Ja hoor. Fluitje van 'n cent voor een Rotterdamse.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje feeling met timmeren?
Daar timmeren ze veel aan de weg?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Fluitje van 'n cent voor een Rotterdamse.
plus:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Serieus hoor, ik kan dat echt goed. En eigenlijk alles van Lucky tv.
En Ruud.
En Prins Bernhard.
Dordevil alias Nico Dijkshoorn.
Maar eh... alle Rotterdammers werkten in de werf dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de werven, slimpie. Of dacht je dat Ruud alleen van dat kwartje rijk was geworden.
Brigit is leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Staal kan heel goed Brigit Kaandorp en Carry Tefsen in de rol van Mien Dobbelsteen na doen trouwens....
Zoals alle Hagenezen voor de overheid werken? Nou wel veel, althans wel veel van mijn familie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar eh... alle Rotterdammers werkten in de werf dan?
Nee, niet alle Hagenezen werken voor de overheid, dat weet ik toevallig van mijn grootouders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals alle Hagenezen voor de overheid werken? Nou wel veel, althans wel veel van mijn familie.
Is ook maar een beeld. Soms werken ze op een ambassadequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet alle Hagenezen werken voor de overheid, dat weet ik toevallig van mijn grootouders.
Dedoe.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook maar een beeld. Soms werken ze op een ambassade![]()
Ik ben moe, welterusten Ryan3 en Staal.
Ik hoor het wel als ik moet verhuizen he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook maar een beeld. Soms werken ze op een ambassade![]()
Ik ben moe, welterusten Ryan3 en Staal.
Zeg jij het maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
En waar werken Amsterdammers dan vraag ik me nu af.
Als de aardbevingen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als ik moet verhuizen he?
Ik zou het niet weten. Geen werf, geen ambtenaren. In de Showbizzquote:
lijkt me sowieso geen pretje!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de horeca...
Lijkt me een crime hoor in de horeca in Den Haag werken...
Heb je nog werk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Geen werf, geen ambtenaren. In de ShowbizzAl werk ik daar zelf niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |