abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122629300
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_122629330
Ik vind dat wel heel gek ja, mevrouw Puff! Vindt hij het niet leuk als je nieuwe dingen meemaakt zonder hem ofzo?

Of hou je na dat tripje geen geld over voor vakantie met hem? Dan snap ik z'n bezwaar misschien nog een beetje.

Zou echt raar opkijken als ik niet alleen weg mag van m'n vriend :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:48:43 #3
70532 loveli
N
pi_122629344
http://www.joannusmolen.c(...)nk-soja-pannekoeken/

De foto bij dit recept is slechts bedoeld ter illustratie en geeft niet per sé het beschreven gerecht weer. :')
crap in = crap out
pi_122629353
per sé :')
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:49:40 #5
70532 loveli
N
pi_122629364
copy/paste
crap in = crap out
pi_122629369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:49 schreef loveli het volgende:
copy/paste
Ja, dat weet ik :P
Ja doei.
pi_122629376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef loveli het volgende:
http://www.joannusmolen.c(...)nk-soja-pannekoeken/

De foto bij dit recept is slechts bedoeld ter illustratie en geeft niet per sé het beschreven gerecht weer. :')
Maar wel: Dit recept is het originele dr. Frank recept voor biologische sojapannekoeken *O*
pi_122629410
Jolijt.
Ja doei.
pi_122629455
Lijstje gister:

O: havermout met banaan en kaneel - en een beetje stroop omdat het met water was gemaakt en daardoor een beetje naar karton smaakte
T: paar bruine m&m's
L: dubbele boterham met ei, tomaat, kaas, komkommer/tomaat salade met rode ui (brr), sinaasappelsap
T: peer
D: (spelt)broodje hamburger, bonensalade met sperzie, tuin, en erwtjes + feta
T: kwark met bosbessen
B: nul!
pi_122629467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:
Henk, plaatjes van wat je hebt gekocht in de MExx shop?

[..]

:D wat voor rare dingen wil je doen dan!
Het gros is al niet meer te vinden in de shop! :D
Maar o.a. deze:

Het zou me overigens niets verbazen als ik ze allemaal terugstuur. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:56:53 #11
70532 loveli
N
pi_122629546
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:53 schreef anna82 het volgende:
T: paar bruine m&m's
!
crap in = crap out
pi_122629579
Ah die had ik ook gezien, maar ik zou er nog tuttiger in worden dan ik al ben :P overigens ook een leuk werk-jurkje gezien, maar ik heb nu wel weer genoeg gekauft :').

Puff, ik ben met novem! Wat heeft 'ie erop tegen dan? Ik heb alweer twee tripjes geboekt zonder manlief... hij moet niet piepen hoor, dan staat hem wat te wachten ~O>
pi_122629592
Wat een inspirerende topictitel overigens O+.
pi_122629643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Perruche het volgende:
Ah die had ik ook gezien, maar ik zou er nog tuttiger in worden dan ik al ben :P overigens ook een leuk werk-jurkje gezien, maar ik heb nu wel weer genoeg gekauft :').

Puff, ik ben met novem! Wat heeft 'ie erop tegen dan? Ik heb alweer twee tripjes geboekt zonder manlief... hij moet niet piepen hoor, dan staat hem wat te wachten ~O>
Hehehe, van mijn 15 esprit jurkjes heb ik er ook maar 3 gehouden omdat de rest echt niets deed voor mijn figuur of raar stond. B-)

Ik snap het ook niet Puff! Tuurlijk is het leuk om ergens samen naar toe te gaan, maar alleen ergens naar toe gaan moet toch ook kunnen? :?
Doe wat je niet durft.
pi_122629705
ik denk niet dat je hier moet vragen wat wij er van vinden Puff. Vraag aan hem waarom hij het niet wil. Praat met hem.

lekker boeiend wat wij er van vinden.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122629751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
per sé :')
Minder erg dan de zowiezo's die je overal tegenkomt :+

Ik heb overigens best lekker geslapen, alleen was vanmorgen de pijn ineens heel heftig. Nu met een tramadol (tramaLOLletje eigenlijk, nom) valt het alweer goed mee. Ga zo eens lekker douchen, nu heb ik nog mijn privé douche :+ Denk dat als er op de longafdeling plaats is, ik geen eenpersoonskamertje meer heb. Boo!

Bedankt voor alle lieve woorden nog gisteren O+

Oh, en ik heb jullie e-beterschapswensen hier in het ziekenhuis gekregen :D Wist niet eens dat dat kon :+ Thanks!
pi_122629791
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat wel heel gek ja, mevrouw Puff! Vindt hij het niet leuk als je nieuwe dingen meemaakt zonder hem ofzo?

Of hou je na dat tripje geen geld over voor vakantie met hem? Dan snap ik z'n bezwaar misschien nog een beetje.

ik zou het heel raar vinden als m'n lief me toestemming moet geven voor dingen..

M'n lief spendeert z'n vrije morgen aan m'n artikel spelchecken, dat is wel tof trouwens! O+
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 10:07:52 #18
70532 loveli
N
pi_122629875
Gaat het om toestemming of om een lief die zegt dat 'ie het niet zo tof zou vinden? Ken Puffs lief niet, maar heb niet gelezen dat hij dingen verbiedt.
crap in = crap out
pi_122629895
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
Gaat het om toestemming of om een lief die zegt dat 'ie het niet zo tof zou vinden? Ken Puffs lief niet, maar heb niet gelezen dat hij dingen verbiedt.
Dit. Mr.Mo zou gewoon mee willen denk ik :+ andersom ook, gewoon, omdat leuk! :+
Ja doei.
pi_122629985
Oh tramadol, goeie dope Coco ;)

Ik doe eventjes een egopost hoor, ik had net een gesprek ivm opnieuw aan het werk.
Zo'n leuk gesprek!! Ik ga de horeca weer in, wie had dat ooit verwacht!!
Voorlopig op oproep, in een congrescentrum hier letterlijk 100 meter vandaan onder andere.
Het is nog even afwachten wanneer ik voor het eerst ingepland word, wanneer de evenementen zijn had hij zo even niet paraat, maar zo snel mogelijk, want ze willen me graag ook in de praktijk bezig zien en dan is het een kwestie van mezelf bewijzen en opwerken, dat kan ik! Ik heb nog even laten zien dat ik prima met vier borden kan lopen (wel ook even eigenwijs erbij vermeld dat dat eigenlijk niet netjes is, 3 is max want dan raken de borden elkaar niet, etiquette en zulks :P ) en goed kunnen weergeven wat mijn kennis en ervaring is, ze zijn daar net zo enthousiast over mij als ik zelf ben om weer te gaan werken lijkt het.
Dus heb ik gevulde chocoladecroissantjes gekocht voor bij de koffie vanmiddag, die kunnen alvast op mijn lijstje ;)
pi_122630001
Fijn Mar!
Ja doei.
pi_122630013
M. zou het waarschijnlijk wel goed vinden als ik een week alleen weg wilde gaan, maar ik zou het wel even overleggen. En ik denk dat hij er afhankelijk van de bestemming blijer/minder blij mee zou zijn. Maar meer omdat hij zich dan zorgen over me zou maken, stel dat er iets gebeurt ofzo.

Omgekeerd ook, hij mag zeker alleen weg. Maar afhankelijk van de vrienden met wie hij gaat, en waarheen hij gaat, zou ik er geen problemen mee hebben of er niet blij mee zijn, maar dat zou ik dan uitspreken. En niet op zo'n manier dat hij al geen zin meer heeft om te gaan, maar meer even aangeven dat ik me zorgen maak over .... & dan stelt hij me gerust dat dat npnp is. :)
pi_122630024
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik zou het heel raar vinden als m'n lief me toestemming moet geven voor dingen..

M'n lief spendeert z'n vrije morgen aan m'n artikel spelchecken, dat is wel tof trouwens! O+
Ik vind het heel normaal dat die dingen in overleg gaan, compleet andere situatie overigens als je al en gezin bent, omdat je dan gewoon niet zoveel tijd overhoudt om vanalles te doen en dingen met gezin en partner dan wel voor gaan vind ik.
Je kan het ook als lief opvatten dat je partner het niet leuk vindt als je beide apart van elkaar leuke dingen doet? :)
pi_122630050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef Novem het volgende:

Geld is mn probleem niet, eerder tijd. Daarom juist de compensatieweek. En het gaat juist erover als hij intern zit voor stage lopen.
Dus mss toch jaloers ofzo
pi_122630070
Mar, wat tof van die baan! *O* Hopelijk hebben ze snel een evenement dan waarvoor je kunt worden ingezet :Y
pi_122630124
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:13 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vind het heel normaal dat die dingen in overleg gaan, compleet andere situatie overigens als je al en gezin bent, omdat je dan gewoon niet zoveel tijd overhoudt om vanalles te doen en dingen met gezin en partner dan wel voor gaan vind ik.
Je kan het ook als lief opvatten dat je partner het niet leuk vindt als je beide apart van elkaar leuke dingen doet? :)
Ik vind het ook heel normaal om dingen te overleggen. Maar ik zou knettergek worden als de duutser het vervelend zou vinden als ik leuke dingen zonder hem zou doen. We hebben een relatie, en dat is tof en fijn en leuk en ik zou niet zonder hem willen, maar ik ben en blijf m'n eigen individu en ben niet afhankelijk van hem. Maar goed, dat ben ik en dat is natuurlijk voor iedereen anders.
pi_122630198
Heb je ook weer gelijk in Jagar.. ik heb het overigens wel eens andersom gehad, dat was pas stom
Een vriendin die ruzie met me ging maken omdat ik niet met haar naar een concert wilde en een weekend later wel op stap ging met mijn man.. ehm.. ja, uitjes met mijn partner komen niet wekelijks voor, die hebben voorrang.. niet gek toch?

En thx all :D
pi_122630204
Omdat ik onregelmatig werk vind ik het normaal om dingen te overleggen, maar dan is ie er toch niet dus had eigenlijk verwacht dat ie het leuk zou vinden. Nog.eens bepraten gaan we sws doen hoor.
pi_122630258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Omdat ik onregelmatig werk vind ik het normaal om dingen te overleggen, maar dan is ie er toch niet dus had eigenlijk verwacht dat ie het leuk zou vinden. Nog.eens bepraten gaan we sws doen hoor.
Dan snap ik het probleem inderdaad ook niet.. bij ons gaat het dan puur om prioriteiten, als we lang niet iets samen gedaan hebben of gewoon omdat je geld maar 1 keer kan uitgeven etc..
pi_122630407
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dan snap ik het probleem inderdaad ook niet.. bij ons gaat het dan puur om prioriteiten, als we lang niet iets samen gedaan hebben of gewoon omdat je geld maar 1 keer kan uitgeven etc..
Nou ja we doen samen niet veel maar dit zou niet ten koste gaan van wat we samen doen of uit kunnen geven. wat mij betreft dan. Hij betaalt natuurlijk niet voor mijn uitjes.
pi_122630502
Kleine update even:

Net de longarts gesproken, moet ook weer diclofenac gaan slikken (was ik gisteren mee gestopt, maar vanochtend werd ik wakker met heel hevige pijn. Tramadol helpt, maar niet genoeg, want ik kan niet heel diep inademen, en dat moet voor de longontsteking).

Morgen weer een longfoto, en ik lig hier sowieso nog t/m dinsdag. En aangezien ze dan weer een foto hebben ingepland, ga ik er vanuit dat ik die dag nog niet naar huis ben. Dus gaat wat langer duren dan gehoopt.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 10:37:38 #32
70532 loveli
N
pi_122630676
Meh.

Die foto van M en Saartje is erg cute O+
crap in = crap out
pi_122630715
Jammer coco. Geen leuk weekend dus :(
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:39:22 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122630727
Das mooi balen Coco!! Maar beter ze je goed in de gaten houden ipv je te snel naar huis sturen ofzo. Maar al met al is het gewoon kut natuurlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122630846
tramadol en diclo versterkt elkaar, dat moet wel voldoende helpen, krijg je er ook nog paracetamol bij? Die versterkt de werking van de diclo nog eens.. synergetische werking heet dat.

Balen dat het nog zo lang duurt :*
pi_122630898
Vervelende update coco. Vooral omdat het zo'n pijn doet. Hoop dat je snel weer opknapt :*

Freud en ik overleggen hier ook als we iets alleen willen doen. Hij zal het ook eerlijk zeggen als hij het niet leuk vindt, maar hij laat mij wel mijn gang gaan. Freud en ik weten ook dat het goed is voor je relatie om dingen alleen te doen. Freud gaat ook wel eens een weekend of een week weg om samen met een vriend te fotograferen in het buitenland, heerlijk O+

Maar ik ben het eens met Aurum Puff, het maakt niet uit wat slankies vinden. Praten met je vent!
pi_122630936
Jammer van de tegenslag Coco. Maar beter goed aansterken en dan naar huis!

Mar, wat super!! *O*

Voor amandelmeel ken ik alleen maar zoete bakgerechten :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122630970
Ohw, en ik ga morgen een appel amandelcake maken. Staat al een week op de planning :9
pi_122630994
Maar wanneer en waarom zou je partner het niet leuk vinden als je alleen weg gaat? Soms heb ik volgens mij echt een gebrek aan inlevingsvermogen :'). Als het nu echt vaak is of echt lang (zoals kwak's vriendje die 8 weken weggaat - ja dat is logisch dat het niet leuk is :P ). Maar gewoon een weekje / weekendje...

En als mijn vriendje weggaat mis ik hem wel, maar ik zou nooit tegen hem zeggen "ik vind het niet leuk dat je weggaat". Als hij dat tegen mij zou zeggen zou ik me vet schuldig voelen dat ik wegga :@.
pi_122631008
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:12 schreef MarMar het volgende:
Oh tramadol, goeie dope Coco ;)

Ik doe eventjes een egopost hoor, ik had net een gesprek ivm opnieuw aan het werk.
Zo'n leuk gesprek!! Ik ga de horeca weer in, wie had dat ooit verwacht!!
Voorlopig op oproep, in een congrescentrum hier letterlijk 100 meter vandaan onder andere.
Het is nog even afwachten wanneer ik voor het eerst ingepland word, wanneer de evenementen zijn had hij zo even niet paraat, maar zo snel mogelijk, want ze willen me graag ook in de praktijk bezig zien en dan is het een kwestie van mezelf bewijzen en opwerken, dat kan ik! Ik heb nog even laten zien dat ik prima met vier borden kan lopen (wel ook even eigenwijs erbij vermeld dat dat eigenlijk niet netjes is, 3 is max want dan raken de borden elkaar niet, etiquette en zulks :P ) en goed kunnen weergeven wat mijn kennis en ervaring is, ze zijn daar net zo enthousiast over mij als ik zelf ben om weer te gaan werken lijkt het.
Dus heb ik gevulde chocoladecroissantjes gekocht voor bij de koffie vanmiddag, die kunnen alvast op mijn lijstje ;)
Zo fijn dat je weer zo goed functioneert. Werken *O*
pi_122631039
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Perruche het volgende:
Maar wanneer en waarom zou je partner het niet leuk vinden als je alleen weg gaat? Soms heb ik volgens mij echt een gebrek aan inlevingsvermogen :'). Als het nu echt vaak is of echt lang (zoals kwak's vriendje die 8 weken weggaat - ja dat is logisch dat het niet leuk is :P ). Maar gewoon een weekje / weekendje...

En als mijn vriendje weggaat mis ik hem wel, maar ik zou nooit tegen hem zeggen "ik vind het niet leuk dat je weggaat". Als hij dat tegen mij zou zeggen zou ik me vet schuldig voelen dat ik wegga :@.
Omdat ie bang is dat je allemaal mooie Fransen aan de haak slaat :P
Be someone that makes you happy
pi_122631045
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef An24 het volgende:
Ohw, en ik ga morgen een appel amandelcake maken. Staat al een week op de planning :9
:9 klinkt vet lekker! in belgie hebben ze ook altijd zo'n lekekr peren/amandeltaart, die wil ik ook nog eens maken... staat op de site van dhr lebovitz :9.
pi_122631050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja daar hb je wel een punt :D
pi_122631064
quote:
Dat heeft dan meer met timing te maken. Nu vindt hij het super leuk voor me dat ik naar Spanje ga, maar hij heeft zelf ook genoeg te doen. Als hij vrij zou zijn, zou hij me meer missen en daar zou hij eerlijk over zijn. Dat vind ik alleen maar fijn.
pi_122631065
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:43 schreef MarMar het volgende:
tramadol en diclo versterkt elkaar, dat moet wel voldoende helpen, krijg je er ook nog paracetamol bij? Die versterkt de werking van de diclo nog eens.. synergetische werking heet dat.

Balen dat het nog zo lang duurt :*
Paracetamol krijg ik 4x/dag. De tramadol 3x, en de diclo 3x. Alleen dacht ik dat ik voldoende had aan alleen para en tramadol, blijkbaar niet dus.

Vind het wel spannend wat het vocht op mn longen gaat doen. Als dat niet uit zichzelf afneemt binnenkort, gaan ze alsnog een drain aanleggen. Mehhhh!

Het goede nieuws is dat er sowieso tot na het weekend geen plaats vrijkomt op de longafdeling. Dus ik heb nog zeker 3 dagen mijn eigen privé kamertje met douche/wc/koelkastje :+

Voel me wel een beetje rot dat ik nu zoveel offtopic ga, regelmatig. Maar vind het wel fijn dat jullie dat niet zo erg vinden. Is fijn om een beetje te kunnen spuien af en toe O+
pi_122631093
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef loveli het volgende:
Meh.

Die foto van M en Saartje is erg cute O+
Ja he? O+
pi_122631122
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

:9 klinkt vet lekker! in belgie hebben ze ook altijd zo'n lekekr peren/amandeltaart, die wil ik ook nog eens maken... staat op de site van dhr lebovitz :9.
Hij staat op de 24 kitchen site, onder de baksels van Rudolf :Y
pi_122631166
quote:

[..]

als dat echt een reden is, zou ik vet pissig worden. Mag toch hopen op wat meer vertrouwen na 12,5 jaar.

Ik ben best een aantal keer zonder m'n lief weggeweest en andersom net zo. Meestal wel reisjes die we samen gewoon minder snel zouden doen (ik heb het niet zo op wandelen over gletsjers, hij heeft een museum of archeologische site vaak wel gezien na een uurtje) :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122631182
quote:

[..]

Proest!
pi_122631197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Voel me wel een beetje rot dat ik nu zoveel offtopic ga, regelmatig. Maar vind het wel fijn dat jullie dat niet zo erg vinden. Is fijn om een beetje te kunnen spuien af en toe O+
Nou moe. Alsof jij wel ontopic bent als je niet in het ziekenhuis ligt? Dit is helemaal geen ontopic-topic. Waar jouw praats gewoonlijk en nu dus geheel en al op z'n plaats is.

Vervelend dat het allemaal langer gaat duren, maar best geruststellend dat je onder scherp toezicht bent geplaatst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122631202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Proest!
Of florentijnen natuurlijk, van een laken een pak.
pi_122631211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Of florentijnen natuurlijk, van een laken een pak.
Bolognesen :D
pi_122631230
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou moe. Alsof jij wel ontopic bent als je niet in het ziekenhuis ligt? Dit is helemaal geen ontopic-topic. Waar jouw praats gewoonlijk en nu dus geheel en al op z'n plaats is.

Vervelend dat het allemaal langer gaat duren, maar best geruststellend dat je onder scherp toezicht bent geplaats.
^^
pi_122631261
quote:

juist, dat ja. En ik kijk er eerlijk gezegd al naar uit dat de duutser over 2 weken een weekendje weg is, heerlijk een weekend alleen thuis.
pi_122631263
In de kleine 20 jaar dat mijn lief & ik samen zijn, zijn we vast geen 20 nachten gescheiden geweest. Hij zou het niet leuk vinden als ik in m'n eentje erop uit zou gaan, en ik ook niet. Andersom is hij wel eens 2 dagen heen en weer naar Polen gereden met een vriend, en heb ik daar geen bezwaar tegen (al vind ik het niet leuk voor mij).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122631292
quote:

Nou, M. heeft een aantal vrienden, en als die een weekendje weggaan (naar de camping in luxemburg) dan gaan die echt helemaal los. Niet alleen veel alcohol, maar ook andere middelen (mdma bijvoorbeeld, maar ook andere shit, weet het niet precies). Ik ken ook de verhalen van 'vroeger' en er zijn wel eens heel rare dingen gebeurd onder invloed (die achteraf gezien heel fout hadden kunnen aflopen).

Dus als M. met die vrienden een weekendje weggaat, ben ik niet zo blij. En dan zeg ik dat dus ook gewoon tegen hem. Maar wel met die uitleg. En dat ik het leuk voor hem vind dat hij met zn vrienden weggaat, maar ook of hij wel een beetje op zichzelf let. En of hij me af en toe wil smsen zodat ik weet dat er niks aan de hand is.

Nja, dat is waarom ik er niet altijd even blij van word als M. alleen met vrienden weggaat.

nu komt dat ook doordat die vrienden zich thuis, bij hun vriendin/vrouw, altijd heel braaf voordoen, en extra los willen gaan als ze een keer 'mogen'. M. heeft dat gelukkig niet, maar toch zit het me niet helemaal lekker dan doordat ik weet wat ze allemaal -mogelijk- gaan doen. Die andere vriendinnen/vrouwen krijgen dat niet te horen van hun partners.
pi_122631297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

Bolognesen :D
Ohja!
pi_122631305
quote:

[..]

Paracetamol krijg ik 4x/dag. De tramadol 3x, en de diclo 3x. Alleen dacht ik dat ik voldoende had aan alleen para en tramadol, blijkbaar niet dus.

Vind het wel spannend wat het vocht op mn longen gaat doen. Als dat niet uit zichzelf afneemt binnenkort, gaan ze alsnog een drain aanleggen. Mehhhh!

Het goede nieuws is dat er sowieso tot na het weekend geen plaats vrijkomt op de longafdeling. Dus ik heb nog zeker 3 dagen mijn eigen privé kamertje met douche/wc/koelkastje :+

En al het geklets over wat wij met/zonder partners doen en wat we daarvan vinden is ontopic?
pi_122631307
quote:

[..]

geen idee hoe het zit met de combi longembolie en ontsteking, maar mijn moeder kreeg in het ziekenhuis een flotter (geloof tenminste dat het zo heet). Moet je in blazen en dan gaat een balletje op en neer en dat zou slijm losmaken zodat het opgehoest kan worden. Vocht is natuurlijk ook niet altijd slijm... Maar misschien kan je er eens naar vragen?

Spuien mag!!! Als het in jouw situatie al niet kan, da mag er nooit meer iemand off-topic. ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122631342
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En al het geklets over wat wij met/zonder partners doen en wat we daarvan vinden is ontopic?
Zeker, dat gaat over onze (gedrags)lijn.
pi_122631376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]
heel verhaal
Ja ok, dat vind ik wat anders! Dan is het niet dat hij weggaat, maar wat hij dan doet. Als hij dat soort dingen op een avondje uit zou doen zou dat ook allesbehalve tof zijn en gewoon stom/gevaarlijk.
pi_122631428
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Vervelend dat het allemaal langer gaat duren, maar best geruststellend dat je onder scherp toezicht bent geplaatst.
Ha! :D True :+

Maar nu blaat ik de hele tijd over hetzelfde, en normaal gesproken reageer ik wat meer op anderen, gaat het niet voornamelijk over mij (als ik iets post, bedoel ik) en heb ik het toch ook over eten.

En voel me een beetje rottig dat ik nu vrijwel niets ontopic post (ik heb totaal geen eetlust door alle medicijnen, dus lijstjes zijn zinloos). Goede nieuws is dat ik straks misschien als vanzelf op mijn streefgewicht eindig :7

Mgoed. Thx. De rest ook :Y
pi_122631438
quote:

[..]

Nou, M. heeft een aantal vrienden, en als die een weekendje weggaan (naar de camping in luxemburg) dan gaan die echt helemaal los. Niet alleen veel alcohol, maar ook andere middelen (mdma bijvoorbeeld, maar ook andere shit, weet het niet precies). Ik ken ook de verhalen van 'vroeger' en er zijn wel eens heel rare dingen gebeurd onder invloed (die achteraf gezien heel fout hadden kunnen aflopen).

Oh, dat zou ik ook niet zo leuk vinden... Maar ik was ook zo boos toen mijn vriend met koninginnenacht riekend naar wiet thuis kwam - ik ben niet zoveel gewend.

Over het algemeen vind ik T. de leukste persoon van de wereld, dus de beperkte vrije dagen die ik heb breng ik graag met hem door. (Lange) weekendjes weg zijn npnp :D
pi_122631452
Gewoon een eetlijstje van je medicijnen maken?

O: paracetamol
T: diclofenac
etc.
Ja doei.
pi_122631496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:05 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh, dat zou ik ook niet zo leuk vinden... Maar ik was ook zo boos toen mijn vriend met koninginnenacht riekend naar wiet thuis kwam - ik ben niet zoveel gewend.

Over het algemeen vind ik T. de leukste persoon van de wereld, dus de beperkte vrije dagen die ik heb breng ik graag met hem door. (Lange) weekendjes weg zijn npnp :D
O+
pi_122631515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ok, dat vind ik wat anders! Dan is het niet dat hij weggaat, maar wat hij dan doet. Als hij dat soort dingen op een avondje uit zou doen zou dat ook allesbehalve tof zijn en gewoon stom/gevaarlijk.
Ja, precies. Gelukkig is M wel vrij verantwoordelijk tegenwoordig, En hij heeft in ieder geval niet de behoefte te moeten verbergen wat hij met zn vrienden doet, hij vertelt me alles. Maar toch, ik weet dan met wie hij weggaat, en daar ben ik dan wel eens niet zo blij mee, zeg maar :')

Anders zou ik er verder ook geen enkel probleem van maken :s)
pi_122631526
Ja doei.
pi_122631553
On-topic:
O: half bakje kwark met rozijnen
L: Italiaanse bol met wat sla, lekker veel beenham en honingmosterdsaus :9 stukje sockeye zalm, glas melk en glas sinaasappelsap.

Rest nog even bedenken, al komt er vanavond nog wel een T van kippevleugeltjes, zijn nog 3 over namelijk.

Hoop dat Maria het nog steeds zo leuk heeft! O+

Hopelijk heeft het opgelucht kwak! :*

Denk inderdaad dat het met M. niet zo los zal lopen, Cococakes ;) maar bezorgdheid hou je toch.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122631581
Ik hou van Fransen en ik ga heel vaak weg zonder mn partner :P uhm katten :D
pi_122631604
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ha! :D True :+

Maar nu blaat ik de hele tijd over hetzelfde, en normaal gesproken reageer ik wat meer op anderen, gaat het niet voornamelijk over mij (als ik iets post, bedoel ik) en heb ik het toch ook over eten.

En voel me een beetje rottig dat ik nu vrijwel niets ontopic post (ik heb totaal geen eetlust door alle medicijnen, dus lijstjes zijn zinloos). Goede nieuws is dat ik straks misschien als vanzelf op mijn streefgewicht eindig :7

Mgoed. Thx. De rest ook :Y
Het fijne hier vind ik juist dat het niet alleen over eten hoeft te gaan, maar dat we elkaar ook steunen met moeilijke dingen en blij zijn voor elkaar om toffe dingen. Huizen, partners, ziekte, werk, er komt zoveel voorbij!
De enige reden dat ik wil dat je snel niet meer of topic gaat, is omdat ik hoop dat je snel weer beter bent en naar huis kan! Zolang dat niet zo is, zijn we er gewoon voor je en daarin durf ik te stellen dat ik niet alleen voor mezelf spreek.
:*
pi_122631633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon een eetlijstje van je medicijnen maken?

O: paracetamol
T: diclofenac
etc.
Lol :D

Nou,vandaag zag mijn O er als volgt uit:
2 x paracetamol, 1 x tramadol, half glaasje melk, 2 happen boterham met boterhamworst.

Heb voor morgenochtend beschuitjes besteld, gaat misschien wat beter naar binnen dan brood. Hoop ik.

En voor mijn eten vanavond heb ik een appel, hopjesvla en ...(nog iets heel simpels, ben vergeten wat) besteld. Mn maag draait al bij het idee aan warm eten, dus ik heb alleen dingetjes besteld waarvan ik denk dat die redelijk makkelijk naar binnen gaan.

Ga wel Martijn zo een lijstje sturen, wil hem vragen of hij me een voorraadje fruit mee wil nemen. Lig toch nog een paar dagen hier, dus kan nog even gebruik maken van het koelkastje :Y
pi_122631697
Hopjesvla :9 Beschuitjes :9
pi_122631710
quote:

[..]

Dus als M. met die vrienden een weekendje weggaat, ben ik niet zo blij. En dan zeg ik dat dus ook gewoon tegen hem. Maar wel met die uitleg. En dat ik het leuk voor hem vind dat hij met zn vrienden weggaat, maar ook of hij wel een beetje op zichzelf let. En of hij me af en toe wil smsen zodat ik weet dat er niks aan de hand is.

Nja, dat is waarom ik er niet altijd even blij van word als M. alleen met vrienden weggaat.

nu komt dat ook doordat die vrienden zich thuis, bij hun vriendin/vrouw, altijd heel braaf voordoen, en extra los willen gaan als ze een keer 'mogen'. M. heeft dat gelukkig niet, maar toch zit het me niet helemaal lekker dan doordat ik weet wat ze allemaal -mogelijk- gaan doen. Die andere vriendinnen/vrouwen krijgen dat niet te horen van hun partners.
dat soort mannen heb je op mijn werk ook. Mr. Goody 2shoes als ze thuis zijn en dan gaan we naar een beurs ofzo en dan gaan ze zuipen en hele nachten doorhalen :')

Na 3 dagen staan ze dan met bloeddoorlopen ogen op de stand. Lekker representatief :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122631778
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat soort mannen heb je op mijn werk ook. Mr. Goody 2shoes als ze thuis zijn en dan gaan we naar een beurs ofzo en dan gaan ze zuipen en hele nachten doorhalen :')

Na 3 dagen staan ze dan met bloeddoorlopen ogen op de stand. Lekker representatief :X
:D
Dat je als bezoeker dan denkt, 'He wat raar, op deze beurs een bierstand?!'

Was bij PinkRoccade op de vrijmibo ook vaak, de hoge heren aan de bier en whisky en na 2u. beetje de secretaresse's te betasten :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122631856
Ohja, lijstje!

O: kwark met muesli en een appel in stukjes
T: cappuccino, minneola
L: 2 rijstwafels hamkaasgekooktei, rauwkost
T: cappuccino, chocoladecroissant gevult met room
D: paprikatomaatsoep met ballen, griekse salade
T: wijntje, olijfjes, kaasje

Zoiets :)
pi_122631865
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, zo sad! M bezeikt zijn vrienden er ook altijd mee. Slaat toch ook nergens op, je anders moeten voordoen bij je partner dan bij je vrienden :')

En die lui hadden wij ook op mn vorige werk. Idd met beurzen enzo merkte je dat goed :')
pi_122631909
Sneu idd.. sneue kerels en sneue relaties vind ik dat.
pi_122631991
Is het hooikoorts seizoen toevallig al begonnen?
Ik heb het een partij benauwd, gaat werkelijk helemaal nergens over. :o
Doe wat je niet durft.
pi_122632033
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 11:29:24 #80
70532 loveli
N
pi_122632172
Bizar, ik ken incl. Coco 3 mensen die longontsteking hebben (gehad) sinds januari.
crap in = crap out
pi_122632268
In een goede relatie moet je elkaar ook vrij kunnen laten. Maar dat sommigen vrij verwarren met losgeslagen :N
pi_122632284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:29 schreef loveli het volgende:
Bizar, ik ken incl. Coco 3 mensen die longontsteking hebben (gehad) sinds januari.
Zou dat ook samenhangen met de dubbele griepgolf? Dat is wel een aanslag op je weerstand voor veel mensen denk ik..
pi_122632306
quote:
Ik woon in het groene gebied. :o
Doe wat je niet durft.
pi_122632324
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:31 schreef the85mc het volgende:
In een goede relatie moet je elkaar ook vrij kunnen laten. Maar dat sommigen vrij verwarren met losgeslagen :N
In een goede relatie kan je elkaar vrijlaten onder andere omdat je er dan op kan vertrouwen dat je partner die vrijheid niet misbruikt om zich als een volslagen idioot te gaan gedragen ;)
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 11:35:22 #85
70532 loveli
N
pi_122632388
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:31 schreef the85mc het volgende:
Dat schijnt iedereen te vinden, maar als ik zie hoeveel relaties gebaseerd zijn op 2 gescheiden levens waarin ieder z'n eigen ding doet, snap ik het concept relatie misschien niet echt meer.
crap in = crap out
pi_122632390
Om 2 uur thuis gekomen vannacht, net uit bed maar nog geen trek :')

Ik moet over een uurtje weg....dussssss, geen idee wat ik moet eten :+
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 11:35:42 #87
70532 loveli
N
pi_122632403
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef An24 het volgende:
Om 2 uur thuis gekomen vannacht, net uit bed maar nog geen trek :')

Ik moet over een uurtje weg....dussssss, geen idee wat ik moet eten :+
Koffie.
crap in = crap out
pi_122632420
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat schijnt iedereen te vinden, maar als ik zie hoeveel relaties gebaseerd zijn op 2 gescheiden levens waarin ieder z'n eigen ding doet, snap ik het concept relatie misschien niet echt meer.
Ah, ik ben daar niet alleen in dus ;) ik snap heel veel relaties niet, maar ey, ieder z'n ding ofzo.
pi_122632428
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Koffie.
:D niet op een nuchtere maag :r
pi_122632578
Na het teruglezen (sowieso alleen maar aan het lurken de laatste tijd):

een :* voor Kwak, maar ook *O* voor die 4 kilo
ik doe het je (nog niet) na.

en ook nog beterschap voor Coco!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:43:19 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122632628
Wow Sigme, lekker gerend zeg! Respect.

Ik ga woensdag pas weer, heb gewoon geen zin vandaag.

Lijst:
O: 2 boterhammen met 1 zoute haring, bak salade, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
L: 2 beschuiten kaas, beschuit jam, gekookt ei
T's: appel, bloedsinaasappel, tros druiven, blokje choco, cappuccino
D: zuurkoolovenschotel met gehakt, rookworst en aardappelpurree
T: kwark en vla, zoute stokjes

Ben 1 1.5 kg aangekomen dus dat gaat de goed kant op.

Coco :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 11:45:02 #92
70532 loveli
N
pi_122632675
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben 1 1.5 kg aangekomen dus dat gaat de goed kant op.
Staat er een 1 of een spatie teveel?
crap in = crap out
pi_122632687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat je als bezoeker dan denkt, 'He wat raar, op deze beurs een bierstand?!'

Was bij PinkRoccade op de vrijmibo ook vaak, de hoge heren aan de bier en whisky en na 2u. beetje de secretaresse's te betasten :')
oja, de bierstand dat heb ik ook weleens gezien :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, zo sad! M bezeikt zijn vrienden er ook altijd mee. Slaat toch ook nergens op, je anders moeten voordoen bij je partner dan bij je vrienden :')

En die lui hadden wij ook op mn vorige werk. Idd met beurzen enzo merkte je dat goed :')
ik zie dat vaak, dat mensen zich anders gedragen mét hun partner erbij zo raar vind ik dat :? Soort alter ego wat je dan hebt :X
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:45:33 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122632693
Anderhalf :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122632710
Zit ie ook op je kont Uniek? :P
pi_122632739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ah, ik ben daar niet alleen in dus ;) ik snap heel veel relaties niet, maar ey, ieder z'n ding ofzo.
Vriend van me heeft ook een vreemde relatie. Het enige wat ze bij elkaar houdt lijkt een angst om alleen te zijn. Goede basis voor een relatie..
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:48:55 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122632788
Helaas, altijd gaat het naar de buik... Dat is juist niet de plaats.
Mijn niet bestaande kont, het is echt heel lelijk :X
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 11:50:07 #98
70532 loveli
N
pi_122632818
Squatten!
crap in = crap out
pi_122632849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:29 schreef loveli het volgende:
Ja, maar mij moet je niet meerekenen. Longontsteking komt door de longembolie. Omdat ik daar zo lang mee heb rondgehuppeld, heeft dat stuk long te lang geen/weinig zuurstof gehad, waardoor het is gaan ontsteken. Daarom heb ik ook geen slijm op de longen, geen gehoest, en geen van de typische symptomen die bij longontsteking horen.

(da's ook waarom longembolie zelf niet zo problematisch is: bloedverdunners en je kunt door. Maar als er een longontsteking optreedt ben je automatisch wat verder - en langer :') - van huis).
pi_122632856
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

Vriend van me heeft ook een vreemde relatie. Het enige wat ze bij elkaar houdt lijkt een angst om alleen te zijn. Goede basis voor een relatie..
Liever alleen dan zo'n relatie..
Of dan van die mensen die alleen maar zeuren over hun partner en als je dan suggereert van "ga er dan bij weg" gaat het van "ja maar hij is zo lief" snap ik ook niets van.
Dat partner afzeiken vind ik sowieso al not done.
pi_122632915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

Of dan van die mensen die alleen maar zeuren over hun partner en als je dan suggereert van "ga er dan bij weg" gaat het van "ja maar hij is zo lief" snap ik ook niets van.
^^
pi_122632942
Precies, of ga anders bij Bep langs voor advies
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 11:56:29 #103
70532 loveli
N
pi_122632997
Bep O+ Soms mis ik TV-west of waar ze ook te zien was.
crap in = crap out
pi_122633004
quote:

[..]

Mijn M. is de beste O+ Uiteraard ben ik wel eens boos op hem, want hij is niet perfect, net zoals ik zelf niet perfect ben. Maar in deze situatie merk ik weer extra goed hoe ontzettend lief hij is.

Hij belde me net op om te vragen hoe hij de was moest doen. Hij ging rode was doen. "Kunnen daar ook roze spullen bij?" :') :+ O+
pi_122633042
quote:

[..]

Dat heb ik ook al es gezegd. Als alles dan toch 3x k*t is, kan ie er net zo goed mee stoppen. Maar dat doet ie ook niet. Dan denk ik stop met zeuren of doe er wat aan.
pi_122633043
haha, lief Coco :D
Dat soort vragen kan mijn lief ook stellen idd :P
pi_122633116
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al es gezegd. Als alles dan toch 3x k*t is, kan ie er net zo goed mee stoppen. Maar dat doet ie ook niet. Dan denk ik stop met zeuren of doe er wat aan.
Precies, als je je relatie kut vindt, kan je drie dingen doen: veranderen, ermee stoppen of accepteren. Als de eerste niet lukt, heb je nog twee opties. Zo simpel kan het zijn.
Ik heb ook een vriend die zijn eigen relatie dramatisch vindt, ik ben het daarin ook met hem eens overigens en ik lach hem gewoon keihard uit :P Pussytrapped! (c) Eddy Murphy.
pi_122633139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mijn M. is de beste O+ Uiteraard ben ik wel eens boos op hem, want hij is niet perfect, net zoals ik zelf niet perfect ben. Maar in deze situatie merk ik weer extra goed hoe ontzettend lief hij is.

Hij belde me net op om te vragen hoe hij de was moest doen. Hij ging rode was doen. "Kunnen daar ook roze spullen bij?" :') :+ O+

Ik had M. dan ook al even sterkte gewenst ;)
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 12:01:55 #109
70532 loveli
N
pi_122633170
Vind het wel een legitieme vraag, of roze bij rood kan.
crap in = crap out
pi_122633299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:01 schreef loveli het volgende:
Vind het wel een legitieme vraag, of roze bij rood kan.
Ik vond het vooral heel schattig O+

En of mijn kleren ook bij Saartje's kleren kunnen :+

Serieus, hij doet het geweldig hoor, nu. Over S. maak ik me sowieso geen zorgen, want M is geen vader die nooit poepluiers verschoont ofzo, hij heeft van begin af aan net zoveel gedaan als ik. Maar toch, nu moet hij alles zelf doen, dus is wel allemaal veel werk ineens. Heeft dan wel zorgverlof, maar hij moet ook op en neer naar het ziekenhuis aan het sjeezen, dingetjes voor mij gaan halen, huishouden laten doorlopen. Ben wel trots op hem dat hij het zomaar doet en niet klaagt ofzo.
pi_122633302
Maar hij heeft al poos op zichzelf gewoond. Al bedenk ik me ook dat M. niet snel roze zou dragen :')
pi_122633583
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:06 schreef V1z0R het volgende:
Maar hij heeft al poos op zichzelf gewoond. Al bedenk ik me ook dat M. niet snel roze zou dragen :')
Een maand. Toen kregen wij iets en trok ik al praktisch bij hem in. Hij bracht de was toen nog op en neer naar zn moeder. Hij is best zelfstandig hoor :P Maar van wassen heeft hij echt geen verstand, haha.
pi_122633771
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vond het vooral heel schattig O+

En of mijn kleren ook bij Saartje's kleren kunnen :+

Serieus, hij doet het geweldig hoor, nu. Over S. maak ik me sowieso geen zorgen, want M is geen vader die nooit poepluiers verschoont ofzo, hij heeft van begin af aan net zoveel gedaan als ik. Maar toch, nu moet hij alles zelf doen, dus is wel allemaal veel werk ineens. Heeft dan wel zorgverlof, maar hij moet ook op en neer naar het ziekenhuis aan het sjeezen, dingetjes voor mij gaan halen, huishouden laten doorlopen. Ben wel trots op hem dat hij het zomaar doet en niet klaagt ofzo.
O+
pi_122633784
:o dat kan? Morgen maar even m'n ma vragen :D

Ik ga even beenham opwarmen!
En dan douchen
En dan naar de kapper, Co is toch weg dus kan het wel weer kort :7
pi_122633982
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef V1z0R het volgende:
:o dat kan? Morgen maar even m'n ma vragen :D

Ik ga even beenham opwarmen!
En dan douchen
En dan naar de kapper, Co is toch weg dus kan het wel weer kort :7
Volgens mij doet het weekje je wel goed he?
pi_122634179
mijn broertje deed dat ook, gewoon een tas met was naar mijn moeder brengen :')

Iedere keer als er een mailtje binnenkomt dan klik ik vol spanning om te zien of ik ingeloot ben :D
pi_122634382
Hehehe, ik ken een uiterst leuke volwassen vent wiens moeder de was zelfs komt ophalen. :D
En die doordeweeks ook nog steeds heel vaak bij zn ouders eet.
Mag hij lekker zelf weten. :)

Ik heb trouwens wel net mijn warme hardloopsokken binnen gekregen. Hopen dat ik morgen wat meer zuurstof heb en dan eens uittesten of ik er idd warme voetjes in hou. O+

Aurum, vorig jaar kreeg ik om 13.45 uur een mailtje dat ik een race place gesecured had.
Mijn partner in crime kreeg pas aan het einde van de middag bericht dat ze niet was ingeloot.
De eerste keer werd ik in eerste instantie niet ingeloot en kreeg ik om 17.48 bericht.
Zie ook net dat ik toen werd ingeloot terwijl ik ondertussen mijn enkel al gebroken had. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122635050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik ken een uiterst leuke volwassen vent wiens moeder de was zelfs komt ophalen. :D
En die doordeweeks ook nog steeds heel vaak bij zn ouders eet.
Mag hij lekker zelf weten. :)

Ik heb trouwens wel net mijn warme hardloopsokken binnen gekregen. Hopen dat ik morgen wat meer zuurstof heb en dan eens uittesten of ik er idd warme voetjes in hou. O+

Aurum, vorig jaar kreeg ik om 13.45 uur een mailtje dat ik een race place gesecured had.
Mijn partner in crime kreeg pas aan het einde van de middag bericht dat ze niet was ingeloot.
De eerste keer werd ik in eerste instantie niet ingeloot en kreeg ik om 17.48 bericht.
Zie ook net dat ik toen werd ingeloot terwijl ik ondertussen mijn enkel al gebroken had. :D
ik zie op FB dat de mails vanmiddag pas uitgaan. De ochtendspanning was voor niks :')
pi_122635115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zie op FB dat de mails vanmiddag pas uitgaan. De ochtendspanning was voor niks :')
Fijn he, kun je vanmiddag ook panisch je mailbox zitten checken. :D

Ter afleiding dagmenu 2 van HealthCity:
Doe wat je niet durft.
pi_122635161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 13:06:28 #121
70532 loveli
N
pi_122635266
quote:

[..]

[ afbeelding ]
400 gram wortel en daarna konijn, wel toepasselijk. Knap als je na je O en L 2 uur kunt wachten tot het konijn gaar is.
crap in = crap out
pi_122635283
quote:

[..]

[ afbeelding ]
noes! :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122635426
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:06 schreef loveli het volgende:

[..]

400 gram wortel en daarna konijn, wel toepasselijk. Knap als je na je O en L 2 uur kunt wachten tot het konijn gaar is.

Zo, ik ga douchen. Lig al de hele dag in bed te stinken.

En heb net online geshopt ( :') ! ).

(ter verdediging: stuff voor hier. Martijn neemt steeds precies het verkeerde mee van thuis _O- Dus ik heb nu maar chille hipsters, een fijne pyjamabroek, relaxed topje en fien slaapdingetje besteld. Wordt morgen bezorgd, hoeft hij alleen dat pakje mee te nemen. Handig! :D )
pi_122635430
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:'( 3 appels als ontbijt!

Ik krijg altijd honger van appels! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_122635477
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Volgens mij doet het weekje je wel goed he?
:Y voel me al stuk rustiger
pi_122635492
En ik heb een enorme 'meh'-dag. Enorme onzekerheid over mijn baan en tegelijkertijd voel ik me zo stom dat ik mijn opleiding nog niet af heb, als ik die af zou hebben zou ik al weer veel sterker staan met solliciteren. Dit weekend maar even een goed schema in elkaar draaien.

En dan heb ik vanmiddag ook nog een verplichting waar ik enorm tegen op kijk en ik totaal geen zin in heb, maar ik vind eigenlijk dat ik het niet kan maken om af te zeggen.

Meh, dus. Gelukkig ga ik daarna fijn naar de bios met mijn allerliefste A. ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_122635496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fijn! :*
pi_122635537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Da's wel zichtbaar en fijn idd! :*
pi_122635675
quote:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122635703
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat past veel beter in een pan dan koe! :P
pi_122635761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Goodbye het volgende:
En ik heb een enorme 'meh'-dag. Enorme onzekerheid over mijn baan en tegelijkertijd voel ik me zo stom dat ik mijn opleiding nog niet af heb, als ik die af zou hebben zou ik al weer veel sterker staan met solliciteren. Dit weekend maar even een goed schema in elkaar draaien.

En dan heb ik vanmiddag ook nog een verplichting waar ik enorm tegen op kijk en ik totaal geen zin in heb, maar ik vind eigenlijk dat ik het niet kan maken om af te zeggen.

knuf!

Wanneer heb je je opleiding af? Moet je nog lang? Zijn ze aan het reorganiseren bij jullie of loopt je contract af :?

Als je je vervelende afspraak hebt gehad is het bijna O+ weekend O+
pi_122635807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SPOILER
Achgos ! O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122635827
GB, had je je opleiding dan al af kunnen hebben? Zo nee stop worrying...
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 13:28:10 #134
70532 loveli
N
pi_122635991
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Goodbye het volgende:

Beter cijfer je jezelf weg en offer je je op voor die verplichting :Y

Niks moet he? De wereld draait door als je niet gaat. Denk ik. Als 'ie mogelijk stopt met draaien zou ik het toch wel op prijs stellen als je omwille van de mensheid zou willen gaan.
crap in = crap out
pi_122636027
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

knuf!

Wanneer heb je je opleiding af? Moet je nog lang? Zijn ze aan het reorganiseren bij jullie of loopt je contract af :?

Als je je vervelende afspraak hebt gehad is het bijna O+ weekend O+
Thanks O+ . Ligt een beetje in mijn eigen handen, ben met mijn scriptie bezig en merk dat ik uitstelgedrag vertoon. Maar ik moet gewoon een schop onder mijn kont :X :D .

Reorganisatie waarbij ik zeker weet dat ik er uit lig, alleen nog niet per wanneer. :') Ik word gedetacheerd, dus kan ook eerder afgelopen zijn.. maar heb nog wel een vast contract bij de detacheerder, dus inkomen is wel velig. Maar toch, ik zit al best een poos op mijn huidige werkplek en ik merk dat ik gewoon een beetje angstig ben voor de toekomst. En dat terwijl de verandering waarschijnlijk juist goed gaat zijn voor mij. :Y
pi_122636072
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Beter cijfer je jezelf weg en offer je je op voor die verplichting :Y

Niks moet he? De wereld draait door als je niet gaat. Denk ik. Als 'ie mogelijk stopt met draaien zou ik het toch wel op prijs stellen als je omwille van de mensheid zou willen gaan.
Nee, niks moet, maar is meer een fatsoensding. Durf het hier niet te plaatsen, suf hè :') Ik DM je even, wie ook een DM wil moet maar gillen (al is het dus echt niet spannend :D ).
pi_122636108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, niks moet, maar is meer een fatsoensding. Durf het hier niet te plaatsen, suf hè :') Ik DM je even, wie ook een DM wil moet maar gillen (al is het dus echt niet spannend :D ).
SQUEEK!
pi_122636134
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SQUEEK!
_O-
pi_122636137
quote:

[..]

SQUEEK!
^^^^
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 13:36:46 #140
70532 loveli
N
pi_122636312
Hm.. kay, shitstorm gaat beginnen hoor ik net, details post ik hier ook niet. Mensen die me irl kennen weten wel waar het over gaat. Even de mouwen opstropen en de rug recht zien te houden, kijken of we het tij kunnen keren/damagecontrol.
crap in = crap out
pi_122636357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef loveli het volgende:
Hm.. kay, shitstorm gaat beginnen hoor ik net, details post ik hier ook niet. Mensen die me irl kennen weten wel waar het over gaat. Even de mouwen opstropen en de rug recht zien te houden, kijken of we het tij kunnen keren/damagecontrol.
Succes!
Zorg iig ook dat je voldoende voedsel bij je hebt zodat je ook genoeg energie blijft houden om er mee om te gaan!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 13:38:12 #142
70532 loveli
N
pi_122636383
*amandelpannekoekjesrecepten zoeken gaat*
crap in = crap out
pi_122636467
Nadeel van beenham met honingmosterdsaus is dat je daarna meer beenham met honingmosterdsaus wilt :')

Succes Li met rug recht houden en GB met inspiratie/motivatie vinden! ^O^
pi_122636517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thanks O+ . Ligt een beetje in mijn eigen handen, ben met mijn scriptie bezig en merk dat ik uitstelgedrag vertoon. Maar ik moet gewoon een schop onder mijn kont :X :D .

Reorganisatie waarbij ik zeker weet dat ik er uit lig, alleen nog niet per wanneer. :') Ik word gedetacheerd, dus kan ook eerder afgelopen zijn.. maar heb nog wel een vast contract bij de detacheerder, dus inkomen is wel velig. Maar toch, ik zit al best een poos op mijn huidige werkplek en ik merk dat ik gewoon een beetje angstig ben voor de toekomst. En dat terwijl de verandering waarschijnlijk juist goed gaat zijn voor mij. :Y
de onrust komt omdat heel veel dingen voor je bepaald worden;

Iemand moet je scriptie beoordelen/goedkeuren wil je afstuderen
je weet dat je baan kwijtraakt, of iig je huidige werkplek

en dat maakt een mens onzeker :)

Kijk wat je kan doen om je scriptie af te maken; maak een planning/ houd je eraan etc.

Ga kijken welke banen je leuk vindt, orienteer je een beetje. Je kan desnoods ook al gaan solliciteren, dat is ook een vaardigheid die je moet oefenen. Je zal misschien niet direct aangenomen worden (of juist wel :P) Maar dan heb jij iig weer de controle :Y
pi_122636538
Succes Li! Zijn de cookies en cream een beetje binnen te houden?
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 13:43:11 #146
70532 loveli
N
pi_122636606
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef _aurum_ het volgende:
Succes Li! Zijn de cookies en cream een beetje binnen te houden?
misschien met melk :')

Vaiz, kopen?
crap in = crap out
pi_122636622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

de onrust komt omdat heel veel dingen voor je bepaald worden;

Iemand moet je scriptie beoordelen/goedkeuren wil je afstuderen
je weet dat je baan kwijtraakt, of iig je huidige werkplek

en dat maakt een mens onzeker :)

Kijk wat je kan doen om je scriptie af te maken; maak een planning/ houd je eraan etc.

Ga kijken welke banen je leuk vindt, orienteer je een beetje. Je kan desnoods ook al gaan solliciteren, dat is ook een vaardigheid die je moet oefenen. Je zal misschien niet direct aangenomen worden (of juist wel :P) Maar dan heb jij iig weer de controle :Y
Het hier even ventileren helpt al een hoop, in ieder geval. Moet deze situatie gewoon even zien om te draaien naar een positieve. :Y
pi_122636637
Ken de situatie niet Li, maar klinkt niet fijn. :*
pi_122636652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef loveli het volgende:

[..]

misschien met melk :')

Vaiz, kopen?
Ik doe altijd met 100 ml water en 200 ml melk ipv alleen de aanbevolen 200 ml melk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122636811
:P 40gr op 400ml melk :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef loveli het volgende:
cookies en cream
Als niemand anders niet geïnteresseerd is :@
Anders al geprobeerd met andere soorten melk, amandel of soja of zo?
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 13:50:38 #151
70532 loveli
N
pi_122636890
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:48 schreef V1z0R het volgende:
:P 40gr op 400ml melk :9

[..]

Als niemand anders niet geïnteresseerd is :@
Anders al geprobeerd met andere soorten melk, amandel of soja of zo?
Nog niet, wellicht een plan :+
crap in = crap out
pi_122637271
Lijstjesupdate:
O: bth kaas, bth jam
T: griekse yoghurt met lijnzaad en pecannoten
L: salade met gekookt eitje, komkommer, tomaat en gerookte zalm met honing/mosterd dressing, 4 stukjes stokbrood met boter
T: koffie met chocolaatje
T: sinaasappel en peer
B: 2x20 minuten fietsen
D: indiaas :9 denk kipcurry enzo
pi_122637700
Succes Li, met wat je ook gaat doen. Klinkt wel apart met dat je genoeg eten mee moet nemen. Ga je ergens overwinteren B-)

Laat ik ook maar eens een keer ontopic gaan ;)
O: 3 bth kip, pindakaas, mandarijn
T appel
L 3 bth kip, smeerkaas
T appel
S: ik denk dat ik een stukje ga mtben aan het eind vd middag. Beetje rustig aan. Als het niet sneeuwt tenminste.
D: vis of kip met gestoomde groenten en rijst
T: weet nog niet, misschien wat fruit nog
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 14:22:35 #154
70532 loveli
N
pi_122638048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef the85mc het volgende:
Succes Li, met wat je ook gaat doen. Klinkt wel apart met dat je genoeg eten mee moet nemen. Ga je ergens overwinteren B-)
In een schuttersputje :+
crap in = crap out
pi_122638649
Ik zag net een nieuw mailtje binnenkomen. Ik helemaal zenuwachtig.
Was het een nieuwsbrief en niet het gewenste mailtje. >:O
Ik wil gewoon heel snel een mailtje dat ik aan de bak mag in oktober! :D
Doe wat je niet durft.
pi_122640191
Ola!

Even binnenwippen om een grote -XXX- voor Coco neer te planten. Sterkte ermee, dame! Nog knappe dokters/verple(e)g(st)ers om je heen als eyecandy? :)

Mo: huis: bleh! Maar des te fijner als je strakjes écht die sleutel in je knuistjes hebt. ^O^

Verder: ik kom áán van de Vegan Challenge waar ik aan meedoe! :') Hoe kan dat nou?! Vast de scheepladingen avocado's en al die aanstellerige raw chocolate-repen. >:)

Ooo, en die HealthCity-menu's! Ongeloofelijk! :D

quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:59 schreef sigme het volgende:
In de kleine 20 jaar dat mijn lief & ik samen zijn, zijn we vast geen 20 nachten gescheiden geweest. Hij zou het niet leuk vinden als ik in m'n eentje erop uit zou gaan, en ik ook niet. Andersom is hij wel eens 2 dagen heen en weer naar Polen gereden met een vriend, en heb ik daar geen bezwaar tegen (al vind ik het niet leuk voor mij).
Idem. :Y Maar dan veertien jaar in plaats van twintig.

Sig, ik zie dat je nog op de Sockwa's loopt! :) Merk je al iets aan je looptechniek, je voetzolen, kracht in je enkelgewrichten, etc? Of is er niet zoveel verschil?
Let me see you stripped down to the bone
pi_122640253
misschien ben ik ontzettend bevooroordeeld, maar ik heb het idee dat je met die vegan meuk 90% carbs eet. Dus mjaah, dan vind ik het niet zo gek dat je bijkomt :X
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 15:22:40 #158
70532 loveli
N
pi_122640295
henk, kan ff niet dm-en, maar goed artikel!
crap in = crap out
pi_122640374
Ik heb me al lang niet gemeld hier :o
pi_122640494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef loveli het volgende:
henk, kan ff niet dm-en, maar goed artikel!
En uit een degelijke krant.

Aurum, heb je al mail? :o
Doe wat je niet durft.
pi_122640534
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Interesting :D

Volgens de Fatsecret app mag ik 2000kcal per dag (om af te vallen).
Maar dat is toch wel erg veel, doordeweeks kom ik rond de 1500kcal en in het weekend rond de 1700kcal.
pi_122640575
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef _aurum_ het volgende:
misschien ben ik ontzettend bevooroordeeld, maar ik heb het idee dat je met die vegan meuk 90% carbs eet. Dus mjaah, dan vind ik het niet zo gek dat je bijkomt :X
Neuh, eet niet meer carbs dan gewoonlijk. Heeeeeeel veel groente, normale hoeveelheden fruit. En bovengemiddeld veel chocolade. *)
pi_122640628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Interesting :D

Volgens de Fatsecret app mag ik 2000kcal per dag (om af te vallen).
Maar dat is toch wel erg veel, doordeweeks kom ik rond de 1500kcal en in het weekend rond de 1700kcal.
Hoe komt het dan dat je niet afvalt?
Doe wat je niet durft.
pi_122640677
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat je niet afvalt?
Omdat ik voordat ik het bij hield meer at.
Sinds ik dit doe is er een kilo af.
pi_122640700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Neuh, eet niet meer carbs dan gewoonlijk. Heeeeeeel veel groente, normale hoeveelheden fruit. En bovengemiddeld veel chocolade. *)
Veganistische chocolade?? :?
pi_122640741
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik denk dat daar het probleem zit. :+
pi_122640756
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Omdat ik voordat ik het bij hield meer at.
Sinds ik dit doe is er een kilo af.
Post eens een lijstje van een gemiddelde dag?
Doe wat je niet durft.
pi_122640895
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Post eens een lijstje van een gemiddelde dag?
O: yoghurt
T/L/T: 4 boterhammen met kipfilet
D: volkoren rijst of aardappelen, groente en 100 gram vlees.

Verder nog 2x fruit of groente (ben niet meer zo'n fruiteter) als tussendoortje. En nog iets van zuivel.
Verder alleen water en thee als drinken, behalve in het weekend dan is er wijn :9
pi_122640922
Uuuh dat vind ik wel erg weinig Sarabi... :{
pi_122640998
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Volgens Fatsecret is het toch elke dag rond de 1500kcal.
Ik zal wel veel rijst en zo eten ;)
pi_122641046
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Valt mee toch? Lees je niet over de "verder nog 2 keer fruit of groente en iets van zuivel" heen?
Dan zou je komen op

O: yoghurt
T: fruit
L: 4 boterhammen kipfilet
T: fruit
D: rijst of aardappelen, groente, vlees
T: zuivel

Het ontbijt zou ik dan nog een flinke hand muesli bij gooien, maar verder is het niet zo heel drastisch?
pi_122641179
Ik had inderdaad een netter lijstje kunnen maken :D
Muesli is wel een goede tip maar waar vind ik lekkere/gezonde muesli? Ik zie meestal alleen maar zooi met heel veel suiker staan.
pi_122641189
Ik zou omvallen op dat ontbijt en ook tussendoor wat meer eten, hoewel ik natuurlijk niet weet hoeveel rijst/aardappelen Sarabi eet.
pi_122641216
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Muesli is wel een goede tip maar waar vind ik lekkere/gezonde muesli? Ik zie meestal alleen maar zooi met heel veel suiker staan.
4 granen muesli van AH eigen merk is wel oke. Niet te veel suiker en geen gedroogd fruit en rozijnen erdoor.
pi_122641229
En ik eet (zeker tot het avondeten) elke 2 uur iets en vaker nog korter op elkaar door een tussendoortje.
Dus geen tijd om honger te krijgen.
pi_122641233
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Basismuesli bij in elk geval AH en Jumbo. Flink door je knieen gaan: het ligt op vloerhoogte.
Ongeveer 1.10 voor een kilo.
pi_122641379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef minilot het volgende:
Ola!

Even binnenwippen om een grote -XXX- voor Coco neer te planten. Sterkte ermee, dame! Nog knappe dokters/verple(e)g(st)ers om je heen als eyecandy? :)

Mo: huis: bleh! Maar des te fijner als je strakjes écht die sleutel in je knuistjes hebt. ^O^

Verder: ik kom áán van de Vegan Challenge waar ik aan meedoe! :') Hoe kan dat nou?! Vast de scheepladingen avocado's en al die aanstellerige raw chocolate-repen. >:)

Ooo, en die HealthCity-menu's! Ongeloofelijk! :D

[..]

Idem. :Y Maar dan veertien jaar in plaats van twintig.

Sig, ik zie dat je nog op de Sockwa's loopt! :) Merk je al iets aan je looptechniek, je voetzolen, kracht in je enkelgewrichten, etc? Of is er niet zoveel verschil?
Je moet ook gewoon vlees eten laiverd. Grasgevoerd vlees. Afwisselen met vis, en aanvullen met groente/fruit. Maar dat weet je vast zelf ook wel ;).

Van rennen op sockwa's merk ik geen speciale bijzonderheden. Meer contact met de ondergrond, maar ik merk niet iets aan mijn voeten (of hogergelegen delen). Maar niettemin is het vast Heel Goed. In elk geval vind ik het Heel Leuk. Omdat ik graag raar doe :D.
pi_122641456
Dankjewel Ewelina & Sigme, ik ga straks eens op de grond in de AH liggen.
pi_122641509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Squatten zul je! Haha!
pi_122641521
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Vergeet niet je vriendje mee te nemen (of een vakkenvuller te vragen) om even een foto te maken.
pi_122641636
:D daar wacht ik nog even 10 kilo mee, dan ziet het er vast charmanter uit.
pi_122641983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk dat daar het probleem zit. :+
Yep. :+ En de avocado's natuurlijk. :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon vlees eten laiverd. Grasgevoerd vlees. Afwisselen met vis, en aanvullen met groente/fruit. Maar dat weet je vast zelf ook wel ;).
Jaaa, vind ik ook en ik HOU van vlees en vis, op z'n tijd. O+ Vond het alleen een lollige culinaire uitdaging, voor een maandje.

quote:
Van rennen op sockwa's merk ik geen speciale bijzonderheden. Meer contact met de ondergrond, maar ik merk niet iets aan mijn voeten (of hogergelegen delen). Maar niettemin is het vast Heel Goed. In elk geval vind ik het Heel Leuk. Omdat ik graag raar doe :D.
:D ^O^
(Ik zag in mijn dorp vorige week iemand met blote vloeten hardlopen over onze dijk! O+ Ik was het nog nooit 'in het wild' tegengekomen in mijn niet al te hippe regio)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:31:03 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122643418
Wat een sneeuw, de hele dag al :o

Blote voeten renners, zag 2 weken geleden ook in de vrieskou en sneeuw op blote voeten, vind het maar gevaarlijk.

Bleeeh, werkweek begint morgenochtend, hopelijjk is het morgen niet glad, haat het met gladheid te rijden,vooral laat in de nacht/vroege ochtend.

Heb nog nooit een advocado op, lijkt mij heel melig?
pi_122643529
Mij lijkt een maand geen vlees niet echt lollig, eerlijk gezegd..

Heb wel een tijd minimaal 1 dag in de week vegetarisch gegeten. Maar ik ben daar gewoon niet zo goed in. Vaak werd het dezelfde dingen.
pi_122643706
Veganistisch hè MC, dus ook geen zuivel, eieren, etc.
Ik kook er allemaal creatieve dingen door! O+

Op 1 maart hou ik niettemin een eenpersoons KAASFEEST van jewelste! :') O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Blote voeten renners, zag 2 weken geleden ook in de vrieskou en sneeuw op blote voeten, vind het maar gevaarlijk.
Dacht ik eerst ook, maar zolang je een beetje kijkt waar je loopt zit het wel snor. Het lijkt vooral enger dan het is. Bovendien, na een poosje: een eeltlaag op je voetzolen om U tegen te zeggen. >:) ^O^ Scheelt ook.

quote:
Allesbehalve melig! Het is vooral erg vet. *)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:44:14 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122643913
Een kaasfeest :D
MOrgen weer :')

Succes Li!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:47:21 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122644012
Oeh, ik lees net een recept voor Brik... dat lijkt mij pas lekker :9
pi_122644520
quote:

Wut???
pi_122645575
quote:

[..]

SQUEEK!
Hahahaha dat ja.
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:35:18 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122645595
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wut???
Ja, kwee nie ? heb er een mangogevoel bij
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:56:36 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122646192
Goeie mango is ook niet melig!

Slankiewise heb ik vandaag kilometers gelopen/ geklommen, 2x gesquat op een aziatisch toilet en toast met ei, massala tea, koekje, veel water, sushi en groene thee, cola, wild boar steak & veggies en een banana split op :') :D

morgen naar kmd terugvliegen en dan naar huis! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_122646240
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
2x gesquat op een aziatisch toilet en toast met ei
Boven een weecee, dat snap ik, maar boven toast?! :Y)

Goede reis alvast!
pi_122646292
quote:
Wat een sneeuw, de hele dag al :o

Bleeeh, werkweek begint morgenochtend, hopelijjk is het morgen niet glad, haat het met gladheid te rijden,vooral laat in de nacht/vroege ochtend.
Autorijden in sneeuw en vrieskou is gevaarlijk. Blote voeten niet.

Ben vandaag toch bijna tegen een ENORME drentse kei gegleden. De weg had een bocht naar links, mijn auto gleed vrolijk rechtdoor. Op een eenkei-s hunebed af :o. Halve meter ervoor stond ik toch nog stil. (PS Ik reed vast niet harder dan 30.)
pi_122646335
Duimen jullie weer mee? Dinsdag of woensdag, dit keer! :')
Ja doei.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:05:21 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122646406
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Goede reis alvast!
it's all the craze! :Y
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:18:08 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122646741
Ze serveren in het hotel: cornflacks, fried sasuge, cheese omlette, mix omeltte, fride rice, spaghetti corbenara :9

Ook: "our motto is your satisfactory" O+
pi_122646755
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit moet een grap van een stagiair zijn!
pi_122646776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zo, ik ga douchen. Lig al de hele dag in bed te stinken.

En heb net online geshopt ( :') ! ).

(ter verdediging: stuff voor hier. Martijn neemt steeds precies het verkeerde mee van thuis _O- Dus ik heb nu maar chille hipsters, een fijne pyjamabroek, relaxed topje en fien slaapdingetje besteld. Wordt morgen bezorgd, hoeft hij alleen dat pakje mee te nemen. Handig! :D )
Zeker handig :D
pi_122646784
Heel veel succes loveli! Wat meer zeggen: zorg goed voor jezelf :*

Ik ga lekker eten bij een vriendinnetje die ook lekker gezond eet:

Hamburger, knolselderijfrietjes en hummus :9
pi_122646844
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Duimen jullie weer mee? Dinsdag of woensdag, dit keer! :')
Huis?
pi_122647126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef loveli het volgende:
Succes!

Ik ga maandag maar eens met iemand praten ;). En dan dinsdag mijn shitstorm maar weer eens aanwakkeren. Ze gaan er nog spijt van krijgen mij ooit te hebben aangenomen }).

Goddank werk ik nog 1 week, en dan 3(!) weken vakantie. Ha!
pi_122647272
quote:

[..]

Hee muppet, dit is toch ook gezond slank!
pi_122647779
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

4 granen muesli van AH eigen merk is wel oke. Niet te veel suiker en geen gedroogd fruit en rozijnen erdoor.
Gevonden *O* en ook nog in de bonus.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:59:47 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122648328
500 gr. gehakt, 1000 gr. zuurkool, 300 gr. wortelen, 3 grote uien, 300 gr. champignons, 8 schijven ananas, 1 rookworst en een lading aardappelpurre..

Op met zijn drieeen :')
Zo nog maar een toetje :9
pi_122648695
Tjezus uniek, das echt niet normaal. Dat is toch geen eten meer maar schaften :D

Bij mij wordt t toch wat anders, spaghetti met pittige gehaktballetjes, saladetje erbij. Kwam net huisgenoot tegen die vroeg of ik vanavond meeging. Zit in dubio, ik voel me weer fit, maar de kans is er wel dat ik dan wel echt ziek word..
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:26:56 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122649565
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:07 schreef the85mc het volgende:
Tjezus uniek, das echt niet normaal. Dat is toch geen eten meer maar schaften :D

Bij mij wordt t toch wat anders, spaghetti met pittige gehaktballetjes, saladetje erbij. Kwam net huisgenoot tegen die vroeg of ik vanavond meeging. Zit in dubio, ik voel me weer fit, maar de kans is er wel dat ik dan wel echt ziek word..
Nee klopt maar we hadden dan ook allemaal honger.
Moet zeggen dat ik de meeste zuurkool/ui/wortel heb gegeten met een kwart rookworst, beetje aardappelpuree en 100 gr gehakt ofzo, de rest voor de mannen
pi_122649847
lijst
• 14 km hardlopen 10,4 km/u
• beesten
• sauna
• bak sperziebonen met tonijn in olijfolie
• beesten
• sjouwen met kringloopspul / afval
• beesten
• avondeten: in ganzevet gestoofde kool, beetje gehakt
• toe: kwark, druivengelei (nogal zoet, met suiker), paar pruimen-in-rum
  vrijdag 8 februari 2013 @ 19:35:39 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122649926
Sigme, jij crasher :P
pi_122650012
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, jij crasher :P
Er zit nogal veel vet in verstopt ;).

Bedtijd! De wekker staat morgen op 2:15 geloof ik :').
pi_122650158
Kun je bij de beesten geen andere klok ophangen? Wintertijd voor gevorderden zeg maar :P Kun je wat later beginnen.
pi_122650256
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:41 schreef the85mc het volgende:
Kun je bij de beesten geen andere klok ophangen? Wintertijd voor gevorderden zeg maar :P Kun je wat later beginnen.
Euh, de beesten zijn pas om 8 uur aan de beurt.

Mensen moeten zonodig zo vroeg vrachtwagens op pad sturen.
pi_122650582
@Prob: ja :)

Zo, pizzaspullen allemaal klaar, zo de oven op temperatuur en dan maar eens de bodems maken. Lekker volkoren :9
Ja doei.
pi_122652235
Er staat een gehaktbrood in de oven :9. En morgen gaat er ook weer totaal 2? kg vlees en 4? kg groente in verschillende gerechten (om in te vriezen) zoals erwtensoep en hachee :D. Lekker veel bakjes maken om mee te lunchen komende weken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122652435
Hai!

Heb geborreld en mn D was bitterballen en brood met smeersels + 4 wijn (ik moest aan jou denken Perr :P ) Maar goed niet gezond en niet slank :') en ik moet zo nog uit ook!
En toen ging ik thuis de koelkast open doen maar daar zat niks in!
Dus morgen boodschappen en gezond eten :D

Al nieuws van de loting Aurum en Henk?
pi_122652487
Ik eet voor het eerst erwtensoep en roggebrood met spek!
Zelfgemaakt door papa.

Ouders eten het vaak maar verder dan een hapje ooit ben ik nooit gekomen :P wel lekker maar het smaakt niet echt naar soep
pi_122652539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef Chicolate het volgende:
Er staat een gehaktbrood in de oven :9. En morgen gaat er ook weer totaal 2? kg vlees en 4? kg groente in verschillende gerechten (om in te vriezen) zoals erwtensoep en hachee :D. Lekker veel bakjes maken om mee te lunchen komende weken.
Goed bezig!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:34:41 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122652664
Het is ook snert Prob :9

Moet naar bed.. maar Sigme moet wel heel vroeg :D

Lekker Chico
pi_122652771
Uniek dat zei m'n vader ook al
pi_122652834
NL 2, leuk programma!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:39:27 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122652868
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:36 schreef Probability het volgende:
Uniek dat zei m'n vader ook al
Je vader heeft gelijk.
Het heeft ook helemaal niks met soep te maken eigenlijk..
Zo kun je hutspot ook indelen in soep als je het zou willen :')

Nallie, lekker! brood met smeersels, bitterballen... NOM
pi_122652911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je vader heeft gelijk.
Het heeft ook helemaal niks met soep te maken eigenlijk..
Zo kun je hutspot ook indelen in soep als je het zou willen :')

Nallie, lekker! brood met smeersels, bitterballen... NOM
Ja ik zei al: waarom zit het in een soepkom??
pi_122653527
Mijn d een bier.. Twee wijn, een halve zak uitgevallen en spaanse omelet. :')
pi_122653655
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Perruche het volgende:
Mijn d een bier.. Twee wijn, een halve zak uitgevallen en spaanse omelet. :')
Is dat lekker? Uitgevallen? :P
pi_122654881
Lijstje

O: 350 ml volle kwark
T: babyel 2x en komkommer
L: bol buffelmozzarella met balsamico azijn en sla met komkommer/tomaat
T: bacon kabbels + filet american
D: 175 gram zalm met wasabi mayo, snijbonen, tomaten salade
T: walnoten
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 8 februari 2013 @ 21:25:19 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122655188
Benvoor de zoveelste x borat aan het kijken. Een van de weinige films waar ik echt hardop van moet lachen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122655688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Nallie het volgende:
Hai!

Heb geborreld en mn D was bitterballen en brood met smeersels + 4 wijn (ik moest aan jou denken Perr :P ) Maar goed niet gezond en niet slank :') en ik moet zo nog uit ook!
En toen ging ik thuis de koelkast open doen maar daar zat niks in!
Dus morgen boodschappen en gezond eten :D

Al nieuws van de loting Aurum en Henk?
^^ alleen dan met vier bier :')

Nu nog wat kippenpootjes en sla :9

Gelukkig had ik een gezonde lunch!
pi_122655775
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Nallie het volgende:

[..]

Is dat lekker? Uitgevallen? :P
Hahahah dat moest zijn borrelnootjes! :D
pi_122656295
In de ontspanning van een aankomende vakantie..... genieten van een whisky. :9

Mijn d was een uberlekkere pasta met rucola, kip, pesto, cherrytomaatjes en parmazaanse kaas. *O*

Vakantie. *O* *O* *O*
pi_122657145
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef minilot het volgende:
Helaas, vrijwel niet. De jongens die me de ct scan in hielpen waren wel erg yummie. Alleen was ik toen ook redelijk high van o.a. de morfine, dus misschien viel het irl best mee :+

Henk & Aurum: al bericht ontvangen? (of heb ik daar overheen gelezen?)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef minilot het volgende:
Hehe, zo las ik het ook even :+ :D

Nou, MoBlo, hopelijk is 't komende week dan echt zover :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Hee muppet, dit is toch ook gezond slank!
Zo had ik het nog niet bekeken :D O+

Geheel ontopic (sorta :+ ): M heeft allemaal fruit voor me meegenomen. Eet steeds maar kleine beetjes, als ik eet, en nu kan ik dan in ieder geval gezonde kleine beetjes eten. Dus heb wat druiven gehad, stukjes appel en stukjes ananas. Dat was in ieder geval lekker :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef Mufasa208 het volgende:

Mijn d was een uberlekkere pasta met rucola, kip, pesto, cherrytomaatjes en parmazaanse kaas. *O*

Vakantie. *O* *O* *O*
*O* *O*

Hoe lang had je nou vakantie? En je zult het vast al gepost hebben, maar waar ga je ook alweer heen?
pi_122657285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Benvoor de zoveelste x borat aan het kijken. Een van de weinige films waar ik echt hardop van moet lachen.
ik vind t eerst heel grappig, en dan voel ik me zo plaatsvervangend ongemakkelijk dat ik niet meer kan kijken :@
Kwak
pi_122659719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef Mufasa208 het volgende:

Vakantie. *O* *O* *O*
Nog een whiskydrinker *O*
pi_122659855
Oeh whisky O+. Heb hier nog wel een lekkere fles staan, toch jammer dat ik me had voorgenomen vanavond niet te drinken (want morgen nuttige dag, en ik slaap er wat onrustiger door. Dat slechte slapen is zichtbaar, ik werd vandaag verwelkomd met 'goh leuke avond gehad gister? Je ogen zijn dik'. Ik vraag me nog steeds af of het een verkapt vunzige opmerking was, of dat ik er gewoon moe uit zie. For the record: ik slaap slecht en de chemicalien op lab zijn 'irriterend' en de dampen slecht voor je ogen, dus die prikken al een paar dagen).
pi_122662716
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
ik heb dit filmpje eens laten zien, tijdens een college

http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DC5P9J1wCgNM

Viel goed in de smaak..
pi_122663139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Helaas, vrijwel niet. De jongens die me de ct scan in hielpen waren wel erg yummie. Alleen was ik toen ook redelijk high van o.a. de morfine, dus misschien viel het irl best mee :+

Henk & Aurum: al bericht ontvangen? (of heb ik daar overheen gelezen?)

[..]

Hehe, zo las ik het ook even :+ :D

Nou, MoBlo, hopelijk is 't komende week dan echt zover :Y

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken :D O+

Geheel ontopic (sorta :+ ): M heeft allemaal fruit voor me meegenomen. Eet steeds maar kleine beetjes, als ik eet, en nu kan ik dan in ieder geval gezonde kleine beetjes eten. Dus heb wat druiven gehad, stukjes appel en stukjes ananas. Dat was in ieder geval lekker :)

[..]

*O* *O*

Hoe lang had je nou vakantie? En je zult het vast al gepost hebben, maar waar ga je ook alweer heen?
Had het nog niet gepost. :P Ga naar costa rica en new york, twee weken in totaal. *O*

Heel veel beterschap!
pi_122663175
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Nog een whiskydrinker *O*
Dalwinnie. :9
pi_122663482
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:57 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dalwinnie. :9
:o :9
pi_122667385
Mogge.
Hmpf. Niet best geslapen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 03:29:38 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122667517
Costa Rica en NY, klinkt tof! :Y

sigme, sterkte vandaag :P :* edit: zie nu de tijd dat je post :o yikes!

Douche die langzaam kouder wordt = goeie motivatie om snel te douchen :') :D

is er nog veel sneeuw in Noord Holland? Hoop van nie :+
pi_122667924
Er ligt geen sneeuw Maria :)

En we zijn uitgeloot Coco! Ergens ben ik blij toe, net alsof ik 20 KM gered had :') dat had 10 KM hardlopen en de rest wandelen geworden :D
pi_122668344
Mogge
Lijstje van gister
O Dubbele boterham jam, appel
L ondefinieerbare soep, broodje vlees, broodje kaas, mandarijntje
T appel
D curry met kip, rijst en naan
t chocolaatje, 1,33 fles witte wijn (net wat teveel voor mij)

Vanavond werken, jammer
  Vis een optie? zaterdag 9 februari 2013 @ 09:01:35 #241
70532 loveli
N
pi_122668345
Gefeliciteerd, Henk en Aurum.
crap in = crap out
pi_122668396
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 03:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Costa Rica en NY, klinkt tof! :Y

sigme, sterkte vandaag :P :* edit: zie nu de tijd dat je post :o yikes!

Douche die langzaam kouder wordt = goeie motivatie om snel te douchen :') :D

is er nog veel sneeuw in Noord Holland? Hoop van nie :+
hier in Almere sneeuwt het al een tijd
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122668451
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:01 schreef loveli het volgende:
Gefeliciteerd, Henk en Aurum.
Ik wil echt nog een keer mijn tijd verpletteren hoor, dus ik vind het oprecht jammer. :D
Gelukkig zijn we wel alledrie uitgeloot.

Eens kijken of ik een leuk alternatief kan vinden straks. Zo eerst maar eerns mijn nieuwe sokken uitproberen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122668503
Morgen! Ik ga zo eens de MTB uitlaten :)
Wat voor tijd heb je gelopen dan Henk?

Costa Rica en NY! Echt mooi lijkt me dat. Ben nog nooit in midden amerika geweest, maar staat zeker nog op mijn lijstje :) Is dat niet lastig met spullen pakken, in NY is nu sneeuwstorm en costa rica zal het wel warm zijn nu?
pi_122668542
Daar hebben we het niet over 85mc. :D
Denk 7 maanden na een gebroken enkel, 1 maand na wen pijnlijke kuitblessure en dus praktisch ongetraind. B-)
Dat verpletteren is geen geintje. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122668671
Hier ook wit.
pi_122668690
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 07:18 schreef _aurum_ het volgende:
Er ligt geen sneeuw Maria :)

En we zijn uitgeloot Coco! Ergens ben ik blij toe, net alsof ik 20 KM gered had :') dat had 10 KM hardlopen en de rest wandelen geworden :D
:D wat een zelfinzicht! Wel jammer toch.

Planning:
O: griekse yoghurt met lijnzaad/chiazaad/pecannoten/peer/kiwi
L: twee bth met tomaat/kaas en salade
S: bodypump
T: ?
D: ?
pi_122668759
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef Mufasa208 het volgende:
Had het nog niet gepost. :P Ga naar costa rica en new york, twee weken in totaal. *O*
Oehhhhh! Klinkt goed *O* :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 07:18 schreef _aurum_ het volgende:
En we zijn uitgeloot Coco! Ergens ben ik blij toe, net alsof ik 20 KM gered had :') dat had 10 KM

hardlopen en de rest wandelen geworden :D
Volgens mij zou een deel van mij heel hard hebben gehoopt dat ik zou worden uitgeloot :+ Dus ik kan me wel voorstellen dat je het ergens niet zo erg vindt, haha.
pi_122669013
Dan is er in ieder geval ruimte voor verbetering Henk :) jullie gaan nu voor de 10?

Heb weer last van mn schouder :{ Dacht dat ik van die blessure af was.. Het voelt alsof er vannacht een olifant op heeft gelegen, maar waarschijnlijk was ik dat zelf..
pi_122669172
Ik heb net de koelkast schoongemaakt :D vind ik het beste huishoudelijke klusje :')
pi_122669283
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:46 schreef Chicolate het volgende:
Oeh whisky O+. Heb hier nog wel een lekkere fles staan, toch jammer dat ik me had voorgenomen vanavond niet te drinken (want morgen nuttige dag, en ik slaap er wat onrustiger door. Dat slechte slapen is zichtbaar, ik werd vandaag verwelkomd met 'goh leuke avond gehad gister? Je ogen zijn dik'. Ik vraag me nog steeds af of het een verkapt vunzige opmerking was, of dat ik er gewoon moe uit zie. For the record: ik slaap slecht en de chemicalien op lab zijn 'irriterend' en de dampen slecht voor je ogen, dus die prikken al een paar dagen).
Kun je geen beschermende bril opzetten (zo eentje die je ogen helemaal afsluit?)
pi_122669301
mogge!
Lijstje
O: yoghurt met muesli
T: ontbijtkoek, cappuccino
L: 2 rijstwafels hamkaasei, rauwkost
B: naar het zwembad met de jongste en lief, voor het eerst weer in jaren dat ik gewoon meekan :D
T: banaan, warme chocomel of cappuccino
D: paprikatomaatsoep met ballen, stukje zalm, salade
T: kwark met warme appel
En dan vast nog voor en na de D een paar glaasjes wijn.
pi_122669359
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kun je geen beschermende bril opzetten (zo eentje die je ogen helemaal afsluit?)
Nope, ik moet ook nog kunnen zien hoeveel er op mijn spatel zit (veiligheidsbril op sterkte). Ik moet vooral leren dat ik mn hoofd er niet boven moet houden, en de potten oplosmiddel in de zuurkast houden :+.
pi_122669538
Sterkte vandaag Sigme :%

Jammer Henk en Aurum, dat jullie uitgeloot zijn. Wel top dat jullie het wilde proberen.

Het is tijd......om mijn appel amandelcake te maken *O*
  Vis een optie? zaterdag 9 februari 2013 @ 11:00:54 #255
70532 loveli
N
pi_122669951
Wakker schrikken omdat je denkt dat je je hebt verslapen en daarna de zombie uithangen :')
crap in = crap out
pi_122670004
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
Wakker schrikken omdat je denkt dat je je hebt verslapen en daarna de zombie uithangen :')
:+ koffieeeee! ;)
  Vis een optie? zaterdag 9 februari 2013 @ 11:04:52 #257
70532 loveli
N
pi_122670010
Zonder te morsen!

ik ken babies die er minder trots op zijn als ze zelfstandig op het potje zijn geweest :')
crap in = crap out
pi_122670038
Ik wil een AVP en inboedel en doorlopende reisverzekering afsluiten

Is Univé of Insheared prima? Of nog betere tips?
pi_122670075
Ik zat altijd bij de Rabobank verzekering prob, en daar was ik tevreden over.

Het sneeuwt, maar wij hebben net een rondje hardgelopen. Lekker!
pi_122670101
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik wil een AVP en inboedel en doorlopende reisverzekering afsluiten

Is Univé of Insheared prima? Of nog betere tips?
Heel tevreden over interpolis. Is van de rabobank.
pi_122670108
Ik heb een doorlopende via Zilveren Kruis, kost me 30? euro per jaar, inclusief wintersportdekking, en wereldwijd.

Ik wil de 'sweet and salty crunch nut bars' van Nigella maken, maar daar is 'honeycomb candy or Crunchie bars' voor nodig. Wat zijn dat en waar haal ik dat in Nederland? :P
pi_122670117
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:08 schreef An24 het volgende:

[..]

juist, die naam zocht ik!
pi_122670125
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:08 schreef An24 het volgende:

[..]

O dat is ook prima! Dan doe ik die nu meteen, en *ooit* zoek ik het tot de bodem uit. Want dat is beter dan geen verzekering.
pi_122670150
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:09 schreef Probability het volgende:

[..]

O dat is ook prima! Dan doe ik die nu meteen, en *ooit* zoek ik het tot de bodem uit. Want dat is beter dan geen verzekering.
Zou ik doen ja. Heb er ook al drie keer gebruik van moeten maken. Op vakantie binnen twee dagen mijn gestolen geld terug en ook de problemen met mijn huis werden snel opgelost.
  Vis een optie? zaterdag 9 februari 2013 @ 11:12:05 #265
70532 loveli
N
pi_122670162
Centraal Beheer, korting via werk, ook tevreden.
crap in = crap out
pi_122670178
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Zou ik doen ja. Heb er ook al drie keer gebruik van moeten maken. Op vakantie binnen twee dagen mijn gestolen geld terug en ook de problemen met mijn huis werden snel opgelost.
Ik zit bij ING en zilveren kruis Achmea nu

Ja ga het nu afsluiten, Interpolis is van Rabo dus krijg ik geen korting gok ik
pi_122670219
Jammer dat iedereen uit is geloot trouwens !
pi_122670271
Ik heb mijn doorlopende reisverzekering eigenlijk altijd bij de maatschappij waar ik ook mijn ziektekostenverzekering heb. Qua dekking en prijs zijn de meeste reisverzekeringen wel gelijk, maar als je in het buitenland in het ziekenhuis beland, dan lijkt het mij retehandig om bij dezelfde maatschappij te zitten.

Net rustig een rondje van ruim 8 km gedaan en ik had geen koude voeten! Ze werden na 45 minuten ofzo zelfs aangenaam warm! *O* *O* *O*
Tnx voor de sokkentip Aurum! :D
Doe wat je niet durft.
pi_122670280
Die honeycomb dingen kun je halen bij winkels met schepsnoep. Jamin, DA, kruidvat...
pi_122670343
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:19 schreef V1z0R het volgende:
Die honeycomb dingen kun je halen bij winkels met schepsnoep. Jamin, DA, kruidvat...
Echt waar? Ik heb dit spul daar nog nooit gezien en het lijkt me bijzonder ongeschikt als schepsnoep.

pi_122670418
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Echt waar? Ik heb dit spul daar nog nooit gezien en het lijkt me bijzonder ongeschikt als schepsnoep.

[ afbeelding ]
8)7
Ik had andere snoepjes in gedachten :D

Misschien bij een delicatessenwinkel?
pi_122670451
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

8)7
Ik had andere snoepjes in gedachten :D

Misschien bij een delicatessenwinkel?
Ik ook toen ik het voor het eerst in het recept zag staan :+. Een alternatief zouden de 'Crunchie bars' zijn, die heb ik misschien ooit wel eens gezien in Nederland, maar waar ...

Of ik maak het gewoon zelf en hoop dat mijn pan dat overleeft.
pi_122670517
Ik heb voor vanavond kabeljauw geokcht :9 met venkel en wortel uit de oven :9
pi_122670538
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ook toen ik het voor het eerst in het recept zag staan :+. Een alternatief zouden de 'Crunchie bars' zijn, die heb ik misschien ooit wel eens gezien in Nederland, maar waar ...

Crunchie is een heul lekkere candybar van Cadbury's. Volgens mij hebben ze t bij Jamin of een delicatessenwinkel inderdaad!
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 11:37:13 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122670609
Meuning :W zo naar de stad om een nieuwe MacBook te kopen *O*

En :* voor Coco, wat rot dat je nog zo'n tijd moet blijven! Verveel je je niet of heb je een lekker boek ofzo?

Wat betreft vriendjes: mijn vriend gaat elk jaar met zijn groep vrienden een weekend weg en heb daar geen problemen mee, ik vertrouw hem volkomen! Zelf nog niet zonder hem op vakantie geweest maar ga waarschijnlijk dit jaar met mijn broer naar Oekraïne O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_122670648
Chico,
Eichholtz Delicatessen. De naam klinkt niet zo leuk als dat het winkeltje daadwerkelijk is. Het zit op de leidsestraat 48 in Amsterdam en het is een super klein winkeltje met allemaal Amerikaanse en Engelse delicatessen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Ik heb voor vanavond kabeljauw geokcht :9 met venkel en wortel uit de oven :9
:D twee keer kabeljauw in een week? :9
pi_122670694
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Chico,
Eichholtz Delicatessen. De naam klinkt niet zo leuk als dat het winkeltje daadwerkelijk is. Het zit op de leidsestraat 48 in Amsterdam en het is een super klein winkeltje met allemaal Amerikaanse en Engelse delicatessen.

[..]

:D twee keer kabeljauw in een week? :9
Ja. Maar 1x uit de bedrijfskantine in bladerdeeg dus dat telt niet!

En eichholtz is echt way overrated en superduur! Denk dat ze het bij de jamin ook wel hebben!
pi_122670759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

En eichholtz is echt way overrated en superduur! Denk dat ze het bij de jamin ook wel hebben!
:N crunchie bars niet... je kunt ze ook online bestellen bij www.tuckerbox.nl of even de kingsalmarkt in Amstelveen proberen!

http://www.tuckerbox.nl/overview.php?cat_id=5
Kwak
pi_122670856
Kwak mijn verslag moet vandaag af. Mag ik wat van jouw schrijf Mojo nu jij het niet meer nodig hebt *)
pi_122670913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef Probability het volgende:
Kwak mijn verslag moet vandaag af. Mag ik wat van jouw schrijf Mojo nu jij het niet meer nodig hebt *)
maha, ik moet ook nog een portfolio voor mn studie (andere master :') ) maar je mag t wel even lenen als ik t over een week of twee weer terug mag!

*mojomojomojomojo* Zo!
Kwak
pi_122670916
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Pan halen bij de kringloop! :D
Doe wat je niet durft.
pi_122670953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maha, ik moet ook nog een portfolio voor mn studie (andere master :') ) maar je mag t wel even lenen als ik t over een week of twee weer terug mag!

*mojomojomojomojo* Zo!
Dank! Ik zal het over 2 weken aangevuld weer retourneren!

Heb met ex afgesproken dat ik het vandaag opstuur: pressure! Want wil goede indruk maken!
pi_122671068
ik ga zo lunchen :9 lalala
pi_122671346
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:57 schreef Perruche het volgende:
ik ga zo lunchen :9 lalala
Nog leuke consultants gespot :9

Oh en m'n nieuwe werk zit in/bij een consultancy bedrijf dus heb ze de oren van het hoofd gevraagd :D
pi_122671437
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:12 schreef loveli het volgende:
Centraal Beheer, korting via werk, ook tevreden.
Die hebben wij ook, ook met korting via werk van lief en ook tevreden :)
pi_122671539
Heb de verzekeringen afgesloten!
pi_122671563
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

:+
Dom van mij :D

Heb nog sockeye over dus ik ga lunchen met vis. Denk dat ik stuk notenbrood haal en wat dille, heb nog olijfolie en rucola liggen dus kan mooi samen alleen hou ik dan brood over. Mozzarella, geitenkaas, serrano en pittige salami erbij en dan heb ik voor morgen ook nog wat :9
pi_122671603
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Pan halen bij de kringloop! :D
Dat is een goeie :o. Voor als ik deze pan sloop (was maar 4? Euro bij de Action en is te klein voor 3 personen).

Dankje voor de link Kwak! En Viz voor het recept. Ik ben nu maar de keuken aan het soppen, de aangekoekte meuk van de vorige bewoners uit de keukenkastjes boenen met een schuursponsje en schuurmiddel. Daar heb ik de afgelopen 10 maanden geen tijd (en energie, pfeiffer) voor gehad :').
pi_122671655
Que? Recept :?
pi_122672303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Que? Recept :?
Adres :'). Ik moet niet denken en typen tegelijk.
pi_122672340
Ik heb net een burger king steakhouse burger met twister fries op :9

Was geinspireerd door de discussie van vorige week :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_122672727
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:41 schreef Novem het volgende:
burger king steakhouse burger
Extra beef i presume?
pi_122672804
Ik heb net een boterham met fruithagel op *O*
Misschien is fruithagel niet de beste keuze, maar het is wel mijn eerste hele boterham sinds ik hier lig :Y

Schoonzusje smste dat een van haar beste vriendinnen ook is opgenomen vanochtend, met dezelfde klachten als ik. Ze weten nog niet precies hoe & wat, maar tis of een zware longonsteking of een longembolie. Ook toevallig!

Kabeljauw O+ Omnomnom! Twee weken terug had M. als verrassing een paling voor me meegenomen. Ik vind dat echt zo ontzettend lekker :9 :9 Maar ja, hij had net geen ¤10 moeten betalen voor die ene paling.
pi_122672846
:O Goedemorgen allemaal :) Gisteravond/nacht heb ik echt een topfeestje gehad. Iedereen was op een fijne manier aangeschoten en de sfeer was duizend top, echt geweldig. Veel lol, veel hele goede gesprekken en veel interessante discussies (en mijn vrienden hebben me echt te toffe cadeau's gegeven voor mijn verjaardag :@ ).

Nu weer in een fatsoenlijk eetritme zien te komen met mijn brakke kop.
pi_122673129
Leuk Cots!

Vruchtenhagel, dat at ik vroeger vaak... lekker :)

Brak, kater, maar wel net gesport! Nu 'ontbijten' :')
pi_122673408
Ah, mijn fietsen ginger bagger. Ook letterlijk trouwens :P Pijn in mn longen halverwege, te diep gegaan en kouwe lucht voelt niet lekker. Had iets losse sportbroek aan, tussen ketting en tandwiel, nu enorme winkelhaak :') En in t bos op mn plaat gegaan. Dus... Die fiets komt de schuur niet meer uit voor t echt dooit.
pi_122674168
Ik snap d'r echt niks van.
Ga in 3 weken van 97.5 naar 94 naar 98.5 kg :o
pi_122674209
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ik snap d'r echt niks van.
Ga in 3 weken van 97.5 naar 94 naar 98.5 kg :o
Of iets in je voeding
Of je houdt nu toevallig wat meer vocht vast oid?
pi_122674288
Cots, wat heb je gekregen?

Vruchtenhagel :~
  Vis een optie? zaterdag 9 februari 2013 @ 13:52:38 #300
70532 loveli
N
pi_122674339
Marge van nog geen 4% ;) Als je wat massa hebt zijn de schommelingen ook groter.
crap in = crap out
pi_122674435
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')