quote:
quote:
Luister je niet te vaak naar die harde popmuziek, meiske.quote:
Negermuziek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luister je niet te vaak naar die harde popmuziek, meiske.
Ik maak me zorgen over het volume waarmee je praat...
ik heb wel een jaartje geduld voor jequote:
toffe dingen gezien als Röksopp, Timo Maas, Darren Emerson, Underworld, Saybia in de India met een mannetje of 100, Motorpsychoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:23 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben blij dat ik het rampjaar 2002 gemist heb :
Dieptepunten
Nickelback. Ze beginnen hun hit ‘How You Remind Me’ drie keer opnieuw, om het effect te versterken. Vuurwerk maakt het spierballenvertoon compleet. Onbedoeld erg grappig.
http://www.lowlove.nl/historie/2002/
De duitse avond in 2009 of zo buiten ergens alleen duitstalig nummers, dus ook nirvana covers op zijn duits, en de niet te vergeten ich bin wie du enz....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En vergeet niet Ome Willem in de Alpha, de Nacht van de Wansmaak in de Juliet en de Australische piemelvouwers in de Foxtrot.
Nieuw album komt eraan toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
James Blake staat op Oya festival. Was twee jaar geleden best vet in de Bravo. Mag van mij ook wel langskomen.
Nickelbackquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:23 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben blij dat ik het rampjaar 2002 gemist heb :
Dieptepunten
Nickelback. Ze beginnen hun hit ‘How You Remind Me’ drie keer opnieuw, om het effect te versterken. Vuurwerk maakt het spierballenvertoon compleet. Onbedoeld erg grappig.
http://www.lowlove.nl/historie/2002/
Het beste wat helpt tegen een kater is een pilsjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb een enorme kater van vannacht. Dus ik pas. Tentamen vanochtend was gaar enzo.
Kater van wijn... dan helpt niets behalve thee, water, thee en vitamines.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het beste wat helpt tegen een kater is een pilsje
Ja, ik dacht yolo. Ik loop altijd achter trends aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wacht ff...je hebt zitten zuipen terwijl je vanochtend een tentamen had?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht yolo. Ik loop altijd achter trends aan.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Veel plezier menschen die wel gaan. Ik sla dit jaar over
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ook schijnt te helpen tegen een kater is 'm dicht te ducttapen.
'00, '03-'12 Het is mooi geweest. De groep gaat niet meer en vorig jaar met 3~4 mensen (1 ging vroeger naar huis) was het toch veel minder. Komt bij dat de ZC meer te bieden heeft en 110e goedkoper isquote:
Oke. Je gaat tractors kieken dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'00, '03-'12 Het is mooi geweest. De groep gaat niet meer en vorig jaar met 3~4 mensen (1 ging vroeger naar huis) was het toch veel minder. Komt bij dat de ZC meer te bieden heeft en 110e goedkoper is
Ook, maar ook muziek, cross en theaterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Je gaat tractors kieken dus.
Heel gek.. Eerst zuupe en dan een tentamen makenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb een enorme kater van vannacht. Dus ik pas. Tentamen vanochtend was gaar enzo.
Nouja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Veel plezier menschen die wel gaan. Ik sla dit jaar over
Het was marketingcommunicatie, draait toch om lullen als brugman.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:09 schreef µ het volgende:
[..]
Heel gek.. Eerst zuupe en dan een tentamen maken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De TV-coverage van de ZC is zó leuk gedaan, dat ik 't niet over m'n hart kan verkrijgen het te missen door op het terrein zelf te zitten.
Ik zag hem staan bij onze lokale campingboer. Ik vond hem nog redelijk klein van binnen voor dat geld..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef µ het volgende:
http://www.firebox.com/product/3644/VW-Camper-Van-Tent
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De TV-coverage van de ZC is zó leuk gedaan, dat ik 't niet over m'n hart kan verkrijgen het te missen door op het terrein zelf te zitten.
Zo 1 stond er vorig jaar ook op camping 3 links naast de toiletten en douches. In een bezopen bui nog ff om die tent gelopen om de eigenaren te complimenteren met hun tentje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef µ het volgende:
http://www.firebox.com/product/3644/VW-Camper-Van-Tent
op camping 1 stond er ook één. Mooie dingenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo 1 stond er vorig jaar ook op camping 3 links naast de toiletten en douches. In een bezopen bui nog ff om die tent gelopen om de eigenaren te complimenteren met hun tentje.
Vraag me alleen af wat je bezielt om een tent van 350 euro mee te nemen naar een festival.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op camping 1 stond er ook één. Mooie dingen
omdat het een toffe tent isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat je bezielt om een tent van 350 euro mee te nemen naar een festival.
voor dat geld kan je ook zo'n campertje voor een weekend huren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat je bezielt om een tent van 350 euro mee te nemen naar een festival.
Geweldige plaatquote:
Als ik een kater heb kan ik dus echt geen alcohol ruikenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het beste wat helpt tegen een kater is een pilsje
Op een donderdag?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:28 schreef Stoeprand het volgende:
Afgelopen jaar hoefde ik maar 10 mins te wachten
Jazeker. Ik weet alleen niet meer of het in de middag of avond was. Precies op het goeie moment iigquote:
Moet wel s'avonds geweest zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jazeker. Ik weet alleen niet meer of het in de middag of avond was. Precies op het goeie moment iig
mijn ace heeft 1350 mah, ik ga er vanuit dat ik de mijne er 2x mee zou kunnen opladen sowieso mss zelfs 3, + extra batterij vol mee en ik heb genoegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Staat altijd wel mooi dat 5600 mah maar ik heb werkelijk geen idee hoeveel dat dan is.
Heb je zelf ervaring met hoe vaak je een telefoon dan op zou kunnen laden?
Hmm het zou zeker handig kunnen zijn ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn ace heeft 1350 mah, ik ga er vanuit dat ik de mijne er 2x mee zou kunnen opladen sowieso mss zelfs 3, + extra batterij vol mee en ik heb genoeg
heb nu eentje van 4000mah die laadt m ook 2x open die laadt in de zon bij, maar zit er zeker aan te denken deze erbij te halen, mits ik op tijd bij een action kom
Thx.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Tip!
[ afbeelding ]
Soundlogic XT
BACK UP BATTERIJ
voor het onderweg opladen van uw iPhone, iPad, iPod en Android apparaten
extra grote capaciteit van 5600 mAh
nooit meer een lege accu!
per stuk
12.95
http://www.action.nl/prod(...)t&utm_campaign=week7
Biergarten Boysquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De duitse avond in 2009 of zo buiten ergens alleen duitstalig nummers, dus ook nirvana covers op zijn duits, en de niet te vergeten ich bin wie du enz....
De muziek was zo slecht. Wel leuk daar niet van.quote:Op zondag 10 februari 2013 08:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Biergarten BoysDat was geniaal.
Zijn 16 euro per stuk en zijn geen 5600 mah maar eerder 2300quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Tip!
[ afbeelding ]
Soundlogic XT
BACK UP BATTERIJ
voor het onderweg opladen van uw iPhone, iPad, iPod en Android apparaten
extra grote capaciteit van 5600 mAh
nooit meer een lege accu!
per stuk
12.95
http://www.action.nl/prod(...)t&utm_campaign=week7
Dat heb ik jaren gedaan maar werkt niet. Helemaal niet als mensen drinken/drugs gebruikenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:19 schreef Basp1 het volgende:
De titel is trip down memorylane. Dus vergeet al die moderne communicatie gewoon weer op vaste tijden op vaste plekken van te voren dingen afspreken. Net zoals in de begin jaren van lowlands.
Als je de even uren op een bepaald punt afsprak kwamen er altijd wel enkelen van de groep op duiken, dat niet de gehele groep compleet was maakte ook niet uit.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat heb ik jaren gedaan maar werkt niet. Helemaal niet als mensen drinken/drugs gebruiken
Wij zijn totaal maar met 4 man... Die ieder zijn eigen ding doet... Alsnog leuk, "verplicht" nieuwe mensen ontmoeten... Maar afspreken is een rampquote:Op maandag 11 februari 2013 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je de even uren op een bepaald punt afsprak kwamen er altijd wel enkelen van de groep op duiken, dat niet de gehele groep compleet was maakte ook niet uit.
alle 4quote:Op maandag 11 februari 2013 12:49 schreef µ het volgende:
Wat mag er van jullie WEG van het lowlandsterrein?
Poll: Wat mag WEG?
• Goede doelen
• Bekerrapers
• 3FM
• Hipsters
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Anders namelijk:quote:Op maandag 11 februari 2013 12:49 schreef µ het volgende:
Wat mag er van jullie WEG van het lowlandsterrein?
Poll: Wat mag WEG?
• Goede doelen
• Bekerrapers
• 3FM
• Hipsters
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ken alleen Alabama Shakes (omdat die voor LL al bevestigd zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef theodoor9 het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)en_voor_Haldern_Pop/
Nieuwe namen voor haldern en dus lowlands kanshebbers.
Nou met al die drukte was mijn internet zeer langzaam!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Het enige wat ik leuk vind aan een smartphone is om sochtends half lam in mijn tentje de reacties van 3voor12 te lezen van de dag ervoor.
Bij mij alleen donderdag en vrijdag, daarna was hij stukken sneller.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou met al die drukte was mijn internet zeer langzaam!
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I gebruik mijn smartphone op Lowlands alleen om 3FM te luisteren, te checken hoeveel de goede doelen binnenslepen, bij te houden hoeveel lege bekers ik heb en uiteraard om gewoon hip te zijn.
Ik gok dat er best nog wel een aantal andere bands komen ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:27 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)rd-sons-op-lowlands/
Opvallend wel dat M&S de meeste stemmen hebben gehad. Ik hoop persoonlijk toch op iets anders.
Heb het wel gehad net M&S , alleen al door de 3fm opfokkerij. Ben er heul moe aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:27 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)rd-sons-op-lowlands/
Opvallend wel dat M&S de meeste stemmen hebben gehad. Ik hoop persoonlijk toch op iets anders.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb het wel gehad net M&S , alleen al door de 3fm opfokkerij. Ben er heul moe aan.
En dan heb je mijn Benendichtdus nog niet eens gehoord.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan heb je mijn Benendichtdus nog niet eens gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |