Maar wel: Dit recept is het originele dr. Frank recept voor biologische sojapannekoekenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef loveli het volgende:
http://www.joannusmolen.c(...)nk-soja-pannekoeken/
De foto bij dit recept is slechts bedoeld ter illustratie en geeft niet per sé het beschreven gerecht weer.
Het gros is al niet meer te vinden in de shop!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:
Henk, plaatjes van wat je hebt gekocht in de MExx shop?
[..]wat voor rare dingen wil je doen dan!
Hehehe, van mijn 15 esprit jurkjes heb ik er ook maar 3 gehouden omdat de rest echt niets deed voor mijn figuur of raar stond.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Perruche het volgende:
Ah die had ik ook gezien, maar ik zou er nog tuttiger in worden dan ik al benoverigens ook een leuk werk-jurkje gezien, maar ik heb nu wel weer genoeg gekauft
.
Puff, ik ben met novem! Wat heeft 'ie erop tegen dan? Ik heb alweer twee tripjes geboekt zonder manlief... hij moet niet piepen hoor, dan staat hem wat te wachten
Minder erg dan de zowiezo's die je overal tegenkomtquote:
ik zou het heel raar vinden als m'n lief me toestemming moet geven voor dingen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat wel heel gek ja, mevrouw Puff! Vindt hij het niet leuk als je nieuwe dingen meemaakt zonder hem ofzo?
Of hou je na dat tripje geen geld over voor vakantie met hem? Dan snap ik z'n bezwaar misschien nog een beetje.
Zou echt raar opkijken als ik niet alleen weg mag van m'n vriend
Dit. Mr.Mo zou gewoon mee willen denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
Gaat het om toestemming of om een lief die zegt dat 'ie het niet zo tof zou vinden? Ken Puffs lief niet, maar heb niet gelezen dat hij dingen verbiedt.
Ik vind het heel normaal dat die dingen in overleg gaan, compleet andere situatie overigens als je al en gezin bent, omdat je dan gewoon niet zoveel tijd overhoudt om vanalles te doen en dingen met gezin en partner dan wel voor gaan vind ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou het heel raar vinden als m'n lief me toestemming moet geven voor dingen..
M'n lief spendeert z'n vrije morgen aan m'n artikel spelchecken, dat is wel tof trouwens!
Geld is mn probleem niet, eerder tijd. Daarom juist de compensatieweek. En het gaat juist erover als hij intern zit voor stage lopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:48 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat wel heel gek ja, mevrouw Puff! Vindt hij het niet leuk als je nieuwe dingen meemaakt zonder hem ofzo?
Of hou je na dat tripje geen geld over voor vakantie met hem? Dan snap ik z'n bezwaar misschien nog een beetje.
Zou echt raar opkijken als ik niet alleen weg mag van m'n vriend
Ik vind het ook heel normaal om dingen te overleggen. Maar ik zou knettergek worden als de duutser het vervelend zou vinden als ik leuke dingen zonder hem zou doen. We hebben een relatie, en dat is tof en fijn en leuk en ik zou niet zonder hem willen, maar ik ben en blijf m'n eigen individu en ben niet afhankelijk van hem. Maar goed, dat ben ik en dat is natuurlijk voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal dat die dingen in overleg gaan, compleet andere situatie overigens als je al en gezin bent, omdat je dan gewoon niet zoveel tijd overhoudt om vanalles te doen en dingen met gezin en partner dan wel voor gaan vind ik.
Je kan het ook als lief opvatten dat je partner het niet leuk vindt als je beide apart van elkaar leuke dingen doet?
Dan snap ik het probleem inderdaad ook niet.. bij ons gaat het dan puur om prioriteiten, als we lang niet iets samen gedaan hebben of gewoon omdat je geld maar 1 keer kan uitgeven etc..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Omdat ik onregelmatig werk vind ik het normaal om dingen te overleggen, maar dan is ie er toch niet dus had eigenlijk verwacht dat ie het leuk zou vinden. Nog.eens bepraten gaan we sws doen hoor.
Nou ja we doen samen niet veel maar dit zou niet ten koste gaan van wat we samen doen of uit kunnen geven. wat mij betreft dan. Hij betaalt natuurlijk niet voor mijn uitjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan snap ik het probleem inderdaad ook niet.. bij ons gaat het dan puur om prioriteiten, als we lang niet iets samen gedaan hebben of gewoon omdat je geld maar 1 keer kan uitgeven etc..
Zo fijn dat je weer zo goed functioneert. Werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:12 schreef MarMar het volgende:
Oh tramadol, goeie dope Coco
Ik doe eventjes een egopost hoor, ik had net een gesprek ivm opnieuw aan het werk.
Zo'n leuk gesprek!! Ik ga de horeca weer in, wie had dat ooit verwacht!!
Voorlopig op oproep, in een congrescentrum hier letterlijk 100 meter vandaan onder andere.
Het is nog even afwachten wanneer ik voor het eerst ingepland word, wanneer de evenementen zijn had hij zo even niet paraat, maar zo snel mogelijk, want ze willen me graag ook in de praktijk bezig zien en dan is het een kwestie van mezelf bewijzen en opwerken, dat kan ik! Ik heb nog even laten zien dat ik prima met vier borden kan lopen (wel ook even eigenwijs erbij vermeld dat dat eigenlijk niet netjes is, 3 is max want dan raken de borden elkaar niet, etiquette en zulks) en goed kunnen weergeven wat mijn kennis en ervaring is, ze zijn daar net zo enthousiast over mij als ik zelf ben om weer te gaan werken lijkt het.
Dus heb ik gevulde chocoladecroissantjes gekocht voor bij de koffie vanmiddag, die kunnen alvast op mijn lijstje
Omdat ie bang is dat je allemaal mooie Fransen aan de haak slaatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Perruche het volgende:
Maar wanneer en waarom zou je partner het niet leuk vinden als je alleen weg gaat? Soms heb ik volgens mij echt een gebrek aan inlevingsvermogen. Als het nu echt vaak is of echt lang (zoals kwak's vriendje die 8 weken weggaat - ja dat is logisch dat het niet leuk is
). Maar gewoon een weekje / weekendje...
En als mijn vriendje weggaat mis ik hem wel, maar ik zou nooit tegen hem zeggen "ik vind het niet leuk dat je weggaat". Als hij dat tegen mij zou zeggen zou ik me vet schuldig voelen dat ik wegga.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef An24 het volgende:
Ohw, en ik ga morgen een appel amandelcake maken. Staat al een week op de planning
Ja daar hb je wel een puntquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omdat ie bang is dat je allemaal mooie Fransen aan de haak slaat
Dat heeft dan meer met timing te maken. Nu vindt hij het super leuk voor me dat ik naar Spanje ga, maar hij heeft zelf ook genoeg te doen. Als hij vrij zou zijn, zou hij me meer missen en daar zou hij eerlijk over zijn. Dat vind ik alleen maar fijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:50 schreef Perruche het volgende:
Maar wanneer en waarom zou je partner het niet leuk vinden als je alleen weg gaat? Soms heb ik volgens mij echt een gebrek aan inlevingsvermogen. Als het nu echt vaak is of echt lang (zoals kwak's vriendje die 8 weken weggaat - ja dat is logisch dat het niet leuk is
). Maar gewoon een weekje / weekendje...
Paracetamol krijg ik 4x/dag. De tramadol 3x, en de diclo 3x. Alleen dacht ik dat ik voldoende had aan alleen para en tramadol, blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:43 schreef MarMar het volgende:
tramadol en diclo versterkt elkaar, dat moet wel voldoende helpen, krijg je er ook nog paracetamol bij? Die versterkt de werking van de diclo nog eens.. synergetische werking heet dat.
Balen dat het nog zo lang duurt
Ja he?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:37 schreef loveli het volgende:
Meh.
Die foto van M en Saartje is erg cute
Hij staat op de 24 kitchen site, onder de baksels van Rudolfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Perruche het volgende:
[..]klinkt vet lekker! in belgie hebben ze ook altijd zo'n lekekr peren/amandeltaart, die wil ik ook nog eens maken... staat op de site van dhr lebovitz
.
als dat echt een reden is, zou ik vet pissig worden. Mag toch hopen op wat meer vertrouwen na 12,5 jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Proest!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou moe. Alsof jij wel ontopic bent als je niet in het ziekenhuis ligt? Dit is helemaal geen ontopic-topic. Waar jouw praats gewoonlijk en nu dus geheel en al op z'n plaats is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voel me wel een beetje rot dat ik nu zoveel offtopic ga, regelmatig. Maar vind het wel fijn dat jullie dat niet zo erg vinden. Is fijn om een beetje te kunnen spuien af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |