Maar wel: Dit recept is het originele dr. Frank recept voor biologische sojapannekoekenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef loveli het volgende:
http://www.joannusmolen.c(...)nk-soja-pannekoeken/
De foto bij dit recept is slechts bedoeld ter illustratie en geeft niet per sé het beschreven gerecht weer.
Het gros is al niet meer te vinden in de shop!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:
Henk, plaatjes van wat je hebt gekocht in de MExx shop?
[..]wat voor rare dingen wil je doen dan!
Hehehe, van mijn 15 esprit jurkjes heb ik er ook maar 3 gehouden omdat de rest echt niets deed voor mijn figuur of raar stond.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Perruche het volgende:
Ah die had ik ook gezien, maar ik zou er nog tuttiger in worden dan ik al benoverigens ook een leuk werk-jurkje gezien, maar ik heb nu wel weer genoeg gekauft
.
Puff, ik ben met novem! Wat heeft 'ie erop tegen dan? Ik heb alweer twee tripjes geboekt zonder manlief... hij moet niet piepen hoor, dan staat hem wat te wachten
Minder erg dan de zowiezo's die je overal tegenkomtquote:
ik zou het heel raar vinden als m'n lief me toestemming moet geven voor dingen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat wel heel gek ja, mevrouw Puff! Vindt hij het niet leuk als je nieuwe dingen meemaakt zonder hem ofzo?
Of hou je na dat tripje geen geld over voor vakantie met hem? Dan snap ik z'n bezwaar misschien nog een beetje.
Zou echt raar opkijken als ik niet alleen weg mag van m'n vriend
Dit. Mr.Mo zou gewoon mee willen denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
Gaat het om toestemming of om een lief die zegt dat 'ie het niet zo tof zou vinden? Ken Puffs lief niet, maar heb niet gelezen dat hij dingen verbiedt.
Ik vind het heel normaal dat die dingen in overleg gaan, compleet andere situatie overigens als je al en gezin bent, omdat je dan gewoon niet zoveel tijd overhoudt om vanalles te doen en dingen met gezin en partner dan wel voor gaan vind ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou het heel raar vinden als m'n lief me toestemming moet geven voor dingen..
M'n lief spendeert z'n vrije morgen aan m'n artikel spelchecken, dat is wel tof trouwens!
Geld is mn probleem niet, eerder tijd. Daarom juist de compensatieweek. En het gaat juist erover als hij intern zit voor stage lopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat wel heel gek ja, mevrouw Puff! Vindt hij het niet leuk als je nieuwe dingen meemaakt zonder hem ofzo?
Of hou je na dat tripje geen geld over voor vakantie met hem? Dan snap ik z'n bezwaar misschien nog een beetje.
Zou echt raar opkijken als ik niet alleen weg mag van m'n vriend
Ik vind het ook heel normaal om dingen te overleggen. Maar ik zou knettergek worden als de duutser het vervelend zou vinden als ik leuke dingen zonder hem zou doen. We hebben een relatie, en dat is tof en fijn en leuk en ik zou niet zonder hem willen, maar ik ben en blijf m'n eigen individu en ben niet afhankelijk van hem. Maar goed, dat ben ik en dat is natuurlijk voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal dat die dingen in overleg gaan, compleet andere situatie overigens als je al en gezin bent, omdat je dan gewoon niet zoveel tijd overhoudt om vanalles te doen en dingen met gezin en partner dan wel voor gaan vind ik.
Je kan het ook als lief opvatten dat je partner het niet leuk vindt als je beide apart van elkaar leuke dingen doet?
Dan snap ik het probleem inderdaad ook niet.. bij ons gaat het dan puur om prioriteiten, als we lang niet iets samen gedaan hebben of gewoon omdat je geld maar 1 keer kan uitgeven etc..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Omdat ik onregelmatig werk vind ik het normaal om dingen te overleggen, maar dan is ie er toch niet dus had eigenlijk verwacht dat ie het leuk zou vinden. Nog.eens bepraten gaan we sws doen hoor.
Nou ja we doen samen niet veel maar dit zou niet ten koste gaan van wat we samen doen of uit kunnen geven. wat mij betreft dan. Hij betaalt natuurlijk niet voor mijn uitjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan snap ik het probleem inderdaad ook niet.. bij ons gaat het dan puur om prioriteiten, als we lang niet iets samen gedaan hebben of gewoon omdat je geld maar 1 keer kan uitgeven etc..
Zo fijn dat je weer zo goed functioneert. Werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:12 schreef MarMar het volgende:
Oh tramadol, goeie dope Coco
Ik doe eventjes een egopost hoor, ik had net een gesprek ivm opnieuw aan het werk.
Zo'n leuk gesprek!! Ik ga de horeca weer in, wie had dat ooit verwacht!!
Voorlopig op oproep, in een congrescentrum hier letterlijk 100 meter vandaan onder andere.
Het is nog even afwachten wanneer ik voor het eerst ingepland word, wanneer de evenementen zijn had hij zo even niet paraat, maar zo snel mogelijk, want ze willen me graag ook in de praktijk bezig zien en dan is het een kwestie van mezelf bewijzen en opwerken, dat kan ik! Ik heb nog even laten zien dat ik prima met vier borden kan lopen (wel ook even eigenwijs erbij vermeld dat dat eigenlijk niet netjes is, 3 is max want dan raken de borden elkaar niet, etiquette en zulks) en goed kunnen weergeven wat mijn kennis en ervaring is, ze zijn daar net zo enthousiast over mij als ik zelf ben om weer te gaan werken lijkt het.
Dus heb ik gevulde chocoladecroissantjes gekocht voor bij de koffie vanmiddag, die kunnen alvast op mijn lijstje
Omdat ie bang is dat je allemaal mooie Fransen aan de haak slaatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Perruche het volgende:
Maar wanneer en waarom zou je partner het niet leuk vinden als je alleen weg gaat? Soms heb ik volgens mij echt een gebrek aan inlevingsvermogen. Als het nu echt vaak is of echt lang (zoals kwak's vriendje die 8 weken weggaat - ja dat is logisch dat het niet leuk is
). Maar gewoon een weekje / weekendje...
En als mijn vriendje weggaat mis ik hem wel, maar ik zou nooit tegen hem zeggen "ik vind het niet leuk dat je weggaat". Als hij dat tegen mij zou zeggen zou ik me vet schuldig voelen dat ik wegga.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef An24 het volgende:
Ohw, en ik ga morgen een appel amandelcake maken. Staat al een week op de planning
Ja daar hb je wel een puntquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omdat ie bang is dat je allemaal mooie Fransen aan de haak slaat
Dat heeft dan meer met timing te maken. Nu vindt hij het super leuk voor me dat ik naar Spanje ga, maar hij heeft zelf ook genoeg te doen. Als hij vrij zou zijn, zou hij me meer missen en daar zou hij eerlijk over zijn. Dat vind ik alleen maar fijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Perruche het volgende:
Maar wanneer en waarom zou je partner het niet leuk vinden als je alleen weg gaat? Soms heb ik volgens mij echt een gebrek aan inlevingsvermogen. Als het nu echt vaak is of echt lang (zoals kwak's vriendje die 8 weken weggaat - ja dat is logisch dat het niet leuk is
Paracetamol krijg ik 4x/dag. De tramadol 3x, en de diclo 3x. Alleen dacht ik dat ik voldoende had aan alleen para en tramadol, blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:43 schreef MarMar het volgende:
tramadol en diclo versterkt elkaar, dat moet wel voldoende helpen, krijg je er ook nog paracetamol bij? Die versterkt de werking van de diclo nog eens.. synergetische werking heet dat.
Balen dat het nog zo lang duurt
Ja he?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef loveli het volgende:
Meh.
Die foto van M en Saartje is erg cute
Hij staat op de 24 kitchen site, onder de baksels van Rudolfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Perruche het volgende:
[..]klinkt vet lekker! in belgie hebben ze ook altijd zo'n lekekr peren/amandeltaart, die wil ik ook nog eens maken... staat op de site van dhr lebovitz
.
als dat echt een reden is, zou ik vet pissig worden. Mag toch hopen op wat meer vertrouwen na 12,5 jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Proest!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou moe. Alsof jij wel ontopic bent als je niet in het ziekenhuis ligt? Dit is helemaal geen ontopic-topic. Waar jouw praats gewoonlijk en nu dus geheel en al op z'n plaats is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voel me wel een beetje rot dat ik nu zoveel offtopic ga, regelmatig. Maar vind het wel fijn dat jullie dat niet zo erg vinden. Is fijn om een beetje te kunnen spuien af en toe
Bolognesenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Of florentijnen natuurlijk, van een laken een pak.
^^quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou moe. Alsof jij wel ontopic bent als je niet in het ziekenhuis ligt? Dit is helemaal geen ontopic-topic. Waar jouw praats gewoonlijk en nu dus geheel en al op z'n plaats is.
Vervelend dat het allemaal langer gaat duren, maar best geruststellend dat je onder scherp toezicht bent geplaats.
juist, dat ja. En ik kijk er eerlijk gezegd al naar uit dat de duutser over 2 weken een weekendje weg is, heerlijk een weekend alleen thuis.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Perruche het volgende:
En als mijn vriendje weggaat mis ik hem wel, maar ik zou nooit tegen hem zeggen "ik vind het niet leuk dat je weggaat". Als hij dat tegen mij zou zeggen zou ik me vet schuldig voelen dat ik wegga.
Nou, M. heeft een aantal vrienden, en als die een weekendje weggaan (naar de camping in luxemburg) dan gaan die echt helemaal los. Niet alleen veel alcohol, maar ook andere middelen (mdma bijvoorbeeld, maar ook andere shit, weet het niet precies). Ik ken ook de verhalen van 'vroeger' en er zijn wel eens heel rare dingen gebeurd onder invloed (die achteraf gezien heel fout hadden kunnen aflopen).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Perruche het volgende:
En al het geklets over wat wij met/zonder partners doen en wat we daarvan vinden is ontopic?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Paracetamol krijg ik 4x/dag. De tramadol 3x, en de diclo 3x. Alleen dacht ik dat ik voldoende had aan alleen para en tramadol, blijkbaar niet dus.
Vind het wel spannend wat het vocht op mn longen gaat doen. Als dat niet uit zichzelf afneemt binnenkort, gaan ze alsnog een drain aanleggen. Mehhhh!
Het goede nieuws is dat er sowieso tot na het weekend geen plaats vrijkomt op de longafdeling. Dus ik heb nog zeker 3 dagen mijn eigen privé kamertje met douche/wc/koelkastje
Voel me wel een beetje rot dat ik nu zoveel offtopic ga, regelmatig. Maar vind het wel fijn dat jullie dat niet zo erg vinden. Is fijn om een beetje te kunnen spuien af en toe
geen idee hoe het zit met de combi longembolie en ontsteking, maar mijn moeder kreeg in het ziekenhuis een flotter (geloof tenminste dat het zo heet). Moet je in blazen en dan gaat een balletje op en neer en dat zou slijm losmaken zodat het opgehoest kan worden. Vocht is natuurlijk ook niet altijd slijm... Maar misschien kan je er eens naar vragen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Paracetamol krijg ik 4x/dag. De tramadol 3x, en de diclo 3x. Alleen dacht ik dat ik voldoende had aan alleen para en tramadol, blijkbaar niet dus.
Vind het wel spannend wat het vocht op mn longen gaat doen. Als dat niet uit zichzelf afneemt binnenkort, gaan ze alsnog een drain aanleggen. Mehhhh!
Het goede nieuws is dat er sowieso tot na het weekend geen plaats vrijkomt op de longafdeling. Dus ik heb nog zeker 3 dagen mijn eigen privé kamertje met douche/wc/koelkastje
Zeker, dat gaat over onze (gedrags)lijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En al het geklets over wat wij met/zonder partners doen en wat we daarvan vinden is ontopic?
Ja ok, dat vind ik wat anders! Dan is het niet dat hij weggaat, maar wat hij dan doet. Als hij dat soort dingen op een avondje uit zou doen zou dat ook allesbehalve tof zijn en gewoon stom/gevaarlijk.quote:
Ha!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou moe. Alsof jij wel ontopic bent als je niet in het ziekenhuis ligt? Dit is helemaal geen ontopic-topic. Waar jouw praats gewoonlijk en nu dus geheel en al op z'n plaats is.
Vervelend dat het allemaal langer gaat duren, maar best geruststellend dat je onder scherp toezicht bent geplaatst.
Oh, dat zou ik ook niet zo leuk vinden... Maar ik was ook zo boos toen mijn vriend met koninginnenacht riekend naar wiet thuis kwam - ik ben niet zoveel gewend.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, M. heeft een aantal vrienden, en als die een weekendje weggaan (naar de camping in luxemburg) dan gaan die echt helemaal los. Niet alleen veel alcohol, maar ook andere middelen (mdma bijvoorbeeld, maar ook andere shit, weet het niet precies). Ik ken ook de verhalen van 'vroeger' en er zijn wel eens heel rare dingen gebeurd onder invloed (die achteraf gezien heel fout hadden kunnen aflopen).
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook niet zo leuk vinden... Maar ik was ook zo boos toen mijn vriend met koninginnenacht riekend naar wiet thuis kwam - ik ben niet zoveel gewend.
Over het algemeen vind ik T. de leukste persoon van de wereld, dus de beperkte vrije dagen die ik heb breng ik graag met hem door. (Lange) weekendjes weg zijn npnp
Ja, precies. Gelukkig is M wel vrij verantwoordelijk tegenwoordig, En hij heeft in ieder geval niet de behoefte te moeten verbergen wat hij met zn vrienden doet, hij vertelt me alles. Maar toch, ik weet dan met wie hij weggaat, en daar ben ik dan wel eens niet zo blij mee, zeg maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ok, dat vind ik wat anders! Dan is het niet dat hij weggaat, maar wat hij dan doet. Als hij dat soort dingen op een avondje uit zou doen zou dat ook allesbehalve tof zijn en gewoon stom/gevaarlijk.
Het fijne hier vind ik juist dat het niet alleen over eten hoeft te gaan, maar dat we elkaar ook steunen met moeilijke dingen en blij zijn voor elkaar om toffe dingen. Huizen, partners, ziekte, werk, er komt zoveel voorbij!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha!True
Maar nu blaat ik de hele tijd over hetzelfde, en normaal gesproken reageer ik wat meer op anderen, gaat het niet voornamelijk over mij (als ik iets post, bedoel ik) en heb ik het toch ook over eten.
En voel me een beetje rottig dat ik nu vrijwel niets ontopic post (ik heb totaal geen eetlust door alle medicijnen, dus lijstjes zijn zinloos). Goede nieuws is dat ik straks misschien als vanzelf op mijn streefgewicht eindig![]()
Mgoed. Thx. De rest ook
Lolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon een eetlijstje van je medicijnen maken?
O: paracetamol
T: diclofenac
etc.
dat soort mannen heb je op mijn werk ook. Mr. Goody 2shoes als ze thuis zijn en dan gaan we naar een beurs ofzo en dan gaan ze zuipen en hele nachten doorhalenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, M. heeft een aantal vrienden, en als die een weekendje weggaan (naar de camping in luxemburg) dan gaan die echt helemaal los. Niet alleen veel alcohol, maar ook andere middelen (mdma bijvoorbeeld, maar ook andere shit, weet het niet precies). Ik ken ook de verhalen van 'vroeger' en er zijn wel eens heel rare dingen gebeurd onder invloed (die achteraf gezien heel fout hadden kunnen aflopen).
Dus als M. met die vrienden een weekendje weggaat, ben ik niet zo blij. En dan zeg ik dat dus ook gewoon tegen hem. Maar wel met die uitleg. En dat ik het leuk voor hem vind dat hij met zn vrienden weggaat, maar ook of hij wel een beetje op zichzelf let. En of hij me af en toe wil smsen zodat ik weet dat er niks aan de hand is.
Nja, dat is waarom ik er niet altijd even blij van word als M. alleen met vrienden weggaat.
nu komt dat ook doordat die vrienden zich thuis, bij hun vriendin/vrouw, altijd heel braaf voordoen, en extra los willen gaan als ze een keer 'mogen'. M. heeft dat gelukkig niet, maar toch zit het me niet helemaal lekker dan doordat ik weet wat ze allemaal -mogelijk- gaan doen. Die andere vriendinnen/vrouwen krijgen dat niet te horen van hun partners.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat soort mannen heb je op mijn werk ook. Mr. Goody 2shoes als ze thuis zijn en dan gaan we naar een beurs ofzo en dan gaan ze zuipen en hele nachten doorhalen
Na 3 dagen staan ze dan met bloeddoorlopen ogen op de stand. Lekker representatief
Ja, zo sad! M bezeikt zijn vrienden er ook altijd mee. Slaat toch ook nergens op, je anders moeten voordoen bij je partner dan bij je vriendenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat soort mannen heb je op mijn werk ook. Mr. Goody 2shoes als ze thuis zijn en dan gaan we naar een beurs ofzo en dan gaan ze zuipen en hele nachten doorhalen
Na 3 dagen staan ze dan met bloeddoorlopen ogen op de stand. Lekker representatief
Zou dat ook samenhangen met de dubbele griepgolf? Dat is wel een aanslag op je weerstand voor veel mensen denk ik..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:29 schreef loveli het volgende:
Bizar, ik ken incl. Coco 3 mensen die longontsteking hebben (gehad) sinds januari.
Ik woon in het groene gebied.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:25 schreef V1z0R het volgende:
Heb je pollen radar voor
http://zomer.buienradar.nl/pollen-hooikoorts-weerbericht.aspx
In een goede relatie kan je elkaar vrijlaten onder andere omdat je er dan op kan vertrouwen dat je partner die vrijheid niet misbruikt om zich als een volslagen idioot te gaan gedragenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:31 schreef the85mc het volgende:
In een goede relatie moet je elkaar ook vrij kunnen laten. Maar dat sommigen vrij verwarren met losgeslagen
Dat schijnt iedereen te vinden, maar als ik zie hoeveel relaties gebaseerd zijn op 2 gescheiden levens waarin ieder z'n eigen ding doet, snap ik het concept relatie misschien niet echt meer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:31 schreef the85mc het volgende:
In een goede relatie moet je elkaar ook vrij kunnen laten. Maar dat sommigen vrij verwarren met losgeslagen
Koffie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef An24 het volgende:
Om 2 uur thuis gekomen vannacht, net uit bed maar nog geen trek![]()
Ik moet over een uurtje weg....dussssss, geen idee wat ik moet eten
Ah, ik ben daar niet alleen in dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat schijnt iedereen te vinden, maar als ik zie hoeveel relaties gebaseerd zijn op 2 gescheiden levens waarin ieder z'n eigen ding doet, snap ik het concept relatie misschien niet echt meer.
Staat er een 1 of een spatie teveel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben 1 1.5 kg aangekomen dus dat gaat de goed kant op.
oja, de bierstand dat heb ik ook weleens gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat je als bezoeker dan denkt, 'He wat raar, op deze beurs een bierstand?!'
Was bij PinkRoccade op de vrijmibo ook vaak, de hoge heren aan de bier en whisky en na 2u. beetje de secretaresse's te betasten
ik zie dat vaak, dat mensen zich anders gedragen mét hun partner erbij zo raar vind ik datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, zo sad! M bezeikt zijn vrienden er ook altijd mee. Slaat toch ook nergens op, je anders moeten voordoen bij je partner dan bij je vrienden
En die lui hadden wij ook op mn vorige werk. Idd met beurzen enzo merkte je dat goed
Vriend van me heeft ook een vreemde relatie. Het enige wat ze bij elkaar houdt lijkt een angst om alleen te zijn. Goede basis voor een relatie..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah, ik ben daar niet alleen in dusik snap heel veel relaties niet, maar ey, ieder z'n ding ofzo.
Ja, maar mij moet je niet meerekenen. Longontsteking komt door de longembolie. Omdat ik daar zo lang mee heb rondgehuppeld, heeft dat stuk long te lang geen/weinig zuurstof gehad, waardoor het is gaan ontsteken. Daarom heb ik ook geen slijm op de longen, geen gehoest, en geen van de typische symptomen die bij longontsteking horen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:29 schreef loveli het volgende:
Bizar, ik ken incl. Coco 3 mensen die longontsteking hebben (gehad) sinds januari.
Liever alleen dan zo'n relatie..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vriend van me heeft ook een vreemde relatie. Het enige wat ze bij elkaar houdt lijkt een angst om alleen te zijn. Goede basis voor een relatie..
^^quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Liever alleen dan zo'n relatie..
Of dan van die mensen die alleen maar zeuren over hun partner en als je dan suggereert van "ga er dan bij weg" gaat het van "ja maar hij is zo lief" snap ik ook niets van.
Dat partner afzeiken vind ik sowieso al not done.
Mijn M. is de bestequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of dan van die mensen die alleen maar zeuren over hun partner en als je dan suggereert van "ga er dan bij weg" gaat het van "ja maar hij is zo lief" snap ik ook niets van.
Dat heb ik ook al es gezegd. Als alles dan toch 3x k*t is, kan ie er net zo goed mee stoppen. Maar dat doet ie ook niet. Dan denk ik stop met zeuren of doe er wat aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Precies, als je je relatie kut vindt, kan je drie dingen doen: veranderen, ermee stoppen of accepteren. Als de eerste niet lukt, heb je nog twee opties. Zo simpel kan het zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al es gezegd. Als alles dan toch 3x k*t is, kan ie er net zo goed mee stoppen. Maar dat doet ie ook niet. Dan denk ik stop met zeuren of doe er wat aan.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn M. is de besteUiteraard ben ik wel eens boos op hem, want hij is niet perfect, net zoals ik zelf niet perfect ben. Maar in deze situatie merk ik weer extra goed hoe ontzettend lief hij is.
Hij belde me net op om te vragen hoe hij de was moest doen. Hij ging rode was doen. "Kunnen daar ook roze spullen bij?"![]()
![]()
Ik vond het vooral heel schattigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:01 schreef loveli het volgende:
Vind het wel een legitieme vraag, of roze bij rood kan.
Een maand. Toen kregen wij iets en trok ik al praktisch bij hem in. Hij bracht de was toen nog op en neer naar zn moeder. Hij is best zelfstandig hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:06 schreef V1z0R het volgende:
Maar hij heeft al poos op zichzelf gewoond. Al bedenk ik me ook dat M. niet snel roze zou dragen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel schattig
En of mijn kleren ook bij Saartje's kleren kunnen![]()
Serieus, hij doet het geweldig hoor, nu. Over S. maak ik me sowieso geen zorgen, want M is geen vader die nooit poepluiers verschoont ofzo, hij heeft van begin af aan net zoveel gedaan als ik. Maar toch, nu moet hij alles zelf doen, dus is wel allemaal veel werk ineens. Heeft dan wel zorgverlof, maar hij moet ook op en neer naar het ziekenhuis aan het sjeezen, dingetjes voor mij gaan halen, huishouden laten doorlopen. Ben wel trots op hem dat hij het zomaar doet en niet klaagt ofzo.
Volgens mij doet het weekje je wel goed he?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef V1z0R het volgende:
dat kan? Morgen maar even m'n ma vragen
Ik ga even beenham opwarmen!
En dan douchen
En dan naar de kapper, Co is toch weg dus kan het wel weer kort
ik zie op FB dat de mails vanmiddag pas uitgaan. De ochtendspanning was voor niksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik ken een uiterst leuke volwassen vent wiens moeder de was zelfs komt ophalen.
En die doordeweeks ook nog steeds heel vaak bij zn ouders eet.
Mag hij lekker zelf weten.![]()
Ik heb trouwens wel net mijn warme hardloopsokken binnen gekregen. Hopen dat ik morgen wat meer zuurstof heb en dan eens uittesten of ik er idd warme voetjes in hou.
Aurum, vorig jaar kreeg ik om 13.45 uur een mailtje dat ik een race place gesecured had.
Mijn partner in crime kreeg pas aan het einde van de middag bericht dat ze niet was ingeloot.
De eerste keer werd ik in eerste instantie niet ingeloot en kreeg ik om 17.48 bericht.
Zie ook net dat ik toen werd ingeloot terwijl ik ondertussen mijn enkel al gebroken had.
Fijn he, kun je vanmiddag ook panisch je mailbox zitten checken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zie op FB dat de mails vanmiddag pas uitgaan. De ochtendspanning was voor niks
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Fijn he, kun je vanmiddag ook panisch je mailbox zitten checken.
Ter afleiding dagmenu 2 van HealthCity:
[ afbeelding ]
400 gram wortel en daarna konijn, wel toepasselijk. Knap als je na je O en L 2 uur kunt wachten tot het konijn gaar is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
noes!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
400 gram wortel en daarna konijn, wel toepasselijk. Knap als je na je O en L 2 uur kunt wachten tot het konijn gaar is.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens mij doet het weekje je wel goed he?
Fijn!quote:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Dat past veel beter in een pan dan koe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
knuf!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Goodbye het volgende:
En ik heb een enorme 'meh'-dag. Enorme onzekerheid over mijn baan en tegelijkertijd voel ik me zo stom dat ik mijn opleiding nog niet af heb, als ik die af zou hebben zou ik al weer veel sterker staan met solliciteren. Dit weekend maar even een goed schema in elkaar draaien.
En dan heb ik vanmiddag ook nog een verplichting waar ik enorm tegen op kijk en ik totaal geen zin in heb, maar ik vind eigenlijk dat ik het niet kan maken om af te zeggen.
Meh, dus. Gelukkig ga ik daarna fijn naar de bios met mijn allerliefste A.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Achgos !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Beter cijfer je jezelf weg en offer je je op voor die verplichtingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Goodbye het volgende:
En ik heb een enorme 'meh'-dag. Enorme onzekerheid over mijn baan en tegelijkertijd voel ik me zo stom dat ik mijn opleiding nog niet af heb, als ik die af zou hebben zou ik al weer veel sterker staan met solliciteren. Dit weekend maar even een goed schema in elkaar draaien.
En dan heb ik vanmiddag ook nog een verplichting waar ik enorm tegen op kijk en ik totaal geen zin in heb, maar ik vind eigenlijk dat ik het niet kan maken om af te zeggen.
Meh, dus. Gelukkig ga ik daarna fijn naar de bios met mijn allerliefste A.
Thanksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
knuf!
Wanneer heb je je opleiding af? Moet je nog lang? Zijn ze aan het reorganiseren bij jullie of loopt je contract af
Als je je vervelende afspraak hebt gehad is het bijnaweekend
Nee, niks moet, maar is meer een fatsoensding. Durf het hier niet te plaatsen, suf hèquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter cijfer je jezelf weg en offer je je op voor die verplichting
Niks moet he? De wereld draait door als je niet gaat. Denk ik. Als 'ie mogelijk stopt met draaien zou ik het toch wel op prijs stellen als je omwille van de mensheid zou willen gaan.
SQUEEK!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, niks moet, maar is meer een fatsoensding. Durf het hier niet te plaatsen, suf hèIk DM je even, wie ook een DM wil moet maar gillen (al is het dus echt niet spannend
).
quote:
^^^^quote:
Succes!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef loveli het volgende:
Hm.. kay, shitstorm gaat beginnen hoor ik net, details post ik hier ook niet. Mensen die me irl kennen weten wel waar het over gaat. Even de mouwen opstropen en de rug recht zien te houden, kijken of we het tij kunnen keren/damagecontrol.
de onrust komt omdat heel veel dingen voor je bepaald worden;quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks. Ligt een beetje in mijn eigen handen, ben met mijn scriptie bezig en merk dat ik uitstelgedrag vertoon. Maar ik moet gewoon een schop onder mijn kont
![]()
.
Reorganisatie waarbij ik zeker weet dat ik er uit lig, alleen nog niet per wanneer.Ik word gedetacheerd, dus kan ook eerder afgelopen zijn.. maar heb nog wel een vast contract bij de detacheerder, dus inkomen is wel velig. Maar toch, ik zit al best een poos op mijn huidige werkplek en ik merk dat ik gewoon een beetje angstig ben voor de toekomst. En dat terwijl de verandering waarschijnlijk juist goed gaat zijn voor mij.
misschien met melkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef _aurum_ het volgende:
Succes Li! Zijn de cookies en cream een beetje binnen te houden?
Het hier even ventileren helpt al een hoop, in ieder geval. Moet deze situatie gewoon even zien om te draaien naar een positieve.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de onrust komt omdat heel veel dingen voor je bepaald worden;
Iemand moet je scriptie beoordelen/goedkeuren wil je afstuderen
je weet dat je baan kwijtraakt, of iig je huidige werkplek
en dat maakt een mens onzeker
Kijk wat je kan doen om je scriptie af te maken; maak een planning/ houd je eraan etc.
Ga kijken welke banen je leuk vindt, orienteer je een beetje. Je kan desnoods ook al gaan solliciteren, dat is ook een vaardigheid die je moet oefenen. Je zal misschien niet direct aangenomen worden (of juist wel) Maar dan heb jij iig weer de controle
Ik doe altijd met 100 ml water en 200 ml melk ipv alleen de aanbevolen 200 ml melk.quote:
Als niemand anders niet geïnteresseerd isquote:
Nog niet, wellicht een planquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:48 schreef V1z0R het volgende:
40gr op 400ml melk
[..]
Als niemand anders niet geïnteresseerd is
Anders al geprobeerd met andere soorten melk, amandel of soja of zo?
In een schuttersputjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef the85mc het volgende:
Succes Li, met wat je ook gaat doen. Klinkt wel apart met dat je genoeg eten mee moet nemen. Ga je ergens overwinteren![]()
Idem.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:59 schreef sigme het volgende:
In de kleine 20 jaar dat mijn lief & ik samen zijn, zijn we vast geen 20 nachten gescheiden geweest. Hij zou het niet leuk vinden als ik in m'n eentje erop uit zou gaan, en ik ook niet. Andersom is hij wel eens 2 dagen heen en weer naar Polen gereden met een vriend, en heb ik daar geen bezwaar tegen (al vind ik het niet leuk voor mij).
En uit een degelijke krant.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef loveli het volgende:
henk, kan ff niet dm-en, maar goed artikel!
Interestingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuh, eet niet meer carbs dan gewoonlijk. Heeeeeeel veel groente, normale hoeveelheden fruit. En bovengemiddeld veel chocolade.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef _aurum_ het volgende:
misschien ben ik ontzettend bevooroordeeld, maar ik heb het idee dat je met die vegan meuk 90% carbs eet. Dus mjaah, dan vind ik het niet zo gek dat je bijkomt
Hoe komt het dan dat je niet afvalt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Interesting
Volgens de Fatsecret app mag ik 2000kcal per dag (om af te vallen).
Maar dat is toch wel erg veel, doordeweeks kom ik rond de 1500kcal en in het weekend rond de 1700kcal.
Omdat ik voordat ik het bij hield meer at.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je niet afvalt?
Veganistische chocolade??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Neuh, eet niet meer carbs dan gewoonlijk. Heeeeeeel veel groente, normale hoeveelheden fruit. En bovengemiddeld veel chocolade.
Ik denk dat daar het probleem zit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Neuh, eet niet meer carbs dan gewoonlijk. Heeeeeeel veel groente, normale hoeveelheden fruit. En bovengemiddeld veel chocolade.
Post eens een lijstje van een gemiddelde dag?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik voordat ik het bij hield meer at.
Sinds ik dit doe is er een kilo af.
O: yoghurtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Post eens een lijstje van een gemiddelde dag?
Volgens Fatsecret is het toch elke dag rond de 1500kcal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Uuuh dat vind ik wel erg weinig Sarabi...
Valt mee toch? Lees je niet over de "verder nog 2 keer fruit of groente en iets van zuivel" heen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Uuuh dat vind ik wel erg weinig Sarabi...
4 granen muesli van AH eigen merk is wel oke. Niet te veel suiker en geen gedroogd fruit en rozijnen erdoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Ik had inderdaad een netter lijstje kunnen maken
Muesli is wel een goede tip maar waar vind ik lekkere/gezonde muesli? Ik zie meestal alleen maar zooi met heel veel suiker staan.
Basismuesli bij in elk geval AH en Jumbo. Flink door je knieen gaan: het ligt op vloerhoogte.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Ik had inderdaad een netter lijstje kunnen maken
Muesli is wel een goede tip maar waar vind ik lekkere/gezonde muesli? Ik zie meestal alleen maar zooi met heel veel suiker staan.
Je moet ook gewoon vlees eten laiverd. Grasgevoerd vlees. Afwisselen met vis, en aanvullen met groente/fruit. Maar dat weet je vast zelf ook welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef minilot het volgende:
Ola!
Even binnenwippen om een grote -XXX- voor Coco neer te planten. Sterkte ermee, dame! Nog knappe dokters/verple(e)g(st)ers om je heen als eyecandy?![]()
Mo: huis: bleh! Maar des te fijner als je strakjes écht die sleutel in je knuistjes hebt.![]()
Verder: ik kom áán van de Vegan Challenge waar ik aan meedoe!Hoe kan dat nou?! Vast de scheepladingen avocado's en al die aanstellerige raw chocolate-repen.
![]()
Ooo, en die HealthCity-menu's! Ongeloofelijk!
[..]
Idem.Maar dan veertien jaar in plaats van twintig.
Sig, ik zie dat je nog op de Sockwa's loopt!Merk je al iets aan je looptechniek, je voetzolen, kracht in je enkelgewrichten, etc? Of is er niet zoveel verschil?
Squatten zul je! Haha!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel Ewelina & Sigme, ik ga straks eens op de grond in de AH liggen.
Vergeet niet je vriendje mee te nemen (of een vakkenvuller te vragen) om even een foto te maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel Ewelina & Sigme, ik ga straks eens op de grond in de AH liggen.
Yep.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het probleem zit.
Jaaa, vind ik ook en ik HOU van vlees en vis, op z'n tijd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon vlees eten laiverd. Grasgevoerd vlees. Afwisselen met vis, en aanvullen met groente/fruit. Maar dat weet je vast zelf ook wel.
quote:Van rennen op sockwa's merk ik geen speciale bijzonderheden. Meer contact met de ondergrond, maar ik merk niet iets aan mijn voeten (of hogergelegen delen). Maar niettemin is het vast Heel Goed. In elk geval vind ik het Heel Leuk. Omdat ik graag raar doe.
Dacht ik eerst ook, maar zolang je een beetje kijkt waar je loopt zit het wel snor. Het lijkt vooral enger dan het is. Bovendien, na een poosje: een eeltlaag op je voetzolen om U tegen te zeggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Blote voeten renners, zag 2 weken geleden ook in de vrieskou en sneeuw op blote voeten, vind het maar gevaarlijk.
Allesbehalve melig! Het is vooral erg vet.quote:Heb nog nooit een advocado op, lijkt mij heel melig?
Wut???quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog nooit een advocado op, lijkt mij heel melig?
Ja, kwee nie ? heb er een mangogevoel bijquote:
Boven een weecee, dat snap ik, maar boven toast?!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
2x gesquat op een aziatisch toilet en toast met ei
Autorijden in sneeuw en vrieskou is gevaarlijk. Blote voeten niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een sneeuw, de hele dag al
Blote voeten renners, zag 2 weken geleden ook in de vrieskou en sneeuw op blote voeten, vind het maar gevaarlijk.
Bleeeh, werkweek begint morgenochtend, hopelijjk is het morgen niet glad, haat het met gladheid te rijden,vooral laat in de nacht/vroege ochtend.
it's all the craze!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Boven een weecee, dat snap ik, maar boven toast?!
Goede reis alvast!
Dit moet een grap van een stagiair zijn!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker handigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo, ik ga douchen. Lig al de hele dag in bed te stinken.
En heb net online geshopt (! ).
(ter verdediging: stuff voor hier. Martijn neemt steeds precies het verkeerde mee van thuisDus ik heb nu maar chille hipsters, een fijne pyjamabroek, relaxed topje en fien slaapdingetje besteld. Wordt morgen bezorgd, hoeft hij alleen dat pakje mee te nemen. Handig!
)
Huis?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Duimen jullie weer mee? Dinsdag of woensdag, dit keer!
Succes!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef loveli het volgende:
Hm.. kay, shitstorm gaat beginnen hoor ik net, details post ik hier ook niet. Mensen die me irl kennen weten wel waar het over gaat. Even de mouwen opstropen en de rug recht zien te houden, kijken of we het tij kunnen keren/damagecontrol.
Hee muppet, dit is toch ook gezond slank!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gevondenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
4 granen muesli van AH eigen merk is wel oke. Niet te veel suiker en geen gedroogd fruit en rozijnen erdoor.
Nee klopt maar we hadden dan ook allemaal honger.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:07 schreef the85mc het volgende:
Tjezus uniek, das echt niet normaal. Dat is toch geen eten meer maar schaften
Bij mij wordt t toch wat anders, spaghetti met pittige gehaktballetjes, saladetje erbij. Kwam net huisgenoot tegen die vroeg of ik vanavond meeging. Zit in dubio, ik voel me weer fit, maar de kans is er wel dat ik dan wel echt ziek word..
Er zit nogal veel vet in verstoptquote:
Euh, de beesten zijn pas om 8 uur aan de beurt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:41 schreef the85mc het volgende:
Kun je bij de beesten geen andere klok ophangen? Wintertijd voor gevorderden zeg maarKun je wat later beginnen.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef Chicolate het volgende:
Er staat een gehaktbrood in de oven. En morgen gaat er ook weer totaal 2? kg vlees en 4? kg groente in verschillende gerechten (om in te vriezen) zoals erwtensoep en hachee
. Lekker veel bakjes maken om mee te lunchen komende weken.
Je vader heeft gelijk.quote:
Ja ik zei al: waarom zit het in een soepkom??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je vader heeft gelijk.
Het heeft ook helemaal niks met soep te maken eigenlijk..
Zo kun je hutspot ook indelen in soep als je het zou willen
Nallie, lekker! brood met smeersels, bitterballen... NOM
Is dat lekker? Uitgevallen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Perruche het volgende:
Mijn d een bier.. Twee wijn, een halve zak uitgevallen en spaanse omelet.
^^ alleen dan met vier bierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Nallie het volgende:
Hai!
Heb geborreld en mn D was bitterballen en brood met smeersels + 4 wijn (ik moest aan jou denken Perr) Maar goed niet gezond en niet slank
en ik moet zo nog uit ook!
En toen ging ik thuis de koelkast open doen maar daar zat niks in!
Dus morgen boodschappen en gezond eten
Al nieuws van de loting Aurum en Henk?
Helaas, vrijwel niet. De jongens die me de ct scan in hielpen waren wel erg yummie. Alleen was ik toen ook redelijk high van o.a. de morfine, dus misschien viel het irl best meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef minilot het volgende:
Even binnenwippen om een grote -XXX- voor Coco neer te planten. Sterkte ermee, dame! Nog knappe dokters/verple(e)g(st)ers om je heen als eyecandy?![]()
Hehe, zo las ik het ook evenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef minilot het volgende:
Boven een weecee, dat snap ik, maar boven toast?!
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Hee muppet, dit is toch ook gezond slank!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef Mufasa208 het volgende:
In de ontspanning van een aankomende vakantie..... genieten van een whisky.
Mijn d was een uberlekkere pasta met rucola, kip, pesto, cherrytomaatjes en parmazaanse kaas.
Vakantie.![]()
![]()
ik vind t eerst heel grappig, en dan voel ik me zo plaatsvervangend ongemakkelijk dat ik niet meer kan kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Benvoor de zoveelste x borat aan het kijken. Een van de weinige films waar ik echt hardop van moet lachen.
Nog een whiskydrinkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef Mufasa208 het volgende:
In de ontspanning van een aankomende vakantie..... genieten van een whisky.
Mijn d was een uberlekkere pasta met rucola, kip, pesto, cherrytomaatjes en parmazaanse kaas.
Vakantie.![]()
![]()
ik heb dit filmpje eens laten zien, tijdens een collegequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Benvoor de zoveelste x borat aan het kijken. Een van de weinige films waar ik echt hardop van moet lachen.
Had het nog niet gepost.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Helaas, vrijwel niet. De jongens die me de ct scan in hielpen waren wel erg yummie. Alleen was ik toen ook redelijk high van o.a. de morfine, dus misschien viel het irl best mee
Henk & Aurum: al bericht ontvangen? (of heb ik daar overheen gelezen?)
[..]
Hehe, zo las ik het ook even![]()
Nou, MoBlo, hopelijk is 't komende week dan echt zover
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken![]()
Geheel ontopic (sorta): M heeft allemaal fruit voor me meegenomen. Eet steeds maar kleine beetjes, als ik eet, en nu kan ik dan in ieder geval gezonde kleine beetjes eten. Dus heb wat druiven gehad, stukjes appel en stukjes ananas. Dat was in ieder geval lekker
[..]![]()
Hoe lang had je nou vakantie? En je zult het vast al gepost hebben, maar waar ga je ook alweer heen?
hier in Almere sneeuwt het al een tijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Costa Rica en NY, klinkt tof!
sigme, sterkte vandaag![]()
edit: zie nu de tijd dat je post
yikes!
Douche die langzaam kouder wordt = goeie motivatie om snel te douchen![]()
is er nog veel sneeuw in Noord Holland? Hoop van nie
Ik wil echt nog een keer mijn tijd verpletteren hoor, dus ik vind het oprecht jammer.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:18 schreef _aurum_ het volgende:
Er ligt geen sneeuw Maria
En we zijn uitgeloot Coco! Ergens ben ik blij toe, net alsof ik 20 KM gered haddat had 10 KM hardlopen en de rest wandelen geworden
Oehhhhh! Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef Mufasa208 het volgende:
Had het nog niet gepost.Ga naar costa rica en new york, twee weken in totaal.
Volgens mij zou een deel van mij heel hard hebben gehoopt dat ik zou worden uitgelootquote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:18 schreef _aurum_ het volgende:
En we zijn uitgeloot Coco! Ergens ben ik blij toe, net alsof ik 20 KM gered haddat had 10 KM
hardlopen en de rest wandelen geworden
Kun je geen beschermende bril opzetten (zo eentje die je ogen helemaal afsluit?)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:46 schreef Chicolate het volgende:
Oeh whisky. Heb hier nog wel een lekkere fles staan, toch jammer dat ik me had voorgenomen vanavond niet te drinken (want morgen nuttige dag, en ik slaap er wat onrustiger door. Dat slechte slapen is zichtbaar, ik werd vandaag verwelkomd met 'goh leuke avond gehad gister? Je ogen zijn dik'. Ik vraag me nog steeds af of het een verkapt vunzige opmerking was, of dat ik er gewoon moe uit zie. For the record: ik slaap slecht en de chemicalien op lab zijn 'irriterend' en de dampen slecht voor je ogen, dus die prikken al een paar dagen).
Nope, ik moet ook nog kunnen zien hoeveel er op mijn spatel zit (veiligheidsbril op sterkte). Ik moet vooral leren dat ik mn hoofd er niet boven moet houden, en de potten oplosmiddel in de zuurkast houdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je geen beschermende bril opzetten (zo eentje die je ogen helemaal afsluit?)
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
Wakker schrikken omdat je denkt dat je je hebt verslapen en daarna de zombie uithangen
Heel tevreden over interpolis. Is van de rabobank.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik wil een AVP en inboedel en doorlopende reisverzekering afsluiten
Is Univé of Insheared prima? Of nog betere tips?
juist, die naam zocht ik!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Heel tevreden over interpolis. Is van de rabobank.
O dat is ook prima! Dan doe ik die nu meteen, en *ooit* zoek ik het tot de bodem uit. Want dat is beter dan geen verzekering.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Heel tevreden over interpolis. Is van de rabobank.
Zou ik doen ja. Heb er ook al drie keer gebruik van moeten maken. Op vakantie binnen twee dagen mijn gestolen geld terug en ook de problemen met mijn huis werden snel opgelost.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:09 schreef Probability het volgende:
[..]
O dat is ook prima! Dan doe ik die nu meteen, en *ooit* zoek ik het tot de bodem uit. Want dat is beter dan geen verzekering.
Ik zit bij ING en zilveren kruis Achmea nuquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou ik doen ja. Heb er ook al drie keer gebruik van moeten maken. Op vakantie binnen twee dagen mijn gestolen geld terug en ook de problemen met mijn huis werden snel opgelost.
Echt waar? Ik heb dit spul daar nog nooit gezien en het lijkt me bijzonder ongeschikt als schepsnoep.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:19 schreef V1z0R het volgende:
Die honeycomb dingen kun je halen bij winkels met schepsnoep. Jamin, DA, kruidvat...
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb dit spul daar nog nooit gezien en het lijkt me bijzonder ongeschikt als schepsnoep.
[ afbeelding ]
Ik ook toen ik het voor het eerst in het recept zag staanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Ik had andere snoepjes in gedachten
Misschien bij een delicatessenwinkel?
Crunchie is een heul lekkere candybar van Cadbury's. Volgens mij hebben ze t bij Jamin of een delicatessenwinkel inderdaad!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook toen ik het voor het eerst in het recept zag staan. Een alternatief zouden de 'Crunchie bars' zijn, die heb ik misschien ooit wel eens gezien in Nederland, maar waar ...
Of ik maak het gewoon zelf en hoop dat mijn pan dat overleeft.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Ik heb voor vanavond kabeljauw geokchtmet venkel en wortel uit de oven
Ja. Maar 1x uit de bedrijfskantine in bladerdeeg dus dat telt niet!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Chico,
Eichholtz Delicatessen. De naam klinkt niet zo leuk als dat het winkeltje daadwerkelijk is. Het zit op de leidsestraat 48 in Amsterdam en het is een super klein winkeltje met allemaal Amerikaanse en Engelse delicatessen.
[..]twee keer kabeljauw in een week?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Maar 1x uit de bedrijfskantine in bladerdeeg dus dat telt niet!
En eichholtz is echt way overrated en superduur! Denk dat ze het bij de jamin ook wel hebben!
maha, ik moet ook nog een portfolio voor mn studie (andere masterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef Probability het volgende:
Kwak mijn verslag moet vandaag af. Mag ik wat van jouw schrijf Mojo nu jij het niet meer nodig hebt
Pan halen bij de kringloop!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook toen ik het voor het eerst in het recept zag staan. Een alternatief zouden de 'Crunchie bars' zijn, die heb ik misschien ooit wel eens gezien in Nederland, maar waar ...
Of ik maak het gewoon zelf en hoop dat mijn pan dat overleeft.
Dank! Ik zal het over 2 weken aangevuld weer retourneren!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maha, ik moet ook nog een portfolio voor mn studie (andere master) maar je mag t wel even lenen als ik t over een week of twee weer terug mag!
*mojomojomojomojo* Zo!
Nog leuke consultants gespotquote:
Die hebben wij ook, ook met korting via werk van lief en ook tevredenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:12 schreef loveli het volgende:
Centraal Beheer, korting via werk, ook tevreden.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Maar 1x uit de bedrijfskantine in bladerdeeg dus dat telt niet!
En eichholtz is echt way overrated en superduur! Denk dat ze het bij de jamin ook wel hebben!
Dat is een goeiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Pan halen bij de kringloop!
Adresquote:
Extra beef i presume?quote:
Of iets in je voedingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ik snap d'r echt niks van.
Ga in 3 weken van 97.5 naar 94 naar 98.5 kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |