abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122648842
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

16 september: Kleurdoos
27 september: Ymme
27 september: Spewey
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:11:21 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122648875
As, jij gaat gewoon vannacht in je eigen topic bevallen! En dan volg ik ook ;)
pi_122648897
Volgens mij het 10de topic waarin ik bovenaan sta.
Ben benieuwd wie er in dit topic gaat bevallen.

Als ik iets moet aanpassen hoor ik het wel.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:32:38 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122649804
As en Pessie, ik ben benieuwd!!

En ik ga dit weekend proberen rustig te doen! ^O^
pi_122650173
10 is een mooi rond getal As, je moest het daar maar eens bij laten dame! :-) En dan Pessie in de achtervolging...

LB doe je best!!

Kijk eens wie wij vanmiddag op beeld hebben ontmoet O+. Op de echo lijkt hij echt veel op zijn grote zus, benieuwd of dat straks ook echt zo is!! Helaas was het wel een parade van armen en benen voor zijn gezicht, dus over twee weken mogen we terugkomen voor een nieuwe sessie, not bad :P.

Juud je krijgt de groetjes van Rita :).
pi_122650216
Leuk tm! Herkansing is helemaal niet vervelend ^O^
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:39:42 #7
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122652880
Ik heb gisteren mijn kraampakket ook thuisgehad, leuk om uit te pakken.Maar verder blijft alles in de doos (met uitzondering van een dekentje en knuffel) tot aan de bevalling. Verloskundige en kraamzorg weten wel wat ze er van nodig hebben. En bij een ziekenhuisbevalling heb je minder spullen nodig van het kraampakket lijkt me.

Leuk dat je een herkansing hebt TM!

Wij hebben mini afgelopen maandag ook nog op een pretecho gezien in 3D. Zo lief.

Zet 'm op As!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122653083
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

Precies en Covie en ik zijn het voorbeeld dat je daarna ook heus wel weer sex kunt hebben ;)
Zeker! Al hebben we bij de reclame over de ovulatietests al wel de grap gemaakt dat we die straks misschien moeten gaan gebruiken zodat we weten wanneer we het niet moeten doen. :+

Twentemeisje mooie 3D echo hoor!! En over 2 weken gewoon weer! O+
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:45:31 #9
259886 pessie
pi_122653190
Haha tm inderdaad een hoop armen en benen. Leuk dat u e in de herkansing mag.

Mandy wil je thuis bevallen of poliklinisch?
pi_122653251
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef covie het volgende:

[..]

Zeker! Al hebben we bij de reclame over de ovulatietests al wel de grap gemaakt dat we die straks misschien moeten gaan gebruiken zodat we weten wanneer we het niet moeten doen. :+

Twentemeisje mooie 3D echo hoor!! En over 2 weken gewoon weer! O+
:D
Wij kunnen blijkbaar niet rekenen.....
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:47:59 #11
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122653335
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef pessie het volgende:
Haha tm inderdaad een hoop armen en benen. Leuk dat u e in de herkansing mag.

Mandy wil je thuis bevallen of poliklinisch?
Poliklinisch.

Mini was bij onze pretecho druk aan het proberen om een volledige vuist en daarna vingers in de mond te krijgen. Hoeveel past er in mijn mond? Schitterend om te zien. Had er wel uren naar kunnen kijken.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122653539
Leuk TM! Er valt nog best wat te zien :) En leuk om over 2 weken nog eens te kijken O+

Wij hadden vandaag de herkansing van de 3D-echo en jawel hoor, ze lag weer met haar voeten voor haar gezicht, was echt helemaal niets te zien, nog geen half gezichtje ofzo :').
Heel dag dag was ze superdruk en net tijdens de echo lag ze natuurlijk lekker te tukken, geen beweging in te krijgen :'). Dussss nu mogen we volgende week donderdag voor de 3e keer terug komen. Als het dan weer niks wordt geven we het op :P. Meting kwam woensdag nog precies op de gestelde termijn uit, nu lag ze een weekje voor op de groei. Maarja, dat is ook zo'n precisiewerk, dat meten.

Heb wel een goede troost :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:53:23 #13
259886 pessie
pi_122653654
Haha lot! Comfort food!
pi_122653723
TM O+ mooie plaatjes! Dat neusje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122653799
Mandy :D

Lot drie keer is scheepsrecht toch. Nu al lekker eigenwijs dus.
Oh en goede troost ^O^
  vrijdag 8 februari 2013 @ 21:08:15 #16
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122654420
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Leuk TM! Er valt nog best wat te zien :) En leuk om over 2 weken nog eens te kijken O+

Wij hadden vandaag de herkansing van de 3D-echo en jawel hoor, ze lag weer met haar voeten voor haar gezicht, was echt helemaal niets te zien, nog geen half gezichtje ofzo :').
Heel dag dag was ze superdruk en net tijdens de echo lag ze natuurlijk lekker te tukken, geen beweging in te krijgen :'). Dussss nu mogen we volgende week donderdag voor de 3e keer terug komen. Als het dan weer niks wordt geven we het op :P. Meting kwam woensdag nog precies op de gestelde termijn uit, nu lag ze een weekje voor op de groei. Maarja, dat is ook zo'n precisiewerk, dat meten.

Heb wel een goede troost :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, eigenwijze baby.

Aaargh, daar heb ik zo'n zin in nu!!!!!
pi_122655174
ahhh TM O+ leuk dat je nog een keer mag!

Haha Lot kleine eigenwijs! Wel leuk nog een keer, ook al is het dan de laatste kans. En die McFlurry maakt ook een hoop goed natuurlijk.
pi_122659417
Eigenwijze echobeebs vandaag! Maar herkansingen zijn ook leuk O+
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:28:51 #19
381212 Gulara
From the future
pi_122661869
Lieve foto's TM. O+ Ziet er lekker flexibel uit inderdaad. Volgende keer nog een keer spieken, leuk!

En jouw prima ballerina maakt het wel heel bont, L0t! Krijg je al die McFlurries ook vergoedt? :Y) Ik ga voor je duimen dat ze volgende keer haar -ongetwijfeld- knappe koppie laat zien.

Mijn laatste echo was met 19 weken-en-nog-iets. En daarna niks meer, -O- dus geniet allemaal van de echo's! *O*

En ik zie dat As en Pessie in dit topic gaan bevallen. *O* Ik zit er klaar voor hoor dames! :% :%

Maar nu eerste ontbijt en misschien ook een paracetamol want heb een hele nare hoofdpijn. Hoop dat het zo weggaat want vanmiddag naar IKEA en BBQ. *O*
pi_122667636
Gulara wat doe je nu heb ik ook zin in BBQ en zomer.

L0t wat jammer dat je beeb zo eigenwijs, ik hoop dat ie volgende keer wat meer van zichzelf wil laten zien.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 05:17:50 #21
381212 Gulara
From the future
pi_122667751
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 04:08 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara wat doe je nu heb ik ook zin in BBQ en zomer.

L0t wat jammer dat je beeb zo eigenwijs, ik hoop dat ie volgende keer wat meer van zichzelf wil laten zien.
Dan zal ik je troosten met de gedachte dat de optelsom hoogzomer + hoogzwanger = véél zweet niet zo heel fantastisch is. Maar ik geniet wel van het zonnetje, want het is toch ook wel een voordeel en heel gezellig.

Bij een BBQ mis ik wel altijd m'n wijntje extra veel. :'(
pi_122667893
Ooh../dagdroommodus aan...Straks kunnen we deze zomer bbq'en in ons nieuwe huis met mijn dikke buik O+

Nog 6 dagen tot mijn echo... spannend!! Heb gisteren wel dikke strepen geplast toen ik precies 6 weken was. Dit was echt een mijlpaal, omdat ik vorige keer op deze dag 's ochtends een negatieve MvM test had en 's avonds de vm begon..

Sinds gisteren ben ik ook aan het plassen voor MvM, maarreh.. Hoe plassen jullie in die maatbeker? Hij is te groot om hem onder me te houden in de wc, dus ik zat vannacht gehurkt voor de pot met de maatbeker.. charming ;)
pi_122668051
Oh, bij mij paste het wel, ik zette hem bijna neer in de wc zeg maar. Misschien een andere kleinere beker oid aanschaffen?
pi_122668074
Hoogzomer is idd wat minder, maar BBQ O+. Hebben ze daar geen alcohol vrije rosé, heb je nog een beetje het idee dat je een wijntje drinkt. Maar ook ik zal blij zijn als ik weer een echt wijntje kan drinken mis dat af en toe ook wel.
pi_122668167
Moge wat een rust in het topic. Net zoals hier thuis.
Ik vond hoogzwanger in de zomer niet erg. Lekker buiten in de tuin. Weinig kleding en slippers aan.
Nu zitten mijn schoenen niet lekker, krijg ik mijn jas nog maar net dicht en kan ik peuter niet heerlijk buiten laten uitrazen.
Enige voordeel ik heb het snel warm dus waar iedereen het koud heeft vind ik het heerlijk. Loop ook steeds in een t-shirt :D

Oh en die BBQ klinkt super!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')