. Als het dan weer niks wordt geven we het op :P. Meting kwam woensdag nog precies op de gestelde termijn uit, nu lag ze een weekje voor op de groei. Maarja, dat is ook zo'n precisiewerk, dat meten.

Heb wel een goede troost :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:53:23 #13
259886 pessie
pi_122653654
Haha lot! Comfort food!
pi_122653723
TM O+ mooie plaatjes! Dat neusje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122653799
Mandy :D

Lot drie keer is scheepsrecht toch. Nu al lekker eigenwijs dus.
Oh en goede troost ^O^
  vrijdag 8 februari 2013 @ 21:08:15 #16
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122654420
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Leuk TM! Er valt nog best wat te zien :) En leuk om over 2 weken nog eens te kijken O+

Wij hadden vandaag de herkansing van de 3D-echo en jawel hoor, ze lag weer met haar voeten voor haar gezicht, was echt helemaal niets te zien, nog geen half gezichtje ofzo :').
Heel dag dag was ze superdruk en net tijdens de echo lag ze natuurlijk lekker te tukken, geen beweging in te krijgen :'). Dussss nu mogen we volgende week donderdag voor de 3e keer terug komen. Als het dan weer niks wordt geven we het op :P. Meting kwam woensdag nog precies op de gestelde termijn uit, nu lag ze een weekje voor op de groei. Maarja, dat is ook zo'n precisiewerk, dat meten.

Heb wel een goede troost :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, eigenwijze baby.

Aaargh, daar heb ik zo'n zin in nu!!!!!
pi_122655174
ahhh TM O+ leuk dat je nog een keer mag!

Haha Lot kleine eigenwijs! Wel leuk nog een keer, ook al is het dan de laatste kans. En die McFlurry maakt ook een hoop goed natuurlijk.
pi_122659417
Eigenwijze echobeebs vandaag! Maar herkansingen zijn ook leuk O+
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:28:51 #19
381212 Gulara
From the future
pi_122661869
Lieve foto's TM. O+ Ziet er lekker flexibel uit inderdaad. Volgende keer nog een keer spieken, leuk!

En jouw prima ballerina maakt het wel heel bont, L0t! Krijg je al die McFlurries ook vergoedt? :Y) Ik ga voor je duimen dat ze volgende keer haar -ongetwijfeld- knappe koppie laat zien.

Mijn laatste echo was met 19 weken-en-nog-iets. En daarna niks meer, -O- dus geniet allemaal van de echo's! *O*

En ik zie dat As en Pessie in dit topic gaan bevallen. *O* Ik zit er klaar voor hoor dames! :% :%

Maar nu eerste ontbijt en misschien ook een paracetamol want heb een hele nare hoofdpijn. Hoop dat het zo weggaat want vanmiddag naar IKEA en BBQ. *O*
pi_122667636
Gulara wat doe je nu heb ik ook zin in BBQ en zomer.

L0t wat jammer dat je beeb zo eigenwijs, ik hoop dat ie volgende keer wat meer van zichzelf wil laten zien.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 05:17:50 #21
381212 Gulara
From the future
pi_122667751
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 04:08 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara wat doe je nu heb ik ook zin in BBQ en zomer.

L0t wat jammer dat je beeb zo eigenwijs, ik hoop dat ie volgende keer wat meer van zichzelf wil laten zien.
Dan zal ik je troosten met de gedachte dat de optelsom hoogzomer + hoogzwanger = véél zweet niet zo heel fantastisch is. Maar ik geniet wel van het zonnetje, want het is toch ook wel een voordeel en heel gezellig.

Bij een BBQ mis ik wel altijd m'n wijntje extra veel. :'(
pi_122667893
Ooh../dagdroommodus aan...Straks kunnen we deze zomer bbq'en in ons nieuwe huis met mijn dikke buik O+

Nog 6 dagen tot mijn echo... spannend!! Heb gisteren wel dikke strepen geplast toen ik precies 6 weken was. Dit was echt een mijlpaal, omdat ik vorige keer op deze dag 's ochtends een negatieve MvM test had en 's avonds de vm begon..

Sinds gisteren ben ik ook aan het plassen voor MvM, maarreh.. Hoe plassen jullie in die maatbeker? Hij is te groot om hem onder me te houden in de wc, dus ik zat vannacht gehurkt voor de pot met de maatbeker.. charming ;)
pi_122668051
Oh, bij mij paste het wel, ik zette hem bijna neer in de wc zeg maar. Misschien een andere kleinere beker oid aanschaffen?
pi_122668074
Hoogzomer is idd wat minder, maar BBQ O+. Hebben ze daar geen alcohol vrije rosé, heb je nog een beetje het idee dat je een wijntje drinkt. Maar ook ik zal blij zijn als ik weer een echt wijntje kan drinken mis dat af en toe ook wel.
pi_122668167
Moge wat een rust in het topic. Net zoals hier thuis.
Ik vond hoogzwanger in de zomer niet erg. Lekker buiten in de tuin. Weinig kleding en slippers aan.
Nu zitten mijn schoenen niet lekker, krijg ik mijn jas nog maar net dicht en kan ik peuter niet heerlijk buiten laten uitrazen.
Enige voordeel ik heb het snel warm dus waar iedereen het koud heeft vind ik het heerlijk. Loop ook steeds in een t-shirt :D

Oh en die BBQ klinkt super!
pi_122668197
As jij moet niet in t shirt rond lopen
jij moet bevallen.... ;)
pi_122668213
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 08:35 schreef draculettetje het volgende:
As jij moet niet in t shirt rond lopen
jij moet bevallen.... ;)
Vertel dat de baby in mijn buik. Die heeft er nog geen zin in :D

En peuter pakt maar elke dag de slingers en ballonnen om op te hangen. Maar we hebben geduld.
pi_122668239
Morgen komt ie gewoon!

En hoogzwanger in de zomer O+
(vooral toen het 30 graden was :D heerlijk niks doen)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:24:29 #29
259886 pessie
pi_122668536
Ook hier betrekkelijk rustig. Vannacht lekker geslapen.

Liever hoogzwanger in de zomer dan in de winter. Vond de warmte echt weldadig voor mn lijf destijds.
pi_122668587
Fijn dat je lekker geslapen hebt Pessie. Stilte voor de storm?
pi_122668607
owja voor ik het vergeet meld 8-)

maargoed voor de 39 weken doen ze geen geplande kz... dus het kan best zijn dat ik voor die tijd een keer vergeet me te melden :@ en als ze onverwachts toch besluit te komen dan komt Skoap wel een update doen :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:33:24 #32
259886 pessie
pi_122668628
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:29 schreef kant, als ik slaap ipv halve nachten lig te zuchten hou ik dit echt nog wel even vol. Het is vooralurl=http://forum.fok.nl/user/profile/342185]As1981[/url] het volgende:
Fijn dat je lekker geslapen hebt Pessie. Stilte voor de storm?
Wie weet. Gisteravond was beeb echt mega actief. Nu weer wat rugkramp maar misschien komt dat omdat mn lijf pijn doet na het slapen? maar, aan de andere kant, als ik slaap hou ik hetcecht nog wel een tijd vol, het is het wakker zijn en zuchten en alles wat heel vermoeiend en frustrerend is.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:34:51 #33
259886 pessie
pi_122668644
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:31 schreef klumsy het volgende:

maargoed voor de 39 weken doen ze geen geplande kz... dus het kan best zijn dat ik voor die tijd een keer vergeet me te melden :@ en als ze onverwachts toch besluit te komen dan komt Skoap wel een update doen :)
De laatste geplande ks-s werden eerder uitgevoerd wegens eigenwijsheid van de babys :P
pi_122668655
:{ Ik ging net 'even' douchen, omdat ik daarna zou gaan zwemmen.. Krijg ik ineens een bloeding! Echt helderrood, het leek best veel, maar kan ook door het water komen natuurlijk.. Nu lijkt het weer weg... Heb al gegoogled en ik wacht het allemaal wel af.. Heb geen krampen en as vrijdag staat een echo gepland...

Doordat ik bij de gyaecoloog loop, heb ik nog geen verloskundige.. Ik weet eigenlijk niet of ik nu het ziekenhuis moet bellen om ze te 'informeren'? Het lijkt mij een beetje overbodig, niemand die nu garanties kan geven en ik ben niet in paniek ofzo.. Daarnaast is het ook daar weekend, dus de fertiliteitskliniek is toch niet open.. En ik zou toch ook niet direct voor een echo willen gaan, omdat mijn vriend nu aan het werk is tot 14.30u..
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:45:25 #35
259886 pessie
pi_122668784
Babbel wat eng! Je bent niet de enige hier die bloedingen heeft. Het kan bv komen doordat er een adertje springt of omdat de placenta voor ligt. :*
pi_122668826
Wat naar babbel. Als je nog niet wilt bellen ksn je nu niet veel doen.
Hopelijk is het iets onschuldigs.
pi_122668833
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 07:00 schreef Babbel1 het volgende:
Ooh../dagdroommodus aan...Straks kunnen we deze zomer bbq'en in ons nieuwe huis met mijn dikke buik O+

Nog 6 dagen tot mijn echo... spannend!! Heb gisteren wel dikke strepen geplast toen ik precies 6 weken was. Dit was echt een mijlpaal, omdat ik vorige keer op deze dag 's ochtends een negatieve MvM test had en 's avonds de vm begon..

Sinds gisteren ben ik ook aan het plassen voor MvM, maarreh.. Hoe plassen jullie in die maatbeker? Hij is te groot om hem onder me te houden in de wc, dus ik zat vannacht gehurkt voor de pot met de maatbeker.. charming ;)
Ik heb er altijd van gedroomd om zwanger te zijn in de zomer. O+

Verder steunt de maatbeker bij mij gewoon in de pot :P Ben 'al' 5 dagen bezig.

En wat naar, een bloeding :* Alles is wat meer doorbloed dus kan gewoon iets onschuldigs zijn. Geen krampen is volgens mij goed.
pi_122668864
Zwanger in de zomer O+. Al blaas ik van mezelf al snel genoeg op dus ben benieuwd :').

Babbel :*
pi_122669044
Oh en wb die kannen hier paste dat gewoon
pi_122669120
quote:
en als ze onverwachts toch besluit te komen dan komt Skoap wel een update doen :)
Jaaaaaa goed geregeld *O*

Hier was die MvM kan ook krap. Ik moest hem er eerst inzetten en dan pas gaan zitten. Maar ik zou gewoon een goedkoop maatbekertje halen, die hebben ook een schenktuit.

Nee Babbel wat naar! :* Het is vast onschuldig, en water kan het inderdaad meer laten lijken. Misschien maandag even bellen of ze een eerder plekje hebben dan vrijdag?

Zeg mede-LLM'ers ik wacht op jullie he? :)
Ik had vannacht echt serieuze krampen! Zodra ik in bed lag begon het. Het waren soort harde buiken met steken in mn liezen, maar ook echt met een soort hoogtepunt. Duurden ongeveer een minuut, om de 4 a 5 minuten. :o Maar na een halfuurtje stopte het en ben ik in slaap gevallen :')
pi_122669186
Spannend fieder alhoewel het niets hoeft te zeggen. Dat voorwerk lijkt me zwaar irritant.
pi_122669385
quote:

Bij mij juist tussen de 38ste en de 39ste week zei de gyn... Ach, nog anderhalve week en dan zie ik hem, dan zal ik het wel horen.

Vannacht ruk geslapen, ik wist niet meer hoe ik moest liggen met dit bekken, alles deed zeer.

As, Fieder en Pessie, I'm watching you! Wie van de drie gaat eerst?
pi_122669465
Babbel dat is schrikken. Hopelijk is het niks ernstigs.
pi_122669481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
10 is een mooi rond getal As, je moest het daar maar eens bij laten dame! :-) En dan Pessie in de achtervolging...

LB doe je best!!

Kijk eens wie wij vanmiddag op beeld hebben ontmoet O+. Op de echo lijkt hij echt veel op zijn grote zus, benieuwd of dat straks ook echt zo is!! Helaas was het wel een parade van armen en benen voor zijn gezicht, dus over twee weken mogen we terugkomen voor een nieuwe sessie, not bad :P.

[ afbeelding ]

Juud je krijgt de groetjes van Rita :).
Wat mooi tm en over 2wk nog een keer extra gluren. En als hij dan nog niet goed te zien is mag je dan nog een keer?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:41:48 #45
259886 pessie
pi_122669529
Fieder wat spannend! Maar klinkt echt als voorwerk. Ik hoop echt voor je dat je lijf minder voorwerk nodig gaat hebben dan mijn lijf kennelijk nodig vind :* . MochtMocht het op een gegeven moment heftiger worden kun je de truc : met 2 pcm onder de douche gaan nog uitproberen.

En ik zeg:
As
Pessie
Fieder

Maar goed, dan moet ik wel op gaan schieten :')
pi_122669590
Als het na het douchen pijnlijk blijft zijn het echte toch?
Met een beetje mazzel heb ik nog 4 weken voorwerk te gaan }:|

Foto in buikentopic als Greenpeace m niet terugrolt...

[ Bericht 14% gewijzigd door Fieder op 09-02-2013 11:29:02 ]
pi_122670356
Misschien is er hier een zwangere met interesse; ik heb een Moleskine Baby Journal in V&A gezet!

En het is hier nog steeds spannend met voorwerk dus enzo! Zet hem op dames! Ik hoop niet dat het nog weken voorwerk zijn hoor Fieder!
pi_122670776
Hier doen ze geen kz voor de 39 weken, omdat er bewezen is dat baby's die voor die tijd gehaald worden, vaker opstart problemen hebben mbt de ademhaling.... Geen idee of dat ook zo is, maar voor het ziekenhuis is het een reden om pas een kz te plannen vanaf week 39
pi_122670793
Ik zit trouwens bij het Meander in Amersfoort... Maar begreep dat ze bij het Antonius in Nieuwegein ook al kz plannen vanaf week 38
pi_122670893
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:41 schreef pessie het volgende:

En ik zeg:
As
Pessie
Fieder

Maar goed, dan moet ik wel op gaan schieten :')
Daar hoop ik toch echt nog ergens tussen te zitten. Maar hier gebeurt er nog niks :(
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:52:31 #51
259886 pessie
pi_122670932
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:44 schreef Fieder het volgende:
Als het na het douchen pijnlijk blijft zijn het echte toch?
Met een beetje mazzel heb ik nog 4 weken voorwerk te gaan }:|

Foto in buikentopic als Greenpeace m niet terugrolt...
Bij mij bleven ze ook wel een tijdje hangen hoor. Heb je al 2 pcm gehad? Als ze het dan nog blijven doen na een uur zo ik wel even bellen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:51:40 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122672634
Hier wederom een rustige dag in de buik. Warme choco en appeltaart leverde twee aarzelende schopjes op :'). Ik heb gewoon een heel lui kind denk ik :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122672833
Babbel, schrikken is dat he. Ik zou gewoon even bellen, dan zijn ze iig op de hoogte..

Hier lijkt het over te zijn, maar ik merk wel dat ik het spannend blijf vinden.
pi_122675320
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:00 schreef laiveneertiekje het volgende:
Babbel, schrikken is dat he. Ik zou gewoon even bellen, dan zijn ze iig op de hoogte..

Hier lijkt het over te zijn, maar ik merk wel dat ik het spannend blijf vinden.
Ja, schrikken was het zeker.. Maar ik vind het ook zo gek dat het zo snel ook weer over was, misschien had ik het niet eens als helderrood bloed gezien als ik niet onder de douche had gestaan.. Ik heb de hele dag ook geen bloed gehad met afvegen ofzo.. Ik denk dat ik zo toch maar even het ziekenhuis bel, omdat ik merk dat ik al de halve dag aan het googlen ben.. en het levert me echt geen nieuwe informatie op ;)
pi_122676121
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Ja, schrikken was het zeker.. Maar ik vind het ook zo gek dat het zo snel ook weer over was, misschien had ik het niet eens als helderrood bloed gezien als ik niet onder de douche had gestaan.. Ik heb de hele dag ook geen bloed gehad met afvegen ofzo.. Ik denk dat ik zo toch maar even het ziekenhuis bel, omdat ik merk dat ik al de halve dag aan het googlen ben.. en het levert me echt geen nieuwe informatie op ;)
Bellen kan geen kwaad, misschien mag je wel langs komen om het hartje te horen.
pi_122676350
Knuf voor babbel! Hopelijk gewoon uitgeschoten met scheren ofzoiets.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122676564
Hè Babbel, dat is rot. Heel grote kans dat het gewoon iets onschuldigs is maar goed dat je even belt, al is het maar voor je gemoedsrust :*
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:05:25 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122676600
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef L0t.. het volgende:
Hè Babbel, dat is rot. Heel grote kans dat het gewoon iets onschuldigs is maar goed dat je even belt, al is het maar voor je gemoedsrust :*
^^
Gewoon doen!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122676928
Heb je al gebeld Babbel? Gewoon even langsgaan als dat mag :*
pi_122677243
Ik word straks teruggebeld door de gynaecoloog... Ze heeft het erg druk, dus ben benieuwd...

Pff, best wel spannend, zo! Op zich is het wel een goed teken dat de bloeding ook gelijk weer gestopt is, toch? Het was echt ineens helderrood bloed en daarna is het gelijk gestopt.. Geen slijm of toestanden (nja, één klein slijmdingetje)... Voor mezelf houd ik steeds maar voor dat het waarschijnlijk een adertje was, doordat ik daarvoor naar de wc was geweest... (scheren daar was ik nog niet aan toegekomen ;) )

Mijn vriend komt ook over 20 minuten thuis ofzo, dus dan kunnen we in ieder geval samen gaan als het nodig is en kan ik tenminste even met hem knuffelen (en de tranen springen spontaan in mijn ogen, had hem net aan de telefoon, zegt ie: Ja, het is natuurlijk wel ons kind.. O+ ).. Pfff, nja.. Ik vind jullie reacties wel lief!
pi_122677809
Hopelijk word je zo gerustgesteld babbel.
pi_122677822
Hoe is het met het gerommel fieder en pessie?
pi_122678211
Na gisteravond niks meer...

Wel onstilbare honger, kan alles wat ik zie wel eten :{

Hoest bij jou?
pi_122678424
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:00 schreef Fieder het volgende:
Wel onstilbare honger, kan alles wat ik zie wel eten
misschien dan nog maar even niet bevallen.... :Y)
pi_122678556
We gaan nu langs het ziekenhuis voor een echo.. Ze zei er wel bij dat het nog zo pril was, dat het hartje misschien nog niet te zien is, maar ze kan in ieder geval even kijken..
pi_122679173
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:11 schreef Babbel1 het volgende:
We gaan nu langs het ziekenhuis voor een echo.. Ze zei er wel bij dat het nog zo pril was, dat het hartje misschien nog niet te zien is, maar ze kan in ieder geval even kijken..
Fijn dat je even langs kan komen. Succes!
pi_122679448
Fijn dat je langs mag komen.

Hier nog niets veranderd alles nog rustig.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:53:34 #68
259886 pessie
pi_122679928
Hier hetzelfde gerommel wat er steeds is, even afleiding gezocht. Begin me echt af te vragen of ik ongemerkt door mn rug ben gegaan en daardoor krampen heb. Zal wel niet. Begin ook bang te worden dat dit wel iets doet en ik straks in mn eentje in de woonkamer met peuter beval :{ .

Babbel fijn dat je even mag kijken!
pi_122680053
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:06 schreef Kyara het volgende:
misschien dan nog maar even niet bevallen.... :Y)

Euh pessie doe maar niet :{ kan de vk niet even komen checken? Snap wel dat je niet steeds wilt bellen maar dit is ook niet fijn.

pi_122680243
Dames jullie maken het wel heel spannend zo zeg :D

Babbel, wat fijn dat je langs mag komen, ik duim me suf voor je! :*
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:04:58 #71
259886 pessie
pi_122680289
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:57 schreef Fieder het volgende:

[..]

Euh pessie doe maar niet :{ kan de vk niet even komen checken? Snap wel dat je niet steeds wilt bellen maar dit is ook niet fijn.

Ik moet veel meer pijn hebben voordat er een baby komt. Van rugkrampen en harde buiken krijg je in principe geen ontsluiting. Het i s een irrationele angst, dat weet ik wel, maar toch he... zwangerschapshormonen... baby beweegt ook nog, geen gebroken vliezen, dus tsja.
pi_122680652
Pessie, ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als wat men hier tegen mij zei, toen ik postte dat ik alleen maar vervelende harde buiken had en niet wou geloven dat het begonnen was.

Bellen.

Ik had wel degelijk ontsluiting, en 9 uur later een baby.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:38:57 #73
259886 pessie
pi_122681319
Mango, zolang ik eetlust heb en niet het idee heb mn darmen te legen heeft het gewoon niet zoveel zin. Dit is vervelend maar kan echt weken duren. Het is ook echt met vlagen,vannacht wel weer goed geslapen gelukkig. Jij klonk wel echt een stuk serieuzer toen hoor! Daarbij was het je eerste en dan weet je ook niet zo goed wat je kunt verwachten, ben blij dat je toen hebt geluisterd en naar je moeder bent gegaan.
pi_122681401
Ok :)
Wat weet je dat nog goed trouwens!

Nb: als het nou wel begint kom ik terug hè! Om te zeggen "I told you so" :+
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:42:28 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_122681430
Volgens mij weet ik dat nog wel ja Mango :Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122681515
Babbel, wat fijn dat je langs mag komen!

Ik had bij Saartje rond de 6 weken ook opeens helderrood bloedverlies met een slijmpje, zeg maar. Ook direct gestopt. Was dat ik t zag bij t afvegen. Hoeft dus idd niks te betekenen. Ik duim voor je!
pi_122682199
Ik ben geweest, aardige dokter.. Het hartje klopt niet en het was te klein om op te meten.. Het zou kunnen dat het later is ingenesteld, maar dan moet vrijdag het hartje wel kloppen. De combi van bloedverlies en deze echo vond ze zorgelijk... Het zat wel goed ingenesteld en het baarmoederslijmvlies was goed dik. Ook kwam er geen nieuw helder bloed uit toen ze met dat echoapparaat eruit kwam, er zat alleen een klein beetje oud bloed aan.. Dus nja, het blijft spannend.. Ik kruip weer even onder mijn steen (ben er geloof ik al een tijdje niet meer onderuit geweest :P )
pi_122682633
Oh jee babbel toch nog onzekerheid. Ik duim voor een kloppend hartje vrijdag.
pi_122682639
Babbel wat naar dat ze nog niks kon zien, hoewel het ook aan de termijn kon liggen, maar geruststelling heb je nu nog niet. Mijn duimen draaien overuren voor je :*
Sarcasme. Herken het.
pi_122682877
Ow Babbel daar schiet je niks mee op. Ik ga keihard duimen dat je vrijdag een knipper ziet :* :*
pi_122682883
Wij hebben vanochtend weer een echo gehad om de groei te meten. Mevrouw groeit goed en het blijkt dat we een koppoter gaan krijgen: ze ligt 2 weken voor qua groei met zowel hoofd als benen (30+ wk), maar met het buikje ligt ze een paar daagjes onder het gemiddelde. Verwacht geboortegewicht is tegen de 8 pond :D Ze is nu al 35 cm en 1,2 kg, dus kan zijn dat dat straks leuk gaat worden met bevallen gezien mijn smalle bekken :') Anyways, in principe geen echo meer, tenzij vk extra echo wil met 35 wk om te zien of haar hoofd nog steeds groot is omdat het anders mss niet past... En zo niet dan doen we zelf die echo wel :Y) Schijnt 30 euro te kosten, dus why not.
Sarcasme. Herken het.
pi_122682998
Oh babbel nog een week in spanning dus. -O- ga maar lekker onder je steen, buiten retekoud. :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:04:11 #83
259886 pessie
pi_122683820
Babbel wat rot d a t je nu nog in onzekerheid zit :*

Mango dat vergeet ik niet zomaar hoor.

Spirit, spannend.
pi_122683896
Das niet het nieuws waar je op gehoopt had Babbel.. Ik hoop dat de week snel voorbij gaat voor je, deze onzekerheid is killing :*.
pi_122684393
Spirit, leuk die echo! Leuke verhoudingen :P Was het een 3D-echo?
Als het goed is krijg je rond 34 weken ongv. nog wel een liggingsecho bij je vk geloof ik. Om te kijken of ze niet in een stuit ligt ofzo.
pi_122684405
Babbel schrikken! Hoop dat het wegblijft en je vrijdag een mooie knipper hebt :*

En gerommel geschmommel: tijd voor :% :% !!
pi_122684620
Babbel, zo zit je nog meer in onzekerheid, wat balen zeg... Ik blijf voor je duimen.
pi_122688558
Wat is het rustig de laatste twee dagen. Iedereen aan het coconnen?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:09:19 #89
259886 pessie
pi_122689179
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef As1981 het volgende:
Wat is het rustig de laatste twee dagen. Iedereen aan het coconnen?
Jij staat bovenaan! Schiet es op :%

Het gerommel is weer afgenomen hier.
pi_122689474
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef pessie het volgende:

[..]

Jij staat bovenaan! Schiet es op :%

Het gerommel is weer afgenomen hier.
Nou Moet zeggen dat de afgelopen twee dagen best heftig waren emotioneel door prive dingen en ik absoluut niet aan bevallen moest denken. Als het goed is, is dat klaar. Hoop ik dat ik straks wel kan slapen en dan kunnen we morgen kijken of we kunnen bevallen. Laat ik zeggen dat ik blij ben dat het niet gisteren of vandaag zo ver was.

Dus als iemand zich geroepen voelt om voor te gaan, ga je gang.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:32:03 #91
259886 pessie
pi_122690118
Wb voorgaan, waar is fieder?
pi_122692478
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef pessie het volgende:
Wb voorgaan, waar is fieder?
Fierder heeft om 5 uur nog gepost.
pi_122699067
pff hier al weer terug na een avondje carnaval. baal dat ik vanmiddag niet ff tijd had voor een klein dutje. maar ook last van voeten en rug (kon nergens zitten) en een nuchtere carnaval is het natuurlijk ook net niet helemaal.. heb twee jaar geleden al eens geroepen dat ik dat niet nog eens ging doen :{
maar morgen lekker uitslapen en dan s middags met kabouter op pad ^O^ komt goed
beetje offtopic wel, maar toch nie helemaal ;)
  zondag 10 februari 2013 @ 00:59:08 #94
381212 Gulara
From the future
pi_122699161
Nu lekker bijslapen hilliebillie. Ik ben sowieso geen carnavalsmens, maar nuchter lijkt het me helemaal een beproeving. :P
  zondag 10 februari 2013 @ 07:09:30 #95
381212 Gulara
From the future
pi_122702888
Goeiemorgen!

Niemand bevallen?
pi_122702966
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 07:09 schreef Gulara het volgende:
Goeiemorgen!

Niemand bevallen?
Nope! Maar dat is hier ook nog lang niet de bedoeling :P
pi_122702999
Hier ook niet bevallen.

Gelukkig maar Lot :D

Hillie ik ben ook geen caravalsliefhebber, veel plezier vanmiddag en hopelijk kan je lekker uitslapen
pi_122703142
Kom op dames, let the games begin! Hier beter geslapen dan gisternacht, waarschijnlijk ook een tikkeltje vermoeider want de hele dag mini en midi om me heen gehad ( en midi heeft ADHD dus die wil graag bezig gehouden worden).
Gisteren twee kilo blauw witte snoephartjes gehaald bij de Xenos, kan ik alvast traktaties gaan maken voor de dames, kunnen ze dan zo mee krijgen wanneer hun broertje er is. Weer eens wat anders dan beschuit met muisjes, een stuk minder geknoei ook ( ervaring als juf, haha).

Vandaag het wiegje maar eens bij schoonouders van zolder plukken, we gaan voor het echie!
pi_122703171
Fijn dat je beter hebt geslapen. Tractaties maken is leuk! Hier zitten er blauw/witte chocolade dragees bij en staan al helemaal klaar. Nu alleen nog wachten op de kleine man.
  zondag 10 februari 2013 @ 08:52:38 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122703210
Hier gaan we vandaag tractaties maken (eerder nog niet aan toegekomen). Soepstengels in de roze muisjes gedoopt.
pi_122703225
Klinkt ook leuk kyara. Waar zet je ze dan mee "vast" gewoon boter?
pi_122703238
meld... en ook niet bevallen :P

vandaag wel even alles aan kant maken, op de een of andere manier zal het me niet verbazen als die kleine meid komende week wel mooi vind om te komen...
  zondag 10 februari 2013 @ 08:55:03 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122703240
nee, denk even in de witte chocolade.
  zondag 10 februari 2013 @ 08:57:20 #104
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122703259
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 08:54 schreef klumsy het volgende:
meld... en ook niet bevallen :P

vandaag wel even alles aan kant maken, op de een of andere manier zal het me niet verbazen als die kleine meid komende week wel mooi vind om te komen...
Volgende week zaterdag is een hele mooie datum ;) Dus je hebt nog even :)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_122703275
nou dan liever wat eerder, woensdag ofzo :P want na vrijdag is mijn vaste gyn. op vakantie dus die kan de kz dan niet doen ( de geplande nu ook niet trouwens ) maar woensdag en donderdag heeft ze dacht ik wel dienst :P
  zondag 10 februari 2013 @ 09:00:14 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122703284
Donderdag dan, Valentijnsdag O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_122703285
Ben benieuwd klumsy.

Oh in chocola klinkt ook lekkerder kyara.
  zondag 10 februari 2013 @ 09:02:59 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122703309
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 08:59 schreef klumsy het volgende:
nou dan liever wat eerder, woensdag ofzo :P want na vrijdag is mijn vaste gyn. op vakantie dus die kan de kz dan niet doen ( de geplande nu ook niet trouwens ) maar woensdag en donderdag heeft ze dacht ik wel dienst :P
ik wist pas achteraf wie mijn ks heeft gedaan. Maar met al die operatiekleding kon ik niet eens mijn eigen man herkennen :@
  zondag 10 februari 2013 @ 09:19:39 #109
259886 pessie
pi_122703470
Meld. Geen baby :O
pi_122703527
Mijn vaste gyn heeft bijna drie jaar terug de ks van de jongste ook niet gedaan,hij was net die week op vakantie toen ze besloot te komen. Deze keer heeft hij beloofd niet op vakantie te zijn rond die tijd,dus poging twee.
pi_122703710
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:19 schreef pessie het volgende:
Meld. Geen baby :O
Dat dus :)
pi_122704039
Jammer dames, hopelijk vandaag een rustige dag wb het voorwerk.
pi_122705123
Zo wij gaan zo maar eens op pad. Heb geen zin om binnen te zitten. Dus even naar het havenmuseum. Benieuwd of het uitje nog wat op gang brengt.
pi_122705183
Dat zou mooi zijn As!

Pff baaldag hier. Ik heb het benauwd, loop te hijgen als een potloodventer en ben chagrijnig. Heb manlief al naar boven gestuurd voor er hier oorlog uitbreekt. Hoop dat ik zo weer normaal ben. :@
pi_122705215
Wat een stilte!

Babbel, wat schrikken en wat rot dat je nog geen zekerheid hebt! Ik duim voor je! Maar goed ingenesteld is toch al iets?
Home is where the O+ is...
pi_122705647
Dames, schiet es op! Iedere ochtend kijk ik en dan is er nog niks veranderd :( Tijd voor verse baby's!
pi_122705664
Oh, en jompel voor mij, Hil, Hil en covie, want vrijdag 13 weken!! :)

Om het te vieren draag ik sinds vrijdag positiebroeken - wat een zaligheid! :D
pi_122705732
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:27 schreef Cwen het volgende:

*O*

Ik droeg ze al even. Ik heb vrijdag een paar klassen verteld dat ik zwanger was. Het bleek dus voor sommigen al geen verrassing meer, ze hadden de positiebroeken al herkend, maar durfden het nog niet aan mij te vragen..
pi_122705918
Haha Laiv, dat is ook bijzonder! In mijn omgeving weet niemand daar iets van, dus ik show ze overal, behalve op werk - daar weten ze nog niks.
pi_122706096
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:37 schreef Cwen het volgende:
Haha Laiv, dat is ook bijzonder! In mijn omgeving weet niemand daar iets van, dus ik show ze overal, behalve op werk - daar weten ze nog niks.
Ik had er schijnbaar een iets te straks shirt over aan, dus dan zag je de bovenste rand duidelijk... Het is mij niet echt opgevallen btw. Ik had wel het idee dat er een vermoeden rondging, maar niet in die klas....
pi_122706229
Positiebroeken O+ De eerste 6 maanden heerlijkheid. Daarna irritatie dat je daar zelfs niet meer in past en je kind dat die onderste rand niet tof vindt en er de hele tijd tegenaan gaat bonken :P Dan (positie)jurkjes O+
Sarcasme. Herken het.
pi_122706357
Ow, gisteren een postNL briefje in de bus dat er "een pakketje" is afgeleverd bij de buren. Vriend komt terug met 3 megadozen :@ en de vraag wat ik in vredesnaam allemaal besteld heb :')

Onder andere mn verzorgingstas O+ O+
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_122706389
Leuk, Spirit!
pi_122706422
Leuk!
pi_122706584
En als ik dan toch bezig ben nog een echofoto van onze koppoter O+

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_122707287
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
En als ik dan toch bezig ben nog een echofoto van onze koppoter O+

SPOILER
O+ lief! Je naam staat btw wel op de echo, of is dat niet jouw naam?

*O* Cwen, Hil, Hil en Covie 2e trimester!
pi_122707410
Haha Laiv oplettend stel zeg!

Spirit O+

2e trimester mijlpalen *O*
Lekker verwarrend trouwens, 2 Hils op dezelfde datum :D
pi_122707631
Wat een lief snuitje Spirit! En een mooie tas O+

Ik heb gisteren voor meer dan 200 euro aan Wehkamp positiekledingaanbiedingen gekregen, er één jurk en een hipster uitgehaald en de rest gaat terug :')
Ik heb wel net de volgende bestelling geplaatst met de helft van de kleding een of twee maten kleiner :@ Hoop dat daar nog één mooie jurk bij zit voor een bruiloft in april.
Morgen of overmorgen nog even H&M en HEMA hemdjesshoppen en dan ben ik klaar voor de vakantie! *O*

Mijn vriend gaat trouwens maandag zijn rijbewijs halen. Hopen we :D Supertof! Lijkt me echt heel handig, ik rijd nu al 7,5 alles zelf en ben dus ook altijd de bob (dat zal ik ook nog heel even zijn :+)
En hij wilde het nu per se halen want hij wil me zelf naar het ziekenhuisrijden tzt O+

Had intussen best wel wat baby's verwacht hier! Maar neem de tijd, het is mooi weer :)
Ik ga straks bellelena ontmoeten *O*
pi_122707853
Ohh dat is wel handig ja, als je vriend z'n rijwebijs haalt! Nu maar duimen dat 'ie slaagt *O*

Wanneer vertrekken jullie naar Egypte? (Egypte was het toch hè?) Heerlijk hoor,even naar de warmte O+
pi_122707860
Wat lief dat je vriend het nu perse wil halen voordat die kleine er is O+ Lijkt me ook wel superhandig moet ik zeggen.

Ik zat laatst kleding op de website van C&A te kijken en kwam steeds dit soort dingen. Nu durf ik nooit meer naar C&A ;( (excuus aan al degene die dit net hebben gekocht)
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_122707961
Hahah Spirit :D C&A is echt verschrikkelijk wat dat betreft idd, vind dat er bij de babykleding vaak ook een hoog kampergehalte aanzit :')
pi_122708008
JA! Je vind mij bijvoorbeeld ook echt niet in de Primark :@ Ze hebben wel leuke dingen soms, maar ik kan echt niet tegen die mensen daar :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122708145
We vertrekken donderdag, en inderdaad naar Egypte L0t! ^O^

Whaha Spirit, niks voor jou die folklore? :D
Ik vond deze jurkjes wel een succes bij de Wehkamp (deels van C&A inderdaad):

SPOILER
pi_122708226
Ohh dat onderste jurkje vind ik echt fantastisch! O+ Stond laatst ook op het punt om die te bestellen maar moet echt bezuinigen ;(
pi_122708260
Ik moet zeggen dat ik zojuist nog een blik heb geworpen op de C&A website en dat het me alles meevalt hoe de collectie er nu uitziet. Die groene van mamalicious is trouwens gaaf!!

Hoe zit die bij je buik suiker? Ik heb namelijk een hekel aan jurkjes die op het dikste punt recht naar beneden vallen. Ben zelf meer van strak, maar ik zoek nog een jurkje voor maart als we geen partnerschappen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_122708379
Oh die laatste blauwe jurk is O+
  zondag 10 februari 2013 @ 13:06:26 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122708443
Leuke jurkjes! :Y

Als iemand nog weet waar ik 40 denier of meer positiepanty's kan vinden, ik hoor het graag. Zoek me rot. Ik hijs me nu nog in gewone, maar bij niet allemaal kan ik ze lekker tot onder m'n boobs hijsen }:| en dan zit het rot.
pi_122708515
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke jurkjes! :Y

Als iemand nog weet waar ik 40 denier of meer positiepanty's kan vinden, ik hoor het graag. Zoek me rot. Ik hijs me nu nog in gewone, maar bij niet allemaal kan ik ze lekker tot onder m'n boobs hijsen }:| en dan zit het rot.
H&M 100 denier: http://www.hm.com/nl/product/03486?article=03486-A

Of bij Miss Etam!
pi_122708577
Ik vind leggings heerlijk. Heb er eentje bij de Hema vandaan, die zat in het begin perfect maar komt nu tot halverwege mn buik en eentje van de Prenatal, die was in het begin iets te groot maar zit nu echt perfect.
Sarcasme. Herken het.
pi_122708636
Ik werk écht écht niet bij de Wehkamp. Maar ik heb net een 40 denier panty besteld.
:@ Ik voel me echt een big spender maar ik stuur echt bijna alles terug!

Spirit ik kom terug op je vraag over het jurkje. Dan doe ik hem nog eens aan (moet nu weg).
  zondag 10 februari 2013 @ 13:15:47 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122708782
De leggings van de Hema glimmen... En dan lijken m'n benen nog 2x zo dik als dat ze al zijn :@. Sommige panty's hebben dat ook. Liefst heb ik 40 of 60 denier, maar als ik die al kan vinden, zijn ze er nooit meer in mijn maat.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:17:47 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122708845
Oh die van wehkamp ga ik vanaaf gelijk ff in 4-voud bestellen! Had die wel gespot, maar toen was L/XL uitverkocht! Ik draag geen broeken, dus ben erg afhankelijk van panty's.
pi_122708960
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
De leggings van de Hema glimmen... En dan lijken m'n benen nog 2x zo dik als dat ze al zijn :@. Sommige panty's hebben dat ook. Liefst heb ik 40 of 60 denier, maar als ik die al kan vinden, zijn ze er nooit meer in mijn maat.
Die goedkope voor niet-zwangeren glimmen ja, de zwangerschapsleggings niet ;) Die zijn van de hema mama licious collectie ;)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:35:17 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122709381
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die goedkope voor niet-zwangeren glimmen ja, de zwangerschapsleggings niet ;) Die zijn van de hema mama licious collectie ;)
Oh die hebben ze hier dan niet -O-
pi_122709977
Zo, ik leef nog hoor! ;)

Ik kan niet voor 3 dagen terug reageren dus ik ga in op de laatste ontwikkelingen!

Ik zag veel voorwerk bij enkele dames hier. Rustig aan doen, hopelijk hoeven jullie er niet nog heel lang mee door te lopen :*

Suiker, gave jurkjes zeg! Hoe vallen ze? Ik twijfel een beetje om ook wat jurkjes te bestellen maar weet niet of ik er in pas.
Oh wacht, spirit vroeg min of meer hetzelfde. Nou ja, dan vergeet je het niet :+

Ik was gisteren 24 weken *O*
E.
pi_122710061
Ohja! Eten jullie salade in een restaurant ofzo? Thuis was ik altijd alles goed af maar gisteren heb ik wel sla op in een restaurant. Ik oordeel hoe het eruit ziet en of het een net restaurant is, meestal eet ik het niet. Gisteren dus wel maar daarna twijfel ik weer of ik het wel moest doen. Twijfelkont :')
E.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:57:23 #147
381212 Gulara
From the future
pi_122710273
Ik ben klaar met zwangerschapskleren, maar heb wel laatst een na-de-bevalling-onderbroeken gekocht. Nou weet ik met m'n stomme kop niet precies wat mijn Australische maat is en ze zijn ook vast wat ruim (kan ik er lekker veel kraamverband in proppen) maar toen er eentje per ongeluk naast een pakje van m'n baby belandde schrok ik wel een beetje. (Het pakje was van dezelfde afmetingen :') )

Ooh was gisteren eten (niet BBQen overigens) bij iemand en zij werkt in het ziekenhuis waar ik ga bevallen. En wat blijkt: in elke kamer staan twee dozen tissues!! :( Dus die heb ik vakkundig van m'n lijstje afgestreept. O-) Daarnaast waren er ook mutsjes en bergen dekentjes volgens haar, dus ik heb de koffer gewoon weer voor de helft uitgepakt.

Verder ben ik de hele dag aan het hijgen en het zuchten. Dus m'n kind mag wel wat zakken. Best vermoeiend allemaal, niet in de laatste plaats omdat (8> bij elk zuchtje vraagt: "ga je nu bevallen, ja? *O* O-) 8-) *O*
  zondag 10 februari 2013 @ 14:01:59 #148
381212 Gulara
From the future
pi_122710473
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Ohja! Eten jullie salade in een restaurant ofzo? Thuis was ik altijd alles goed af maar gisteren heb ik wel sla op in een restaurant. Ik oordeel hoe het eruit ziet en of het een net restaurant is, meestal eet ik het niet. Gisteren dus wel maar daarna twijfel ik weer of ik het wel moest doen. Twijfelkont :')
Ja ik wel. We eten nogal regelmatig buiten de deur. En ik verkies dan de vitaminen boven het risico. Ik ben zelf misschien niet ubervoorzichtig, dus ik denk dat het heel persoonlijk is. Ik voel me er goed bij. Maar als je er zelf over gaat twijfelen en piekeren, dan is dat natuurlijk ook niet goed.
  zondag 10 februari 2013 @ 14:20:13 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122711152
Soms wel, soms niet. Als het er allemaal wat slapjes uitziet, laat ik het liggen :Y.
pi_122711208
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:27 schreef Cwen het volgende:

Ik ga zomestrakjes bij de Miss Etam een broek passen. En hem dan vervolgens op Marktplaats kopen :D
pi_122711338
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:33 schreef Fieder het volgende:
Haha Laiv oplettend stel zeg!

Spirit O+

2e trimester mijlpalen *O*
Lekker verwarrend trouwens, 2 Hils op dezelfde datum :D
Ik vraag me stiekem een beetje af hoe Hilliebillie voor het eggie heet :D
Hilzillah heet voor het eggie Hilmar. Wat weer komt van HILlechien MARia

( }:| Uitlachen is verboden)
pi_122711773
Ik heb nog steeds zooooo'n trek de hele dag. Ik moet gewoon eten anders word ik gek. Herkent iemand dat van de laatste weken? Ik hoor juist altijd dat mensen niks meer willen eten met hun dikke buik.

Gezellig Suiker, bellelena ontmoeten!
  zondag 10 februari 2013 @ 14:40:42 #153
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122712107
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef Fieder het volgende:
Ik heb nog steeds zooooo'n trek de hele dag. Ik moet gewoon eten anders word ik gek. Herkent iemand dat van de laatste weken? Ik hoor juist altijd dat mensen niks meer willen eten met hun dikke buik.

Ja ik, en al wat te zwaar voor de zwangerschap, dus ik at de laatst weken van mijn eerste zwangerschap een of twee komkommers en een zakje wortels per dag, naast flink wat brood, fruit, salade en crackers.

Tijdens de bv periode ook veel honger gehad, vooral de eerste 8/9 maanden, daarna ging het over.
pi_122713151
Nog steeds dames met voorwerk en nog geen babytjes! Het blijft hier spannend!

Ik las heel erg verdrietig nieuws van Musique... ;( :* Veel sterkte!

Ook een :* voor Babbel, ik duim hard mee voor jou en je babytje, hoop zo dat vrijdag het hartje klopt!

Van die grote post-zwangerschaps onderbroeken moet ik ook nog fixen. Maar nog tijd zat ;)

En Suiker was hier net O+ Met haar mooie buik O+ En ze heeft mijn bank overgenomen! En ze is hartstikke lief en gezellig!

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 10-02-2013 15:27:52 ]
pi_122714775
Zo wij zijn de dag ook weer doorgekomen. Net even een uurtje gelegen.

Zag een hoop kleding voorbij komen, leuke jurkjes. Heb overigens ook een hoop bij wehkamp en dus deels c&a gekocht. Ik vind het vaak ook niet verkeerd voor de kinderen. Het valt wat kleiner waardoor de broeken voor mijn spillebeen perfect zitten.

Pessie wat ben je stil vandaag. Ben je het zat?
pi_122715699
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef Fieder het volgende:

Ik heb dat al de hele zwangerschap dus kan me niet voorstellen dat dat straks minder wordt :@

Maar dan geen komkommers of wortels hoor, gewoon koek en sjippies en zulks :Y) ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_122715837
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ja ik, en al wat te zwaar voor de zwangerschap, dus ik at de laatst weken van mijn eerste zwangerschap een of twee komkommers en een zakje wortels per dag, naast flink wat brood, fruit, salade en crackers.

Tijdens de bv periode ook veel honger gehad, vooral de eerste 8/9 maanden, daarna ging het over.
Ah ben niet de enige dus. Ik zit nu op +15, dus ik vind het wel mooi geweest. Ik ga morgen maar een paar komkommers inslaan. Als ik niet eet word ik misselijk namelijk.

Lekker As, ff liggen!

Pessie is idd stil :o misschien geen zin
Wij eten straks patatjes O+
  zondag 10 februari 2013 @ 16:03:39 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122715856
Ik heb van die dagen dat ik kan blijven eten. Vandaag is zo'n dag }:| :').
pi_122715921
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

STOM :( Hier hebben ze enkele maanden geleden de Hema verbouwd en toen is er een heel assortiment voor zwangeren bijgekomen. Superfijn O+

Volgens mij is het deze http://www.hema.nl/winkel(...)s/legging-(45511399)
Sarcasme. Herken het.
pi_122716007
quote:
9s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb van die dagen dat ik kan blijven eten. Vandaag is zo'n dag }:| :').
Mijn ouders kwamen net langs met een pak reuze mergpijpen en die laten ze dan ook hier liggen, de etters. Er zitten er nu nog 2 in en ik heb er al 2 op.... Ik ben zo hard mn best aan het doen ze laten liggen tot vriend thuis is ;(

Wilskracht!! Waar ben je als ik je nodig heb ;(
Sarcasme. Herken het.
  zondag 10 februari 2013 @ 16:08:47 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122716103
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

STOM :( Hier hebben ze enkele maanden geleden de Hema verbouwd en toen is er een heel assortiment voor zwangeren bijgekomen. Superfijn O+

Volgens mij is het deze http://www.hema.nl/winkel(...)s/legging-(45511399)
Thnx! Ik ga vanaaf eens ff kijken. Nu niet thuis. Vrienden terugbrengen naar Schiphol en badje halen daarna.

Sterkte met de mergpijpen. Die lust ik gelukkig niet, maar heb ook meer een 'hartig' dagje vandaag.
pi_122716175
OOOHHH, wat een lieve nieuwe babycollectie trouwens bij de Hema O+ O+
http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding

Sorry, ik verveel me een tikkeltje :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122716233
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Qua leggings (en ik heb nogal stevige kuiten dus ze passen vaak niet) ben ik nu helemaal fan van Born2wait! Ze hebben leggings met een soort buikband maar dan tot halverwege je buik. Ik vind ze top.

Ik typ dit nu vanaf een goddelijke bank ;) En bellenena heeft echt een hele mooie ronde buik, én haar kinderwagen is écht net zo mooi als op de foto's O+

[ Bericht 18% gewijzigd door Suikertante op 10-02-2013 16:18:16 ]
  zondag 10 februari 2013 @ 16:18:11 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122716550
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:11 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Qua leggings (en ik heb nogal stevige kuiten dus ze passen vaak niet) ben ik nu helemaal fan van Born2wait! Ze hebben leggings met een soort buikband maar dan tot halverwege je buik. Ik vind ze top.
Maar dan zie je toch een hele lelijke lijn onder je jurkje of topje? :@
pi_122716720
Wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben Belle en suiker!

Ik vreet ook steeds zoveel! Kom ondertussen ook aan maar nog steeds ruim 6 kilo onder startgewicht. Netjes bij 24 weken he?
Ik legde vanmiddag een kinder bueno opmijn buik en daar werd tegenaan getrapt O+
Mijn man en ik zijn vrijdag trouwens begonnen met haptonomie. Mijn broek moest uit, wist ik veel. Dan had ik wel wat anders aan getrokken dan een blauwe onderbroek met gekleurde sterretjes }:|
Gisteren zijn we ook onze rommelkamer uit gaan ruimen, eindelijk. Dat wordt de babykamer en nu kon ik ook goed zien wat ik al heb gekocht.

Ik Moet Rompers!
E.
pi_122716801
Nee juist niet bij mij XM, die leggings die helemaal over mijn buik gaan zakken af, deze eindigt net onder het dikste gedeelte van mijn buik en de bovenste 10 cm is dubbel dus lekker stevig en blijft mooi op z'n plek zitten!
Ik zal zo even verslag doen van de pasvorm van de jurkjes ;)
pi_122716958
Ahhh Spark wat leuk
Ik zie Sophie de giraf , die heb ik ook! O+ O+
En wat is dat rupsje naast die roze knuffel?
pi_122716974
Hier nu niet dat ik de hele dag kan eten. Had ik wel in het tweede trimester.
Maar vanavond eten we pizza ook niet gezond maar dat komt straks wel weer :D

Hier nu 12 kg erbij. Jammer lang op acht gehangen maar hou nu wel vocht vast. Ach altijd beter dan de 22 bij de eerste zwangerschsp.

Goede buit al spark ^O^
  zondag 10 februari 2013 @ 16:27:10 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122717059
hmm ik houd toch meer van dingen die ik tot m'n oksels op kan trekken geloof ik :+.

Heb ook al veel kleertjes, maar dat komt doordat ik 2 grote tassen vol van m'n nichtje kreeg. Heb zelf nog niks gekocht, ja een badje dus. Dat vind ik al heel wat :D.
pi_122717187
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
OOOHHH, wat een lieve nieuwe babycollectie trouwens bij de Hema O+ O+
http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding

Sorry, ik verveel me een tikkeltje :')
o|O o|O o|O
pi_122717428
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Fieder het volgende:
Ahhh Spark wat leuk
Ik zie Sophie de giraf , die heb ik ook! O+ O+
En wat is dat rupsje naast die roze knuffel?
Sophie is het eerste dat ik zelf kocht. Ik was er meteen verliefd op O+
Dat rupsje is een rammelaartje. Mijn zus kocht die toen de test nog amper droog was. Vind het gaaf om het zo bij elkaar te zien en het is nog lang niet alles.
Kan ook niet wachten tot de meubels er zijn en ik alles kan inrichten :D
E.
pi_122717717
Wow sparkling, dat is al een hele verzameling! Superleuk!

En die Hemakleertjes O+ Maar daarop kan ik pas los als ons babytje geboren is en we dus ook weten of het een jommetje of meisje is!

Suiker op de bank O+ Ik zat net op de andere helft :D
pi_122719810
Spark, wat ontzettend leuk!! Wat een spulletjes al!
pi_122719895
Met dank aan mijn vriend hier een uitgebreide fotoserie van de jurkjes met bijbehorende pasvorm.
Ik zet het even in een spoiler, want hoewel ik geen toepasselijker topic weet vind ik het toch een een zijsprong hier ;) De C&A kleding valt trouwens allemaal ontzettend ruim. De Mamalicious kleding vrij normaal.

SPOILER
pi_122720223
Ik vind 5 en 6 leuk Suiker! De rest is niet zo mijn smaak. Het shirtje vind ik ook best wel leuk trouwens :)
pi_122720352
12 kg is hartstikke netjes as ^O^
Dat ben ik nu ook aangekomen, alleen zit ik vandaag op 31 weken, dus ik ben er nog niet...
Maar als jij niet bevalt tussen nu en morgenochtend dan heb je dus toch nog je afspraak....weet je voor jezelf al wat je zou willen? Een inleiddatum afspreken of nog even afwachten?

Hier zijn we nagenoeg klaar voor de kleine. De proefkaartjes zijn binnen, maar hetkaartje wat onze voorkeur had valt nogal tegen en mijn vriend heeft mijn favoriet gevetoot :( was nog wel zo'n schattig hertje. Dus ik ga nog een verder oriënteren. Er zit zeker wel een kanshebber bij, maar die geeft geen wauw-gevoel helaas.

De box hebben we net in elkaar gezet, het kamertje is nagenoeg klaar voor gebruik en de traktatie voor de kraamvisite is ook net bezorgd (iets anders dus dan beschuit met muisjes). Ook al lekkers in huis gehaald voor mijn laatste werkdag over 3 weken :@ je kan het maar in huis hebben toch?

Nu dus nog de adressenlijst voor de kaartjes nakijken (volgens mij had ik em opgeslagen op de computer), de bellijst/direct te regelen lijst idem en de vluchttas.
Gaat helemaal goedkomen, want die tas ga ik nu echt nog niet doen. Geeft wel een fijn gevoel dat alles op wat details na, gewoon klaar is voor zusje.

Morgen een 3d echo om even te spieken en dinsdag de groeiecho. Vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd. Vorige x zo'n echo niet gehad, dus ik vroeg me af of jullie wisten of deze echo door de echoscopiste wordt gedaan, of door een gynaecoloog? En als de echoscopiste het doet, spreek je daarna dan nog een gyn?
Nou ja, zo niet dan ga ik even een afspraak met een gynaecoloog plannen, want heb wat vragen en de vk praat er een beetje overheen.
  zondag 10 februari 2013 @ 17:52:26 #177
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122720448
Ik heb nog een hele hoop zwangerschapskleding te koop!

OUD / [OUD] Vraag en aanbod 111
pi_122720518
Oeh die blauwe wat mooi. Als je bevallen bent mag ik hem dan overnemen?
Gave bank ook met poezel erop?
pi_122720568
Lastig hoor met die maten suiker.
Mijn positiejas was echt veel te groot, wijde mouwen. Heb m toch gehouden en hij kan nu nog net dicht over mn buik. Dus als je ze tot t eind wil dragen zou ik toch die grote doen denk ik?
Of over n paar weken weer shoppen als je dat wilt :P
pi_122720691
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:24 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik vraag me stiekem een beetje af hoe Hilliebillie voor het eggie heet :D
Hilzillah heet voor het eggie Hilmar. Wat weer komt van HILlechien MARia

( }:| Uitlachen is verboden)
ik heet anders hoor ;) ik heet hilde :{
pi_122720714
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:52 schreef becky27 het volgende:
Ik heb nog een hele hoop zwangerschapskleding te koop!

OUD / [OUD] Vraag en aanbod 111
Maar jij hebt maatj mini daar pas ik nooit in.
pi_122720976
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef frezan het volgende:

[..]

Maar jij hebt maatj mini daar pas ik nooit in.
Ik ook niet :(
pi_122721033
Inleiddatum staat inprinciepe al gepland. Het isde vraag of ik het wil. Morgenmiddag weer naar het spreekuur dus dan bespreken. Ik heb voor mezelf wel in mijn hoofd wanneer ik wel/niet mee wil gaan.

Wb de echo. In het zh worden de officiele echo's door een echoscopist gedaan. Ze proberen die vaak voor een controle afspraak te plannen zodat je hem gelijk kan bespreken.

Fijn dat alles klaar is. Jammer van het kaartje maar je heb nog even.
pi_122721671
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef danic het volgende:
Morgen een 3d echo om even te spieken en dinsdag de groeiecho. Vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd. Vorige x zo'n echo niet gehad, dus ik vroeg me af of jullie wisten of deze echo door de echoscopiste wordt gedaan, of door een gynaecoloog? En als de echoscopiste het doet, spreek je daarna dan nog een gyn?
Nou ja, zo niet dan ga ik even een afspraak met een gynaecoloog plannen, want heb wat vragen en de vk praat er een beetje overheen.
Ik heb net mn groei-echo gehad en die werd gewoon door echografiste gedaan (eigen praktijk). Zij vertelde me alles wat ik weten moest en er was niks geks te zien, dus ik neem niet aan dat er een nabespreking volgt. Resultaten worden per brief naar vk gestuurd. Kweenie hoe het met een gyn zit want die hebbiknie :)
Sarcasme. Herken het.
pi_122721716
Dank voor de foto's suiker!! Ze staan je goed (aan de ene kant vervelend aan de andere kant leuk dat die maten je te groot zijn ;)), maar ik ben zelf toch naar iets strakkers op zoek denk ik :@
Sarcasme. Herken het.
pi_122721759
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef danic het volgende:
12 kg is hartstikke netjes as ^O^
Dat ben ik nu ook aangekomen, alleen zit ik vandaag op 31 weken, dus ik ben er nog niet...
Maar als jij niet bevalt tussen nu en morgenochtend dan heb je dus toch nog je afspraak....weet je voor jezelf al wat je zou willen? Een inleiddatum afspreken of nog even afwachten?

Hier zijn we nagenoeg klaar voor de kleine. De proefkaartjes zijn binnen, maar hetkaartje wat onze voorkeur had valt nogal tegen en mijn vriend heeft mijn favoriet gevetoot :( was nog wel zo'n schattig hertje. Dus ik ga nog een verder oriënteren. Er zit zeker wel een kanshebber bij, maar die geeft geen wauw-gevoel helaas.

De box hebben we net in elkaar gezet, het kamertje is nagenoeg klaar voor gebruik en de traktatie voor de kraamvisite is ook net bezorgd (iets anders dus dan beschuit met muisjes). Ook al lekkers in huis gehaald voor mijn laatste werkdag over 3 weken :@ je kan het maar in huis hebben toch?

Nu dus nog de adressenlijst voor de kaartjes nakijken (volgens mij had ik em opgeslagen op de computer), de bellijst/direct te regelen lijst idem en de vluchttas.
Gaat helemaal goedkomen, want die tas ga ik nu echt nog niet doen. Geeft wel een fijn gevoel dat alles op wat details na, gewoon klaar is voor zusje.

Bij mij was het een echo door echoscopist en dan kwartier later afspraak bij de gyn.
pi_122721819
Die tweede is gaaf suiker! Bedankt voor de fotosessie :D

Danic, fijn dat jullie er klaar voor zijn. Geen stress meer! Wel rot dat jullie HET geboortekaartje niet kunnen vinden.
Bij ons worden alle grondige echo's ook door een echoscopist gedaan. De gyn kijkt alleen bij iedere controle even snel en laat het hartje ook horen via de echo.
E.
pi_122722229
Haha geen excuses nodig hoor voor verschillende smaken! Ik vind het leuk dat er wat rechtere retro-achtige modellen bij zitten, maar daar moet je van houden! ^O^

As wat netjes op gewicht zeg! :o Ik ben nu 13 kg aangekomen, maar het stagneert nu een beetje. Vind ik niet erg ;)

Danic, hoop dat je het ware geboortekaartje gauw tegenkomt! Lijkt me ook heel lastig, iemand anders idee moet dan maar net in de smaak vallen..
  zondag 10 februari 2013 @ 18:38:30 #189
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122722247
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef frezan het volgende:

[..]

Maar jij hebt maatj mini daar pas ik nooit in
de M staat toch echt voor medium :P
pi_122722310
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:38 schreef becky27 het volgende:

[..]

de M staat toch echt voor medium :P
I know maar jij bent zo slank. Ik voel mij echt een walvis als ik jouw foto's zie.
pi_122722345
Ohja Frezan, als je hem echt wilt overnemen moet je me er zelf even aan helpen herinneren tegen die tijd denk ik ;)

En Spirit, bij de HEMA heb je van die strakke rokjes, als je daar een strakke top op draagt is het best wel sexy!

Ik vind je mooi Becky O+ En slank ja, ik pas ook niet in jouw positiekleding, maar er zitten hier wel andere slanke meiden gelukkig ;)
pi_122722618
Dank suiker voor je compliment mbt mijn gewicht. Maar ik loop vanwege te hoog bmi in het zh dus er zat al genoeg aan. Hopelijk gaat het er nu beter af dan na de vorige zwangerschap.
pi_122722993
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:41 schreef Suikertante het volgende:
En Spirit, bij de HEMA heb je van die strakke rokjes, als je daar een strakke top op draagt is het best wel sexy!

Ja die heb ik dus al een keer gekocht, maar toen hield ik ongeveer nog een mij over aan de bovenkant :? Misschien had ik net een rottig exemplaar ofzo, maar dat zat echt voor geen meter. Die stof moet wel aansluiten vind ik.
Sarcasme. Herken het.
pi_122723067
Oh ik heb ze zelf niet geprobeerd, ik vind die te strak om mijn bovenbenen. Dan zit ik ze steeds naar beneden te trekken. Was gewoon een slechte tip dus ;)
pi_122723253
Ik voel schopjes boven mijn navel. Kan dat nu al? Ik ben pas 24 weken :o
E.
pi_122723326
Nouja, kan het iets anders zijn? :D
  zondag 10 februari 2013 @ 19:12:16 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122723434
Heb ik ook Spark!
pi_122723446
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik voel schopjes boven mijn navel. Kan dat nu al? Ik ben pas 24 weken :o
Je bent al 24 weken, dat kan prima ;)
  zondag 10 februari 2013 @ 19:19:28 #199
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122723694
Had ik ook!!!

Wat ben je slank Suikertante!

Ik ben de laatste 2 weken voor mijn gevoel een walrus geworden, mijn buik is flink gegroeid nu (morgen 28 weken).

Vanmiddag een uitgebreide bestelling bij Hema gedaan, en veel van de uitzetlijst besteld.

Heeft Pessie zich al gemeld vandaag?
pi_122723762
Alleen vanmorgen mandy!
Hoop dat ze dr kleintje heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')