Ach, er zijn lelijkere sugerdaddies.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Niet mijn type eigenlijk. Teveel bling bling
Voor mij zou het meer een sugarsun zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, er zijn lelijkere sugerdaddies.
Wie weet valt ie wel op oudere vrouwen, who knows.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij zou het meer een sugarsun zijn.
Dat laatste denk ik ook. Of hij is gewoon superijdel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie weet valt ie wel op oudere vrouwen, who knows.
Al heb ik meer 't idee dat 'ie zo homo is als maar kan.
Mwah, als je een vrouw gaat betalen om een kind te baren en daarna op te rotten in plaats van een ware liefde te zoeken/wachten dan ben je geloof ik niet echt hetero.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Of hij is gewoon superijdel.
Oh ja dat had hij ook gedaan. Maar ja... voetbal en homo zijn dat is nog taboe natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, als je een vrouw gaat betalen om een kind te baren en daarna op te rotten in plaats van een ware liefde te zoeken/wachten dan ben je geloof ik niet echt hetero.
Ja maar goed dat is het overal eigenlijk nog wel, zodra je wat meer aspireert dan barman.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat had hij ook gedaan. Maar ja... voetbal en homo zijn dat is nog taboe natuurlijk.
Op mijn werk merk ik dat niet echt. OK ik weet niet zo snel homosexuele managers, maar wel twee collega's en de een is de teamleider van de ander.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar goed dat is het overal eigenlijk nog wel, zodra je wat meer aspireert dan barman.
Ik laat 't ze op 't werk niet weten, maar bij andere collega's is 't wel bekend, en als je dan met collega's zit dan merk je wel dat ze erover praten en er op neerkijken vaak. Ieder z'n keuze, maar ik heb niet zo'n zin om zo buiten de groep te komen staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn werk merk ik dat niet echt. OK ik weet niet zo snel homosexuele managers, maar wel twee collega's en de een is de teamleider van de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |