Nee, ik sympathiseer met de Afrikaanse medemens en laat 'm lekker donker.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik sympathiseer met de Afrikaanse medemens en laat 'm lekker donker.
Ben jij een pitcher of een catcher?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik sympathiseer met de Afrikaanse medemens en laat 'm lekker donker.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
Hij hoeft nu niet te koken, hij is jury.
Net5.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Waar is deze show te zien?
Ik ben aanvoerder van de pitchers.quote:
Over apenaids gesproken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:37 schreef Karina het volgende:
Oh ja Nic0 zit bij VI. Af en toe maar even zappen.
Ik dacht al bij het zien van onderstaande vrouw van zo, heeft die even mazzel dat ze niet wit is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je had haar er wel even op gewezen dat de causaliteit meer ligt bij armoede en slankheid dan daadwerkelijk de huidskleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik was slecht in honkbal. Kon niet slaan en niet vangen.
Ik vroeg mij vroeger weleens af hoe het zou zijn als je ipv een Duitse Helm een Ho Chi Minh sandaal had.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben aanvoerder van de pitchers.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wel schieten met voetbal. Hard.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik dacht al bij het zien van onderstaande vrouw van zo, heeft die even mazzel dat ze niet wit is.Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |